קוראים

יום ראשון, 21 באוקטובר 2012

16.10.12





מסר של  Sheldan Nidle, מיום 16  באוקטובר 2012

9 האדם, 2 Tzec, 13 הקוסם

דרצו! נשמות אהובות שלי! אנחנו חוזרים עם עוד מה לדון בו. נכון להיום, מס' תחומי פעילויות באים לידי סיום ויוצרים בסיס למציאות החדשה שלכם. כפי שדיווחנו לכם לאחרונה, העולם שלכם מבוסס על הלגיטימיות המקורית של מוסדות מסוימים, שראשיתה לפני אלפי שנים. האנשים המייצגים את מוקדי הכוח העתיקים האלה נמצאים בתהליך של יצירת מסמכים חדשים, שיהוו את הפלטפורמה המשפטית לצורת הממשל החדשה שלכם. סדרת פגישות שהאג'נדה היחידה שלהם היא להתמקד במורכבויות של יצירת עולם חדש, היא כרגע בעיצומה. נסו לדמיין את המורכבות הכרוכה בכזו משימה! בעלי הברית המקודשים שלנו מאחדים את היסודות העתיקים של עמים שבטיים רבים עם אלו של המונרכיות הותיקות של אירופה, אסיה, אמריקה ואפריקה. צריך לדון במסמכים רבים, לשנותם, ולשזור אותם לתוך אב טיפוס מסויים שהופך את המשטרים, הנוכחיים למעשה, של העולם שלכם ללא חוקיים וכך מדיח אותם. תהליך אימות זה צריך להיעשות כמו שצריך ולפי הסדר הנכון כדי לתת לגיטימציה למטרה נעלה זו.

השותפים הקדושים שלנו מבינים שמה שהם עושים זה ייצור מיזוג חוקי של אלמנטים המרכיבים את ה'פיגומים' החיוניים למדינות לאום מודרניות, ובנוסף מעדכנים את הלגיטימיות של ממשל שבטי, עולמי נוכחי. מה שנדרש הם מסמכים שמכבדים מושגי משפט מקובלים תוך יצירת צורה חדשה וייחודית של ממשל עולמי. בסופו של דבר, פעולה זו תשנה את ההיבט הבסיסי של ממשל כפי שאתם מכירים. המערכת הנוכחית העקיפה (המייצגת) של הממשל צריכה להשתנות באמצעות העברה מחושבת היטב של כוח על מנת לאפשר התהוות של שקיפות אמיתית בממשלה, המטרה היא לכונן איתכם חוזה נבון של  "כוח העם". ההוגים הגדולים של סוף המאה ה -18 יצרו מסמכים שהשיגו זאת בהקשר של תקופתם. עכשיו זה הכרחי לעשות מודרניזציה למסמכים אלה כחלק מהתהליך של ההכנה שלכם לשינוי הגדול בתודעה שלכם. זוהי רק אחת מהמשימות שמתבצעות כיום מאחורי הקלעים.
כפי שאתם יודעים היטב, אתם חיים בחברה שבאופן קבוע מאיימת על זכויות אדם בסיסיות, וכתם זה הוא כבר לא בר קיימא. אתם גם על סף של הקמת חברה גלקטית אמיתית. אתם צריכים תיעוד ממשלתי גמיש דיו כדי לשקף את הצרכים ההולכים וגדלים שלכם תוך שאתם משתנים ממצב התודעה הנוכחי שלכם למצב של מודעות מלאה שלכם.                                                                                                                                     הצעד הראשון הוא לשקם את כל מה שקבוצת קושרי האופל לקחה מכם באופן בלתי חוקי; הצעד הבא, הוא להגדיל את הגוף פוליטי שיכלול את קרוביכם האגרתאניים Agarthan)) ואותנו. עולמכם נע במהירות דרך סדרה של אירועים בלתי נמנעים שנגזרו משמים, אשר יפרקו את הרוע שהקנוניה הגלובלית הזו בנתה בעולמכם במשך כמה מאות השנים האחרונות. הכלכלה שלכם מתפוררת והשיטה של קבוצת הקושרים של בחירה קפדנית של מנהיגים, נכשלת מלהציל קבוצה זו מהאסון רב הפנים שהיא הביאה על עולמכם בחצי העשור האחרון.    מאחורי החזות מתפוררת הזו, עידן חדש של אנושות מתגבש, וזהו תהליך שצריך להיות נתמך ומקודם באופן פעיל. דברים רבים, ובמיוחד גילוי, צריך להוציא מבין הצללים.
מה שבני בריתנו המקודשים עושים הוא אפוא הרבה יותר מאשר רק החלפת רצף של ממשלות שמונו שלא כדין. הם פותחים את המציאות שלכם לשינויים שאתם זקוקים להם נואשות. השמים בחרו זמן זה לשינוי רדיקלי של התודעה שלכם, שמתבצע בשורה של צעדים שנמשכו במשך שני עשורים כדי להגיע לנקודה זו.     
השלב הבא צריך להיעשות די במהירות, לכן הגענו כדי ליצור משימת יצירת קשר ראשוני לעולם שכרגע אינו עומד כלל בקריטריונים הרגילים שלנו ליצירת קשר.

ברגע שתהפכו למודעים באופן מלא, אתם תדרשו את החניכה והייעוץ המיידיים שלנו, איך ליצור במהירות חברה גלקטית משלכם. במשך קרוב לשני עשורים, התבוננו ועזרנו גם לכם וגם לגאיה, ובזהירות יצרנו קשר עם אלה  בעולמכם שמסורים לשנות את אופן תפקוד החברות שלכם. טרנספורמציה זו היא גם רוחנית, המבוססת על צווים של השמים, וגם טכנולוגית; ישוחררו מכשירים מוחבאים בשווי של כמאה שנה.

נמסטה! אנו המאסטרים הנעלים שלך! אנחנו באים עם ידיעות חדשות על מספר אירועים שעומדים לקרות בקרוב במציאות שלכם. לפני זמן רב, הגענו לכדור הארץ כדי לספק אמצעים לאור כדי להכין את האנושות לשינוי רחוק במציאות שלה. במשך אלף שנה, גדלנו גם בכמות וגם בחוכמה. המשימה שלנו נשארה זהה, כלומר, להיות שליחים ומדריכים לכל אדם על פני האדמה. בחודשים האחרונים הצטרפו אלינו מאסטרים נעלים מכל פינה בגלקסיה זו. ברית גדולה בינינו כונסה כדי להביא עולם זה לאור! יחד עם שותפינו הקדושים יצרנו קשר כדי לאפשר לנו להשתמש ביכולות שלנו לשנות את העולם הזה ולהדיח את האופל מהכח העצום שהוא עדיין שומר. משימה זו מגיעה לנקודה מרגשת ביותר. פעולות מסוימות מוכנות להתחיל וזה יוביל להצלחה במיזמים הרבים שלנו.
כפי שציינו במסרים קודמים, החברות החשאיות הקדושות שלנו עובדות כעת עם מספר קבוצות המייצגות את המוצא של מבנה הכוח הנוכחי שלכם ועם אלה ששמרו בהשגחתם את העושר של דורות בעבר.. יחידים וקבוצות חברו יחד כדי להתחיל לבנות  את העבודה ששותפינו הקדושים התחילו לפני עשרות שנים. החלטות משפטיות שונות פורסמו מה שהכין את הבמה למספר מסמכים המחזיקים עכשיו את כוחו של החוק. 'מסמכים מעוגנים' אלה הם רק ההתחלה. רבים אחרים מוכנים להיות מעובדים, וזה מה שיכונן את החוקיות לשינויים הגלובליים הממשלתיים שאנו מתכוונים לחשוף. מה שנוצר הוא שרשרת של מסמכים שלא משאירה ברירה לאופל אלא להתפטר. הנושא האחר שמתכוונים לטפל בו הוא לשים קץ למערכת הפיננסית המתפוררת. הסוף הוא אכן קרוב!
המשימה המבורכת שלנו היא לראות שמה שתיארנו אכן קורה בפועל. מציאות זו נסחטת, נספגת באור, עוברת טרנספורמציה ע"י השמים. אנו דורשים עד מאד מהלך כלפי מעלה בתודעה. מה שאנחנו עושים עם השותפים הקדושים שלנו הוא להבטיח שהצווים  של השמים באמת באים לידי ביטוי בעולם זה. לכן אנחנו עובדים בשמחה ובנחישות כאשר אנו מכינים את אנשי האופל ליציאה הבלתי הנמנעת שלהם מהשלטון, למרות המחויבות המתמשכת שלהם למצוא את הדרך החוצה. למעשה, אין דבר כזה. ציר זמן חדש מוקם הדורש את התפטרותם המיידית, ולכן נחישותנו מבורכת. דרמה זו תגיע בקרוב לסיומה. מציאות חדשה עולה, שצריכה ממשל חדש, שגשוג ומתן גילוי פורמלי. הגיע הזמן שהעולם על פני השטח ישוב ויצטרף לאנושות הגלקטית על ידי חזרה למצבו הטבעי של שירות אלוהי ותודעה מלאה.

היום, השתמשנו במסר זה כדי ליידע אתכם על מה שמתבשל בעולם שלכם. פעילויות רבות ושונות מתקיימות המביאות את ההשתוקקות לשינויים הגדולים. זה יכין אתכם לגילוי מלא ויחזיר אתכם לתודעה מלאה.          
דעו, יקיריי, שהאספקה האינסופית והשפע שאינו נגמר של השמים הם אכן שלכם! לכן היו זאת! Selamat Gajun! Selamat Ja! (סיריאנים היו אחד! ושמחו!)

Translation: Merav YM



יום חמישי, 18 באוקטובר 2012

09.10.12




 
מסר של  Sheldan Nidle, מיום 9 באוקטובר 2012
6 Manik, 15 Tzotz, 9 Eb
דרצו! נשמות אהובות שלי! חזרנו אירועים רבים עומדים לקרות די בקרוב. העולם שלכם נמצא בנקודה שבה התמוטטות הכלכלה שלו היא קרובה. מצב הכלכלה העולמית שלכם תלוי בזרימה בלתי חוקית של מזומנים מחשבונות שנשדדו על ידי הבנק הפדרלי (הבנק המרכזי בארצות-הברית) בשנה האחרונה. חשבונות אלה עוקלו באופן בלתי חוקי, כחלק מהליכים כדי לפקח על חילופי כספים מחשבון אחד למשנהו. העמיתים שלנו מנתבים כעת מחדש את התנועות היומיות הבינלאומיות הללו של סכומים גדולים של כסף. בעת שמקורות הכנסה אלו מתחילים להתייבש, התאגיד האמריקאי ואנשיו מחפשים נואשות דרך כדי להמשיך לצוף.             ההקטנה הפתאומית הזו של "עתודות מזומנים אמיתיות" גרמה לבנקים המרכזיים של העולם שלכם להיכנס לפאניקה. זה מגיע על רקע שורה של אולטימטומים שהוצגו לאחרונה לבנקים אלו על ידי העמיתים הקדושים שלנו הנוגעים לחובות גדולים שיש לפרוע אותם רק בזהב. ההתפתחויות העדיין סודיות האלו צפויות ליצור את מה שניתן לכנות 'ליל כל קדושים' מוקדם לקבוצת קושרי האופל. בינתיים, הבעלים השונים של אספקת ​​הזהב העולמית הידועה ו'החשוכה' בעולם ממשיכים להוסיף לרווחיהם.
האובדן העצום הזה של כסף וזהב נוסף מחמיר יותר את המצבים המסוכנים מול כסף הפיאט (*) של העולם. כפי שצוין לעיל, החובות המשותפים העצומים של הכלכלה השברירית שלכם עכשיו מתעוררים ונדרשים תשלומים בערך אמיתי של עתודות זהב. הלחץ המרוכז הזה עומד לגרום לקריסה המונית של מערכת כסף הפיאט. אלו שעושים את זה מבינים היטב את ההשלכות של מהלך כזה דרסטי. עם זאת, חוב אדיר זה והבזבוז של שטרי חוב המבוססים על זהב שמיועדים כעת לפירעון הם מיועדים להיות כלי הרכב התאומים לשינוי הממשל וההנהגה של המערכת הפיננסית הגלובלית החדשה. את הפתרון המוצע הזה, לבעיות העולם, אי אפשר לטאטא מתחת לשטיח, על ידי קבוצת קושרי האופל. ההר הזה של החוב הוא פרי היצירה שלהם  וזה בהכרח יוצר את האמצעים לנפילתם. המצב הפיננסי העולמי מתדרדר במהירות, מה שהופך את האופטימיות הכוזבת המבוססת סטטיסטיקת 'ספרי הבישול' של המערב קצת חסרת משמעות. על הצד החיובי, גם מפולת מואצת זו יוצרת הזדמנות למערכת החדשה להיות מוצגת לפתע על ידי בעלי הברית הקדושים שלנו.
המומנטומים המגוונים האלה מתקדמים במהירות לשלב הקריטי. בציבור, מוצגת חזית פיקטיבית, הטוענת שהכל נורמלי ושהתאוששות מסויימת אפשרית. למעשה, זה הבל גמור וההפך הוא נכון. מי שנמצאים באור ומחזיקים את הקלפים לשינוי משחקים בהם כעת בצורה אקטיבית, וזה אושר על ידי אנשי הקשר שלנו שממשיכים לדווח שהקריסה קרובה. מי שעובד על התכנית להחלפת הממשלות האפלות בממשלות חדשות בטוחים לחלוטין כי ההכרזה שלהם על שינוי היא בהישג יד. בהתאם לכך הודענו לצוותים שלנו שעל כדוה"א, ששילבו את פעילותם עם פעילותם של בני דודינו האגרתאניים ((Agarthan, כדי להיות מוכנים לייעץ ליישובים שהם מתגוררים בהם לא להיכנס לפאניקה, אלא לראות את השמחה במה שמתחיל לקרות. העולם שלכם עומד להשתנות ממציאות של בגידה וסכסוכים לעולם שבו הממשל באמת שם לב לאנשים ואז פועל בהתאם. המערכת הפיננסית החדשה נועדה להביא לשגשוג וסיוע אוניברסלי לכולם. עם זאת, זהו רק מבוא לתמורות המופלאות שמתוכננות, כולל הודעה רשמית של גילוי הנוכחות שלנו.
אנו בטוחים כי אירועי הזמן הקרוב ייחלצו את העולם שלכם מאחיזתה של קבוצת קושרי האופל. תנאים ננעלים במקום שיכול לעשות את השינוי הזה בלתי נמנע. הכוונה שלנו היא להבטיח שהשינוי הזה יקרה בקלות ובצורה חלקה ככל האפשר. השתמשנו ביכולת שלנו ובטכנולוגיה כדי למנוע ניסיונות לאיים על התוצאה הזו. אנשי האופל מבינים מה אנחנו עושים ויודעים שהם לא יכולים לשנות את התוצאה הסופית. לכן אנחנו לא יכולים להבין למה הם מאריכים את המשחק המלחיץ הזה של מדיניות של עברי פי פחת. אנשי הקשר שלנו בכל רמה של ארגוני האופל מדווחים על פחד ופאניקה שמקיפים את האחראים על המציאות הזו. ראינו את המזימה של אנשי האופל הללו ללא הועיל. ובכל זאת הם ממשיכים. הפחד שלהם ללא ספק נובע מההיסטוריה הארוכה, והלא פשוטה שהם חולקים עם האנוקי ((Anunnaki, ובהתבסס על הניסיון שלהם איתם, הם חרדים מהעונש המוצע על פשעיהם. אנו עובדים כיום להפיג דאגה מוגזמת זו.
נמסטה! אנו המאסטרים הנעלים שלכם! אנחנו באים עם חדשות. נכון להיום, העולם שלכם נמצא בשיאו של הקרב בין האור וקבוצת קושרי האופל. האגודות החשאיות הקדושות והקבוצות האלה, והאנשים שבאמת רוצים להזיז את העולם הרחק מהחושך, איחדו כוחות והתקינו סדרה של צווים משפטיים הנוגעים להתפרקות המציאות הזו. הצעדים הראשונים היו להשיג כמה זקנים קדושים מהשושלות העתיקות של מזרח ומערב שיצוו לטובתם. צווים אלה קובעים תקדים משפטי להדחתו של האופל. המערכת המשפטית העולמית הנוכחית שלכם מבוססת במידה רבה הן על המשפט הרומי והן על מנהגים שבטיים עתיקים, ואלה מהווים את הבסיס של המערכת הגלובלית הנוכחית של חוק החרות. משמעות הדבר הוא כי מי שיושבים בתוך הליבה של חוקיות של חוק החרות העתיק תומכים בשינוי של הממשל הגלובלי.
התפתחות מרגשת זו ביחד עם ההתמוטטות הבלתי הנמנעת של המערכת הכלכלית העולמית, נתנו התראה לקבוצת קושרי האופל ששלטונם הממושך אכן מגיע לסיומו. האופל השתמש בכלים שהוזכרו זה עתה, לתת לגיטימציה לטכס ההסמכה של האפיפיור של השלטון האפל שלהם. למעשה, הבסיס שנותן לגיטימציה לשלטון הזמני של האפיפיור הוסר. אכן, כל ההצהרות הזמניות שמהוות את הבסיס ללגיטימיות של מדינת לאום נמצאות כעת בסיכון. תמרון פשוט לכאורה זה הוא סימן לאופל שהזמן שלו לעזוב את מרכזי הכוח הרבים שלו הגיע. האופל ניסה עד כה להתעלם מזה, אבל העובדה באיום הזה לא נעלם מעיניו. עכשיו אנחנו מסתערים על קבוצת קושרי האופל בכמה חזיתות: כלכלית, פיננסית, משפטית. ואנו בטוחים שהאסטרטגיה שלנו תביא במהירות סיום לשלטון הטרור שקיים בעולם שלכם כבר מילניום.
אתם רואים עכשיו תביעות משפטיות רבות שיוצאות לפועל על פני כדוה"א שלכם כתוצאה, בחלקה, ממה שעשינו. הסכום הפנטסטי של החוב הפך, למעשה, התליין של האופל. למעשה, ניתן להסיר את החוב הזה באופן חוקי לאחר שהממשל החדש יתפוס פיקוד.האופל משתמש בחוב כדי להפחיד את אומות העולם שלכם ולדרוש צעדי צנע מחמירים יותר מאי פעם שנועדו ליצור מצב בלתי נסבל הולך וגובר של עריצות. הגזירות הקדושות של AEON הצהירו לא אחת שזהו זמן לפעולה וזמן לעולם חדש של אור להתגשם. מה שאנחנו עושים זה להביא לקיום את מה שהשמים הסמיכו אותנו לעשות. העמיתים שלנו אספו סביבם קבוצה של אנשי השראה שמפרקים את האופל ואת המבנים הלא קדושים שלו, ומכינים אותנו להמשיך הלאה לקראת הכרה מלאה ומציאות חדשה לכולם.
היום המשכנו ליידע ​​אתכם עד כמה שניתן, במסגרת אילוצי שיקול הדעת שניתנו לנו, על מה שקורה בעולם שלכם. הפדרציה הגלקטית הגיעה להעביר את עולם המעבר שלכם קדימה עם העזרה שלנו. תהרהרו על המרחב האינסופי של מה שמתרחש ותתמכו באלה שמביאים לכם את היום החדש הזה לגאיה ולאנושות שעל פני האדמה! דעו, יקירים, שהאספקה האינסופית והשפע שאינו נגמר של השמים הם אכן שלכם! לכן היו זאת! סירנים היו אחד! ושמחו!

(*)- כסף פיאט - מתוך ויקיפדיה: כסף פיאט הוא סוג של מערכת כספים בה ערכו של הכסף קיים מתוקף חוק מדינה. מקורו של המונח פיאט (Fiat) הוא בלטינית ומשמעותו "כך יעשה" או "כך יהיה". במקום בו המטבע המקומי הוא כסף פיאט, משתמשים במושג "מטבע פיאט".
  


Translation: Merav YM



esoteric



SUBTITLES IN ENGLISH, ESPAÑOL, PORTUGUÊS

Click upon the circle after the small square for captions

invoca


לחצו בבקשה על הריבוע הימני בתחתית מסגרת הוידיאו כדי לקבל את הכתוביות .

AN INVOCATION

14:02:2014 - 09:00H BRISBANE, AUSTRALIA

JERUSALEM -01:00H on 14:02:20

http://24timezones.com/





Sheldan Nidle Interviewed by Maarten Horst

Hino SL



Please sign this Petition

Foto

Read more about it and sign it here:
http://www.avaaz.org/en/petition/How_to_REALLY_Save_US_Army_Recruiters_From_Preventable_Suicides/?eQSwffb


MAKE THIS VIRAL! Prepare For Change

It is time now to make the next step in creating the infrastructure for the Event on the surface of this planet.

The main reference site with preparedness instructions for the general population has reached a certain degree of completion and needs to go viral:

http://prepareforchange.net/

Although the civil authority and the Resistance Movement will provide their own infrastructure at the time of the Event, it is very important to have grassroots infrastructure as well. Our alternative infrastructure will fill in the gaps and will ensure that the transition will be smoother and more harmonious.

Six task groups were created: planetary leadership group, healers group, media group, new renaissance group, new technologies group and financial group. All these groups will develop practical tools which can help easing the transition at the time of the Event in their specific area.

If you want to actively participate in any of those six groups, click here:

http://prepareforchange.net/participate/

Our website will be translated into many world languages so the message can spread worldwide. We are actively seeking translators and if you wish to join our translation teams, use the same participation form, stating that you wish to volunteer as a translator:

http://prepareforchange.net/participate/

There will be many projects pertaining to the preparedness of the surface population for the Event announced on my blog very soon and our new website will be the main communication hub for those projects


Sheldan Nidle Free Webinar