קוראים

יום שבת, 23 במרץ 2013

19.03.2013





 מסר של  Sheldan Nidle, מיום 19 במרץ  2013



11 כוכב, 16 Ceh, 9 אדם

Dratzo! אנו מגיעים בשנית! עולמכם ממשיך להתנדנד על סף של ממלכה חדשה.  משרתי האופל מאוד מודעים כמה קרובה מציאותכם להתמרה מאוד משמעותית. אנו משגיחים על מספר התפתחויות המבוימות על ידי אנשי האופל במאמץ שאיכשהו ישתנה גורלם המגיח במלוא עוצמתו. "ילדי" האנונאקי שלטו על חייכם ביד רמה כמעט 13 אלפי שנה, אבל אי-נעימות ממושכת זו מתקרבת לסופה. עד עתה, הם תמיד מצאו דרך להימלט ממצבים קשים וחמורים ועדיין מקווים לעצב מחדש את מצבם הנוכחי באמצעים מסוימים. יש לנו חדשות לאנשי האופל היהירים שלכם: הפעם, מה שתכננתם לא עומד להצילכם. אנו משגיחים על ניסיונותיכם המגושמים האחרונים לביים תאונות המתוכננות להצית סדרה רבת היקף של עימותים. הפעם, אנשי האופל, לא יאפשרו לכם לזעזע את העולם. בעלי בריתנו המקודשים מחזיקים בעמדות אשר יכולות להגביל באפקטיביות את מה שאתם מתכננים.  אנו גם יצרנו רשת אשר יכולה להתערב נגד כאשר כך נדרש. הזמן בו  הסרתכם הנגזרת מלמעלה מכוחכם אכן מתקרב במהירות!

השמיים הוציאו צו על עתידכם ומשימתנו היא להוציא לפועל החלטות מקודשות אלה כאשר יועצינו השמימיים יתנו את האות לעשות זאת. כאשר אטלנטיס נפלה לתוך קברה הרטוב ומלא האש, האנונאקי הגיחו וניתן להם היתר מיוחד על ידי השמיים, וכפי שהזכרנו לכם לעיתים קרובות, היתר הוא בעל מגבלת זמן שנקבעה מראש. הרגע מלא החסד ליציאתכם, כאן. בקרוב, אירוע נהדר עומד להתרחש! האור מתיר לנו לבוא ולהבטיח ניצחון לא רק עבור האור אלא גם עבור אנשים למודי הסבל אשר חיים על עולם השטח של כדור הארץ המקודש הזה. הטכנולוגיה האפלה והנוראה שלכם לא יכולה למנוע יותר את הבלתי נמנע. ממלכת חיים זו, ואכן מערכת השמש זו כולה, זקוקה בדחיפות לסדרת שינויים סוחפים אשר יהוו הקדמה מאוד מתאימה להתעלות לתוך מציאות המימד החמישי החדשה. משימתנו הספציפית היא להקל על התמרות אלה ולהעביר אתכם מכוחכם. אנו מתכוונים לעשות זאת באופן מלא. אנו מחכים לבשורה של מציאות חדשה זו, ואז דין וחשבון מעמיק יהיה עשוי מהפרדיגמה הישנה היוצאת ומאלו שביצעו אותה.

תקופת ההמתנה מגיעה במהירות לסיומה. אתם יודעים זאת, ועם זאת אתם ממשיכים להיגרר ולהכריח את הבריתות המוטעות להמשיך להתנגד לבלתי-נמנע. הזמן להסרתם של צוותיכם מתקרב. בעלי בריתנו עסוקים בלהוסיף שמות לרשימות של עצורים שכבר ארוכות.  בתי המשפט המיוחדים המתכנסים לנהל את משפטיכם כבר במקומם והתקציר שלהם עומד להתפרסם. האירועים המקודשים שהשמיים דברו עליהם מתרחשים ובונים לשיא מדהים ביותר! הסיום של שלטונכם המטורף קרוב  כאשר "השעון" המקודש מתקתק ללא מנוס לקראת שינוי. מעליכם, אנשי האופל, שוכנים צי עצום אשר מבטיח את סופכם אשר נחזה מראש, לכן אל תחשבו אפילו לדקה שפעילות קטנה שנותרה לפיקודכם יכולה בדרך כלשהי למנוע הזדמנות אלוהית זו של אירועים! בינתיים, אתם מתנפלים על האטמוספירה ומשנים באופן דרסטי את המערכת האקולוגית המאוד טבעית של גאיה. פעולות אלה שלכם, מאשרות את הצורך עבורכם ללכת וללכת עכשיו.

המועצה הראשית של הפדרציה הגלקטית זמנה אותנו לפני שני עשורים כדי להוציא לפועל את מה שעכשיו השמיים פוקדים עלינו, דהיינו, נחיתות מסיביות של צוותינו על חופיה המקודשים של גאיה. האופל נרתע מעצם המחשבה על אפשרות זו; אף על פי כן, הרגע הזה כמעט עלינו. לאחר אינספור אימונים והתאמות ועיבודים רבים, אנו עומדים מאוד מוכנים להגיע ולבקר אתכם כאיש אחד. משימה זו עברה גלגולים רבים, ואנו מוכנים להביא מתנה נהדרת לאחינו ולאחיותינו האהובים של עולם זה: הישורת הסופית של האוטוסטרדה שנפתחה עכשיו במלואה לתודעה מלאה עבור אלה החיים בממלכה על פני שטחה של גאיה. כל אחד מכם נועד לחוות פעם נוספת את השמחה של תודעה מלאה. אפילו משרתי האופל המתנגדים מאוד לשינוי יחוברו מחדש בסופו של דבר עם מצב נהדר ביותר זה של הוויה! זהו באמת שינוי ברחבי הפלנטה! מערכת השמש שלכם וכל אחד מכם הופכים לחברים באומת כוכב חדשה זו. לאחר מכן, אתם יכולים להצטרף מחדש למשפחת האגרטן ולחזור לעולם הבית היפה שלכם, מאוחדים, אל האור!

נמסטה! אנו המאסטרים הנעלים שלכם! אנו מגיעים עם שמחה בלבנו ועם אור מבריק ביותר המדריך אותנו! מנהלינו הגדולים בשמיים הודיעו לנו שזמן אשר הינו מאוד מבשר טובות נמצא בהישג יד! השמיים מתחילים לנוע באופן המשקף את כוונותיו המקודשות של הבורא העליון. המשמעות לכך היא שזמן זה הינו על סף השינויים. אם אתם מתייעצים עם ידיעת ליבכם, אתם תחושו שמשהו באמת עצום בהיקפו מתרחש.  השמיים הם ממלכה בינ-ממדית עצומה. בממלכות בעלות רטטים נמוכים יותר, השמיים מתחילים ליצור היבט פיזי, אשר כשהוא יורד, הוא נהפך לפיזיות. עכשיו אנו  מניעים היבט פיזי כלפי מעלה, ובדיעבד יוצרים מחדש איך פיזיות מתגלה. כשפעילות זו ממשיכה, אנו מסוגלים להביע את החסד המבורך שלנו וכך לפעול כבא כוח אלוהי המשתתף ביצירה עבור פיזיות באופן כללי.

אנו אזכרנו זאת עכשיו במטרה: אתם צריכים להבין שמה שמתרחש כאן אינו רק "הבזק בלילה" כלשהו. התפתחויות כאן שומרות על מטרה בעלת רוחניות ופיזיות גבוהה. אתם מוחזרים למצבכם הטבעי של תודעה מלאה כך שאתם יכולים לסייע כיאות לנו בשירות מיוחד ומקודש מאוד. זהו הזמן בו ניתן להשתמש לשימוש טוב בחוכמתכם שנרכשה באופן קשה וזאת כדי ליצור מחדש פיזיות ולסייע בגילוייה. משימה עתידית זו נחזתה מראש על ידי השמיים כשהיא התירה לאופל לפעול בסדרה של מהילות דרסטיות לתודעתכם. זה ההסבר מדוע זמנים אלה הם כה חיוניים. כשאתם לא רק מקבלים בחזרה את יכולתכם המקוריות, אלא משפרים אותן מאוד כתוצאה מהחוכמה שנאגרה במהלך שהייתכם הארעית הארוכה בממלכות הצל של האופל. תפקיד מצער זה אשר כה נסבל באומץ יספק עכשיו דיבידנדים גדולים שכעכשיו הפיזיות מותמרת בזמן קדימה.

תהליך זה של שינוי פנימי וחיצוני הינו הסיבה מדוע לאוסף גדול זה של נשמות שהן אתן היה היתר מיוחד זה שהוענק להן. אתם קבוצה מאוד מגוונת ומבטיחה של אנרגיה רוחנית. אתם למעשה מן המובחר שבמובחר של האנושות! הזמן ששהיתם בגאיה היה להכינכם, ראשית בכך שדאגתם לאחד מהישויות המקודשות בפיזיות. אנו הגענו מתוך קבוצה זו, המאסטרים הנעלים שלכם, ומיד עכשיו, כל אחד מכם. בנוסף, ישנה הממלכה הקדושה של אגרטה. ברגע שאנו כולנו נתאחד, אנו, בעזרת חסדם של מנהלינו השמימיים המקודשים, נוציא לפועל את המשימה הנהדרת עבור הכול בפיזיות. זה מחייב אתכם לחשוב בגדול, להשתמש באיכויותיכם האלוהיות של סבלנות ונחישות. שמרו על יציבות, הרגישו מה כבר מגיח מסביבכם, ועזרו ביצירת המתנה הכי מעודנת זו מהבורא: תודעה מלאה. אנו נהיה שם להדריך אתכם לגורלכם. הללויה! הללויה!

היום דברנו על אופן התמרת ממלכתכם. הרבה מתרחש כך שזה די בקרוב ישנה את עולמכם כפי שאתם יודעים אותו. זמן העליונות של האופל כמעט עבר, והזמן עבור האור עכשיו נחשף מסביבכם! דעו, יקרים, האספקה שלא ניתן לספרה והשפע האין-סופי של השמיים הם אכן שלכם! לכן היו זאת! Selamat Gajun! Selamat Ja (סירנים היו אחד! ושמחו!)


Translation: Gili Weizman



יום שבת, 16 במרץ 2013

12.03.2013




 מסר של  Sheldan Nidle, מיום 12 במרץ  2013



4 דרקון, 9 Ceh, 9 אדם

Selamat Jarin! אנו מגיעים עם חדשות נוספות!  כרגע, אירועים מסוימים בשמיים נמצאים בתהליך. אלה, כאשר יושלמו, יעידו לכל הנוגעים בדבר שהגיע הרגע להתמרה גדולה של המציאות שלכם! בשלב זה, הפדרציה הגלקטית צריכה לפקח על ההעברה החוקית של הממשל לבעלי בריתנו הסודיים המקודשים. אנו מצפים בשמחה למה שיהיה רגע מיוחד עבור כולכם. אז, קנונית האופל ותומכיה אשר למראית עין הינם נצחיים ונמצאים בכל מקום, יסתלקו.  בעקבותיהם, מגיעות סדרת הודעות ומסירה גלובלית של שפע עצום. שפע זה כאשר משולב עם מערכת מוניטארית ופיננסית חדשה והוגנת משנה את עולמכם לעד! שינויים אלה יאפשרו לחוקק מדיניות פתוחה יותר אשר תאפשר גילוי פורמלי על נוכחותנו, אשר קובעים את הבמה לשלב האחרון של מסעכם חזרה לתודעה מלאה. בשלב זה, האגרטנס ושאר בעלי בריתנו יכולים לעבוד עם אמא כדור הארץ כדי לאחד מחדש את פני השטח עם הממלכות הפנימיות, ובכך ליצור עולם מאוחד אשר עומד להיות המציאות האמיתית העתידית שלכם.

בעולם חדש זה, אתם תהיו חופשיים ללמוד הרבה מאוד אמיתות אשר או נפגמו או הוכחשו לחלוטין לכם במשך עידנים. עובדות אלה תהפוכנה ליסודותיה של החברה במעבר החדשה שלכם. אתם תתחילו ללמוד על מקורותיכם האמיתיים מחוץ לעולם ותתחילו להתחבר מחדש עם משפחות החלל והרוחניות שלכם. זכרו שאתם מייצגים גם את הקהילה בעולם הבית של הכוכבים וכן גם את שושלת היוחסין השמימית המקודשת. כל חלק מהשמיים מורכב מניהול אשר כולל שושלות יוחסין אלה. לכולכם ישנם חיבורים קדמוניים לשושלות יוחסין אלה, והשמיים ואנו נמצאים כאן כדי לסייע לכם להיזכר מי אתם באמת. המשמעות המדויקת של המונח "מי אתם באמת" תיחשף ברגע שאתם חוזרים בשנית לתודעה מלאה.  החונכים, אשר כבר מונו לכל אחד מכם, שוקלים בזהירות מהי הדרך הטובה ביותר להביאכם להבנה של המשמעויות של זה. בשלב זה, אתם עדיין לא מודעים להיקף בו השומרים השמימיים שלכם למדו אתכם בסקירה אוהבת. כל הדברים האלה מחכים לתשומת לבכם ברגע שאתם חוזרים לתודעה מלאה.

כאשר האמת של מי אתם תתבסס, אתם תהפכו למסוגלים יותר להבין איך לפתור חלק מהקשיים של אמא כדור הארץ. אתם מתחילים לראות בבירור עד כמה חיוני זה להתמיר את מהותן של החברות בהן אתם חיים, ולכן הופך להיות יותר דחוף הצורך ברפורמה דרסטית של הרס הסביבה.  זה זורק אתכם לתוך מאבק התומך במערכות האקולוגיות של כדור הארץ בשעה שגם משנים במהירות את עקרונות היסוד של המדעים שלכם ואת לוחות הזמנים המקובלים של ההיסטוריה הידועה שלכם. זה דורש בדיקה קפדנית הרואה ברורות איך התהוו עקרונות המדע והמקור המקובל של ההיסטוריה שלכם. תוצאות המרדף ה"רביזיוניסטי" שלכם תייסדנה בסיס מאוד שונה באמת עבור החברות החדשות שלכם! הסיכוי של ההתמרה העצומה המגיעה הפחידה את האופל במשך עשורים, ועדיין גאות זו של תודעה לא הוכחשה אף פעם! תנועת התודעה חישלה בריתות אשר הינן יותר מדי בעלות כוח שלא ניתן להרסן בקלות על ידי מבני הכוח הגבוהים של האופל. וזה לא בגלל שהם לא ניסו!

אחת מהמטרות של שינויים שונים אלה היא לסייע לכם להחזיר על כנם את יחסיכם עם משפחת כדור הארץ הפנימי, ולתת לכם את האמצעים לקדם בברכה את המשפחות הרוחניות והחלל שלכם. כל  מסורת הקיימת ברחבי גלקסיה זו דורשת טקס ברכה מיוחד כדי לקדם אתכם "בחזרה לחיק המשפחה".  ניתן לתכנן חלק מהם, וזהו תפקידינו לסייע לכם בנוהגים אלה. כל אחד מכם עומד להשתתף בדרך זו או אחרת בטקס מורכב וכוללני זה. זו הסיבה לכותרת המקורית של הקשר הראשון איתכם שהיתה משימת "ברוכים הבאים הביתה", ואנו מצפים לרגע בו אנו באמת נקדמכם בברכה חזרה כחברים מן המניין בפדרציה גלקטית זו. זהו רגע אלוהי שאנו צופים בשמחה! וכשאנו מתקרבים לזמן הגילוי, אנו מתמלאים בשמחה, כיוון שאנו יודעים כי אנו עומדים לנחות בקרוב ולהתחיל את המתיחה הסופית של מסעכם המקודש לתודעה מלאה, איתנו לצידכם כחונכים אוהבים.

נמאסטה! אנו המאסטרים הנעלים שלכם! אנו מגיעים בשנית עם חדשות טובות נוספות! עולמכם נע במהירות לנקודה בה יהיה ממשל חדש והשפע הנלווה לו יבוא לידי ביטוי. האירועים בשמיים עומדים להגיע לידי סיום בקרוב,  בזמן בו הצו להתמיר את עולמכם עומד להתפרסם. אנו מסתכלים על כך בשמחה גדולה. אתם עומדים לקבל שפע מבורך ביותר ותינתן לכם חרותכם מעבדות החובות ששלטה בחייכם במשך דורות. כל אחד מאיתנו השתמש במשרדינו הטובים כדי להגביל את ההשפעות הגלובליות של הצווים הזדוניים של האופל, ולבסוף הכרזות נוראיות אלה יהפכו לחסרי תוקף ולמבוטלים. לאחר מכן, אנו יכולים להשתמש בחוכמתנו הגדלה כדי להנחות אתכם להבנה טובה יותר של דרכי השמיים והגמול המבורך שלהם לכל אחד מכם. הרגע הגיע עבורינו ללמד ולהסביר לכם דברים רבים אשר הוכחשו מזה זמן רב על ידי המסטרים המרושעים הקודמים שלכם.

אחד מהפריטים הראשונים שאנו רוצים להתייחס הוא שצל המוות האורב תמיד יכול עכשיו להתחיל להימוג מהמציאות שלכם. מוות הינו לא יותר מאשר תוצר לוואי של תודעה מוגבלת. זה שמר אתכם בפחד מההתחלה והוביל לאבל רגשי ומנטלי חמור. זה היה מכשיר עוצמתי באופן יוצא מגדר הרגיל עבור אנשי האופל והם "חלבו" מצב זה עד תום! ההתעלות מובילה לגירושו מהגוף הפיזי, מקלה את הדחיסות הפיזית, ומאחדת מחדש את הגוף עם המהויות הרוחניות שלו. התהליך של ההתעלות הסופית הוא אחד מהתהליכים המפרכים והמורכבים ביותר איתם אתם יכולים להתמודד, ובדרך כלל לוקח דורות של ריכוז עמוק וכמויות עצומות של זיכרון. ועם זאת, אנו הוכחה חיה שזה ניתן להיעשות! עם זאת, מה שהשמיים מציעים לכם עכשיו היא טכנולוגית חיים לעקוף מאבק זה ולהתמיר אתכם בחזרה לתוך מצבכם הטבעי רק בשלושה ימים!

הטכניקה מצריכה מכונת חיים מיוחדת, המכוילת לכל אדם והפיקוח עליה נעשה בידי החונכים הרוחניים ומשפחת החלל שלכם. הרנ"א/הדנ"א של גופכם הוא כרגע ממולכד עם "סמנים" אשר מונעים מכם המרה קלה לתודעה מלאה, ומכונת חיים זו מתוכננת לתקן זאת ולבטל את הנזק לבסיס הגנטי המקורי אשר זרק אתכם לתודעה מוגבלת. אנו נספק לכם הדרכות רוחניות ספציפיות אשר יציידו אתכם בתובנות אשר יעלו את דפוסי הרטט הבסיסיים של גופכם וימירו את פחדיכם העמוקים למצב שמחה הנדרש כדי לערוך מחדש את הגוף המנטאלי, הרגשי והרוחני שלכם. מכונת החיים, פשוטו כמשמעו, "מאתחלת מחדש" את הרנ"א/הדנ"א שלכם, מאפשרת לכם להגשים רגע בל-יתואר זה של הארה כאשר אתם "מופעלים" למציאות! אתם משתנים לנצח כאשר שמחה והבנה שוטפים את הווייתכם! הללויה! הללויה!

היום המשכנו ליידע אתכם על מה שמחכה לכם בשמחה. ניתן ביטוי לשינוי גדול מעליכם ומסביבכם, אשר ידחוף את האופל ומשרתיו הרבים ממקומם הבטוח שהושג שלא כחוק. אתם עומדים להיות עדים לאירוע נפלא באמת: עלייתה של מציאות חדשה המבוססת על אמת, חופש ושפע! דעו, יקרים, האספקה שלא ניתן לספרה והשפע האין-סופי של השמיים הם אכן שלכם! לכן היו זאת! Selamat Gajun! Selamat Ja (סירנים היו אחד! ושמחו!)


Translation: Gili Weizman



יום שבת, 9 במרץ 2013

05.03.2013






 מסר של  Sheldan Nidle, מיום 5 במרץ  2013

10 קוסם, 2 Ceh, 9 אדם.

Dratzo! אנו מגיעים בשנית לדבר איתכם! אירוע שמימי גדול עומד להתרחש בקרוב בשמיים שלכם. אירוע זה הינו האחרון בסדרת תופעות אשר מסמלות את סופו של ההסכם המקודש שנחתם בין האור לבין האנונאקי לפני זמן רב. האירוע הינו חלק מהתוכנית האלוהית להכין את אבותיכם הקדמונים וכמו כן גם אתכם לחזרה לתודעה מלאה. בעקבות זאת, אנו מספקים לאנשי האופל על עולמכם את המסמכים אשר מצהירים כי הגיע הזמן בו אנו יכולים באופן רשמי להתערב בשמכם במציאות שלכם. ההתערבות הינה פשוט לסייע לחברות הסודיות המקודשות שלכם ובעלי בריתן להשלים השתלטות חוקית במספר ממשלות עיקריות שלכם. הליך זה יוביל לתשלום של שפע אוניברסאלי שמוחזק כיום במיקומים סודיים רבים מסביב לעולמכם. במשך החודשים האחרונים, אנו מיקמנו מחדש את משאבים אלה במקומות שהם בטוחים וזמינים וניתן להשתמש בהם כדי להבטיח את המערכת הפיננסית והמוניטארית החדשה. אנו גם מספקים הגנה לוגיסטית כללית יותר כדי לאפשר לממשל החדש לפרסם את העובדות המתייחסות למה שמתרחש במדינות ברחבי עולמכם.

סדרת ההודעות הראשונה תכלול את התוכניות החדשות המגוונות הקשורות עם מה שבדרך כלל היה מכונה NESARA. כל אחת מההוראות שייושמו תהיינה כפופות  לדיון לאומי רב. הם ישודרו ברדיו, בטלוויזיה ובאינטרנט, וכאן נדרשת מומחיות ההגנה שלנו. זוהי אחריותנו להגן על היושרה של ערוצי תקשורת אלה כנגד כל הפרעה אלקטרונית או השבתה כך שניתן ליידע באופן נאות את האוכלוסייה לגבי נושאים מהפכנים אלה. דאגתנו מכוונת לעובדה שבבעלותם של רבים בעולמכם ישנה מניעה ואפילו יחס מרושע כלפי כל דבר אשר מאיים את סדר יום הצר של שליטתם. בסופו של דבר, ליחידים אלה תהיה ההזדמנות לשנות את יחסם ברגע שהם מתחילים לעבוד עם החונכים האישיים שלהם. אנו יכולים לראות בבירור איך התייחסויות אלה יכולות להתפתח ולכן אנו מוכנים לנקוט באמצעי-נגד טכניים נדרשים. תפקידנו בזמן המידי קדימה הוא, ראשית לספק תקשורת ממשלתית ברורה ואז להסביר לכם למה לצפות בימים הראשונים לאחר שננחת.

התרחיש של נחיתה המונית הוא באמת לא יותר מאשר השלב האחרון של חזרתכם לתודעה מלאה. אתם תפגשו את החונכים האישיים שלכם, אשר מכירים אתכם באופן מלא וכמו גם חברים שאבדו מזמן. יכולות הטלפתיה המולדות שלכם ישוקמו במהירות באמצעות הפעילות ההדדית איתנו, המאפשרת דיאלוג חסר מאמץ ויעיל בינינו, שאינו מעוכב על ידי אי הבנות ואי בהירות של דיבור. טלפתיה מאפשרת הבנה ופתיחות עמוקה אשר עשויה להיראות קצת משונה בתחילה כיוון שהיא לא תאפשר סודות בינינו. המשמעות היא שאתם תתרגלו אלינו מאוד מהר ואנו נספר לכם הכול לגבי מי אנו, מה אנו עושים, ועל ההיסטוריה של ה"חמולה" האישית שלנו. אנו נענה לכל השאלות שעשויות להיות לכם ואתם תראו במהירות שאתם יכולים לסמוך עלינו עם חששותיכם העמוקים ביותר. כמה ימים אלה עשויים להיות החוויה הפתוחה והכנה של חייכם. סביבתכם העוינת מבחינה תרבותית לימדה אתכם להגן על עצמכם באמצעות שכבות סודיות רבות, והטלפתיה מחזירה אתכם למידה מסוימת של אחדות שבה חוסר אמון הופך במידה רבה לנחלת העבר. אנו נהיה בפניכם כמו ספרים פתוחים ונאפשר לתכנות מלא הפחד וההגנתי שלכם ליפול משם.

במשך שנים רבות למדנו את המגוון הרחב של תרבויותיכם, ובתחילה מצאנו שמגוון כזה מרתיע. אבל לאחר ששיתפנו את ממצאנו ביננו, מצאנו את הדרך הטובה ביותר להתגבר על המחסומים התרבותיים הרבים שעומדים בלב החברות שלכם. אתם כולכם פיתחתם מערכות הישרדות אשר מאפשרות לכם להיות סובלניים לתרבויות והדתות השונות, ומשימתנו היא ראשית לסייע לכם לשים את אלה בצד כיוון שהן נהפכות למיותרות. אנו יודעים שאין זה קל עבורכם. מאז הילדות, אתם השחזתם את כישורי ההישרדות אלה עד שהם כולם שגרתיים לכם. אולם, הרגלים אלה מבוססים על הפרדה ובואנו מיועד להכיר לכם בשנית את הפתיחה לאחדות.  בנוסף, התרבויות המערביות  בעיקר מוכוונות מנטלית ורבים מכם למדתם את הדרך הקשה לסגור את ליבכם. אנו, מצד שני, רגילים לטפל על בסיס של לב ללב אחד עם השני ולתקשר עמוקות על מרבית העניינים. אנו יודעים שזה עשוי להיות קשה לכם בתחילה, אבל אנו בטוחים שכאשר תרגישו את האתם האמיתיים מתחיל להתגלות מ"השריון" התרבותי שלכם, אתם תימשכו לחופש זה "כמו ברווז למים"!

נמסטה! אנו המאסטרים הנעלים שלכם! אלה אשר מבינים את דרכי השמיים יודעים שהגיע הזמן ליציאה הגדולה של האופל והמוני משרתיו. הם ניהלו את הממלכה מוגבלת-תודעה זו קרוב ל-13,000 שנה, ובמשך זמן זה  הרבה עידני זהב וצווים משונים רבים התוו מרווח זה של שנים, באמצעות האופל. הרגעים הקרובים מציינים את סופה של תקופה זו. אתם עולים בתדר, כך שהמשמעות היא שהאמצעים לשלוט בכם מסתיימים. החופש הנובע מכך מאפשר לכם לקבל את משפחות החלל והרוחניות שלכם בהרגשה של שמחה ביודעכם שהלילה הארוך של צער עומד להסתיים. בכל מקום, הבזקים קטנים של חופש זה נהפכים לברורים.  מוחותיכם מקבלים עכשיו את נחיצותו של חופש, ובכך מאפשרים למציאות החדשה להיוולד. בעיצומה של מציאות חדשה זו, שינויים מדהימים נוצרים. ממשלות עומדות ליפול ושפע חדש עומד להתהוות.

זהו זמן הנבואה בו השמיים שולטים בכיפה! האור מגיע, ודרך חדשה נולדת. החסד האלוהי יצר אותנו והעניק את הנתיב האלוהי לנשמותינו. היו נפעמים למה שמביאים הצווים של AEON! ידע אמיתי יותר לא יוכחש לכם ותלמדו על השקרים והמניפולציות שהאופל השתמש בהם במשך זמן רב.  גילויים אלה יביאו לכם את האמיתות שחיפשתם במשך זמן רב. אתם תשוחררו בעדינות מלפיתתם של אלה אשר ביטחונם המופרז וטיפשותם תתגלה לכם באופן מלא. אתם תתמזגו באור זה עם בעלי הברית החדשים אשר באים מתוך גרם-שמיים מקודש זה ואשר השמיים שלחו אליכם. אנו אלה אשר למדו במשך הרבה מחזורי חיים להתעלות, ואשר הידע שלהם עומד להנחות אתכם לאורך משך-הזמן הסופי של המסע אשר מטרתו המקודשת היא להחיות את תודעתכם המלאה.

חשבו ביראת כבוד על תהליך זה של תחייה פיזית ורוחנית לדורי דורות. זוהי אכן פעילות מורכבת ומפרכת ביותר שכל אחד מאיתנו מסוגל לכך. בנקודה זו בהיסטוריה שלכם, מה שעומד להתרחש במקום הינה התעלות קולקטיבית מסיבית ייחודית ומאוד מיוחדת אשר ניתן לה מנדט על ידי השמיים. לשם כך, משפחות החלל וכדור הארץ הפנימי שלכם ישתמשו בטכנולוגיה מתקדמת נהדרת בצורה של מכונת ביו של חיים, המתוכננת להתמיר כל אחד מכם חזרה לתוך תודעה מלאה. זה יימשך שלושה ימים. השמיים יכווננו ויפקחו על התקנים מיוחדים מחוללי נסים ויבצעו את הכיולים השונים אשר הינם ספציפיים לכל אדם. בדרך זו, האוכלוסייה האנושית כולה יכולה לעלות למצב הדומה למלאכים תהליך אשר באופן נורמלי היה לוקח להגשימו במשך מחזורי חיים רבים. שקלו היטב את החסד האלוהי אשר מאפשר לנו כולם לחזור למצב המופלא של אחדות עם הבורא רב העוצמה שלנו! הושענא! הושענא!

היום סקרנו כמה פרטים המתייחסים לחזרתם למצב משוחרר ומשגשג.  אנו גם חקרנו בקצרה את הנתיב המקודש עליו השמיים שלחו אתכם, בו אתם תחזרו בחינניות לתודעה מלאה. עומד להתרחש הרבה. אירועים מופלאים עומדים להתרחש וניסים מופעלים באמצעות החסד האלוהי של השמיים והשמחה הגבוהה ביותר של AEON נפגשים בדרככם! דעו, יקרים, האספקה שלא ניתן לספרה והשפע האין-סופי של השמיים הם אכן שלכם! לכן היו זאת! Selamat Gajun! Selamat Ja (סירנים היו אחד! ושמחו!)

Translation: Gili Weizman



יום שבת, 2 במרץ 2013

26.02.2013




מסר של  Sheldan Nidle, מיום 26 בפברואר  2013 


3 יד, 15 Zac, 9 אדם

! Selamat Balik אנו מגיעים היום עם כמה חדשות מעניינות! האופל ממשיך במצב של ראייה צרה בנסותו נואשות למצוא דרך מסוימת כדי לעכב את מה שהם יודעים שהוא בלתי נמנע. השמיים מחכים להופעת הסימן השמימי האחרון, וברגע שתופעה זו מתרחשת, מצפים שאנו נפעל במהירות ונטאטא את כל משרתי האופל למקום בו הם לא יכולים יותר להזיק. זה משאיר אותנו במסגרת זמן צרה לפני שזה מתרחש, ולכן אנו בודקים היטב עם בעלי בריתנו המגוונים כדי להבטיח כי כולם מוכנים להמשיך מהר ככל האפשר עם מה שמקרוב עומד להתרחש.  צוותי הקשר שלנו מבצעים  רשימה מאוד קצרה כדי לאמת שכל הקבוצות מוכנות במלואן. למעשה, מרביתם מבקשים שמועד זה יגיע מוקדם יותר מאשר מאוחר יותר, אבל למרות תסכול זה, הקבוצות השונות בתוך הממשלות העיקריות שלכם מראים סבלנות רבה למה שהיה עבורן המתנה ארוכה מאוד. הספינות שלנו מתמודדות עם מעשי השובבות הגלובליים הנואשים הגוברים והולכים של האופל, ולכן אנו עסוקים בביצוע עבודה מתקנת כדי להתמודד עם הנזק שפשעים אלה מתוכננים להשפיע.

בינתיים, גם משפחת האגרטן שלנו עסוקה עם ההתאמות היומיות הנדרשות כדי לעדכן את חדרי האור הרבים שלכם. משימתנו היא להיות מוכנים בהתראה של רגע להעביר אתכם למגוריכם בחדר האור שלכם באגרטה ברגע שהשמיים נותנים לנו אור ירוק. עד לרגע זה, מספר פעילויות הכנה עומדות להתבצע על ידי הממשל החדש שלכם. אלה כוללות סדרות של הודעות מדהימות, המלוות בהנהגת מדיניות אשר תזעזע ביסודיות את הדרך בה עולמכם מנוהל. הכי חשוב, אתם תקבלו הכרזה פורמלית של גילוי אשר תתיר לנו להתחיל סדרות של מסרים המכינים אתכם לנחיתות, הקשר הראשוני שלנו.  אלה הם הרגעים השקטים האחרונים בעולמכם לפני שהזמנים המרגשים מתחילים, כיוון שהתהליך של התמרת עולמכם, המסיים טיוח במשך עשרות שנים של "עב"מים", באמת יזעזע את המציאות הנוכחית שלכם. כיום, השמיים מגדירים את השלב האחרון במסעכם לתודעה מלאה אשר ידרוש את שירותיו של חונך אישי לכל אחד מכם. זהו מישהו אשר אתם יכולים לסמוך עליו באופן מלא שיחנך אתכם את האמיתות הרבות אשר הן בניגוד למה שספרו לכם מאז תקפת הילדות המוקדמת.

חלק חיוני בסיום לימודיכם בבגרות רוחנית הוא להבין בבירור איך האנונאקי ועובדיהם המאומנים הונו אתכם במשך אלף שנים. הם השתמשו במצב תמותה דאז חדש שלכם כדי ליצור רשת חונקת של פחד על מנת לשמור אתכם נשלטים וגמישים. גמישות זו התירה להם באופן בסיסי להשתולל איתכם ולעוות את עולמכם בכל דרך שגרמה להם הנאה. תבנית האופל הזו עומדת להסתיים, ובמקומה אתם תהיו מסוגלים בפעם הראשונה ב-13 אלף שנה ליצור עולם שגורם לך הנאה גדולה. אבל, זכרו שזו תהיה רק ממלכה במעבר, במשך זמן זה אתם תיודעו באופן מלא לגבי מה לצפות ואיך להסתגל לתודעה מלאה. זהו צעד ענק! כאשר ממלכת ביניים זו לובשת צורה, אתם גם תיקחו עליכם אחריות רבה. אתם צריכים להתכונן לכך, כיוון שהם יעבירו אתכם במהירות לתוך אופן חיים נאור אשר יאפשר לכם לחוות את המהות האמתית של הווייתכם ולקבל הבנה ברורה יותר לאן אתם הולכים. השוטטות הטיפשית של תודעה מוגבלת תגיע למסקנה מהנה ביותר!

עלייה זו לדרך מורמת יותר של חיים היא כל המשמעות של התקופה הקצרה הבאה. כמו כן, צורת חיים משופרת זו תסייע יותר לקלוט את מה שאנו לימדנו אתכם. המאסטרים הנעלים שלכם צריכים להתחיל בסדרות של חינוך המבהירות את מהותה של הנשמה וכיצד היא פורחת כשהיא נחשפת לאור. תרומתנו תהיה להסביר לכם על תודעה מלאה כיוון שאתם צריכים להיות מאוד ברורים לגבי מה שעומד לפניכם. להפוך לישות מודעת במלואה הינו תענוג שהינו מעבר לכל דבר שאתם יכולים לדמיין כעת. ביחד, המאסטרים הנעלים ואנו נכין אתכם לחיים חדשים אלה; חדרי האור הם רק הליטוש הסופי. אתם הווייה מוכוונת רוחניות, ואנו צריכים לשלב את הפיסיות שלכם עם החלקים הרגשיים והמנטליים שלכם, וזה מה שחדרים אלה עושים. לכל אחד מכם נדרשת התאמה ייחודית ממהות מאוד מורכבת. משימה זו תהיה מאמץ משותף, ואז אתם תהיו תחת הדרכתם של המאסטרים הנעלים שלכם אשר מונו על ידי השמיים להוביל אתכם בסדרת המשימות הראשוניות שלכם להביא שלום קבע לגלקסיה זו.

ברכות! אנו חוזרים עם חדשות טובות! האירוע הגדול בשמיים מתקרב. תופעה זו הינה מאוד מיוחדת והגעתה מבססת את תחילתו של יום חדש עבור כולם בגרם שמיים מאוד אלוהי זה.  כאשר אירוע זה מיצה את עצמו, אתם עומדים להיות חופשיים מהאדים הרעילים החונקים של האופל. יהיה לכם ממשל ושפע חדשים והכי חשוב את החופש שלכם. הממשל החדש שלכם יודיע סדרת הודעות אשר עומדות לשנות את עולמכם, ואז אנו יכולים להתחיל את שירותינו החדש לאנושות. המציאות החדשה הנולדת באותו יום תאיץ את ההתמרה אשר תכניס מחדש קדושה לחייכם, תאפשר לכם להיות עדים לתקופה של נסים ופלאות. כאשר המלאכים מופיעים מחדש וקול הבריאה יישמע בשנית ברחבי הארץ.  וזה כאשר אתם, סוף כל סוף, מגיחים ממחלת השכחה הארוכה שלכם וזוכרים מי ומה באמת אתם.
אחד מההיבטים של שירותינו החדש הוא ללמד אתכם לגבי המהות האלוהית של פיסיות ולאפשר לכם לזכור את כל הידע המיוחד שאתם שכחתם כאשר העבירו אתכם מתודעה מלאה למוגבלת. חזרתכם הנעימה למצבכם הטבעי תהיה חגיגה ברחבי השמיים ואתם תגשימו נבואה שנעשתה לפני יובלות על ידי המלאך מיכאל המבורך. לפיה, הזמן של האופל יתרחש בממלכה זו, כשאתם תשתחררו מהכלא הרוחני כמה 13,000 שנה מאוחר יותר באמצעות העבודה הגדולה של השמיים. הזמן הזה הוא עכשיו! זהו הרגע לשחרור ושמחה! האופל ועובדיו עומדים להיסחף ויום חדש יזרח על פני כדור הארץ. שמחו, אחיות ואחים שלי! בקרוב, השופר הגדול של שחרור יישמע; אור השמיים יזרח קדימה, והזמן לפלא אמיתי יתחיל!

השחרור שלכם מסמן את תחילתו של שירות חדש עבור כולם. יש לנו הרבה מה ללמד אתכם ולכם יש הרבה ללמוד. לפרוץ שהייה ארוכה זו במחלת השכחה עשוי לגרום לכמות מסוימת של מצוקה לרבים מכם. הבנה מלאה על מה שהאמנתם, ומה שעשיתם בשם אמונות אלה, עשויה לגרום במידה מסוימת ייסורים. כתוצאה מכך, אנו המאסטרים הנעלים צריכים ליישם גל גדול של מחילה וחסד, ולסחוף אותו ברחבי כל האדמות של כדור הארץ ולתוך הפינות של כל הלבבות אשר סובלים. משכו את אור הריפוי הזה לתוככם ואפשרו לו ליישב את הזוועות שהוחדרו לכם בעורמה על ידי האופל. אז מכל הלב של הלב שלכם תנו להן ללכת עם אהבה. אפשרו לאור חדש של שמחה ואחדות לעטוף את כולכם, כיוון שבעקבות נס זה מגיעה הדרך המקודשת לצעוד את הצעדים האחרונים של מסעכם חזרה לפלא שהינו תודעה מלאה. הללויה! הללויה!

היום, המשכנו את המסרים השבועיים שלנו לכם. הגענו לנקודה מיוחדת בה נסים גדולים יכולים להתרחש לבסוף. אנו מגיעים לשלב חשוב במסע ארוך זה אשר התחיל עבורנו כשקבלנו הוראה להתכונן לקשר ראשוני מסיבי. עכשיו מגיעה השמחה של למעשה לצאת מהמחבוא וללכת ביחד ליעדיכם המקודשים. דעו, יקרים, האספקה שלא ניתן לספרה והשפע האין-סופי של השמיים הם אכן שלכם! לכן היו זאת! Selamat Gajun! Selamat Ja (סירנים היו אחד! ושמחו!)


Translation: Gili Weizman



esoteric



SUBTITLES IN ENGLISH, ESPAÑOL, PORTUGUÊS

Click upon the circle after the small square for captions

invoca


לחצו בבקשה על הריבוע הימני בתחתית מסגרת הוידיאו כדי לקבל את הכתוביות .

AN INVOCATION

14:02:2014 - 09:00H BRISBANE, AUSTRALIA

JERUSALEM -01:00H on 14:02:20

http://24timezones.com/





Sheldan Nidle Interviewed by Maarten Horst

Hino SL



Please sign this Petition

Foto

Read more about it and sign it here:
http://www.avaaz.org/en/petition/How_to_REALLY_Save_US_Army_Recruiters_From_Preventable_Suicides/?eQSwffb


MAKE THIS VIRAL! Prepare For Change

It is time now to make the next step in creating the infrastructure for the Event on the surface of this planet.

The main reference site with preparedness instructions for the general population has reached a certain degree of completion and needs to go viral:

http://prepareforchange.net/

Although the civil authority and the Resistance Movement will provide their own infrastructure at the time of the Event, it is very important to have grassroots infrastructure as well. Our alternative infrastructure will fill in the gaps and will ensure that the transition will be smoother and more harmonious.

Six task groups were created: planetary leadership group, healers group, media group, new renaissance group, new technologies group and financial group. All these groups will develop practical tools which can help easing the transition at the time of the Event in their specific area.

If you want to actively participate in any of those six groups, click here:

http://prepareforchange.net/participate/

Our website will be translated into many world languages so the message can spread worldwide. We are actively seeking translators and if you wish to join our translation teams, use the same participation form, stating that you wish to volunteer as a translator:

http://prepareforchange.net/participate/

There will be many projects pertaining to the preparedness of the surface population for the Event announced on my blog very soon and our new website will be the main communication hub for those projects


Sheldan Nidle Free Webinar