קוראים

יום שישי, 25 באוקטובר 2013

22.10.2013




מסר של  Sheldan Nidle, מיום 22 באוקטובר 2013  


7 הנחש, 8 (חודשים אוקטובר-נובמבר), 10 אדמה. 

Dratzo! הרבה התרחש מאז שדברנו לאחרונה. מספר הסכמים נמצאים במקומם והסתיים לוח הזמנים עבור הסדרה הבאה של אירועים סודיים. אנו שמחים שדברים אלה נעים קדימה, וזה חשוב כי מספר אירועים אחרים קורים עכשיו גם כן. עתה, לוח הזמנים שהוסכם עליו יצא לדרך. אף על פי שלא ניתן לתאר לכם דברים אלה בפירוט, ממשלות האופל השונות נמצאות בדרכן החוצה. עד שהמצב הנוכחי נפתר, אנו לא יכולים לתת לכם כל מידע על מה שעומד להתרחש בהמשך, אבל בפועל המשלוחים של קרנות השפע הרבות מאוד קרובות. המצב הנוכחי מאוד נזיל ודורש מידה מסוימת של יציבות לפני שדברים יכולים לנוע קדימה. אנו מפקחים על כך מאוד בקרוב ומתכוונים לסייע בעת הצורך. בינתיים, אנו מסייעים בסדרות של מעצרים והחלמתן של קרנות. לא ניתן לאפשר לקנונית האופל להישאר בשלטון מבלי שהם יודעים באופן דיסקרטי שמפקחים ובודקים אותם. יהירים אלה יודעים שזמנם מסתיים ותקופה חדשה מוכנה להתחיל!

כשכל הפעולות השונות האלה מסתיימות, זה חשוב לכם להבין שהשינויים המבוצעים על ידי השמיים הואצו. יש להפעיל את הצ'קרה בראשכם. הצוואר והצ'קרות של הגוף העליון דורשות מערכת גדולה של היערכות מחדש. הצוותים הרפואיים שלנו דיווחו ששינויים פיזיים אלה עכשיו נמצאים בעיצומם. לכן, חלק מכם חווים גם רמות של סחרחורת, התקפי שכחה הולכים וגדלים או אפילו אובדן זמני של אוצר מילים. ביחד עם תסמינים אלה ישנו טשטוש ראיה מזדמן המלווה במקרים רבים בכאבי ראש. תוארו גם כאבי צוואר וכתף. בקיצור, הגוף העליון והראש הם המרכזים למספר שדרוגים. הדברים שאנו עכשיו תארנו הם רק הסימפטומים למה שעכשיו קורה לכם. תחומי תשומת לב הבאים יהיו המקומות המושפעים ביותר על ידי האנרגיות המגיעות אליכם מחוט הכסף שלכם. אלה נושאות מידע שמימי ששומרי גופכם משתמשים כדי לתחזק את מהותכם הפיזית.

כשמהותכם הפיזית מותאמת באופן אלוהי, אתם מתחילים לחוות רטטים פיזיים יותר ויותר גבוהים. זה מאפשר לכם להגביר את תודעתכם הנוכחית. כך, יש לכם יותר חלומות ורגשות שופעים ורמה מוגברת של ציפיות כשאתם מתחברים לאנרגיות החיים המקיפות את עולם החיים היפה שלכם. גאיה גם מרגישה את השינוי הזה. היא מאיצה רבים מהתופעות הראשוניות הקשורות לחזרה של פני השטח שלה למצב הקדמוני הקודם שלה. רמה גוברת זו של שינוי מורגשת על ידי המערכות האקולוגיות הרבות שלה. כל קבוצה של אלמנטלים המוקצים לזנים של חיות יקלו על אופן תגובתן של החיות לפעולתה של גאיה. חיים על פני השטח שלכם עוברים סדרות של לחצים המכבידים על האופי הכולל של מערכות אקולוגיות המגוונות האלה. לחצים אלו יוקלו לאחר שהאנושות יוצאת להתמרתה הגדולה בממלכה של כדור הארץ הפנימי. הזמן עבור שינויים גדולים אלה אינו מאוד רחוק. מסגרת זמן אלוהית היא בהחלט בתוקף.

אנו מתאמים עם בעלי בריתנו בכדור הארץ ועם אנשי הקשר של אגרטה כדי להכין את הפלנטה הזו לשינוי מאוד גדול. סדרת הודעות חיוניות תתחיל פעילות אשר תשליך את המציאות הנוכחית שלכם לתוך תקופה חדשה. אתם נמצאים בזמן מיוחד. בקיצור, דברים עומדים לקרות אשר יתמירו במידה רבה את מה שאתם חושבים עכשיו שהוא קבוע במקצת. שינויים אלה יכללו את סופה של הסודיות אשר מנעה מכם ידע עלינו והחביאה כמות גדולה של טכנולוגיות ביתיות. ההודעות שלנו יכללו לא רק מודעות על מה שאתם תלמדו, אלא גם גילוי מלא של מה שיש לנו להציע. אתם צריכים להבין את הגודל של מה שהיה חבוי מכם על ידי האופל. בנוסף, אתם צריכים לתפוס מה מונח קדימה לכל אחד מכם. תודעה מלאה הינה מתנה גדולה שהשמיים מוכנים להעניק. זה נותן לכם הזדמנות מאוד נהדרת כיוון שאתם לבסוף תצטרפו מחדש למשפחות הרוחניות והחלל שלכם.

ברכות! אנו המאסטרים הנעלים שלכם! אנו מגיעים בשמחה ומרגישים מבורכים על ידי השמיים כך שאנו מסוגלים להסביר כמה נושאים חיוניים לכם עכשיו! בתחילה, אפשרו לנו לדון בקיצור על העיתוי האלוהי של התעלותכם. אנו היינו אלה עם כזה מיקוד מוסרי מפואר כך שלכל אחד מאיתנו ניתן היתר המאפשר לנו להגשים את המתנה של תודעה מלאה בכמה מחזורי חיים. אנו, פשוטו כמשמעו, "חזרנו בחזרה לבית הספר" ולמדנו איך אנו צריכים להיות כמפקחים ומדריכים את האנושות. אחריות גדולה זו היא משהו שכל אחד מאיתנו מוקירים במשך מאות ואלפי השנים כשאנו הובלנו אתכם לסף מאד של התעלותכם במחזור חיים זה. האירועים העומדים להתרחש בקרוב מספקים מעבר בין זמן זה ולבן זמן בו אור השמיים יכול באמת לזרוח בבהירות. קחו זמן יקר זה להקדיש את עצמכם להתמרות הנדרשות. אנו מתכוונים לתת לכם הוראות כדי להקל את המיינד שלכם בנושא חיוני זה!

בבעלותן של ממלכות מבורכות אלה חוכמה שהינה הרבה מעבר למחשבות של מציאות זו. זה מאוד חשוב לשחרר את הדברים הקושרים אתכם לעולם זה. הביטו פנימה ואפשרו לעצמכם לפחדים רבים שלכם להתפוגג ולצאת מהמיינד שלכם. מה שיישאר הוא חיבור יישיר ל"אני נוכח" שלכם. למדו לשוחח עם העצמי האמיתי שלכם אשר הינו באמת אתם. הוא אמיץ, חכם ויכול לחיות בתוך האמיתות המוסריות שניתנו לנו על ידי השמיים. לימדו להכיל את מה שאתם לומדים. הפכו לאחד אשר יכול להתמקד בתוך חוכמה זו לתת ביטוי למה שבאמת אתם משתוקקים לו. כשאתם עושים זאת, אתם מעלים את הרטטים של חייכם המקיפים את מי שאתם. בעולם זה, לעיתים קרובות נרתעים ממיקוד זה על ידי בית הספר, העבודה והאמונות שלעיתים קרובות פועלים כנגד מה שאתם רוכשים כה בקביעות. באור זה, אתם חופשיים, ובקרוב זו תהיה דרכה של מציאות זו!

היו מודעים יותר מאי פעם למה שאתם נהפכים. המיקוד על הכוונה חיוני למה שאתם עושים. אתם מכינים את עצמכם ביחד עם ברכותינו לחיים בתודעה מלאה. אתם עומדים להיות מלאכים של השטח הפיזי הזה ולשרת בצייתנות את האור הנהדר של הבורא! נשמות רבות לכודות בנסיבות הדורשות את ברכותיכם, שירותכם וחוכמתכם. אתם תשתמשו בכישרונות האלוהיים שלכם כדי לרפא, לעודד ולכוון את אלה שתחת חסותכם. מערכת מקודשת זו של אינטראקציות דורשת מידה מסוימת של הכשרה וניסיון. אתם עומדים להיות קבוצה הכי נהדרת של מלאכים פיזיים. לכן, השמיים מצפים הרבה מכם. אנו מגיעים ללמד, להדריך ולהכינכם למשימות הגדולות שיינתנו לכם על ידי המנהלים השמימיים שלכם! הללויה! הללויה!


היום, המשכנו את מסרינו! הזמן קרב לשינוי גדול במציאות זו. זהו הזמן להתמיר את הכאב והסבל לתוך שמחה, שלום ושפע!  לקנונית האופל היה זמן להשתנות בחן ונכשלה. יום חדש זורח ויביא תקופה נהדרת עבור האנושות! דעו, יקרים, האספקה שלא ניתן לספרה והשפע האין-סופי של השמיים הם אכן שלכם! לכן היו זאת! Selamat Gajun! Selamat Ja (סירנים היו אחד! ושמחו!)



Translation: Gili Weizman



יום רביעי, 16 באוקטובר 2013

15.10.2013




מסר של  Sheldan Nidle, מיום 15 באוקטובר 2013  



13 מראה, 1 בחודשים אוק-נוב,10 אדמה.

Dratzo!  אנו חוזרים עם חדשות טובות! משרתיהם הנאמנים האחרונים של האופל נמצאים עכשיו בפסגה מיוחדת עם חסידיו של האור. היהירים ואלה שהיו כול יכולים פעם מנהלים משא ומתן על התנאים הסופיים של היכנעותם הגלובלית. קנונית האופל כבר התרוקנה ממרבית העושר שלה והאור יתמיר את שלטונם הישן. ההסכמים שהגיעו אליהם בפסגה ייצרו לוח זמנים סופי ליצירתו של שלטון חדש - שלטון שהינו חופשי, משגשג ומאפשר לכל אדם להיות ריבוני באמת. ההסכמים גם יפרטו כיצד מנהיגי הממשלות הנוכחיות "דה-פקטו" יתפטרו. הממשל החדש יארגן סדרת משפטים מיוחדת כדי להסביר מדוע אירועים שונים התרחשו בעבר וכיצד אירועים אחרים עיצבו מציאות חדשה עבור האנושות. זה יסייע לכם להבין טוב יותר את הסיבות מאחורי אירועי היום.

עלייתו של ממשל חדש תסיר את מסווה טיוח העב"מים, ויהיה סידור מחדש ענק של איך האנושות רואה את היקום. בשלב זה, אנו והאגרטנס יכולים להופיע ולטפל בהמונים. ההודעות עומדות לשנות בהרבה את השקפתכם הפיננסית ואת הדעה שלכם על עולם זה ועל האנושות. פתאום, אתם תיהנו מ"חגיגה" ענקית ותבינו כי ענף שלם חדש התווסף למציאותכם. אתם תגלו שאתם חלק מהגירה ענקית על פני החלל שהיתה קודם לכן חבויה מכם. אף על פי שזה עשוי לזעזע אתכם, המאסטרים הנעלים ילמדו אתכם מספר שיעורים מיוחדים, כך שאתם יכולים להבין איך ההיסטוריה והפילוסופיה העתיקים שונו על ידי האופל על מנת לשלוט ולעשות מניפולציה עליכם. חלקנו הוא לתמוך באלה אשר מאפשרים התרחשותם של שינויים גדולים אלה.

שמים את עולמכם בפקעת באמצעות הזרם המרכזי של התקשורת אשר יש לה את היכולת לארוג רשתות של שקר אשר יכולות להיראות אמיתיות. האופל השתמש במשך זמן רב בשיטות אלה כדי לשלוט בכם, אבל ישנו שינוי גדול בדרך. האופל לא יכול יותר לקיים את עצמו. כוחו מועד כשהוא מפסיד את בעלותו המלאה על מספר מכשירים פיננסיים שהיו הבסיס לכוחו. הפסדים אלה מתעצמים מדי יום והאופל אולץ בסופו של דבר לסחור פשוטו כמשמעו עבור חייו. כפי שאמרנו לפני כן, משא ומתן קובע את התנאים לכניעתם וצבא ידידותי יסייע לבעלי בריתנו לאכוף את ההסכמים. גם המערכת המשפטית מכילה את אלה אשר באמת סייעו בשינוי הסביר ביותר, ואנו שמחים לראות זאת. שינויים אלה הם רק תחילתו הפורמלית של תהליך שיביא אתכם בקרוב לתודעה מלאה. אלה אשר ישלטו בממשל החדש הזה מוכנים ונמצאים במקום בטוח.

האגרטנס עובדים כדי להבטיח שבעלי בריתנו יבינו באופן מלא איך תתרחש החלפת השליטה. למעשה, אנו הופכים את מה שקרה באופן כה טרגי כאשר אתם נסחפתם לתוך תודעה מוגבלת. ברגע מקודש זה, אתם תוכלו לדרוש את כל מה שאתם איבדתם. כיוון שפעולה זו היא מורכבת, אנו צריכים לציית במדויק למה שהשמיים גזרו לגבי עניינים קריטיים אלה! המאסטרים הנעלים סייעו מאוד במתן החוכמה הדרושה כדי לעשות זאת כהלכה. ידע אלוהי זה הוא בלב הליבה של מה שעכשיו מתרחש. האירועים הקרבים יחשפו את ההטעיה שהוצגה על ידי התקשורת העיקרית שלכם ומתחילים תהליכים כך שאתם יכולים להיזכר באמיתות הישנות שהביאו אותנו לעולמכם. ההיסטוריה שתפורסם באמצעות האגרטנס תסייע יותר לכם לזכור את מקורותיכם העתיקים. הכישוף של האופל שהיה קיים במשך זמן רב, יישבר לבסוף ועידן חדש עבור האנושות ייוולד!

נמסטה! אנו המאסטרים הנעלים שלכם! אנו עכשיו מופיעים לפניכם מביאים חדשות מעניינות. נכון לעכשיו, מתקיימות מספר פגישות מיוחדות כדי להגדיר לוח זמנים סופי להחלפה לממשל החדש הזמני. ממשל חדש זה ינהל את המשפטים אשר ייפטרו מאלה אשר פעלו במשך זמן רב ככוח הסודי מאחורי משטרים שונים דה פקטו אשר שלטו על עולמכם במשך מאות שנים. הם גם יקבעו חוקים ונהלים שיאומצו על ידי הממשלות החדשות הנבחרות בזכות של עולמכם. מכשירים אלה של האור יתמירו את האמונות הרבות ואת הדרך בה משטרים אלה עומדים לפעול. זה דורש מכל אחד מכם לקבל אחריות מלאה ולעקוב באופן קרוב איך משתמשים בסמכויות שניתנו להם. אתם בורכתם באמצעות הצווים המקודשים של השמיים. השתמשו במה שניתן לכם באופן החכם ביותר!

ההתמרה של עולמכם תיתן לכם שפע וסיכוי להבין טוב יותר את המהות של מי שאתם באמת ואת ההזדמנות להפוך לישויות אור מודעות במלואן. אין זו עשייה קטנה, אלא ניתור גדול שהינו זכות מלידה שלכם. תיהנו מהמסע אשר עומד לפניכם. מתבקש מכם הרבה ולכן, יש לכם אחריות גדולה - להתמיר את השטח של גאיה באמצעות החזרת הקרקע, המים והאוויר שלה למצבם הקדמוני הקודם. זוהי משימה גדולה. אנו עומדים להגיע בקרוב ולהתחיל סדרת שיחות אלוהיות אתכם כדי לגלות את "הסודות של הקדמונים" אשר ניתנו בתחילה לכל אחד מאתנו כשעברנו מתודעה מוגבלת למלאה. "הארה" זו הינה גורלכם! קבלו זאת בשמחה והיו נכונים באופן מלא ליישם זאת!

ביחד, אנו, הישויות אשר חיות על גרם שמיים היפה ביותר, עומדים לקחת את האלה היפה שלנו (גאיה) ולהתמיר אותה בחזרה לצורת החיים ממנה היא הכי נהנתה. אנו צריכים שהאנשים בעולם זה יתפשטו לתוך עולמות מים אחרים, כך שהם יכולים להיות מותמרים על ידי אלוהים לתוך הבריאה שהם פעם היו. הבינו את מה שאתם רואים וכישויות מודעות במלואן עשו את הדבר הנכון על ידי כל אחד מהם. אנו מתכוונים כמפקחים האלוהיים שלכם לסייע לכם בהשלמת חובותיכם השונים.  אתם קבוצה מאוד מיוחדת של בני אדם וביחד אנו ניצור כוכב-אומה ייחודי. כיוון שאלף השנה האחרונות לא טיפלו בנו היטב, אנו עומדים לשנות את ההתעללות בעבר ולהגשים את גורלנו המפואר.  השמיים והפדרציה הגלקטית מוכנים לסייע. בכל זאת, אלה הן היכולות שלנו אשר יבטיחו את הצלחתנו הגדולה ביותר!

היום, דנו על מה שמתרחש מסביב לעולמכם. אירועים רבים במשחק אשר בסופו של דבר יתנו לכם אמצעים להתמיר את ממלכת האופל הזו אל האור. אנו פשוט מבקשים שאתם תיקחו מידע זה ותשתמשו בו כדי לקבל נקודת מבט טובה יותר על מה שעכשיו מתרחש גם לכם וגם לחברות המרכיבות מציאות זו! דעו, יקרים, האספקה שלא ניתן לספרה והשפע האין-סופי של השמיים הם אכן שלכם! לכן היו זאת! Selamat Gajun! Selamat Ja (סירנים היו אחד! ושמחו!)



Translation: Gili Weizman



יום שבת, 12 באוקטובר 2013

08.10.2013




מסר של  Sheldan Nidle, מיום 8 באוקטובר 2013  


6 קוף, 14 עטלף, 10 אדמה.

Selamat Balik!! אנו מגיעים עם הרבה על מה לדון איתכם. אלה אשר במשך אלף שנה שלטו על ממלכתכם, הם חולים ומוטרדים מהעובדה שזמן זה של כניעתם מתקרב במהירות. קבלנו חדשות אלה בשמחה ועם זאת אנו מבינים כמה זה מרגיש לא אמיתי לאלה אשר, כמו המאסטרים הקודמים שלהם האנונאקי, חשבו רק על ניצחונות ונעשו זרים למפלה. עכשיו, הם צריכים להיכנע ובאמת להתמודד בעובדה שכוחם מחליק מאחיזתם. המשגיחים של הממשל החדש שלכם מתכוונים שיציאתם תתוכנן כך שתעלה בקנה אחד עם ההכרה בנזק שנגרם בתחומים כה רבים על ידי שלטון היד הקשה שלהם, כמו חבלה שנגרמה בתחומים הפיננסיים, הממשלתיים והכלכליים בכדור הארץ.  המערכת המשפטית שלכם תספק את ההספד לתקופה זו בהיסטוריה שלכם. קנונית האופל עדה לתקופה חדשה, בה כל אחד מכם רוכש מחדש את החופש והריבונות האישית שהיא זכותכם הטבעית. בזמן זה, אתם גם תפגשו את  המשפחות הרוחניות ומשפחות החלל שלכם וייוולד עידן של שמחה ושפע עבור האנושות!

לעיתים קרובות דברנו על מה שהממשל החדש עומד לספק לכם. עבורנו, החלק המהנה ביותר הוא כמובן סיומו של הטיוח אשר מנע מאיתנו במשך זמן רב, תקשורת פנים מול פנים עם כל אחד מכם. המטרה העיקרית של נוכחותנו כאן היא להיות החונכים שלכם בשעה שאתם חוזרים לתודעה מלאה וזה יתחיל באופן רשמי כאשר יתרחשו הנחיתות המסיביות. פעילות הקשר הראשוני לגאיה היתה, מההתחלה, משימה של חזרה הביתה. לפני כ-900,000 שנים, אבותיכם הקדמונים הגיעו לכדור הארץ להתיישב באדמה שהיה ידועה כלמוריה (Lemuria). חלק מתהווה זה של ההסכם בין גאיה והאנושות ומשימה מקודשת זו היה צריך להיות מוכר ומכובד על ידיכם. אנו נספק אב-טיפוס אשר יכול לסייע לכם לבצע משימה אלוהית זו. האגרטנס יסייעו לכם בביצוע משימה זו בהצלחה. בהתייחס לאומת-כוכב שלכם, השמיים יתירו לאלוהים להחזיר את מערכת השמש שלכם למצבה המקורי כך  שהיא יכולה להיות מוכנה לשמש עבורכם כבסיס הבית. אומת-כוכב שלכם היא בעלת גורל מפואר מאוד!

חברות באומת-כוכב זו תורחב לכם בנועם על ידי האגרטנס והפרוטוקולים לכך יוסברו על ידי המועצה העיקרית של האגרטנס. אתם תתקבלו בברכה לכדור הארץ הפנימי ותוכלו לבחון את ההיסטוריה הארוכה שנמנעה מכם על ידי העומסים הקודמים שלכם. המאסטרים הנעלים מוכנים ללמד סדרת שיעורים מיוחדת אשר תסייע לכם להסיט את המסך של האמנזיה שנכפתה. עומד להתרחש כה הרבה אשר יביא אתכם לנקודה בה אתם יכולים לחזר למצב התודעה הטבעי של האנושות. ברגע שאתם בתודעה מלאה, אתם יכולים להכין את מערכת השמש כולה לתפקידה העתידי כמיקום מרכזי לוועידות אשר יתכננו את התפקידים החדשה של הילדים הקדומים של אנצ'רה (Anchara) ומקום בו הגלקסיות יוזמנו לאיחוד מסיבי כדי להפיץ אור על פני חלק זה של פיזיות. באור הגורל הנפלא הזה, אנו שמחים במה שעכשיו מתרחש כאן. דעו, שסדרת אירועים לא רגילים מלאי חסד יגבירו את כוחו של האור ויתירו לתוכנית האלוהית לגלות את הסדר המדהים שלה מסביבנו.

הזמנים הבאים הינם זמנים סופיים עבור המציאות הישנה שלכם. חברתכם עומדת להיות מותמרת לתוך החברה הגלקטית. זה יושג על ידי סימטריה נהדרת אשר עכשיו מתגלה סביב עולמכם. באמצעות סדרה מדהימה של חיבורים הדדיים, רשת עצומה שנוצרה, במידה רבה אינה ידועה למרביתכם. כשזה ממשיך לשגשג ולהתפשט, אנו עושים כל מה שביכולתנו לתת חסות לרכיבים מפוזרים אלה ולחבר אותם אחד לשני. לא עובר יום מבלי שחלק מסוים של רשת זו מתגלה ומתחבר למערכת המרכזית של האינטרנט ההולך ומתרחב. כמו ילדים החוקרים עולם חדש ומבריק, אין גבולות להרחבה זו. הקיבולת והטווח שלה מואצים, וזה מעיד שאכן מציאותכם החדשה היא בלתי נמנעת. לרשת עממית זו יש חיים משלה ולא ניתן לעצור אותה. היא עומדת לפגוש את המבנים החדשים שבעלות הברית שלנו בונות והתבשיל הבא יביא את הכול לרמה אחרת. זה יהיה השלב בו מהפיכה שקטה זו תיהפך לידועה. ניתן ביטוי לתקופה חדשה לאנושות מול עיניכם!

נסמטה! אנו המאסטרים הנעלים שלכם! אנו מגיעים במצב של שמחה רבה מבורכת! ממלכה זו, אשר השגחנו עליה, מוכנה לסדרה של מחוות גדולות אשר ידחפו את האופל מכיסאם הבעייתי. אלה אשר, ביהירות ובתאוות בצע, שלטו על אדמה זו עומדים להיות משוללי כוח, כשכוח חדש עולה על כיסאם הקודם. כוח האור מביא שפע, שלום וחופש לכולם. אנו נמצאים במצב של חגיגה כשאנו ממתינים להודעות אשר יכריזו בפומבי בפירוט על השחרור הזה. זה יהיה זמן של שמחה גדולה כשכל החוב הפיננסי יימחק ויופסקו כל המסים על ההכנסה. תוכניות שפע שונות אשר יחלקו עושר גדול לכול, ילוו את המטבע המגובה במטבע קשה. זוועות העבר יימוגו, ויוחלפו על ידי הצווים האלוהיים המתירים לכולם ללמוד על מקורותיהם וההיסטוריה האמיתית שלהם. זוהי משימתנו ליידע אתכם על כך, כמו גם על הרבה דברים אחרים.

אנו מגיעים באהבה פשוטה וקורנת אשר מחלחלת בכל אירוע מבורך ואשר תקבע את הטון להיפרד מאמונות כוזבות אלה אשר החביאו מכם את נוכחותם של משפחת האגרטן שלנו.  בתוך גופה של גאיה יש עולם קסום של המימד החמישי אשר הגן וטיפח אותנו מפעילותם המזעזעת של האופל. אתם תלמדו בקרוב על יחסים אלה שלכם אשר נשאו על כתפיהם את הנטל כדי לשמור על האור בפרצופם של השקרים, העיוותים והאלימות של האופל. הגבורה האמיצה של משפחתכם בכדור הארץ הפנימי תתוגמל באמצעות החסד האלוהי אשר יבטיח לנו את הניצחון המיוחל ביותר הזה. ביחד, אנו נייסד ממלכה חדשה אשר תאשר את ההגדרה העצמית המקודשת של כל יחיד. זה יאפשר לגאיה להתחיל תצורה מחדש אשר תאחד את העצמי הפנימי והחיצוני שלה שעכשיו הינם נפרדים.

אירועים מקודשים אלה מאפשרים לאור לרכוש מחדש שליטה על הפלנטה הכי יקרה שלכם ומערכת השמש המלכותית הזו! אנו מביטים על מה שעומד להתרחש במימוש המלא של ההיקף העצום שלה. במשך 13 אלפי שנה, אתם סבלתם כשהאופל שדד את עולמכם. ההתעלות המגיעה תתגמל את האנושות על כדור הארץ על כל מה שסבלתם. למטה באמצעות מצעד ארוך של דורות, חייכם  צומצמו לנתיב של סבל ומאבק אינסופי, המסתיימים במוות הבלתי נמנע. פחדים אלה הטרידו אתכם: עכשיו, הם עומדים להיעלם! רגע חסד אחד ישחרר אתכם מצרות אלה וידחוף אתכם לסף של תודעה מלאה. השמיים האיצו את השינויים הפיזיים הנדרשים לפני שאתם יכולים להשלים תהליכים מורכבים אלה בחדר האור האישי שלכם. אתם נמצאים על סף תקופה חדשה חסרת תקדים!


היום, המשכנו את הדיונים השבועיים שלנו. אנו יידענו אתכם על האירועים הקורים מסביב לעולמכם. הזמן מתקרב להתמרה מאוד עמוקה. במציאות החדשה הזו, אתם תידחפו לתוך תודעה חדשה אשר תכין אתכם לפגישה עם המשפחות הרוחניות ומשפחות החלל ומשפחות כדור הארץ הפנימי שלכם. במצב זה של תודעה מלאה, אתם עומדים לבצע גורל מאוד מבטיח! דעו, יקרים, האספקה שלא ניתן לספרה והשפע האין-סופי של השמיים הם אכן שלכם! לכן היו זאת! Selamat Gajun! Selamat Ja (סירנים היו אחד! ושמחו!)



Translation: Gili Weizman



esoteric



SUBTITLES IN ENGLISH, ESPAÑOL, PORTUGUÊS

Click upon the circle after the small square for captions

invoca


לחצו בבקשה על הריבוע הימני בתחתית מסגרת הוידיאו כדי לקבל את הכתוביות .

AN INVOCATION

14:02:2014 - 09:00H BRISBANE, AUSTRALIA

JERUSALEM -01:00H on 14:02:20

http://24timezones.com/





Sheldan Nidle Interviewed by Maarten Horst

Hino SL



Please sign this Petition

Foto

Read more about it and sign it here:
http://www.avaaz.org/en/petition/How_to_REALLY_Save_US_Army_Recruiters_From_Preventable_Suicides/?eQSwffb


MAKE THIS VIRAL! Prepare For Change

It is time now to make the next step in creating the infrastructure for the Event on the surface of this planet.

The main reference site with preparedness instructions for the general population has reached a certain degree of completion and needs to go viral:

http://prepareforchange.net/

Although the civil authority and the Resistance Movement will provide their own infrastructure at the time of the Event, it is very important to have grassroots infrastructure as well. Our alternative infrastructure will fill in the gaps and will ensure that the transition will be smoother and more harmonious.

Six task groups were created: planetary leadership group, healers group, media group, new renaissance group, new technologies group and financial group. All these groups will develop practical tools which can help easing the transition at the time of the Event in their specific area.

If you want to actively participate in any of those six groups, click here:

http://prepareforchange.net/participate/

Our website will be translated into many world languages so the message can spread worldwide. We are actively seeking translators and if you wish to join our translation teams, use the same participation form, stating that you wish to volunteer as a translator:

http://prepareforchange.net/participate/

There will be many projects pertaining to the preparedness of the surface population for the Event announced on my blog very soon and our new website will be the main communication hub for those projects


Sheldan Nidle Free Webinar