קוראים

יום שבת, 29 במרץ 2014

25.03.2014


Update by Sheldan Nidle for the Spiritual Hierarchy and the Galactic Federation

מסר של  Sheldan Nidle, מיום 25 במרץ 2014

2 סערה, 2 קוף, 10 אדמה.

Dratzo! אנו חוזרים! אנו מגיעים עם חדשות נוספות על מה שמתרחש מסביב לעולמכם. עתה, ממשיך איפוס ברחבי העולם שמביא לכם במהירות מספר מתנות חשובות. המערכת הפיננסית העולמית קרובה למצב של מתח בו אלה שרוצים להחזיק את הישן מגלים ששליטתם הקודמת דועכת במהירות.

אנשי הקשר שלנו מדווחים שתהליך זה הגיע לנקודה בה מתחילה להיחשף המערכת החדשה. קנונית האופל מבינים עכשיו שהמערכת החדשה עומדת להיחשף באופן מלא והשתהותם מסתיימת! בשטחים אחרים בעלי חשיבות, אנו קרובים לרמה בה ניתן להכריז באופן רשמי על ממשל חדש. כשחודש גלקטי זה של מרץ נרגע, דעו שמציאות חדשה עומדת להופיע בבהירות לנגד עיניכם.

במציאות החדשה, אתם עומדים לשמוע בבירור על משימתנו הנדיבה לעולמכם, ועל הנחיתות ההמוניות על חופיכם היפים! לאחר מכן, אנו מתכוונים לפנות אליכם ולתת לכם סקירה איך אתם עומדים לחזור לתודעה מלאה. באותו זמן, גם בני דודיכם האגרטן יציגו לכם את האדמות של כדור הארץ הפנימי. גאיה סיפרה לנו שהזמן עבור משימתנו כאן מתקרב לנקודה בה נדרש להביא עניינים אלה שדחו את הקשר לשלב קריטי ולפתוח את הערוצים ליצירת קשר. הממשלה הנוכחית הנשלטת על ידי הקנוניה אפשרה בהיסוס רק  אזכור קצר על מה שהתרחש במשך השנים האחרונות מאז רוזוולט. רמה זו של חוסר שיתוף פעולה צריכה להיפסק כאשר היא מבקשת את החצי הפנימי והחיצוני שלה. לעיתים כה קרובות, מתרחשות תקלות מימדיות אשר יוצרות מצבים חורגים.

אלה יכולות להוביל לטרגדיות. אנו מבינים מה היסודות שלה מבטאים. זה לעיתים קשה לשמור על עולם פני השטח שתמיד משתנה מבודד לחלוטין ממציאות מימדית הרבה יותר גבוהה. הפרעה זו יכולה לגרום לתוצאות אשר יעצבו קטסטרופות סביבתיות מוזרות. אזורים עיקריים עבור אירועים חורגים בין-מימדיים נמצאים מול חופי דרום אסיה, מול חופי דרום אפריקה, צפון אמריקה ומערב אוסטרליה.

אירוע כזה התרחש סביב מטוס נוסעים ממש מול חופי מלזיה. מטוס נוסעים זה נתפס בפורטל שנפתח בפתאומיות אשר גרם למתקנים אלקטרונים רבים או להיכשל או להתנהג באופן מוזר. הצוות לא ידע מה לעשות או אפילו לאן ללכת. המטוס נסחף, פשוטו כמשמעו, אל הים. הוא בסופו של דבר חזר ל"נורמלי" ומצא את עצמו באגרטה. אתם יכולים, קרוב לוודאי, לנחש את השאר.  אנו רק מזכירים זאת היות והטיסה הספציפית הזו נשמרה בגדר תעלומה במשך זמן רב.


אנו אומרים זאת כיוון שנקודות שונות אלה של צומת מימדית עומדים להיהפך בקרוב ליותר פעילות. אנו מתבוננים בזה מקרוב ורוצים לגרום לכם להיות מודעים שעולם הבית שלכם צריך לאחד מחדש את עצמו. הכוחות המובלים על ידי קנונית האופל צריכים להיות מובסים והלחצים להתמרה דרסטית של המציאות שלכם צריכה לנצח. לכן, אנו הדרכנו את אנשי הקשר שלנו להשתמש בכוח כלשהו הנדרש כדי להביא מציאות חדשה על פני שטח גאיה.

בשעה זו, נאמר לאופל להיכנע ולאפשר לשפע חדש ולממשל חדש להשתרש.  אירועים שמוכנים להיחשף יכולים להביא במהירות ממשל זה. אנו מבקשים שכולכם תשתמשו באנרגיות הקולקטיביות העצומות שלכם לגרום לכך. החברות הגלובליות שלכם הגיעו לנקודה בה מידה רבה של שינוי נגזרה לקרות. אנו מסייעים לבעלי הברית הארציים שלנו לדחוף קנוניה מושחתת זו מכוחה. אנו מבקשים מהם לקחת שליטה על פני השטח של עולמכם ולהביא אתכם לניצחון מבורך.

התופעות השונות האחרות המוכנות להתגבר מראות בבירור את החוכמה מאחורי מהלך כזה. כשאתם גדלים בתודעה, זה הופך יותר ויותר קשר לאופל ומשרתיו הרבים לשמור על רושם כלשהו של סטטוס קוו. האביב הוא אכן זמן אידיאלי לעלייתה של קבוצה חדשה אשר, בשם האור, יכולה להציג אתכם לחופש ולריבונות שבבעלותם האמיתית של כל אחד מכם. בממלכה חדשה זו אתם יכולים סוף סוף לפגוש את משפחותיכם הרוחניות והחלל!

ברכות! אנו המאסטרים הנעלים שלכם! אנו מגיעים, בידיעה שדברים רבים בעולמכם הם במצב של אי וודאות. אלה צריכים להיות ההיבטים הסופיים של עימות סודי בין מנהיגי קנונית האופל ואלא שהתחייבו לשינויים שהיו צריכים להתרחש בעולם הפיננסי. הכלכלה הגלובלית צריכה התמרה מסיבית. שינויים אלה הינם ברכות שצריך ליישמם. שותפינו וקבוצות בעלי חשיבה דומה ינהיגו שינויים אלה עכשיו!

ברגע שדברים אלה יוכרזו באופן פורמלי, אנו יכולים לנוע קדימה עם יתר האג'נדה האלוהית שתחליף את הממשל הנוכחי המושחת עם אחד חדש יותר. זה מאפשר להתיר לנו באגרטה להתקדם ולהסביר לכם בחופשיות דברים רבים. שותפינו מצהירים לנו בתקיפות שפריטים שונים פיננסיים אלה הינם בדרך. אלה עומדים לפתוח דרך שתסיים את קשייכם הנוכחיים.

אתם כולכם בעיצומם של שינויים בגוף הפיסי שלכם שעומדים להיות האקדמה לחזרה לתודעה מלאה. ממשל חדש יכול לתת לכם שפע של טכנולוגיות חדשות, כמו גם שחרור מידע על מקורותיכם וההיסטוריה שלכם. כל זה  שמשולב ביחד הוא התחלה נהדרת למה שאנו מתכוונים ללמד.  הבסיס לכך הוא שכולנו חלק מאחדות מחוברת עצומה הנקראת חיים, הנוצרה מאהבה ומאור אינסופי עצומים הנובעים מהבורא.

הפיזיות ממש זו! אין לה התחלה אמיתית. חלק מזה מגיע מהמציאותיות המבוטאות על ידי האנרגיות העליונות שהינם הבורא. אהבה גדולה זו אשר מביאה אותנו ביחד. אתם חיים בעולם של אשליות איומות אשר מופיעות אמיתיות! השירות שלנו הוא לשנות אותן וביחד לשנות אשליות אלה לכאלה המלאות עם אהבה, אור, חופש ושפע!

לעיתים קרובות, אתם הייתם צריכים להתמודד עם דרקון נורא. האשליה המלאה באימה זו יכולה לגרום צער, בריאות לקויה ופחד מסיבי שמופיע בפתאומיות. היו חזקים והבינו שאתם לא לבד. תומכים ואהבה גדולה של אור אלוהי מקיפים אתכם. קחו זמן זה ללכת פנימה ולהרגיש את כוחותיכם הפנימיים. קחו סיוע מהשמיים ודעו בלבכם שממלכה זו היא באמת משתנה. האירועים של יום זה עומדים להביא פנימה אור חדש שזורח וחושף את האופל. זמנם מסתיים. עידן חדש לאנושות הוא בעיצומו.

קחו את הלב ממה שמתרחש והיו מוכנים לשתף את האהבה הגדולה ואת המתנות הגדולות שלכם עם כולם. המסר שלנו הוא לשמח מבפנים ולהיות מוכנים לעשות את אותו הדבר עם אחרים. זמנים טובים עכשיו באים לידי ביטוי! שפע נהדר הוא באמת כאן! תגובתנו היא משפט פשוט אחד. הושענא! הושענא! הושענא!

היום, המשכנו את מסרינו. אתם מוקפים בעולם המלא עם אהבה ואור. עם זאת, אתם רואים רק את האופל ואת גילוייו הרבים. ביחד, אנו יכולים להתמיר חשיכה זו לתוך שלום ושפע! הזמן מגיע עבור כולנו לשנות חשיכה זו לתוך אור! דעו, יקרים, האספקה שלא ניתן לספרה והשפע האין-סופי של השמיים הם אכן שלכם! לכן היו זאת! Selamat Gajun! Selamat Ja (סירנים היו אחד! ושמחו!)


 Translation: Gili 

יום שישי, 7 במרץ 2014

04:03:2014


Update by Sheldan Nidle for the Spiritual Hierarchy and the Galactic Federation

מסר של  Sheldan Nidle, מיום 4 במרץ 2014
10 מראה, 1 נקר, 10 אדמה.
Selamat Bratzo! (בשפת הסירנים "היו בשביעות רצון"). אנו חוזרים עכשיו עם קצת חדשות. נושא ה-RV (התחזקות המטבעות בעולם) ממשיך לנוע קדימה כשמספר מטבעות חדשים מוכנים להנפקה ולהחלפה. עם זאת, זהו סימן נוסף שכוח קנונית האופל דועך. בחזית אחרת, התקבל אישור על הנוסחים הסופיים של התקנות הבנקאיות הבינלאומיות החדשות. חוקים חדשים אלה יובילו לחקירות אשר תאפשרנה לממשלות לפרק את המוסדות הבנקאיים הגדולים הבלתי חוקיים אשר יצרו הונאה גלובלית אחרי תקופת מלחמת העולם השנייה (1945-2013). מניפולציות אלה המבוססות על תאוות בצע שתוצאתן טיוחים, היו הסיבה האמיתית ל"מלחמות" רבות שנלחמו בתקופת תקופת זמן זו. כיום, קואליציה בעלת בסיס רחב של ממשלות ואנשים הממוקמים היטב מוכיחה באופן חוקי את הסיבה להונאה זו ומספקת את הראייה הנדרשת למאסרים ולפירוקם של בנקים רבים. זה יואץ כאשר יופיע ממשל חדש ותכניות שפע מתחילות להתגלגל. אולם, סדרת פעולות אלה היא רק ההתחלה.

esoteric



SUBTITLES IN ENGLISH, ESPAÑOL, PORTUGUÊS

Click upon the circle after the small square for captions

invoca


לחצו בבקשה על הריבוע הימני בתחתית מסגרת הוידיאו כדי לקבל את הכתוביות .

AN INVOCATION

14:02:2014 - 09:00H BRISBANE, AUSTRALIA

JERUSALEM -01:00H on 14:02:20

http://24timezones.com/





Sheldan Nidle Interviewed by Maarten Horst

Hino SL



Please sign this Petition

Foto

Read more about it and sign it here:
http://www.avaaz.org/en/petition/How_to_REALLY_Save_US_Army_Recruiters_From_Preventable_Suicides/?eQSwffb


MAKE THIS VIRAL! Prepare For Change

It is time now to make the next step in creating the infrastructure for the Event on the surface of this planet.

The main reference site with preparedness instructions for the general population has reached a certain degree of completion and needs to go viral:

http://prepareforchange.net/

Although the civil authority and the Resistance Movement will provide their own infrastructure at the time of the Event, it is very important to have grassroots infrastructure as well. Our alternative infrastructure will fill in the gaps and will ensure that the transition will be smoother and more harmonious.

Six task groups were created: planetary leadership group, healers group, media group, new renaissance group, new technologies group and financial group. All these groups will develop practical tools which can help easing the transition at the time of the Event in their specific area.

If you want to actively participate in any of those six groups, click here:

http://prepareforchange.net/participate/

Our website will be translated into many world languages so the message can spread worldwide. We are actively seeking translators and if you wish to join our translation teams, use the same participation form, stating that you wish to volunteer as a translator:

http://prepareforchange.net/participate/

There will be many projects pertaining to the preparedness of the surface population for the Event announced on my blog very soon and our new website will be the main communication hub for those projects


Sheldan Nidle Free Webinar