קוראים

יום חמישי, 31 ביולי 2014

29.07.2014


Update by Sheldan Nidle for the Spiritual Hierarchy and the Galactic Federation

מסר של  Sheldan Nidle, מיום 29 ביולי 2014


1 נחש, 3 אמא כדור הארץ, 11 רוח

Selamat Jalwa! (היו בשמחה אינסופית!) אנו מגיעים אליכם באיחור עם שנה גלקטית חדשה מאושרת! תנועה רבה קורית מסביב לעולמכם. פעולות אלה מייסדות את האירועים, אשר עומדים לשנות את עולמכם לנצח. אנו מצפים שיינתן ביטוי לאירועים אלה בקרוב. קנונית האופל מנהלת את המציאות שלכם עצמה במשך שני העשורים האחרונים. קבוצה משולבת זו של גברים ונשים עוצמתיים קובעים את גורלן של אומות, ובאם מצבים כלכליים מסוימים עומדים להחריב בקרוב תאגיד גדול אחד או אחר. עמדתם המדינית היומיומית מביאה להם הרבה עושר ולכאורה הרבה כבוד. בכל זאת, החלטות אלה מביאות להם גם חוסר כבוד גדול! במשך שני העשורים האחרונים, עבדנו בחריצות עם קבוצה של עורכי דין, משקיעים ומדענים מתוחכמים כדי ליצור אמצעים להפלת קיר כוח גדול זה. בתחילה זה החל כאיחוד של אנשים שונים אשר בקשו להשתמש בעושרם, פקחותם ואמונותיהם כדי לעצב רשת שתיצור משפט מקובל גלובלי וארגון לזכויות בני האדם. הם היו צריכים לעבוד ביחד, לחלוק במידע ולהדליף דוגמאות על מה שהתגלה באמצעות הבלוגים באינטרנט.

עכשיו, יש בתוך קבוצות משולבות אלה אנשים אשר תופסים באופן מלא את מה שנחוץ להם כדי להצליח. כדי לקדם את סיבתם הצודקת, אנו חברנו אותם לאגרטנים השומרים על ממלכה זו וספקנו קשרים אשר יכולים להגיע לרמות הגבוהות ביותר של עסקים, ממשלה ואלה שעוסקים בעבודת הרוח. אף פעם לא לשכוח לקחת בחשבון שמאמץ זה הוא חוויה רוחנית ועל-טבעית. מדובר בהכנת הנתיב לרשתות חדשות, אשר משפיעות על החוק, הממשל ובעיקר על דרכי הרוח. המטרה היא להתקין אמצעים לעיצוב המשפט המקובל אשר הינו אחד עם הכוונה המקורית של החוקה של ארצות הברית ולהפיץ זאת ברחבי העולם. לאמריקה ניתנה תוכנית מהרוזן סן ג'רמן (Count St. Germain)  ליצור רפובליקה חופשית המלאה באור כדי להבטיח את ריבונותו האישית של כל אמריקאי.  רעיון זה בסופו של דבר יחזור על עצמו ברחבי עולם זה. מה שקרה היתה התערבות שטנית  של כוונת הקנוניה לחבל בניסוי אצילי זה בחופש. זה הצליח במשך כמה מאות שנים וזה הזמן להשלים את מה שהתחילה רפובליקה זו.

התרופה החוקית לכך היא NESARA. NESARA הינה כלי מיוחד, אשר מאפשר לעולם זה רשת של משפט מקובל כדי לשלבו עם צורת ממשל חדשה. זה נועד לעצב אמצעים כדי לשחרר את  ממלכתכם משעבוד חוב שערורייתי ביותר. זה עומד לסמן את סופה של המערכת אשר השלימה עם שחיתות וצורות אחרות של פעולות פליליות אשר היו הליבה של האופן בו פועל הממשל בעולמכם. אתם נכנסים לתקופה של עושר משותף, שפע עצום תום לב המוצגים על ידי הממשלות ועל ידי אלה המנהלים אותם. זמן נהדר זה עומד לאפשר לנו לגלות את עצמנו לכם ולאפשר לכם לדעת איך פעולות אלה הינן מקדמיות עבור המציאות החדשה. זו עומדת להיות מציאות המעודדת את צמיחתכם בתודעה וחזרה ליושר המבוסס על רוחניות. אנו מגיעים לתוך תמהיל זה ועומדים לתת לכם את האמצעים להשלים את התמרתכם לכיוון האור ולכיוון הגשמתם של צווי האלוהים הגדולים. חזרה זו לתודעה מלאה היא רק ההתחלה למה שאתם באמת תשיגו.  אנו שמחים ומוכנים לבצע את מה שהשמיים נתנו לנו לעשות.

פעולות אלה עומדות להיות ההתחלות של מה שאנו נשיג ביחד. האנושות על כדור הארץ היא, במציאות, שהינה הטובה ביותר והבהירה ביותר של כולנו. החזרתכם לתודעה מלאה מוסיפה ליכולתנו לפתור באופן יצירתי את מה שעומד להיות מונח לפנינו. אנו שמחים במה שאנו רוצים להיות מסוגלים במשותף. לעיתים קרובות, כאשר חברה הרבה יותר מתקדמת מגיעה לחברה הרבה יותר פרימיטיבית, החברה הפרימיטיבית יותר סובלת מאד. זה אינו המקרה; אנו מגיעים במיוחד כדי להתמיר אתכם לתוך מה שהאטלנטיים לקחו מכם. אתם משלבים, בשושלת המעורבת העכשווית שלכם, את הדרכים של כ-50 אומות כוכב אנושיות. שושלת מאוחדת זו היא מאוד מועילה. היא נותנת לכם דרך חדשה להסתכל על מה שאתם עומדים להתמודד מדי יום במשימתכם להביא אור לכול הגלקסיה הזו.  נוספת לכך החוכמה, הגדלה מדור לדור מכל המצוקה שהתמודדתם איתה במסעי החיים הרבים שלכם דרך החשיכה.

ברכות! אנו המאסטרים הנעלים שלכם! אנו מברכים את כל מי שעובדים במלוא המרץ כדי לתת ביטוי למציאות חדשה. השלבים הראשונים בנתיב זה הושלמו ואנו רואים איך יינתן ביטוי לשלבים הנותרים. מערכת פיננסית ובנקאית חדשה נוצרת, אשר מבטיחה שדרכי הקנוניה הישנות אסורות. השחיתות הבוטה במערכת הבנקאית העולמית מתוקנת במהירות. בסביבה הצומחת הזו, מתרחש שערוך מטבע גלובלי המלווה באיפוס מטבע מסיבי. זה עומד להסתיים כאשר מטבעות חדשים אלה הופכים לגיבוי של מתכת יקרה. אירועים אלה עומדים להיות חלק משפע כללי שהותחל על ידי האח סן ג'רמן והמשפחות העתיקות של אירופה, סין, הודו ואמריקה. בשטיפת עושר זו, עומד לעלות ממשל חדש וסדרת הזדמנויות חדשות עבור כל אחד מאיתנו להפנות אליכם. מלאך הרחמים של כדור הארץ הגדול, קוואן אין (Quan Yin) עומד להוביל הפניות אלה עם מסר חשוב ביותר.

הבסיס של כל האהבה הוא חמלה אלוהית.  מתוך חמלה שמימית זו גדל חסד, הבסיס לפיסיות וכל מה שאתם יודעים כניסים של השמיים. שפע, המוקף באהבה רוחנית גדולה, מעורר אור אלוהי כדי לעצב במציאות דפוסים ורשתות חדשים. אתם, אהובי, עומדים לרכוש מחדש תודעה מלאה באמצעות מתנה אלוהית. אתם עומדים לגלות מחדש את הסיבה מדוע אתם כאן, ואיך אנו כמפקחים האלוהיים שלכם יכולים להדריך אתכם למטרות חייכם. ביחד, אנו עומדים לייצר כוכב אומה חדש אשר עקרונותיו הם לשחרר גלקסיה זאת מהחשיכה ולתת ביטוי לאור של הוד עילאי.  אור זה עומד להשלים תהליך שהתחיל לפני עידנים על ידי AEON. פעילות מקודשת זו ייצרה צווים,  אשר יינתן להם ביטוי וגלקסיה זו תיעשה למקור גדול של שמחה עבור על מי שנמצא במגזר הפיסיות. המנהלים השמימיים השונים, אשר מפקחים עלינו, שולחים ברכות עילאיות עבור פעולות אלוהיות אלה!

לכן, המצב הנוכחי הינו מצעד מתמשך ומרשים ביותר לסיום. אלוהים האלוהי משנה את הרשתות של מציאות זו מדי יום. אנו יושבים מדי יום במדיטציה של תפילה כדי לברך את מה שקורה. ממלכה זו מתכוננת להתאחד עם זו שעכשיו נמצאת בכדור הארץ הפנימי. התכה גדולה זו היא חלק מתהליך אשר מאפשר לאופל ולקנוניה המטופשת שלו להקל את אחיזתם העצומה שהחזיקו אתכם במשך זמן רב. מציאות מאוחדת זו עומדת להיות הממלכה של האגרטן ושלכם. משימתנו היא פשוט לפקח ולהדריך את מה שהשמיים ציוו. אתם מותמרים, ואנו צופים ומסייעים היכן שנחוץ. השלבים הסופיים במסעכם הארוך נמצאים בהישג יד. אנו גם מקדמים זאת בברכה ועושים את חלקנו כדי להבטיח את ניצחונכם המהיר והבלתי נמנע שלכם. בנוסף, השמיים מינו רבים כדי להגיע ביניכם ולהשתמש ביכולותיהם הנפלאות להאיץ את מה שהתחלתם! הללויה! הללויה! הללויה!


היום, מסרינו המשיכו ואנו מדווחים לכם את מה שמתרחש. היו בשמחה, והיו מוכנים לעשות את חלקכם בהפצת שפע מסיבי זה לכולם. אלה גם בכדור הארץ וגם מעליכם מצדיעים לכם על האומץ והחוכמה שלכם. שינוי גדולה בתודעה עומד בקרוב לראות את פירותיו באים לידי ביטוי! דעו, יקרים, האספקה שלא ניתן לספרה והשפע האין-סופי של השמיים הם אכן שלכם! לכן היו זאת! Selamat Gajun! Selamat Ja (סירנים היו אחד! ושמחו!)


 Translation: Gili 

יום רביעי, 23 ביולי 2014

22.07.2014


Update by Sheldan Nidle for the Spiritual Hierarchy and the Galactic Federation

מסר של  Sheldan Nidle, מיום 22 ביולי 2014


7 מראה, 1 בורא היקום, 10 אדמה

Selamat Balik! אנו מגיעים לדון על דברים נפלאים רבים. נכון להיום, מכינים את האירועים אשר עומדים להביא לגלובוס זה חופש, שלום ושפע.  שותפינו הגלקטיים והארציים עובדים ביחד כדי לשים קץ ללילה האפל הארוך שכולכם נסעתם דרכו. זה באמת מדהים לראות איך שעון השמיים האלוהי הביא אתכם למאוד קצה של הצלחה. דברים מתרחשים כדי לשחרר אתכם מממשל אשר פועל כדי לדכא את החופש שלכם, ולשחרר אתכם מהשקרים לגבי פעולותיו. עכשיו תותמר רודנות זו. כאשר אמריקה הודיעה לראשונה על עצמאותה, היא עשתה כך באופן אשר אפשר להצהרתה המקודשת  לגלות את הסיבה  לכך שזו עומדת להיות משואה מיוחדת של חירות.  גילוי זה הושתק בהדרגה על ידי אלה אשר היו נאמנים לאנשים בבריטניה אשר בקשו לתמוך ברודנות על פני חופש ועושר נצבר על פני זכויותיהם האלוהיות של כל אמריקאי.  עכשיו חילול השם עומד להיות מותמר ויוכרז ממשל חדש, כדי להפוך את החטאים האחרונים כנגד מדינה גדולה זו. זה עומד להביא שלום, שפע ושיתוף פעולה עם גאיה והאנושות על פני השטח שלה!

זהו רק היבט קטן אבל עדיין רלוונטי על מה שבקרוב יבוא לידי ביטוי. שותפינו הארציים ממשיכים לנוע במהירות קדימה בפעילויות אלה אשר עומדות להביא כלים פיננסיים ובנקאיים חדשים. העושר שהוחבא במשך זמן רב על ידי השושלות הגדולות ועל ידי המשפחות הרוחניות כמעט מוכן להפצה.  זה ילווה בנהלי בנקאות חדשים אשר יגובו באמצעות חוקים חדשים ושקופים. בנוסף, אלה אשר התחבאו מאחורי תככים עצומים אלה עומדים להיעצר ולהיות מסולקים מהעושר הבלתי חוקי שהם צברו במשך עשרות שנים. שותפינו מתכוונים להביא קדימה גם את חלוקתו של העושר וכן גם לכפות חגיגה עולמית גדולה. במהלך שנה זו של חגיגה, כל החובות יימחלו וכולם עומדים להתחיל מחדש במציאות המשגשגת החדשה הזו. אתם עומדים להשתחרר וללמוד באמצעות המאסטרים הנעלים שלכם את האמיתות החיוניות שהוחבאו במשך זמן רב על ידי הקנוניה זו המעיקה מאוד. אתם, במציאות, חוצנים שנחתו לראשונה כאן לפני כ-900,000 שנים.

יתר על כן, ממשל חדש עומד לגלות על קיומנו הנדיב ולקדם בברכה את אלה אשר הינם הנציגים של אבותיכם המשותפים. אדמות אגרטה בכדור הארץ הפנימי יכולות לאחר מכן לשלוח אליכם נציגים אשר יכולים להסביר הלאה את ההיסטוריה הנסתרת האמיתית שלכם.  עלייה זו של הלמורייאנים תאפשר להם לפתוח מעברים חבויים לכדור הארץ הפנימי ולגלות אנדרטאות רבות שנקברו אשר מכילות את הרישומים של החברות העתיקות ו"האבודות" שלכם. המועד המוקדם ביותר של רישומים אלה שייך לעידני הזהב השונים של האנושות, אבל זוהי רק ההתחלה. יש צורך שתדעו הרבה יותר. החונכים שלנו מתכוונים לאפשר לכם לראות חלקים מהרשומות האקשיות שלכם ולגלות איך אתם ואבותיכם התמודדתם עם מה שנעשה להם על ידי האנונאקי האפל. גילויים אלה אינם מתכוונים לזעזע אתכם, אלא רק לאפשר לכם לזכות בהבנה טובה יותר על מה שנעשה לכם לפני כמעט 13 אלף שנה. אנו צריכים לבוא כדי לאפשר לכם להתכונן לקפיצתכם לתודעה מלאה. שלב סופי זה כרוך בחונכות, בפיקוח על זמנכם בחדרי הקריסטל של אור ובאימון שלכם לאחר מכן.

כישויות מודעות באופן מלא, אתם עומדים לעבור לשירות אלוהי. אתם צריכים להבין באופן מלא מה זה מרמז ומה מצפים מכם. ישויות המודעות באופן מלא הם בני אדם חברותיים ובטוחים בעצמם.  למדנו משחר ילדותנו לעבוד אחד עם השני ולעסוק באופן חופשי  במשמעותם של כישורינו ויכולותינו השונים. חיפוש יומי זה גורם לכך שמערכת הניהול הגמישה שלנו פועלת באופן חלק ויעיל. ממנים לכם יועצים אשר עובדים עם צוות היועצים הרוחניים שלכם כדי להבטיח שחברה זו עונה על צרכיכם, ושאתם יכולים לפתור באופן יצירתי את כל הבעיות שאתם או חברתכם נתקלים בהן. תהליך זה מתמשך. אתם רואים איך חוזה חייכם משתלב עם האחרים. כל דבר שאתם עושים, נעשה בהקשר זה. אתם תומכים באופן חופשי אחד בשני ובכל אומות הכוכבים הרבות הנכללות בפדרציה גלקטית של אור זאת. באור זה אנו מפעילים את החברות שלנו ואת כוכבי האומות אשר מכילים אותם. אנו מתכוונים להכינכם לחיים מקודשים אלה של שירות לשמיים ולצוויהם המקודשים.

הושענא! אנו המאסטרים הנעלים שלכם! אנו מגיעים לברך אתכם ולומר דברים רבים כשאנו מתקרבים לשנה הגלקטית הבאה בשבת. עולמכם נע מהר. שותפינו המבורכים כופים מצבים כדי שהרפורמות של המטבע והבנקים תבאנה לכם חופש, ריבונות ושפע. מספר אירועים עוקבים עומדים לזרום מהודעות אלה. אלה עומדות לייצר ממשל חדש ולאפשר לאלה העומדים לנהלו להצהיר סוף למערכת שרמתה אתכם במשך זמן רב לגבי אופייה האמיתי של מציאות זו. השמיים ו- AEONציוו שהאנושות עומדת ללמוד אמיתות מסוימות. אמיתות אלה עומדות להוביל לנסיבות המאפשרות לאחינו הרוחניים והחלל, וכן גם לנו, לגלות את עצמנו לכם. בתחילה, מערכת מתעוררת זו של אמיתות עומדת ללמד אתכם בפשטות איך מציאות זו נבנתה ומה יועד לה להיות. אתם גם מתחילים שהות רוחנית סופית אשר תוביל אתכם לתודעה מלאה.

הללויה! אנו עומדים בשמחה כשאנו רואים ונושמים בברכותיו הגדולות של הבורא! אתם נמצאים על סף של תקופה חדשה. האוצר הגדול והפיצויים הנהדרים מהשמיים מומטרים עלינו מידי יום. אלה שמונו על ידינו מוכנים לבצע הפיכה גדולה. פעולה זו עומדת לפתוח את הדרך עבור אחרים אשר פועלים בחריצות כדי לתת לכם חופש. האופל ממלא את שקיהם עבורכם עם צער והרס.  זה כבר לא משפיע עליכם ואפילו על ממלכה זו. האופל עומד להיות מועבר למקום בו הוא לא יכול יותר למנוע את מה שהשמיים הכריזו עבורכם.  האור באמת מנצח! תקופה חדשה של שלום, שפע ושיתוף פעולה זורחת על פני כדור הארץ. אנו מברכים זאת ומבקשים רק שאתם תבינו מה אתם מתבקשים לעשות. אתם עומדים להפוך לכלי מקודש של צווי השמיים. היו מוכנים יותר מאי פעם לעבור במהירות קדימה ולתת ביטוי לייעודכם!

שינויים אלה עומדים להיות רק תחילתה של פעילות נשגבת אשר עומדת להביא לכם הזדמנויות ואפשרויות גדולות. אנו צריכים לעמוד ביחד ולהביא בחזרה את גאיה מהחלוקה שנוצרה כאשר אתם צללתם בפתאומיות לתוך ממלכה המלאה בחשיכה, באימה ובמוות. זה מסתיים,  ועם זה חזרה לאהבה; אהבה ואיחוד עם ממלכות ענקיות של השמיים ופיזיות. כבני אדם גלקטיים שוב תהיה לכם היכולת לבצע את הצווים האלוהיים של האור. בריאה שמתגלגלת היא רק אחת מהמשימות הרבות שאתם עומדים ליטול עליכם בנועם.  אתם עומדים גם לעצב מחדש את מערכת השמש הזו ולהביא שלום ושמחה גדולה לכל חלק מגלקסיה זו. גמישותכם הביאה שמחה לשמיים. בקרוב, אתם עומדים לפגוש את אלה מכדור הארץ הפנימי, גלקסיה ענקית זו ואת אלה אשר הינם החונכים הרוחניים שלכם. משימתנו היא להדריך, ולתת לכם בעת הצורך חוכמה בנושאים אלה. ברכות ושמחה לכולם!

היום, המשכנו עם מסרינו. הרבה טוב עומד להגיע. האופל סיים וברכות שהובטחו במשך זמן רב הן די קרובות.  היו מוכנים לעשות את מה שנדרש עבור כל אחד מכם כדי להצליח וליהנות מידה מלאה ביותר של הצלחתכם. לאחר מכן, ישנה המתנה הגדולה ביותר: להפוך לישות אור מודעת במלואה. תיהנו מכנפיכם! אתם הרווחתם אותן!!! דעו, יקרים, האספקה שלא ניתן לספרה והשפע האין-סופי של השמיים הם אכן שלכם! לכן היו זאת! Selamat Gajun! Selamat Ja (סירנים היו אחד! ושמחו!)



 Translation: Gili 

יום חמישי, 17 ביולי 2014

15.07.2014


Update by Sheldan Nidle for the Spiritual Hierarchy and the Galactic Federation

מסר של  Sheldan Nidle, מיום 15 ביולי 2014

13 קוף, 14 סמל הון, 10 אדמה

Dratzo! אנו מגיעים עם חדשות טובות נוספות.  אלה המעורבים בהבאת הברכות הנהדרות שלכם לכם, כמעט מוכנים לספק אותן אליכם. לכן, הישארו בטוחים וחיוביים לגבי השפע שלכם. זה עומד להגיע עם מערכת פיננסית חדשה ועם ממשל חדש.  אפשרו לנו להפנות את תשומת לבנו במסר זה למשהו, אשר מתנהל במקביל לשפע שלכם, ההכנה השמימית של העצמי הפיסי שלכם לתודעה מלאה. תהליך זה כרוך בחידוש מוחלט של הגוף הפיסי המנטלי והרגשי שלכם. ההחזרה הסופית  עומדת לקרות בשעה שאתם נמצאים בבטחה בתוך החדר אור דמוי קריסטל. חלל חיים של אור מיוחד זה נועד לעצב סידור מחדש של ה-RNA/DNA התאי שלכם. זה עובד ככלי אור חי. זה מתזמר קודי רצף חדשים, אשר מעבירים אתכם מיידית לקראת השגת הפוטנציאל הפיסי המלא שלכם. תהליך זה, המתוכנן על ידי השמיים, נמשך בערך 3 ימי כדור הארץ כדי להשיג את מטרותיו האלוהיות.  שומרי גופכם ומדריכים שמימיים אחרים ינהלו אותו. בנוסף, יהיה לכם חונך מיוחד שמונה והודרך במיוחד על ידינו.  כאשר אתם מגיחים מקריסטל חיים של אור זה, אתם עומדים לחזור לתודעה מלאה.

אתם עכשיו חווים פעולות הכנה כואבות בגין תהליך זה. פעילויות אלה לגופכם האתרי והפיסי השונים הם, ראשית כדי למזגן מחדש ושנית, להגביר את מידת תדירויות האור שאתם יכולים להתמודד איתן. תהליך זה גם כולל את ההגדלה הראשונית  של ה-DNA שלכם משניים לשלושה סלילים. תהליך זה גורם לכם שתוכלו "להרגיש" יותר מהמציאות אשר מקיפה אתכם. בנוסף לכך, כיוון שזה משולב עם שיפוץ כללי של מערכות המרידיאניים והצ'קרות שלכם, הוא גורם למידה מסוימת של כאב פנימי, אשר מדהים את מרבית רופאיכם. אף על פי כן, היו סמוכים ובטוחים שתהליך זה הוא בדרך ומתוכנן באופן אלוהי כדי להכינכם לשלושת הימים האחרונים מחבוא בחדר האור של קריסטל החיים. הוויה שמימית זו הינה מתנה מיוחדת מהבורא.  היא משלימה את המידה המסיבית של העיצוב מחדש אשר אתם עכשיו סובלים ממנו. לכן, כל אחד מכם עובר דרך סדרות מקיפות של התאמות הנחוצות כדי לקצר  את שהייתכם הנהדרת בהוויית החיים המקודשת של אור.

התאמות ראשוניות אלה מורכבות מ-2 סוגים. הראשון הם אלה אשר העלו את התדרים של כל אחת מהצ'קרות הנוכחיות שלכם, או התירו בנוסף שיוצגו צ'קרות חדשות. הסוג השני הם השינויים בפועל בגופכם הפיסי. הבה נסתכל על אלה בייתר פירוט. הסוג הראשון הוא תדיר יותר. השמיים מעבירים אתכם למאוד קצה של שינוי ענק בתודעתכם הפיסית. לכן, הגוף הפיסי שלכם יכול להכניס אור אלוהי אפילו יותר מאשר בעבר. אור גובר זה כופה על גופכם את הגדלת הפעילות של המודעות המוגבלת שלכם, ומאפשר לנו להציב צ'קרה חדשה בגופכם כדי שתוכלו להתמודד בקלות יותר במתח גובר זה.  תודעה פיסית מוגברת זו מתירה לעצמי הפיסי שלכם להתחיל תהליך כדי להתחבר בקלות יותר עם התודעה הרוחנית שלכם. זה מכין את הבמה עבור מה שחדר האור של החיים צריך להגשים. הסוג השני הוא יותר נדיר. כיוון שמערכת המרידיאניים משנה את דפוסי תגובותיה, אנו יכולים להשתמש בה כדי "לפצל" חלק מהצ'קרות הנוכחיות שלכם.
הדוגמה הטובה ביותר היא למה שמתרחש בצ'קרת הלב שלכם. צ'קרה זו עכשיו מתחלקת לשתיים, מייצרת צ'קרת לב חדשה ומציגה את צ'קרת התימוס למערכת האנרגיה של גופכם. כרגע, צ'קרת הלב החדשה היא בתוקף. צ'קרת התימוס החדשה היא בשלבי בנייה שונים.  מטרת התימוס היא לטפל במערכת החיסון המוגברת שלכם ולעבוד עם צ'קרת הדיאפרגמה החדשה כדי להקטין את האפקטים הטרגיים אשר פחד יכול לגרום לגופכם. תהליך זה גרם באופן זמני למידות מסוימות של חוסר נוחות. בסוף, זה יגביל את הכאב אשר שינויים אלה בראשכם יכולים ליצור. זכרו חוק חיוני אחד - השמיים נתנו מנדט לחידוש שלם של האופן בו העצמי הפיסי שלכם פועל. כאשר סדרות התאמות אלה מגיעות לסף המומלץ, אתם מוכנים להיכנס לחדר האור הקריסטלי שלכם. בנקודה זו, כל הכאבים אותם אתם עכשיו עוברים  ישלמו לאחר מכן דיבידנדים עצומים.  הם יאפשרו לכם לקחת 3 ימים ולהתמיר את עצמכם חזרה לישות מודעות במלואה, המסוגלת לעשות עבודות קסם.  עבודות קסם אשר יכול לעזור לתת ביטוי לבריאה פיסית.

נמאסטה! אנו המאסטרים הנעלים שלכם! שותפינו עסוקים בלהכשיר את השטח לשפע שלכם ומכינים את הדרכים דרכן קנונית האופל עומדת לצאת מעמדתה הנוכחית של עושר וכוח רבים. תהליך זה עומד לסיים את כוחה ולברך כל אחד מכם בהחזרת ריבונותכם המקודשת ושפע רב, אשר יאפשר לכם להשיג את מטרתכם האמיתית. אזי, תהליך זה צריך להיות מוחלט לאפשר לספק את מה שהשמיים ציוו עבורכם. כמו כן, התהליך עומד להציג לכם ממשל, אשר באמת דואג לרווחתכם הכללית ושומר בהתמדה על זכויותיכם המקודשות. ממשל חדש זה עומד להזמין אתכם להשתתף בחופשיות בפעילותיו ולאפשר לכם להיות חופשיים ולהיות בעלי יכולת ללמוד לגבי אופייה האמיתי של מציאות זו.  כמו כן לאפשר לכם להפוך מודעים לכדור הארץ הפנימי שלכם ולמשפחות הרוחניות שלכם. ישויות נהדרות אלה עומדות לספק חונכים, אשר יחד איתנו עומדים ללמד אתכם אמיתות רבות גדולות לגבי המציאות בה אתם עכשיו גרים.

חובתנו,  ברגע האלוהי הנכון, להופיע ביניכם ולהתחיל סדרות של שיעורים, אשר השמיים בקשו מאתנו לספק.  אינטראקציות אלה עומדות להכין אתכם להבנה לגבי מה עומדת להציע לכם המציאות החדשה שלכם.  תודעה מלאה היא מצב נהדר מאוד של הוויה הניתנת לאנושות הגלקטית.  מצב זה היה ברכתנו במשך אלף שנה.  כל אחד מאתנו לוקח חוויה זו ולומד הרבה לגבי המאוד אופי של אפשרויות הנמצאות בתוך כל מציאות.  הבורא נותן לנו בית מיוחד  ושירות אלוהי נאצל.  אנו לוקחים מתנות אלה ומשתמשים בהן כדי לעזור לאחרים לתחזק סביבה אלוהית זו.  אלוהים השמימי, שאנו כולנו מסייעים לו,  שם פיסיות ביחד. אנו נמצאים בממלכה, אשר אנו עזרנו לתכננה. אחריותנו היא ליישם את חוכמתנו ואת אהבתנו המבורכת כדי לתחזק אותה.

אנו יכולים ללמוד דברים רבים כל עוד אנו בשירות אלוהי. אנו לוקחים את האמת הפשוטה שאנו כולנו אחד, ומידי יום מיישמים אותה על שירותנו המשותף.  מתוך משימות מקודשות אלה מגיעה חוכמה עצומה  ואהבה הדומה לאהבת ילד עבור כל אחד.  ברכות הינן חלק יומיומי של השירות שלנו. אנו שרים, אנו רוקדים ומביאים שמחה לכולם. שמחה הינה המצב הגדול ביותר של חסד אלוהי.  בתוכה ישנו הצחוק אשר מקיף את החיים והנשימה של נשמתנו. רחמים זורמים ממנה. הארה הינה התוצאה של פעולות פשוטות אלה. אנו משתמשים בכך כדי להבין את היופי של ביתנו המקודש ואת הפלאות שהבורא נותן לנו. למדו לא לקחת את עולמכם יותר מדי ברצינות.  היו מוכנים לעשות את מה שנחוץ כדי לברך ולהתמיר אותו. זכרו בלבכם איך הקולקטיב שלנו נולד ואיך הוא עכשיו נכון לחזור  לתפארתו בעבר. אפשרו לנו לשיר, לרקוד ושמחו בשפע הגדול המלא בשמחה ובחופש אינסופיים. הושענה! הושענה! הושענא!

היום, אנו בדקנו בקצרה את מה שמתרחש בעולמכם וסקרנו חלק מהתופעות שעכשיו מתרחשות לכם. אתם במסע,  אשר משנה במהירות רבה ממלכה זו ומחזיר אותה לעצמי הקודם שלה.  חזרה זו תביא אותנו לדלתכם ותכין אתכם לקפיצה הגדולה הסופית שלכם לתוך תודעה מלאה! דעו, יקרים, האספקה שלא ניתן לספרה והשפע האין-סופי של השמיים הם אכן שלכם! לכן היו זאת! Selamat Gajun! Selamat Ja (סירנים היו אחד! ושמחו!)



 Translation: Gili 

יום שישי, 11 ביולי 2014

08:07:2014

מסר של  Sheldan Nidle, מיום 8 ביולי 2014

6 זרע, 7 סמל הון, 10 אדמה
Selamat Jalwa! (היו בשמחה אינסופית!). אנו חוזרים עם הרבה מה לומר במספר נושאים. נכון לעכשיו, אתם על סף של מציאות חדשה. קנונית האופל מצטמצמת במהירות. מספר אומות מרכיבות כרגע קואליציות אשר מטרתן לעקוף את הארגונים הרבים המבוססים על פיאט ((fiat של ההסדר הישן של האופל. ניתנו חיים לארגונים פיננסים אלה באמצעות החתימה של הסכמי דמברטון אוקס (Dumbarton-Oaks) בסוף שנת 1944. עומדים להיפטר ממוסדות השמירה הישנים כמו קרן המטבע הבינלאומית (IMF), כאשר ניתן ביטוי למטבעות  של מתכות יקרות גלובליות חדשות "בעלות ערך אמיתי".  ביחד עם מטבעות חדשים אלה, תהיינה תקנות בנקאיות חדשות כפי שבוטאו על ידי התאמות "בזל 3". בעלי בריתנו בכדור הארץ ושותפיהם הארציים הרבים עושים זאת כדי  לחלק מחדש את העושר של הפלנטה וליצור דרך לדחוף את האופל מעמדתו הנוכחית של עליונות פיננסית וממשלתית. כל זאת זו רק ההתחלה של תהליך המיועד לשחרר אתכם משעבוד חובות שנמשך במשך שנים ומשחיתותן של ממשלות שנשבעו לתמוך בכל גחמה של הקנוניה ושותפיה הרבים.

יום שישי, 4 ביולי 2014

01.07.2014


Update by Sheldan Nidle for the Spiritual Hierarchy and the Galactic Federation

מסר של  Sheldan Nidle, מיום 1 ביולי 2014



12 אדמה, 0 סמל הון, 10 אדמה.

Dratzo! אנו מגיעים ביום זה עם חדשות טובות! שותפינו הארציים השונים מכינים בחריצות את ברכותיכם למשלוח. אנו מבקשים להקדיש את המסר שלנו בשבוע זה לדון על מקורותיכם. אנו כולנו צאצאים של יצורים דמויי קוף ימי אשר חיו על הפלנטה השלישית מהשמש שלה, הכוכב שאתם מכנים וגה (vega). פלנטה זו היתה עולם מים, המלא עם מה שאתם עשויים לחשוב ביצורים מאוד בלתי רגילים.  הגרוע מביניהם היה טורף גדול, ואבותינו הקדמונים טיפסו על סדרת הרים סלעיים כדי להימלט ממנו. שם, הם התפתחו לדייגים גדולים והתחילו לבלות כמות גדולה של זמן בים. בסופו של דבר, הם איבדו את גוף הפרווה הדחוס שלהם ונטלו על עצמם חלק מהמאפיינים של יונקים ימיים. לפני כשישה מיליון שנים, ביקרו אותם היונקים הימיים הקרקעיים מהמערכת סוליס (Solis system). ישויות אצילות אלה שאלו אותם אם הם רוצים להפוך לישויות מודעות במלואן ובסופו של דבר להגר למולדת הקודמת שלהם. בתחילה הם היססו. אולם, התערבותה של ההירכיה הרוחנית שכנעה אותם לעשות זאת.  לאחר מכן הוענקה להם תודעה מלאה ופגשו נשמות אחרות כמוהן מהכוכבים אשר מקיפים את וגה.

פגישות אלה הובילו להקמתה של קונפדרציה האור, אשר החלה להרחיב באיטיות את השפעתה  ברחבי קבוצת הכוכבים ליירה (Lyra). לפני ארבע מיליון שנה הם הגיעו לכוכב סיריוס והותמרו לארגון חדש, הפדרציה הגלקטית של אור. זה היה איחוד מקודש אשר בסופו של דבר יישב את מערכת סוליס. מושבות אלה נשדדו על ידי ברית אנצ'ראן (Ancharan Alliance) ואולצו לברוח.  המתיישבים חזרו לפני כ-900,000 שנים והחליטו להתיישב רק בגאיה. קבוצה זו הקימה את מפקדותיה בכדור הארץ הפנימי וגם התיישבה על יבשת של אי גדול הידוע לכם היום כלמוריה. מושבה זו על פני השטח התחילה להתרחב לאט. תפקידה היה לתמוך ולשמור על מערכות אקולוגיות שונות. לפני כ-300,000 שנה, כדור הארץ יושב על ידי ישויות מסנטורוס ומפליאדות. מרביתם הלכו ליבשה של אי גדול שקרוי היום האוקיאנוס האטלנטי. תושביה קראו למושבה החדשה "אטלנטיס". היא נהפכה מיידית למתחרה השקטה של הלמורייאנים. לפני 50,000 שנה, הלמוריאניים נתנו לכל אחד ממושבותיהם מעמד שווה. האטלנטיים ראו זאת כהזדמנות אפשרית להפעיל את שליטתם על אדמות פני השטח של כדור הארץ.

בערך לפני 25,000 שנה, האטלנטיים ובני בריתם האופל פגעו והשמידו את האדמות על פני השטח של למוריה. הלמורייאנים נמלטו לממלכתם בכדור הארץ הפנימי. כתוצאה מכך, האטלנטיים נשארו אחראים על האדמות על פני השטח. במשך אלף שנה, האטלנטיים התחילו במדיניות של גירושם של ילדים רבים של האליטות השולטות אשר התנגדו להם בחוזקה לחצי אי בים התיכון הנקרא "לוניה" (Ionia). בסופו של דבר האטלנטיים תקפו מושבה זו. המדענים בלוניה התכוננו לאפשרות זו עם סדרת מתקנים מיוחדים. בעזרתם הם יכלו להתמודד באיום זה. אטלנטיס נאכלה באמצעות הנשק שלה ושקעה מייד מתחת למים. תושבי אטלנטיס ובעלי בריתם הגלובליים ברחו לעולם אחר, שסביבו נע כוכב בקבוצת כוכבים סנטוריאן הידוע לכם כבטא קנטאורי (Beta Centauri). אסון זה השאיר מאחוריו שתי קבוצות של ישויות. הראשונה היתה קבוצה של היבריד אנושי מיוחד הנקראת באגדותיכם, האנונאקי. השנייה הייתה אבותיכם הקדמונים בעלי תודעה מוגבלת. קבוצות אלה, בעזרתם של השמיים, יצרו מייד מערכת יחסים סימביוטית.
השמיים רצו שאבותיכם הקדמונים ישרדו וילמדו מספר שיעורים חיוניים, אשר עמדו להיהפך לשימושיים ברגע שהאור חוזר בכוח מלא לעולמכם. מערכת יחסים מוזרה זו, אשר הורכבה   מהאנונקי כ"אלים" ואבותיכם הקדמונים כחסידיהם המסורים, המשיכה במשך כ-13,000 שנים. הגיע הזמן שזה יסתיים ועבורכם לחדש את מצבכם הקודם. שלב זה של מסעכם הארוך הוא רק ההתחלה של איך שאתם עומדים להיות מודעים באופן מלא בשנית. אנו כאן עומדים להיות החונכים שלכם ולאפשר את חזרתכם. האנונאקי השאירו מאחור קבוצה שלטת אשר הותמרה במשך אלף שנה לתוך מה שאתם יודעים כקנונית האופל.  עומדים לנשל קבוצה זו מכוחה. היא מודעת שזמנה הגיע. ההווה המיידי הוא לראות קבוצה זו צועדת הצידה ובעלי ברית ארציים שלנו באים במקומם.  החלקים נמצאים במקום עבור שינוי גדול שיקרה "כהרף עין". התמרה זו כוללת ישויות מקודשות אשר הגיעו מכל חלקי עולמכם. תוכניותיהם הן לשחרר אתכם ולספק שפע וממשל חדש.

ברכות! אנו המאסטרים הנעלים שלכם. עולמכם סובל תחת שרידיה האחרונים של קנונית האופל.  משימתנו היא לספק אמצעים עבורכם להגיע מעבר לשלטונם המתועב. בנוסף, השמיים שלחו לנו ציים גדולים של ספינות שעומדים להביא לנו חונכים, כדי לסייע בהעברתכם לתודעה מלאה. אנו מקדמים אותם בברכה. אחים אלה נותנים לנו את היכולת להתגבר על כל כוח שקנונית האופל עדיין מחזיקים בו. תנועה טבעית מבורכת המתנהלת בדרך אשר תעביר אתכם לכיוון תודעה מלאה. תפקידנו האלוהי הוא לפקח על התפתחויות אלה ולהבטיח שהן משפיעות עליכם באופן חיובי. המטרה היא להבטיח את הצלחתכם בשעה הנכונה. לשותפינו ישנם הכלים הדרושים לעצב תקופה חדשה עבור האנושות. תקופה חדשה זו היא כבר נוצרת בברכה מסביבכם. סוכני האופל מפחדים ממעצר.  הם בפניקה לגבי העובדות שיוצגו במשפטיהם ויודעים  שממלכה נוכחית זו היא באמת מתפוררת. זמנם של האופל עבר. ניתן ביטוי לעידן חדש של חופש, שלום ושפע. 

אנו מבינים איך זה נוצר. בזמן מיוחד, אנו עומדים לפנות אליכם ולאמת את מה שהשמיים עושים כדי לאשרר את צוויהם הרבים המקודשים.  האופל הקים מערכת גלובלית של חברות המבוססות על מלחמה, הפרדה ושנאה לא מוצדקת של אחד את השני. אנו צריכים לספק תרופות  לאלף שנה של התעללות עמוקה.  יש לכם בתוככם שנאה חבויה ואמונות מוזרות שנקבעו על ידי המפקחים הקודמים שלכם. נדרשים שיעורים שיילמדו על ידינו כך שהשוויון של הכול ונדיבות לב משותפת על פני השטח יכולים להופיע מחדש. באור זה, אתם באמת יכולים להגיע ביחד ולהתחיל להקים את היסודות לחברה גלובלית חדשה. חברה זו תכיר בריבונותכם הרוחנית ובזכויות האלוהיות. היא גם תבטיח את השפע שלכם באמצעות מתן אמצעים להבטיח אותם עבור עצמכם ומשפחותיכם המשולבות. זה הכול מהווה הקדמה למה שהחונכים הגלקטיים שלכם עומדים ללמד אתכם.

זה רק הזמן בו אתם מתחילים להבין מי אתם באמת ואיך אתם קשורים עד מאוד אחד לשני. ההתעלות שלכם תיתן לכם סופית קוד סודי כדי לעצב את מה שאנו והחונכים שלכם מלמדים אתכם. היו בשמחה והיו מודעים בצורה מבורכת על האופן בו השמיים בונים זאת ומעצבים בצדקנות את הנתיב לאיחודכם הגדול איתנו כולנו. אנו ישבנו באגרטה והתבוננו איך האופל מפעיל מניפולציה עליכם ושומרים אתכם בנפרד.  חוסר צדק זה עכשיו מסתיים. אנו בקרנו בחלקים רבים של עולם זה במשך השנה האחרונה וראינו איך הדברים משתנים. השמיים עובדים בדרכים מוזרות ונהדרות. קנונית האופל לא יכולה להימלט מגורלה. אפילו כך, נבזים אלה הם אחינו ואחיותינו אשר בזמן של תודעה מלאה עומדים לחזור לחיקה. אנו יודעים זאת ורואים את המטרה של חלק סופי זה  של מסענו המשותף: ללמוד עובדה פשוטה  שאנו באמת כולם אחד! הושענא! הושענא! הושענא!

היום, המשכנו את מסרינו. הישארו יותר מאי פעם מודעים לכך שהשמיים הם מדריכנו המקודשים. שירותינו האלוהי הוא לקדם בברכה חזרה את כל האנושות. אנו מגיעים ללמד, לחנוך ולהכין אתכם לקפיצה הרוחנית הגדולה האחרונה לתודעה מלאה. הרגע מגיע עבורנו לנקוט בפעולה ולהביא אותנו כולנו לתוך עידן חדש מבורך זה! דעו, יקרים, האספקה שלא ניתן לספרה והשפע האין-סופי של השמיים הם אכן שלכם! לכן היו זאת! Selamat Gajun! Selamat Ja (סירנים היו אחד! ושמחו!)



 Translation: Gili 

esoteric



SUBTITLES IN ENGLISH, ESPAÑOL, PORTUGUÊS

Click upon the circle after the small square for captions

invoca


לחצו בבקשה על הריבוע הימני בתחתית מסגרת הוידיאו כדי לקבל את הכתוביות .

AN INVOCATION

14:02:2014 - 09:00H BRISBANE, AUSTRALIA

JERUSALEM -01:00H on 14:02:20

http://24timezones.com/





Sheldan Nidle Interviewed by Maarten Horst

Hino SL



Please sign this Petition

Foto

Read more about it and sign it here:
http://www.avaaz.org/en/petition/How_to_REALLY_Save_US_Army_Recruiters_From_Preventable_Suicides/?eQSwffb


MAKE THIS VIRAL! Prepare For Change

It is time now to make the next step in creating the infrastructure for the Event on the surface of this planet.

The main reference site with preparedness instructions for the general population has reached a certain degree of completion and needs to go viral:

http://prepareforchange.net/

Although the civil authority and the Resistance Movement will provide their own infrastructure at the time of the Event, it is very important to have grassroots infrastructure as well. Our alternative infrastructure will fill in the gaps and will ensure that the transition will be smoother and more harmonious.

Six task groups were created: planetary leadership group, healers group, media group, new renaissance group, new technologies group and financial group. All these groups will develop practical tools which can help easing the transition at the time of the Event in their specific area.

If you want to actively participate in any of those six groups, click here:

http://prepareforchange.net/participate/

Our website will be translated into many world languages so the message can spread worldwide. We are actively seeking translators and if you wish to join our translation teams, use the same participation form, stating that you wish to volunteer as a translator:

http://prepareforchange.net/participate/

There will be many projects pertaining to the preparedness of the surface population for the Event announced on my blog very soon and our new website will be the main communication hub for those projects


Sheldan Nidle Free Webinar