קוראים

יום רביעי, 24 בספטמבר 2014

Hebrew -- מסר של Sheldan Nidle, מיום 23 בספטמבר 2014

מסר של  Sheldan Nidle, מיום 23 בספטמבר 2014

5 דרקון, 19 פרפר אלוהי, 11 רוח

Dratzo!  אנו מגיעים ביום זה עם חדשות טובות! התוכניות השונות שעומדות לשנות את חייכם ולאפס את מטבעות העולם ממשיכות להראות התקדמות. אנו גם מרוצים שהניסיונות האחרונים של קנונית האופל נכשלו. סוף ספטמבר מיועד להיות זמן המצוין עבור שפע, חופש ועלייתה של תנועה מוצלחת של שלום עולמי. ממשלות רבות בעולמכם מתקרבות לנקודה בה שינוי פתאומי הוא בלתי נמנע. שינויים אלה נגרמו על ידי  עליית הלחץ שמופעל על קנונית האופל להודות בכישלונה ולהתחיל בשיתוף פעולה עם בעלי בריתנו הארציים. אנו צופים בתוצאה של פשוטו כמשמעו 2 עשורים של לחץ.  המערכת המוניטארית החדשה היא חלק ממערכת פיננסית טרייה המשולבת עם חלוקה של כספי השפע של עולמכם. ביחד, 2 תנועות אלה משנות את האופן בו עבודתכם פועלת. סדרות אלה של שינויים הן רק ההתחלה; NESARA באמריקה ותנועה עולמית הקשורה אליה עומדים לשנות את מציאותכם לתמיד.

יום שבת, 20 בספטמבר 2014

16:09:2014



מסר של  Sheldan Nidle, מיום 16 בספטמבר 2014


11 יגואר, 12 פרפר אלוהי, 11 רוח.

Selamat Jalwa! אנו  חוזרים עם הרבה מה לומר! בנות בריתנו הארציות ממשיכות  לנוע קדימה עם הפעילות לשינוי לראשונה של המטבעות העולמיים ולאחר מכן לעבוד  לכיוון עיצוב צורה חדשה של ממשל.  מתקפה בעלת שני מסלולים זו היא על סף ייצור איפוס מטבע גלובלי, אשר יסלול את הדרך  לחזרה למערכת בעלת ערך אמיתי. הסוף של מטבעות הפיאט (fiat) עומד להיות האמצעי לסלק את קנונית האופל מכוחה ולהתיר את אספקתה של תוכנית השפע אשר מביאה איתה ממשל חדש ואת החזרה לריבונותכם האישית.  זה עם זאת שלב נוסף בשחרורכם מאלף שנים של שעבוד חובות ומהמערכת הממשלתית אשר מעדיפה את המעטים בעלי הכוח על זכויותיהם של רבים. תהליך זה חייב להקדים את נחיתותינו המסיביות על החופים היפים ביותר שלכם. השלבים הבאים כוללים שינוי מושלם של המטבע שלכם כדי לעודד את הפצתו של שפע גלובלי. אמצעים אלה עומדים להוביל לגילוי ולשיעורים שמאוד נדרשים של המאסטרים הנעלים שלכם. אלה, בתורם, נועדו ליצור את התנאים אשר מכינים אתכם לנו.

לחונכים שלנו ישנה משימה גדולה לפניהם.  אחד שנבחר מראש אשר יוקצה לכם ויוביל אתכם בעדינות לקראת הבנה מושלמת של מי אתם באמת. זה ראשוני עבורכם להעיף מבט מהי בכלל תודעה מלאה. מצב הווייה מיוחד זה הוא דרך השמיים ליצור ולגלות פיסיות באופן קבוע. לכן, כל אחד מאתנו אשר מגיע להחזיר אתכם למצב זה של חסד אלוהי, השמיים משתמשים בו בשמחה כדי לבצע את צוויהם הרבים. יש לנו את הכבוד לבצע חובות אלה ולעבוד בחריצות כדי לראות שכל צו הופך למציאות. אנו רואים את עצמנו כעוזרים אלוהיים  בנושאי הפיסיות. סביבה נפלאה מאוד זו היא עבור כל הדברים הפיסיים.  היא מלאה עם מציאויות אינסופיות, כל אחת מצייתת למערכת חוקים מיוחדת. כמוכם, גם אנו קיימים במציאותיות כאלה. מתנתנו היא להחזיר מערכת שמש זו למצבה הקודם כמציאות במימד החמישי. זה יאפשר לכם לעזור לילדים של אנצ'רה (Anchara) מהמימד השלישי הקודם לפתח את גוף האור שלהם.

עבורכם, שירות אלוהי הוא למעשה פעולה אשר תבטיח את השרידים האחרונים של המלחמה הגלקטית הארוכה ותחזיר אותם לשלום ולשמחה. חלק מאומות כוכב חדשות אלה הן פחות מ-80 שנות אור מביתכם. אתם עומדים להתקבל בשמחה ובהרגשה עמוקה בישויות אלה ששוחררו לאחרונה מהכאב ומהצער שהשפיע את חייהם היומיומיים. אלה שעכשיו מגיעים לסייע להם מתקבלים בברכה עם קריאה לכם להגיע ולהוביל אותם לתודעה מלאה. השמיים ספרו לנו שזה בגלל שהמדענים שלהם לימדו לפני זמן רב את אבותיכם האטלנטיים איך הם עומדים ליפול כה בתלילות לתוך המימד השלישי. מעשה זה של האופל הושלם לפני כ-15,000 שנים.  אבותיכם הוחזקו במתקני מעבדה מיוחדת ולאחר מכן נשלחו למספר מתקנים משותפים מסביב לעולמכם. אתם שוחררתם מהם כאשר אטלנטיס הושמדה לפני כ-13,000 שנים.  חזרתכם לתודעה מלאה שהיא סופית תסיים ניסוי אכזרי זה.

כפי שניתן לראות, יש לכם משימה ראשונית לבצע ברגע שכוכב אומות חדש נוצר. אנו כאן כדי להעביר אתכם לתודעה מלאה, להציג לכם את בני דודיכם האגרטנים ולאמן אתכם באתיקה של תודעה מלאה. זה בהישג יד, אתם יכולים להתחיל לבצע את שירותכם האלוהי כחברים בפדרציה הגלקטית. כל אחד מכם מחזיק בסדרות של יכולות ייחודיות, אשר תהיינה בשימוש כדי ליצור את כוכב אומה החדש שלכם ולבצע את משימת ההוראה הייעודית הראשונה שלכם. ברגע שכל זאת מסתיים, אתם יכולים להתחיל לשרת גלקסיה זו באמצעות היכללות במשלחות מיוחדות שיפתחו שיחות עם גלקסיות אחרות לגבי הרחבת החברות באיחוד הבין-גלקטי הגדל שלנו. פעילות זו לבדה עומדת לפתוח אפשרויות עצומות לכוכב אומה החדש שלכם ועבור גלקסיה זו. הרבה התרחש כאן,  אשר עכשיו עומד ליצר נקודות חשובות של שמחה עבורכם. אלפי גלקסיות הצטרפו ביחד כדי לשתף בטכנולוגיה, בהחלפת תרבויות ובעשייה של פשוטו כמשמעו עשרות ביליונים של ישויות המודעות אחת לרעותה. העתיד הוא באמת בהיר!

נמאסטה! אנו המאסטרים הנעלים שלכם! אתם, יקרים, חיים בזמן יוצא דופן מאוד! השמיים מברכים אתכם עם שפע, ממשל חדש וחופש אישי שלכם. עולמכם מתפוצץ עם שמחה, כשאתם עכשיו מוכנים לגלות את כשרונכם. שפע, מבורכים, הוא רק אמצעי להשגת מטרה. השתמשו בברכות אלה כדי לקדם את מצב עולמכם. עזרו אחד לשני.  הפעילו באופן קולקטיבי הזדמנויות אלה כדי לשנות את אופן פעילותו של אזור זה. אנו מתכוונים להגיע תוך זמן קצר ולעזור לכם להבין טוב יותר איך כל זה עובד. אתם גם נדרשים לסיבות שמימיות כדי להפעיל את הזמן האלוהי הנכון הזה כדי להתמיר את הדרכים שבהן אתם משתמשים מדי יום בזמנכם ובמשאביכם. ביחד, לבבות יקרים, אתם רבי-עוצמה, חזקים ומסורים ליצירת מציאות טובה ועדינה. מציאות זו מוכנה להיחשף. באמצעות מעשיכם, אזור חדש מאוד מקודש יכול באמת לעלות! תנו לרגע נהדר זה להיות ההתחלה של הגשמת חלומותיכם.

כשאתם עובדים להשיג חלומות אלה, זכרו שהם מתרחשים אחד עם השני.  רפאו את מערכת היחסים עם המשפחה והחברים, זכרו שהשמיים גם  מבקשים עבורכם את הטוב יותר. ביחד, אנו צוות אלוהי. זכרו אותנו כולנו כשהשפע שלכם יופיע לפניכם. השתמשו בשפע זה כדי לעסוק בניסים שלכם. התחילו להאמין עמוקות שאתם קשורים אחד לשני. אנרגיה קולקטיבית זו היא אנרגיה מרפאה, ובנויה על הפלאות שאתם עומדים להשיג. אנרגיות משותפות אלה יכולות לרפא פלנטה זו, לרפא את החברה שלכם ומעל הכול, לרפא את עצמכם. השתמשו בהן בחוכמה! שותפינו אספו את אלה בזהירות והחביאו אותן עבור רגע משמח זה.  לכן זה חיוני שאתם תטפלו במתנות אלה בחוכמה. היו מוכנים לבצע פעולות  שעומדות לעזור לאחרים. היו מוכנים להשתמש בשפע שלכם כדי לשנות אזור זה  בדרך חיובית.

כשאתם מפלסים את דרככם בימים קרובים אלה, היו קשובים יותר מאי פעם לאחריות שלכם לעולם זה ולעצמכם. תרמו הכי טוב שאתם יכולים למה שיתמיר עולם זה. דעו עמוק בתוך לבכם כמה  קשובים אתם צריכים להיות. מתנות אלה אינן רק עבור עצמכם.  יש לשתף אותן.  המשמעות של מה שעומד לקרות הוא שינוי חברה עולמית זו באופן חיובי והובלת הדרך לחופש ולכך שתיהפכו לבני אדם גלקטיים. כל אחד מאתנו מבין את הנתיב הארוך שאנושות זו צעדה במשך אלף שנה. נתיב זה עומד להוביל להתעלות גלובלית של האנושות. אנו בוחנים התפתחויות אלה בשמחה. עכשיו, כל אחד מכם יכול להתאמן בשמחה נהדרת שאנו חווים מדי יום. הזוועות של מציאות מוגבלת  עומדות להיות מוחלפות בהגשמה אינסופית של תודעה מלאה. הללויה! הללויה! הללויה!

היום, המשכנו את המסר השבועי שלנו. כפי שאתם יכולים לראות, דברים נהדרים רבים מוכנים להיחשף. היו אדיבים! היו מוקירי תודה! היו צנועים! בצעו באמונה את שמחתכם ועזרו אחד לשני. היו מוכנים להסביר אילו פלאות נוספות עומדות להתרחש. אתם לא לבד. אנו מגיעים להתמיר אתכם ואת חברתכם. דעו, יקרים, האספקה שלא ניתן לספרה והשפע האין-סופי של השמיים הם אכן שלכם! לכן היו זאת! Selamat Gajun! Selamat Ja (סירנים היו אחד! ושמחו!)



Website: Planetary Activation Organization

Translator: Gili

יום חמישי, 11 בספטמבר 2014

09.09.2014


Update by Sheldan Nidle for the Spiritual Hierarchy and the Galactic Federation

מסר של  Sheldan Nidle, מיום 9 בספטמבר 2014


5 יד, 5 פרפר אלוהי, 11 רוח

Selamat Jalwa! אנו חוזרים עם הרבה מה לומר! תוכניותיכם השונות להביא לכם שפע נמצאות כאן! עכשיו אתם צריכים להבין טוב יותר את מה שקורה לכל אחד מכם. בעיקרו, גופכם מותמרים ונעשים מוכנים לשינויים האחרונים אשר עומדים להתמיר אתכם לישויות אור מודעות במלואן. התמרה זו מתרחשת בשלבים, באופן אשר מאפשר לגופכם להסתגל. לפעמים, התאמות אלה קשות לכם. אלו המכונים תסמיני התעלות הינם דברים שכולכם מרגישים. אתם עשויים לחוות פעימות לב מוזרות או יותר עייפות מהרגיל אחרי פעילות גופנית מאומצת. החומרה של מה שאתם מתמודדים נקבעת מראש על ידי השמיים באמצעות סדרי היום לשומרי הגוף הרבים שלכם. אתם הסכמתם לסדרי יום אלה לפני שהתגלמתם על פני שטח כדור הארץ הזה. הוראות חמורות ניתנו לצוותי הרפואה שלנו באשר לאופן הדיווח על כל הסימנים הרוחניים, המנטליים, הרגשיים החיוניים של כל אדם.  מדידות אלה עוזרות לנו לעצב מחדש את חדר האור הקריסטלי האישי שלכם.

הקשר הראשוני צריך לקרות בזמן אלוהי. עד אז, אנשי הקשר שלנו בודקים בקביעות את אלה אשר מספקים בחריצות ובנפלאות את האמצעים לשנות את אזורכם מאופל לאור. תהליך זה לקח זמן מאוד ארוך.  זה הואץ במידה רבה על ידי התפנית הפתאומית המעוצבת של ברית האנצ'רה באמצעות הצווים הספציפיים מרצף האנצ'רה. צווים אלה שולבו עם הנבואות העתיקות של המלאך מיכאל עבור גלקסיה זו. אנו עכשיו עסוקים להטמיע את הציים שלנו ולהכניס חברים חדשים מכוכב האומות שעוצב כאשר כוכב האופל של האימפריות של אנצ'רה נעלם. אומות חדשות אלה רוצות מאוד להשיג גוף של אור ולומדות איך להשתמש בהם כדי להתעלות. אחת מחובותיכם בעתיד הוא לעזור לשותפינו בפדרציה הגלקטית, ללמד אותם את המתנות המיוחדות האלה. חוכמתכם והידע שלכם בנושאים אלה עומד להיות במיוחד לעזר להתיר אומות כוכב חדשות אלה ללמוד מיומנות אלה.

כשאנו עובדים לקראת הרגע של הקשר הראשוני, אנו מכינים ידע עבור אתרי נחיתה עתידיים ומזווגים לכם את כל אחד מהחונכים שלנו.  פעילות החניכה בפועל היא די מסובכת ודורשת את שיתוף הפעולה המלא שלכם. כל אחד מכם צריך להסתכל פנימה עמוק ובאדיבות כדי לשחרר את "השדים" הפנימיים שרכשתם מאז לידתכם. לכן, כל חונך צריך שיאפשרו לו לעבוד אתכם כדי להתקיף ולאחר מכן לשחרר "שדים" רבים אלה. האנונאקי, ברגע שניתנה להם מידת שליטה עליכם, התחילו לעבוד על פחדיכם על מנת לנהל טוב יותר אתכם.  בדרך כלל, האנושות על פני השטח נושאת איתה מורשת של "מלכודות פחד" התחלתיות אלה הנכפות עליכם על ידי האנונאקי, כמו גם מלכודות חדשות הנכפות עליכם באמצעות חוויות בין הדורות של אבותיכם.  אלה נוספים הלאה, ויותר מסבכים, את הפחדים הראשוניים שהגו האנונאקי.  כל זאת והרבה יותר עומדים להיות מותמרים ולהשתחרר באמצעות החונכים שלנו.

מה שנמצא קדימה במיידי עבורכם הוא שפע ועלייתו של ממשל חדש. חודשיים לאחר שזה קורה, יקרה גילוי. אנו מצפים באופן מלא שהודעה זו תוביל לזו שלנו. באותו רגע, אנו עומדים לראות את השיעורים הראשונים מהמאסטרים הנעלים שלכם. שיעורים אלה עומדים להכין אתכם לעובדות הרבות החדשות שאתם צריכים לדעת. האנונאקי התחילו את הזמן שלהם אתכם באמצעות המצאת סיפור מקור מטעה ומניפולטיבי. זה נעשה כך שהם יכלו להכריז לכם שהם היו אלים בוראים. האנונאקי יכלו לאחר מכן לעשות דברים שערורייתים כדי לשמור על שליטה זו. סיפורים אלה צריכים להיות מוחלפים על ידי האמת. אתם צריכים לקחת בחזרה את כוחכם ולתקן באופן חופשי ובצדק את האימה של העבר. לאחר מכן, אתם יכולים להיות חופשים כדי לקבל אותנו.  אנו מגיעים רק כנציגים של אבותיכם. אנו מגיעים לתת לכם מתנה של תודעה מלאה ועם האפשרות לחדש את עמדתכם המיוחדת בגלקסיה זו!

ברכות! אנו המאסטרים הנעלים שלכם! אנו מגיעים בשלום ובשמחה! בכול מקום בעולם זה שותפינו מכינים את הדרך לשפע שלכם ולחופש שלכם ולרכישה מחדש של ריבונותכם האישית המבורכת.  ישנן 3 רשתות מקודשות שהוקמו עבור מטרות אלוהיות אלה.  הראשונה תבטיח לכם את השפע שלכם. השנייה מטפלת בחזרה למשפט המקובל והשלישית מאפשרת את הופעתו של ממשל חדש. המערכת הפיננסית הנוכחית, עם התשלומים הלא חוקיים למחוקקים ולמחלקות ממשלתיות שונות, מתאימה באופן אידיאלי לאינטרסים מיוחדים ולהתעללות גדולה בכוח.  זה מנוהל בניגוד לרצון השמיים עבורכם. צרה נוספת היא ייצוג לא הולם גדול של החוק. זה יוצר מערכת מוסריות שגם מנוהלת בניגוד לעניינכם הטובים ביותר היומיומיים.  השמיים רוצים להתמיר כל זאת ולספק סביבה בטוחה לכולם.

הבורא נתן לכם זכויות מקודשות, ומתנות מבורכות אלה דורשת מציאות אשר יכולה לכבד אותן.  זו הסיבה מדוע שותפינו מעצבים שתיים מתוך שלוש רשתות מקודשות אלה. משפט מקובל וצודק צריך שוב פעם להיות הדרך של צדק אמיתי באדמותיכם. כל אדם צריך לדעת שמוסר אמיתי וחוקי קיים.  קשור לכך הינו עלייתו של ניקוי בית רב שכבתי עצום של הממשל. חוקים הדומים ל- NESARA התחילו להקים את האב-טיפוס לפעולות מעין אלה. שפע יכול להיעשות קבוע רק אם הממשלה היא באמת הוגנת והגיונית לכולם. זה רק יכול לקרות אם ברכות אלה מאפשרות ניקוי בית מושלם. זה חשוב לשנות ממשל ממלחמה ומתחרותיות לאוריינטציה שלווה ורצון להיות בשיתוף פעולה עם הכול. בסביבה זו, השיעורים שלנו יכולים לתפוס ולהוביל להתמרה אלוהית אמיתית.

לבסוף, ישנו נושא חשוב של ניתוב הכספים לכם אשר נלקחו מכם באופן בלתי חוקי בעבר או נבעו מזרם שפע שנרכש.  כספים אלה נמצאים בידיים מצוינות ועומדים להיות מחולקים לכולם. המערכת הנוכחית של מגבלות וחוסר באמת מנוהלות בניגוד למה שצווה עבור כל אחד במציאות זו. אתם ילדים מיוחדים של השמיים והגיע הזמן לשחרר אתכם מחוסר ולתת לכם את הכלים להשיג את החלומות היקרים ביותר. זהו זמן לסיים את מבני הכוח הישנים של "מרוץ עכברושים", אשר שמרו אתכם בחור, בלי יכולת להשיג את רצונותיכם העמוקים ביותר. אנו המאסטרים הנעלים בילינו אלף שנה בשמירה על הקשר שלכם למוסר ולשמיים. זה עכשיו עומד להתרחב באופן אשר מאפשר לכם לדעת ולהשיג את מטרותיכם האמיתיות. זמן מיוחד עבור הכול הגיע סוף סוף! הושענא! הושענא! הושענא!

היום, המשכנו את המסר השבועי שלנו אליכם. כפי שאתם יכולים לראות, התקדמות חשובה נעשתה כך שהיא מבטיחה לכם את השפע והחופש שלכם. הישארו ממוקדים במטרות אלה ובחנו כמה אירועים מיוחדים המתרחשים לפניכם! עשו זאת הכול באהבה ובשמחה! דעו, יקרים, האספקה שלא ניתן לספרה והשפע האין-סופי של השמיים הם אכן שלכם! לכן היו זאת! Selamat Gajun! Selamat Ja (סירנים היו אחד! ושמחו!)



 Translation: Gili 

יום חמישי, 4 בספטמבר 2014

02.09.2014


Update by Sheldan Nidle for the Spiritual Hierarchy and the Galactic Federation

מסר של  Sheldan Nidle, מיום 2 בספטמבר 2014

10 שמש, 18 התנהגות טובה, 11 רוח

Selamat Jalwa! (היו בשמחה אינסופית!) אנו חוזרים עם כמה חדשות נהדרות! ההודעה על  NESARA קרובה. תהליך השערוך מחדש של המטבע באמת נעשה! איפוס המטבע הגלובלי הוא כמעט בהישג יד. התפתחויות אלה הן רק ההתחלה של תהליך שהתחיל לפני עשור שנים באמצעות בעלי בריתנו בכדור הארץ.  נוסף על השינויים בממשלה ובפיננסים, זה גם הזמן בו כל אחד מכם יכול לצאת לחופשי מבוץ הגדול של שעבוד החוב הגלובלי. סדרת אירועים חשובים המלווים בהודעות הן רק תחילת הפעילויות, אשר עומדות להפיל את קנונית האופל ומשרתיה הרבים. אל תהיו בהלם על מה שעומד להתרחש. שמחו ודעו בלבכם שהפעולה שתתחיל היא עומדת בסופו של דבר לשחרר אתכם לחופשי ולייסד מחדש את ריבונותכם האישית. ממשלה חדשה עומדת להזמין אתכם ולשאול את עצתכם. היו מוכנים לקבל כל זאת עם חסד ועם אמונה איתנה באור. אנו עומדים לחכות לזמן בו זה יהיה מתאים לכם לסיים את הטיוח ולגלות את קיומנו ואת נדיבות לבנו. אנו מוכנים באותו רגע לפנות אליכם ולהסביר בפירוט לגבי הקשר הראשוני. הנחיתות שלנו עומדות להיות התחלתו של זמן בו מכינים אתכם לשמחה של תודעה מלאה.

דרך זו לתודעה מלאה היא עיקר הקושי של משימתנו. לפני כ-13 אלף שנה השגחנו עליכם ודיווחנו בחזרה לעולמות הבית שלנו על מה שקורה כאן. קנונית האופל, בסיועם של אדוני האנונאקי, התקרבו מאוד להעברתכם למצב קבוע של עבדות. פעולה נתעבת זו הגיע לסופה המחפיר כאשר רצף האנצ'רה (Anchara) הסכים לשלום ובקש שיוגשמו הנבואות העתיקות של המלאך מיכאל (Archangel Michael). זה נעשה, והאנונאקי עזבו את הצד האפל והפכו לבעלי בריתנו. כ-20 שנה האחרונות היו כדי לבחון שעבדי האופל מוכיחים שאינם יכולים לגלות אמצעים לשנות את הבלתי נמנע. אנו כעת עומדים על מורד תלול גדול. ניצחון של האור הינו בהישג יד. בעלי בריתנו בכדור הארץ מוכנים לדחוף את האופל מכוחם ולהוציא לפועל מערכות ממשלתיות ופיננסיות חדשות, אשר עומדות להביא שפע וחופש למציאותכם על פני השטח. אירועים אלה אינם אלא מקדמיים לשלבים הסופיים הנדרשים כדי לסיים את נתיבכם לתודעה מלאה.

תודעה מלאה היא מצב טבעי של האנושות. אתם נשלפתם באופן זמני ממצב זה של חסד באטלנטיס העתיקה. אטלנטיס היתה ארץ מלאה בדיכוטומיות מוזרות. זו היתה ארץ שעבדי האופל מהעבר הקרוב שלכם ניסו לשמור קשר ולהציל במספר מקרים. אבל המשימה זו נכשלה מההתחלה.  למרות כישלון זה וכישלונות אחרים, עבדי האופל נשארו החלטיים. זה משונה לראות נחישות כזו מתבזבזת על ניסיונות טיפשיים אלה לשנות היסטוריה. במקום זאת, הם היו צריכים לעזור לאנשיהם ולהוביל מקום זה לקראת שלום ושפע. אנו בקשנו מהם קודם לכן לעשות זאת. תשובתם הקולקטיבית היתה שהרעיון אינו מקובל. לכן עכשיו, אנשי אופל אלה עומדים להיחשף, ולסבול מתוצאות פעולותיהם. בעלי בריתנו הארציים מוכנים להתחיל במעצרים מסיביים ושמים בשלטון ממשל  שעומד לנסות אנשי אופל אלה וליצור כלים פיננסיים חדשים - לגרום לשלטונם הארוך למות בזמן מאוד מתאים! ממשלות חדשות אלה עומדות לסיים את הטיוח של החוצנים ולאפשר לנו לפנות אליכם ישירות.

לכן,  הזמן הנוכחי הוא זמן של המתנה לשלבים הסופיים אשר יכניסו לשלטון ממשל אשר יכול להודיע לכול אלה שאנו קיימים. הרגע שזה יקרה, אתם התחלתם בהתרחקות מתודעה מוגבלת ולכיוון תודעה מלאה.  יש לכם מבינכם רבים של רוח מלאה אשר מבקשים מאוד לעצב מציאות חדשה.  לפני זמן רב, ישויות אלה ושותפיהם החלו במצע תעמולתי להביא מקום זה במלואו לתוך האור. האלמנטים הראשונים היו סדרה של משפחות ליבה עתיקות אשר  נתנו את עצמם לשירות אלוהי. המאסטרים הנעלים ואלה באגרטה עזרו להם. לכן, נמצא שכתבי הוויתור המוקדמים ביותר של האופל מתייחסים לקבוצות מקודשות אלה.  עצם המחשבה שכדור הארץ הוא חלל או ששם יש מקדש אלוהי מוכחשת בכוח. חלק אחר של הכחשה זו מדאיג אותנו. ביחד,  אנו נתפסים ככוח עם סדר יום מוזר. סדר יום זה עומד להשתנות ונראה לא רצוי . מניפולציות אלה עומדות להיראות כפי שהן באמת: שקרים ומצגי שווא מוחלטים. האמת היא לשחרר אתכם לחופש!

נמאסטה! אנו המאסטרים הנעלים שלכם! אנו מגיעים גם עם חדשות נהדרות! תומכינו האגרטניים ושותפינו המקודשים הסודיים מוכנים להתחיל סדרה של אירועים אשר עומדים להוביל לניצחון האור. השמיים מברכים אותנו ביחד עם תומכים אשר עבדו ללא לאות ליצור רשת מימון, המהווה בסיס למערכת פיננסית חדשה, עיבוד מטבעות גלובליים ומעל לכול, רשת גלובלית של המשפט המקובל. זה התרחש רק בשל מסירותם הגדולה לאור.  נאמר לנו שרשתות שונות אלה הן עכשיו משולבות ומוכנות להתמיר מציאות אפלה ומעוותת זו. לפני זמן רב, השמיים ציוו שזמן מיוחד היה צריך להגיע.  לפני שזה קרה,  היו צריכים להיות אוואטרים שיסבירו נבואות אלה לכל מי שהיה מקשיב. אנו הגענו בשם השמיים ועם המסרים האלוהיים שניתנו על ידי ישויות אור גדולות אלה. משימתנו עכשיו היא לקחת מסרים אלה וביחד לתת ביטוי להם. האנושות עומדת לקבל מתנות גדולות אלה ולהגשים את רצונותיהם של השמיים!

כיום השמיים מציגים בפומבי רשת אלוהית של גאולה עבור מציאות זו.  היא הביאה את אבותיכם מרחוק, ובקרוב הממשל החדש שלכם עומד להודיע על נוכחותם. בנוסף, יש לכם ביניכם את בני דודיכם מאגרטה. הם סיפקו לנו מקלט וכאשר היה צורך, הם הגיעו ביניכם כדי לסייע לנו בברכות ובטיהור הדרך עבור האור. חובותינו הן  לדאוג לכם ולהקים אמצעים לאור כדי שירכוש מחדש מציאות זו ויחזיר אתכם לעצמי הקודם שלכם. משימות אלה נמשכו במשך אלף שונה, ובזמן זה, היתר שמימי גדול מאפשר למציאות הנהדרת שתיווצר עבורכם. ברוכים יהיו השמיים ואלה שעבדו כה בצורה לא אנוכית כדי לאפשר לכל זה לקרות. יום חדש של אור נהדר עומד לזרוח עליכם ולהתחיל את זמן הריפוי והסליחה. אתם עומדים להתענג מאור ריפוי זה ולהפוך לחופשיים!

עבור חלקכם, נתיב זה לחופש ולסליחה דורש מיקוד מתמיד ורצון להתמודד בכאבים ובהתקפי לב הגדולים ביותר פנים אל פנים. כדי לסייע לכם, השמיים הקימו את הצורך לחונכים רוחניים ופיסיים. אנו בוחנים אתכם מדי יום ורואים איך אתם צריכים להשתמש ביכולתכם הפנימיות כדי לכבוש את השדים הפנימיים שלכם. מאמץ חיובי כזה הוא משהו שיש לדאוג עמוקות עליו. בשמחתכם הגדלה, אתם עומדים לנצח סוף סוף דברים אלה אשר עדיין מכאיבים לכם עמוקות. התמרת כאב זה היא  המעבר הנהדר הראשון לקראת חיים חדשים ומקודשים. כולנו למדנו, כמאסטרים נעלים, כמה תהליך זה באמת קשה. עם זאת, הריפוי, שהוא מביא הוא באמת אלוהי! זו רק הצגה מוקדמת של מה שהחונכים הפיסיים והרוחניים עומדים לתת לכם. לאחר מכן, אתם, לאחר עבודה פנימית מסוימת, עומדים להיות דרוכים לפלאות שמגיעים אליכם בחדרי הקריסטל המיוחדים שלכם! הללויה! הללויה!


היום, המשכנו את מסרינו על מה שמתרחש מסביבכם. מציאותכם משתנה ומכינה את עצמה להתמרתה באמצעות האור. במהלך תהליך זה אתם עומדים לפגוש את משפחות הרוחניות והחלל שלכם. אתם גם עומדים להשתנות לישויות אור מודעות במלואן! דעו, יקרים, האספקה שלא ניתן לספרה והשפע האין-סופי של השמיים הם אכן שלכם! לכן היו זאת! Selamat Gajun! Selamat Ja (סירנים היו אחד! ושמחו!)



 Translation: Gili 

esoteric



SUBTITLES IN ENGLISH, ESPAÑOL, PORTUGUÊS

Click upon the circle after the small square for captions

invoca


לחצו בבקשה על הריבוע הימני בתחתית מסגרת הוידיאו כדי לקבל את הכתוביות .

AN INVOCATION

14:02:2014 - 09:00H BRISBANE, AUSTRALIA

JERUSALEM -01:00H on 14:02:20

http://24timezones.com/





Sheldan Nidle Interviewed by Maarten Horst

Hino SL



Please sign this Petition

Foto

Read more about it and sign it here:
http://www.avaaz.org/en/petition/How_to_REALLY_Save_US_Army_Recruiters_From_Preventable_Suicides/?eQSwffb


MAKE THIS VIRAL! Prepare For Change

It is time now to make the next step in creating the infrastructure for the Event on the surface of this planet.

The main reference site with preparedness instructions for the general population has reached a certain degree of completion and needs to go viral:

http://prepareforchange.net/

Although the civil authority and the Resistance Movement will provide their own infrastructure at the time of the Event, it is very important to have grassroots infrastructure as well. Our alternative infrastructure will fill in the gaps and will ensure that the transition will be smoother and more harmonious.

Six task groups were created: planetary leadership group, healers group, media group, new renaissance group, new technologies group and financial group. All these groups will develop practical tools which can help easing the transition at the time of the Event in their specific area.

If you want to actively participate in any of those six groups, click here:

http://prepareforchange.net/participate/

Our website will be translated into many world languages so the message can spread worldwide. We are actively seeking translators and if you wish to join our translation teams, use the same participation form, stating that you wish to volunteer as a translator:

http://prepareforchange.net/participate/

There will be many projects pertaining to the preparedness of the surface population for the Event announced on my blog very soon and our new website will be the main communication hub for those projects


Sheldan Nidle Free Webinar