קוראים

יום רביעי, 21 בינואר 2015

Hebrew -- מסר של Sheldan Nidle, מיום 20 בינואר 2015



SHELDAN

מסר של  Sheldan Nidle, מיום 20 בינואר 2015

7 שמש,  18 אינסופי, 11 רוח.

Dratzo! אנו מגיעים עם מידע נהדר! התשלומים ממשיכים לנוע קדימה ובעלי בריתנו בכדור הארץ מחליטים עכשיו על לוחות זמנים מקדמיים חדשים. תשלומים אלה קשורים למספר פרויקטים אחרים הקשורים להחזירכם לתקן זהב ולאיפוס מטבע גלובלי. תוכניות אלה הם גם חלק מהתאמה מחדש פיננסית אשר עומדת לייצר מערכת פיננסית גלובלית חדשה.  מערכת חדשה זו עומדת להחליף את  הסכמים אלה  שבאו לידי ביטוי לראשונה ב- Dumbarton Oaks בארצות הברית. מערכת זו מסיימת את שלטונם של התעודות של הבנק המרכזי ומדיניותם הפיסיקלית ברחבי העולם. אתם עומדים להיכנס לעולם חדש בו עומד להתקיים יותר איזון כללי בין האומות שעכשיו עניות יותר ובין אלה העשירות יותר באירופה, באמריקה באוסטרליה וביפן. ישנו גם הנושא של ממשל חדש. מוסדות ממשלתיים חדשים אלה עומדים "להיות מוצגים בפומבי" בקרוב מאוד. בין חובותיהם הראשוניים  עומד להיות גילוי מלא ברחבי העולם, אשר ישים סוף לטיוח הנוכחי של נושא החוצנים. זהו הנושא האחרון, אשר אנו, כמובן, מחכים לו. בעלי בריתנו בכדור הארץ עובדים על מספר חזיתות מקושרות פנימית כדי להביא  כל זאת לידי הגשמה.

יום שישי, 16 בינואר 2015

Hebrew -- מסר של Sheldan Nidle, מיום 13 בינואר 2015


Update by Sheldan Nidle for the Spiritual Hierarchy and the Galactic Federation



מסר של  Sheldan Nidle, מיום 13 בינואר 2015

13 הלך שמיים,  11 אינסופי, 11 רוח

Selamat Jalwa! (היו בשמחה אינסופית!) אנו מגיעים עם חדשות נוספות! השריד האחרון של התנגדותו של האופל הוא במערכת הבנקאית שלו. פרחחים אלה מעכבים את הפצתן של ברכותיכם  בהיותם כביכול מוכנים שלא כיאות להכין את כספיכם. אנו הורינו לבעלי בריתנו הארציים לקבוע מועדים סופיים ולפקח באופן אישי על השלבים האחרונים בתהליך זה. בנוסף, בעלי בריתנו מספרים לנו שצריכים להכין עבורכם מנהלי עושר רבים. אנו אחוזי בחילה מגילויים אלה והורינו לבעלי בריתנו להיות קפדנים מאוד ולדרוש שיותר להם למנות צוות  שיש צורך בו כדי להבטיח שתהליך זה ילך חלק במידת האפשר.  אנו מוכנים להשתמש בטכנולוגיה שלנו כדי להבטיח  שמערכת נהלים סופיים  אלה תושלם ללא עיכוב נוסף . אנו גם פקחנו על הפירוק הקרב של מספר ממשלות גדולות. עולמכם היה תחת האגודל של מספר יחידים מהאופל שהינם עשירים מאוד וממוקמים היטב מאז שהאנונאקי עזבו מציאות זו לפני כ-20 שנה. מאמצינו עכשיו  ממוקדים על הכנת מציאות זו לסילוקם הסופי של שליחי אופל עוצמתיים אלה.

אנו עובדים בזהירות עם סוכנויות ידועות בציבור שונות כדי לעצור  יחידים עוצמתיים מאוד אלה בזמן הנכון. בסופו של דבר, האופל, היה אחראי על מציאות זו כ-13 אלף שנה.  כאשר יחידים שונים אלה נעצרים, השולט האחרון של מציאות זו יהיה "מחוץ לעסקים". זה יכול לאפשר לממשלות לשחרר הצהרות רשמיות לגבי האופן בו המערכת הפיננסית החדשה עומדת לפעול באופן גלובלי. מערכת חדשה זו עומדת להיות המעבר מהעולם הקשה אותו אתם מכירים לעולם המלא באנרגיות של האור. בשפע הודעות זה נכללת הודעה אשר מכשירה את הקרקע להגעתנו. בהודעותינו, אנו מתכוונים להכשיר את הקרקע עבור המאסטרים הנעלים והגעתם הרשמית של האגרטנים. ברגע שאתם מודעים באופן מלא, אומה כוכב חדשה עומדת להיווצר. היא תהיה מורכבת מישויות גשמיות וגם מישויות שלא גשמיות. אתם עומדים ללמוד הרבה על חיים פיזיים. אהבתכם עומדת להתעלות לתוך השמחה הגלקטית. באותו זמן, חוכמתכם  תגדל באופן גדול ואתם תלמדו על השמיים ועל המאוד אופי של שירות אלוהי.

יום חמישי, 8 בינואר 2015

HEBREW -- מסר של Sheldan Nidle, מיום 6 בינואר 2015



מסר של  Sheldan Nidle, מיום 6 בינואר 2015

6 מגשר עולמות, 4 אינסופי, 11 רוח

Dratzo!  אנו מגיעים עם כמה חדשות מעניינות מאוד! התהליך, אשר משנה את המציאות שלכם, ממשיך להתקדם למרות ניסיונותיה של קנונית האופל לדחות זאת רחוק יותר. זה גרם לכישלון להודעה על ההתחלה הקטנה ביותר לאספקת חבילות השפע שלכם. האופל, בדרך כלל, נכשל למנוע את התחלתם של משלוחים אלה. אולם, תהליך זה נע קדימה לזמן בו ניתן להבחין בהצלחה מעין זו בפומבי. בסך הכל, אנו מרוצים שממשלות  אלה הנשלטות עכשיו על ידי האופל נמצאות בסוף דרכן.  החודש הראשון של השנה החדשה מבטיח לתת לכם את השפע ואת הממשל  אשר נבאו אותם עבורכם  לפני זמן רב. בעל בריתנו הארציים נחושים להתגבר על  כול המכשולים האפשריים ולתת לכם מערכת פיננסית חדשה. מערכת זו תאכוף את ההיערכות מחדש הדרסטית של המשטרים השונים במערב ותיצור במהירות ממשל חדש. ממשל חדש זה יתיר סוף סוף לגילוי להתרחש.  אירוע דרמטי זה  דוחף אותנו על במת העולם.  עומד לקרות הרבה ברגע שרגע מיוחד זה מתרחש. צוותנו מוכנים להודיע על עצמם ולפתוח את ערוצי התקשורת איתכם.

יום חמישי, 1 בינואר 2015

Hebrew -- Sheldan Nidle 30.12.2014

Update by Sheldan Nidle for the Spiritual Hierarchy and the Galactic Federation

מסר של  Sheldan Nidle, מיום 30 בדצמבר 2014


12 סערה, 17 צבע אדום, 11 רוח


Dratzo! אנו מגיעים במועד זה עם דברים נוספים לדון עליהם אתכם. הקואליציות השונות שנוצרו על ידי האור נמצאות בתהליך של סיום פעולותיהן להסרת קנונית האופל מכוחה. קבוצות אלה  נמצאות  קצת קדימה בלוח זמנים שהסכמנו עליו במשותף. אנו מרוצים מאוד עם תוצאות אלה. השנה הגרגוריאנית החדשה מבטיחה רבות כשהיא מתכוננת לספירה לאחור האחרונה שלה כדי להיחשף לפניכם. שנה זו סוף סוף תאפשר לחסל את הקנוניה ואת חסידיה הנלהבים הרבים.  ניצחון קרב זה עומד לתת לכם את החופש ואת השפע שהבטחנו לכם לפני זמן רב.  זמן זה מגיע גם עם מערכת של אחראויות גדלה. גאיה מצפה  שאתם  תכבדו אותה. במשך 500 השנה האחרונות, הציוויליזציה המערבית  התפשטה בעולמכם כמו סרטן.  היא מאמינה בחוזקה שהיא השולטת ולא גאיה.  השפעה מבולבלת זו צריכה להימחק על ידכם ולהחליפה בהשפעה אשר מבינה את החשיבות של יצירת חברה אשר רואה את עצמה כחלק מהתהליכים הטבעיים של עולמכם. אתם צריכים לחזות כיצד אתם מהווים שותפים אמיתיים עם מהותו של עולם זה בשימור ובתמיכת החיים על גאיה.

esoteric



SUBTITLES IN ENGLISH, ESPAÑOL, PORTUGUÊS

Click upon the circle after the small square for captions

invoca


לחצו בבקשה על הריבוע הימני בתחתית מסגרת הוידיאו כדי לקבל את הכתוביות .

AN INVOCATION

14:02:2014 - 09:00H BRISBANE, AUSTRALIA

JERUSALEM -01:00H on 14:02:20

http://24timezones.com/





Sheldan Nidle Interviewed by Maarten Horst

Hino SL



Please sign this Petition

Foto

Read more about it and sign it here:
http://www.avaaz.org/en/petition/How_to_REALLY_Save_US_Army_Recruiters_From_Preventable_Suicides/?eQSwffb


MAKE THIS VIRAL! Prepare For Change

It is time now to make the next step in creating the infrastructure for the Event on the surface of this planet.

The main reference site with preparedness instructions for the general population has reached a certain degree of completion and needs to go viral:

http://prepareforchange.net/

Although the civil authority and the Resistance Movement will provide their own infrastructure at the time of the Event, it is very important to have grassroots infrastructure as well. Our alternative infrastructure will fill in the gaps and will ensure that the transition will be smoother and more harmonious.

Six task groups were created: planetary leadership group, healers group, media group, new renaissance group, new technologies group and financial group. All these groups will develop practical tools which can help easing the transition at the time of the Event in their specific area.

If you want to actively participate in any of those six groups, click here:

http://prepareforchange.net/participate/

Our website will be translated into many world languages so the message can spread worldwide. We are actively seeking translators and if you wish to join our translation teams, use the same participation form, stating that you wish to volunteer as a translator:

http://prepareforchange.net/participate/

There will be many projects pertaining to the preparedness of the surface population for the Event announced on my blog very soon and our new website will be the main communication hub for those projects


Sheldan Nidle Free Webinar