קוראים

יום שבת, 16 במאי 2015

Hebrew -- מסר של Sheldan Nidle, מיום 12 במאי 2015




מסר של  Sheldan Nidle, מיום 12 במאי 2015

2 אדם, 10 מנהל היקום, 11 רוח

Selamat Balik! אנו מגיעים עכשיו עם מידע נוסף על מה שקורה בעולמכם. נכון לעכשיו, וועדות אלה שמונו כדי לגרום לרכיבים שונים להדיח את קנונית האופל מכוחה מדווחים על הצלחה בביצוע תפקידן. כאשר הגענו לאחרונה ביחד לפני יותר משני עשורים, עולם זה היה עדיין תחת סמכותה המלאה של האנונאקי ועובדיהם האפלים. לקבוצות מגוונות אלה היו בפיקודם גם משאבים גדולים של האנצ'ראנס.  קרוב לאמצע העשור הראשון,  האנצ'ראנס והאנונאקי עזבו. עובדיהם פתאום הושלכו לארבע רוחות השמיים.  מתוך נסיבות מפחידות אלה הגיעה תגובתם הראשונית. ממלאי מקומם פשוט גנבו את הבחירות בארצות הברית בשנת 2000, יצרו את 9/11 והתחילו מלחמות בעיראק ובאפגניסטן.  זו היתה נקודת השיא שלהם.  מאז, כוחם התחיל לדעוך ועכשיו  מבחינה מעשית נעלם. בני בריתנו הארציים השונים כמעט מוכנים להקל עליהם ממקומם הבטוח הארוך שלהם. אתם עומדים לראות זאת בקרוב וכאשר אתם עושים זאת, הפכו למודעים על כמה זמן התהליך התמשך.  יחידים וקבוצות אמיצות אלה אשר עכשיו עושים זאת הם למעשה, גיבורים גלובליים לכולם.

פעילויות אלה לא עומדות להיות ידועות עד שהפעולות הסופיות מסתיימות. לכן, זה חשוב שכל אחד מכם יישאר מודע על מה שמתרחש "מאחורי הקלעים" במהלך החודשים האחרונים, יכולתו של הבנק המרכזי האמריקאי לפעול עם חסינות מלאה, הסתיימה. בנוסף, שטר הכסף של הבנק המרכזי האמריקאי (הדולר) הושפע מהתקפה בקנה מידה מלא, אשר התחילה לערער אותו. שטרות כסף אלה עומדים להחליפם בעתיד הקרוב מאוד בשטרי אוצרי אמריקאים מיוחדים. המערכת הפיננסית העולמית, אשר עומדת להחליף את המערכת המושחתת הנוכחית, עוברת במהירות למקום בתוך הבנקים המרכזיים בעולם. המערכת המוניטרית החדשה עומדת להיות אחת בה סדרות של עתודות לאומיות עומדות להחליף גלובלית את הדולר. זה עומד לקרות לאחר השערוך של מספר מטבעות מפתח, אשר בתורן יכפו איפוס מוניטארי גלובלי שיתרחש. דברים אלה מתרחשים כעת וכמעט מוכנים להתפרסם. מטבעות חדשים אלה עומדים להיות מתואמים בצורך הגלובלי לממן את התפתחות התשתית ועלייתו של ממשל חדש ושפע בכל רחבי העולם.

שינויים רבים אלה בחברות הגלובליות שלכם הם רק הצעד הראשון ביישום תודעתכם הגדלה למציאות המתרחבת שלכם. מרביתכם נולדתם לתוך מציאות בה רק כמה היו בבעלותם הכסף והכוח לכופף מציאות זו לרצונם. סוג זה של כוח צריך להיות משהו, אשר הינו זכות מולדת לכולם. כל ההתמרות של המטבע והבנקים עליהם אתם שומעים מדי יום הם באמת מצביעים שהמציאות הנוכחית היא למעשה מעוותת. כקבוצה, אתם נדרשים  לאמצעים כדי לרפא עיוות מוזר זה ולהחזיר מציאות זו לנקודה בה שינוי גלובלי אמיתי יכול לקרות. עכשיו, זה מה שבעלי בריתנו הארציים נמצאים בתהליך של עשיה. ברגע שזה מתרחש, אתם יכולים לאחר מכן להתחיל באמת לשנות במהירות את האופי מאוד של האופן בו פועלת מציאות זו. באותו זמן, אנו וישויות מודעות באופן מלא אחרות, יכולות להתערב ולספק דרך להחזיר אתכם למשפחותיכם בשמיים ובכוכבים. תהליך זה, כמובן, מרמז שאלה שעכשיו "שולטים" יורדו מעושרם ומעמדת הכוח שלהם עליכם.

בעולם חדש זה, אתם עומדים לסיים את התמרתכם בתודעה. זה עולם בלי כסף, בנקים או הצורך לחפש מישהו אחר לצורך ניהולכם. אתם עומדים להיות מודרכים פנימה באמצעות מצפונכם (המדריכים השמימיים שלכם) ובאמצעות החוכמה, שרכשתם פשוט בכך שחייתם את חייכם עם אחרים. חוכמה קולקטיבית זו נשלטת באמצעות ארבעת החוקים החברתיים. חוקים אלה מדריכים אותנו לפקח בקביעות איך אנו פועלים בהדדיות עם אחרים ואיך אנו גדלים כחלק אורגני. אנו מוצאים שמחה בהדרכת חיינו על נתיב, אשר מדגיש את שירותינו האלוהי אחד לשני ונותן לנו שיטה חכמה לפתור באופן קולקטיבי כל בעיה שאפשר שחברתנו תפגוש. ניהול זורם הוא האופן בו כל אחד מחברותינו יכולים לבוא ביחד ולשרת את האור באופן הדדי. זה מכבד את כולנו ומתיר לנו לראות בחופשיות אחד את השני באור אמיתי ומכבד. לכן, כל אחד מאתנו חי את מחזורי חיינו עם האמצעים לכבד את השמיים ולראות את עצמנו כפי שהאחרים עושים. אנו לומדים פשוט איך אנו בו זמנית גם יחידים וגם קולקטיב משולב גדול.

ברכות! אנו המאסטרים הנעלים שלכם! לפני זמן רב, מונינו על ידי השמיים כדי להדריך באופן הדרגתי את האנושות על פני השטח לחזרה לתודעה מלאה. השמיים ייעצו לנו שתהליך זה עומד להתמשך עד להשלמתו גם יותר מעשרת אלפים שנה. בתחילה, מספרנו היו קטנים למדי. בשחר של העידן המודרני, מנינו פחות ממאה. במשך אלף השנה האחרונות, מספר זה גדל מעל 10,000.  אנו מגיעים ביחד כקבוצה בשירות אלוהי כדי להשתמש ביכולתנו לעזור, לנחם ולברך אתכם. היו תמיד תחת הדרכתה האלוהית של ההנהלה השמימית הארצית אשר מטרתה העיקרית היא לברך ולסייע לאנושות על פני השטח. השמיים הכריזו  שמשימה זו עומדת להיות מואצת באופן משמעותי כאשר גאיה מגיעה לזמן של התמרתכם המקודשת חזרה לתודעה מלאה. עד אז, היינו צריכים להיות משרתכם המבורכים ולהיות יכולים לספק לכם בעדינות את האמצעים כדי להמשיך במסירות על נתיבכם לכיוון האור.

שירות זה ממשיך כשאנו עם אהבה ואור, נחמנו אתכם והדרכנו אתכם לכיוון גורלכם האלוהי. האופל, עד שזה השתנה סופית באמצע העשור האחרון של המאה העשרים, היה נחוש לחסל את החלקים אלה בכם אשר מאפשרים התמרה זו. אלה היו מאמצינו בשמכם אשר מנעו מהאופל לתבוע את האנושות שלכם כמו קורבנותיהם הרבים הענקיים האחרים.  אנו משבחים כל אחד מכם בגין כוחכם ואיפוקכם בסיוע הגדול לנו במשימה זו. ביחד, אנו עומדים להביס את האופל ולהתאחד עם משפחתנו גם בתוך גאיה וגם בכל השמיים ובגלקסיה זו. אנו מוקירי תודה למשפחת החלל שלנו עבור שירותיהם למטרה זו ולמקלט שסופק לנו על ידי אגרטה. זמן זה הוא זמן שכולנו חיכינו לו. אנו עומדים לסיים את השיכחון וההפרדה שנכפו עלינו על ידי האופל ובעלי בריתם הארציים.

אתם עומדים להיכנס לזמן בו גישה חיובית וסבלנות מתחשבת רבה הם ברכה גדולה. הסתכלו פנימה מדי יום והרגישו את השינויים שהשמיים נותנים לכם. אלה הן הכנות למה שגופכם ונשמתכם צריכים כדי לחבק כשמציאות זו מותמרת לתוך האור.  שינויים אלה הם חלק ממה שמוביל כעת למציאויות חדשות. אלה הן פעולות הכנה לחזרה אמיתית לתפקידנו הקודמים כמלאכים פיזיים. כי לכן האנושות מגיעה מדי יום למפתן דלתנו כחלק מתהליך מבורך מאוד זה. הזמן לפגישה ולחגיגה גדולה  מתקרב עם כל יום. אנו  מברכים אתכם בכך שאתם מאפשרים את דרך מופע הנפלאות.  אנו גזע של אנשים אשר "חוסלנו" על ידי האטלנטיים ועכשיו, אנו עומדים לעלות בניצחון מאסונות שנכפו עלינו על ידי המאמצים השפלים של האופל.  הללויה! הללויה!

ביחד, אנו משיגים את הקצה מאוד של יום חדש! אנו מבקשים מכם להישאר חיוביים ולהבין פשוט כמה קרובים אתם לסופה של מציאות טרגית ביותר. אנו מבקשים מכם שתיקחו מסר זה והשתמשו בכוחם הפנימי לגרום למציאות נהדרת מאוד זו לתת ביטוי ולתת ביטוי עכשיו! דעו, יקרים, האספקה שלא ניתן לספרה והשפע האין-סופי של השמיים הם אכן שלכם! לכן היו זאת!Selamat Gajun! Selamat Ja (סירנים היו אחד! ושמחו!)

 Website: Planetary Activation Organization

Translator: Gili

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

esoteric



SUBTITLES IN ENGLISH, ESPAÑOL, PORTUGUÊS

Click upon the circle after the small square for captions

invoca


לחצו בבקשה על הריבוע הימני בתחתית מסגרת הוידיאו כדי לקבל את הכתוביות .

AN INVOCATION

14:02:2014 - 09:00H BRISBANE, AUSTRALIA

JERUSALEM -01:00H on 14:02:20

http://24timezones.com/





Sheldan Nidle Interviewed by Maarten Horst

Hino SL



Please sign this Petition

Foto

Read more about it and sign it here:
http://www.avaaz.org/en/petition/How_to_REALLY_Save_US_Army_Recruiters_From_Preventable_Suicides/?eQSwffb


MAKE THIS VIRAL! Prepare For Change

It is time now to make the next step in creating the infrastructure for the Event on the surface of this planet.

The main reference site with preparedness instructions for the general population has reached a certain degree of completion and needs to go viral:

http://prepareforchange.net/

Although the civil authority and the Resistance Movement will provide their own infrastructure at the time of the Event, it is very important to have grassroots infrastructure as well. Our alternative infrastructure will fill in the gaps and will ensure that the transition will be smoother and more harmonious.

Six task groups were created: planetary leadership group, healers group, media group, new renaissance group, new technologies group and financial group. All these groups will develop practical tools which can help easing the transition at the time of the Event in their specific area.

If you want to actively participate in any of those six groups, click here:

http://prepareforchange.net/participate/

Our website will be translated into many world languages so the message can spread worldwide. We are actively seeking translators and if you wish to join our translation teams, use the same participation form, stating that you wish to volunteer as a translator:

http://prepareforchange.net/participate/

There will be many projects pertaining to the preparedness of the surface population for the Event announced on my blog very soon and our new website will be the main communication hub for those projects


Sheldan Nidle Free Webinar