קוראים

יום שישי, 18 בספטמבר 2015

Hebrew -- מסר של Sheldan Nidle, מיום 15 בספטמבר 2015




מסר של  Sheldan Nidle, מיום 15 בספטמבר 2015

11 מראה, 11 פרפר לבה שחורה, 12 יד

Selamat Balik! בנות בריתנו מגיעות ביחד כדי להביס את קנונית האופל. לכאורה, פעולה זו לוקחת זמן ארוך יותר מאשר היה צפוי בתחילה. פירוש המושגים של העולם של האנונאקי מלא  במלכודות חבויות מנטאליות. יש צורך בתבניות חדשות יותר. באמצעות הסכמתם של השמיים הפעלנו מציאות חדשה המעוצבת על מציאות שכולכם יודעים ואוהבים! מציאות זו עכשיו באה לידי ביטוי באמצעות צווים רבים של השמיים. המציאות היא כזו אשר בה האור יכול, לפעמים, למצוא זאת קשה להבינה באופן מלא. בכל זאת, נשמות אמיצות אלה של האור ממשיכות לנוע קדימה. האופל שולט על המציאות הישנה והאכזרית בהתמדה המאלצת אתכם להסכים בעוצמה לרצונותיהם השפלים. אופל זה, המפקח בשקט עדיין מחזיק אחיזה מסוימת בכם, אבל זה מתחיל להימוג כתוצאה מהרצונות  הפנימיים של מנהיגותו של האור. זה מוחלף באמצעות צורך עמוק להגשים את צווי האור למציאות חדשה וצודקת יותר. רצונות אלה מניעים כעת את המשפחות העתיקות להשלים את בנייתה של מציאות חדשה המבודדת בתקיפות את קנונית האופל מנתיניה הקודמים. לכן, האופל בסופו של דבר נידון למוות כשמציאות חדשה זו מתחילה להתבסס.

מעל לכול, שינוי מציאות זו מצריך את תמיכתכם הכנה. אחת מהתוצאות הגדולות של שינוי זה הוא עלייתן של תפיסות חדשות לגבי האופן בו העולם אמור לעבוד. כשאתם גדלים, אתם מופגזים באופן קבוע באמצעות סביבתכם, הוריכם וחבריכם כדי לפעול או להגיב באופן מקובל. תהליך תירבות זה הוא באמת "טבע שני" לכם. אתם עכשיו צריכים ללמוד מערכת פרמטרים חדשה, המתוכננת להרחיב את מבטכם על העולם. זה דורש באמת לשנות מציאות נוכחית זו. תפיסות עוצמתיות חדשות אלה הינן המפתח העיקרי לנתיב של מודעות מלאה. עד עתה, השמיים השתמשו בתודעתכם העולה כדי לאפשר למידה עדינה של שינוי לזחול לתוך מציאותכם. תהליך זה עומד להיות מואץ כשכספים שונים הופכים לזמינים. לכן, תקנות בנקאיות חדשות, איפוס מטבע עולמי ועלייתם של כספים המגובים במתכות יקרות משנה מאוד את המציאות היומיומית שלכם. מציאות זו עומדת להתמקד על צמיחה אישית, שלום חיצוני והתחלתו של נתיב סופי לכיוון תודעה מלאה.

כשאתם גדלים בתודעה ומתחילים ליטול עליכם צ'קרות חדשות, זכרו את המסע המסוכן שהתחיל כאשר האנונאקי שינו את המשחק והכריחו אתכם לסבול כ-13 אלפי שנה של תודעה מוגבלת. זה הפחיד אתכם והוביל למספר צווים שניתנו לכם על ידי האנונאקי. האופל בידדו אתכם מאחיכם בכדור הארץ הפנימי (אגרטה) והטיפו לרעיון עוצמתי שגרם לכם לפקפק על האופן בו השמיים עומדים להביס את קנונית האופל ועוזריה הרבים.  ניתן לראשונה לקבוצת עוזרים זו שורה שלמה של כוחות אשר האנונאקי הגדירו מחדש לאט במשך אלפי שנים רבות. בסוף, העוזרים הרגישו שהם היו עוצמתיים והתריסו נגד צווי המאסטרים הקודמים שלהם כדי לקבל ללא ערעור את האור כדי לאפשר לשמיים לסיים את שליטתם הארוכה של האופל. במקום זאת, אנשי אופל אלה עצבו תרחיש אשר האריך את מעשי הקונדס  הרעים שלהם לעשרים שנה נוספות. אולם, פשעיהם עומדים לבודד אותם מכם. אתם קרובים מאוד לחופש ולממשל חדש, כמו גם תקופה בלתי רגילה של שלום וחופש.
זמן ממושך לקח להשיג עידן זה שמגיע. לפני זמן רב, ניתן לאופל חופש פעולה ספציפי מאוד.  מערכת מיוחדת זו של חריגים היתה צריכה להימשך במשך יחסית תקופה קצרה.  בזמן שנקבע  ספציפית, השמיים עמדו לזכות מחדש באחיזתם האוהבת עליכם ובאופן מפורט ביותר, לסיים את האמצעים להחזירכם למודעות מלאה. זה היה לשקם מחדש את אותן יכולות שהאטלנטים לקחו מכם. תהליך זה  עמד להיות מרוכז בתא חיים קריסטלי מיוחד. למעשה, האגרטנים ואנו עומדים לקדמכם בברכה הביתה. תהליך זה עומד לאפשר לכם לזכור את תפקידכם הקודמים כמורדים באטלנטיס.  במצב זה, אתם יכולים להשתמש ביכולותיכם כדי להצטרף לאגרטנס ולעצב חברה גלקטית ייחודית המיועדת להפיץ את עצמה בכל רחבי שלוש פלנטות המים האחרות. פלנטות אלה עומדות להיות מוחזרות בשנית למצבן הקודם בתוך מערכת שמש מיוחדת זו. מערכת שמש זו עומדת להפוך לאחת ממקומות האיסוף הגדולים של הפדרציה הגלקטית כמו גם "אחודים גלקטיים" רבים שעכשיו נבנים  במעל 20,000 גלקסיות קרובות.

נמאסטה! אנו המאסטרים הנעלים שלכם!  לפני אלף שנה, השמיים נתנו לקנונית האופל היתר זמן. קביעה זו היתה כדי להכין טוב יותר כל אחד מאתנו לזמן זה. לאורך הדרך, השמיים ספרו לשומריהם השמימיים להקים קבוצה מיוחדת שעמדה לעזור בעדינות למארחים אלוהיים מבורכים אלה. נבחרנו במשך השנים כדי להגשים תפקידים מקודשים מאוד אלה. כשכולנו על פני שטח כדור הארץ מובילים ליום חדש, אנו צריכים להישאר מודעים יותר מאי פעם על מה שעכשיו מצפים מאתנו. אנו המאסטרים הגענו ביחד להנחות אתכם באופן חופשי בחלק האחרון של נתיב שהתחיל עם התפטרותם מכהונתם של האנונאקי ועלייתם הפתאומית של עוזריהם, קנונית האופל, לשליטה באמצע 1990. מאז, סוגים שונים של שינויים רוחניים, רגשיים, מנטאליים ופיסיים באמת תפסו אתכם. משימתנו המקודשת היא לתמוך, לעזור ולהנחות אתכם בחמלה במורד נתיב נהדר  מאוד זה למודעות מלאה. כשנתיב אלוהי זה מתגלה, אתם רואים ומרגישים יותר את הפיקוח המיוחד של נשמותיכם המקודשות! משימה זו דורשת מכם להישאר חיוביים ולשים בצד כל תסכול פוטנציאלי. אתם גם צריכים לחוש את השינויים הפנימיים הקורים מדי יום. אנו נמצאים כדי לסייע לכם בידיעה המדהימה הזו.

תקופה זו שמגיעה עומדת להיות תקופה בה אירועים רבים מופלאים וקרובים עומדים להתבטא בפתאומיות. ראו את אלה כסימנים  שעולם  קודם זה של אופל משתנה לטוב יותר. חגיגת החוב,  השפע הפתאומי והצמיחה של שלום עולמי הם סימנים שמימיים על כך. היו יותר מאי פעם אסירי תודה והיכנסו פנימה. השתמשו באירועים אלה כדי לאסוף את חלומותיכם ולגלות מה אירועים אלה באמת מסמלים עבורכם. במצב זה, הודו לשמיים וחפשו הבהרה על מה המשמעות של כך לכם. זה עומד להיות זמן לעבודה פנימית ולעשיית הדבר הנכון. הצטרפו בהרמוניה עם משפחתכם וחבריכם. סייעו אחד לשני והיו חלק מהרמוניה מתפתחת. אפשרו לאנרגיה זו לגדול! אתם עומדים לראות דברים גדולים המשנים את תפיסותיכם על עולם זה. עזרו למאמצים לסייע לאנושות ואפשרו לגאיה לראות כמה באמת נהדר פלח זה של אנושות ! זהו זמן לשמחה ולהשגת מטרות חיוביות רבות.

יותר מכול, אפשרו לציפייתכם המותשת ללכת. במקום זאת, החליקו לתוך אנרגיה חיובית ותומכת. זמן התסכול עבר. רובכם המתנתם  כמעט עשור  ברצונכם שלא זכה לגמול אהבה למה שעכשיו נוצר מסביבכם. היו עדינים ותמכו במה שקורה. היו מסוגלים להביט בכול באור עדין ביותר. השתמשו ביכולתכם לשתף פעולה אחד עם השני לסמן באופן גלובלי שזמן חדש סוף סוף הגיע.  התפוגגותו של האופל התרחשה עקב מאמצים שאינם אנוכיים של רבים.  הודו להם בכך שתראו את הערכתכם הפנימית למעשים אמיצים ביותר אלה. אתם עכשיו מוכנים עם עבודה גדולה כדי שתוכלו ליצור מציאות חדשה. חשבו על אחריות זו בדרכים חיוביות ביותר ובעדינות. היו מסוגלים להתנדב חופשי ולצפות בכוונה אמיתית במה שמתרחש גלובלית. היו אלה אשר כוונותיהם עומדות לעזור ולהגשים את חלומותיכם הגדולים ביותר בשמחה! הללויה!

היום, אנו נתנו לכם, כמו לפני כן, עדכון כללי על מה שמתרחש בעולם זה. היו מוכנים לקבל חדשות ואירועים, אשר יכולים בתחילה להדהים אתכם. ברגע שהקנוניה הולכת, כמה אירועים שלא  חשבתם אף פעם  לפני כן שהם אפשריים עומדים לקרות. אנו עומדים מוכנים לעדכן ולהסביר לכם מה המשמעות של כל זאת! דעו יקרים, האספקה שלא ניתן לספרה והשפע האין-סופי של השמיים הם אכן שלכם! לכן היו זאת!Selamat Gajun! Selamat Ja (סירנים היו אחד! ושמחו!)

Website: Planetary Activation Organization

Translator: Gili

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

esoteric



SUBTITLES IN ENGLISH, ESPAÑOL, PORTUGUÊS

Click upon the circle after the small square for captions

invoca


לחצו בבקשה על הריבוע הימני בתחתית מסגרת הוידיאו כדי לקבל את הכתוביות .

AN INVOCATION

14:02:2014 - 09:00H BRISBANE, AUSTRALIA

JERUSALEM -01:00H on 14:02:20

http://24timezones.com/





Sheldan Nidle Interviewed by Maarten Horst

Hino SL



Please sign this Petition

Foto

Read more about it and sign it here:
http://www.avaaz.org/en/petition/How_to_REALLY_Save_US_Army_Recruiters_From_Preventable_Suicides/?eQSwffb


MAKE THIS VIRAL! Prepare For Change

It is time now to make the next step in creating the infrastructure for the Event on the surface of this planet.

The main reference site with preparedness instructions for the general population has reached a certain degree of completion and needs to go viral:

http://prepareforchange.net/

Although the civil authority and the Resistance Movement will provide their own infrastructure at the time of the Event, it is very important to have grassroots infrastructure as well. Our alternative infrastructure will fill in the gaps and will ensure that the transition will be smoother and more harmonious.

Six task groups were created: planetary leadership group, healers group, media group, new renaissance group, new technologies group and financial group. All these groups will develop practical tools which can help easing the transition at the time of the Event in their specific area.

If you want to actively participate in any of those six groups, click here:

http://prepareforchange.net/participate/

Our website will be translated into many world languages so the message can spread worldwide. We are actively seeking translators and if you wish to join our translation teams, use the same participation form, stating that you wish to volunteer as a translator:

http://prepareforchange.net/participate/

There will be many projects pertaining to the preparedness of the surface population for the Event announced on my blog very soon and our new website will be the main communication hub for those projects


Sheldan Nidle Free Webinar