קוראים

יום חמישי, 24 במרץ 2016

מסר של Sheldan Nidle, מיום 22 במרץ 2016






מסר של  Sheldan Nidle, מיום 22 במרץ 2016

5 יד, 0  קוף, 12 יד

Dratzo!  ממשיך התהליך לשנות את המציאות הזו. זה לרוב מאמץ שאינו חלק.  מצד אחד, יש לנו את המאסטרים הנעלים, חברות סודיות רבות  ובעלי בריתן הקרובים,  אנשים אלה המסורים ברצינות  לסוף המהיר והשפוי של הכוח והעושר של עוזריו הרבים של האופל. כוונתם של אוליגרכים אלה היתה ליישם תוכנית של צמצום אוכלוסייה מסיבי,  אשר התחילה לאחרונה להשפיע על  מדינות רבות בעולם שאינן מפותחות ועניות. סדרה זו של פרויקטים קטלניים רק עכשיו איכשהו תיעצר באמצעות שורת "חושפי עוולות" מוארים.  פרויקטים אלה הם חלק מפעילויות אחרות המרעילות את האוויר, האוקיאנוסים והקרקע של העולם עם פתוגנים קטלניים ועליה בהפצת קרינה והשפעת הלוואי הרעה שלה לאנושות. אנו מפקחים בזהירות על דברים אלה ושומרים את ההשפעות השפלות ברמת עצמה נמוכה.  אנו יכולים לטהר את גאיה מדברים אלה רק כאשר הממשלות העיקריות בעולם יאפשרו את נוכחותנו הנראית לעין במשך תקופה רחבה של זמן. כאן, החשיבות של NESARA  הופכת לדי ברורה. אנו מצפים שממשל חדש ייהפך למציאות  שיינתן לה ביטוי.

מתן  ביטוי מתמשך של קרנות שונות הינו סימן מתמשך של  עלייתה של התנהגות זהירה יתר על המידה של אלה האמונים לתנועה הבטוחה של סכומים גדולים לאורך הגבולות הבינלאומיים. אנו שוב מעודדים קבוצות אלה כדי לאפשר לנו שתהיה לנו יד גדולה יותר בשורה חיונית של  פעולות רגישות מאוד. בבעלותנו טכנולוגיות המסוגלות לפתור למדי הרבה מהקושי  הטבוע כעת בהליך מסובך זה. למרות קשיים אלה, המעבירים מגיעים לנקודה בה ניתן למעשה להפיץ בבטחה קרנות אלה.  כשרגעים אלה מגיעים, כוונתנו היא לראות את הסוף הסופי לכוח וליוקרה של אוליגרכים מושחתים אלה. זהו הזמן לשנות מציאות זו ולאפשר לכל אחד מכם ליהנות מסוף גם לשעבוד החוב וגם לדרכים הלא מוסריות של האופל. מטרות אלה הם גם חלק מתוכנית גדולה יותר  שיוסדה לפני שנים רבות על ידי הסכם בין  כוחות האור ובין אלה האחראים להביא אתכם למציאות חדשה שהובטחה לפני זמן רב. אנו מצפים שזה יקרה סוף סוף מהר מאוד. זה מעשה אשר זמנו הגיע!

המערכת הפיננסית החדשה היא כפי שאתם יודעים שילוב של שורת תקנות בנקאיות חדשות קפדניות(Basil III and IV) ונאמנים גדולים של זהב, כסף ותכשיטים יקרים שבודדו  על ידי המשפחות העתיקות, המלכים המוארים ועבודתו האלוהית של סנט ג'רמן (Saint Germain)  וקוואן אין (Quan Yin). משמעותו של שפע עצום זה  הוא עבור אלה שעומדים להגביה עוף עם עושר וליצור פרויקטים הומניטריים המאפשרים לכולם לחזור לבריאות מצוינת, ללמוד  על גופם המשתנה  ולהכניס  המצאות חדשות ונידחות כדי לסייע לאנושות. זה עומד לאפשר לגאיה  ולמערכותיה האקולוגיות הרבות לשגשג. פרויקטים אלה גם עומדים לסייע להצגתו של ממשל חדש ולאפשר לסיים את הטיוח  שנעשה במשך עשרות שנים  לחוצנים.  בנוסף, אירועים אלה עומדים ליידע  את האנושות לגבי מקורותיה האמיתיים ולעזור להפיץ הלאה את הרחמים, החסד ועבודתם הטובה של המאסטרים הנעלים ושל מגיניהם, האגרטנס. פרויקטים אלה עומדים להפיץ אוכל בריא ומים.  ישנו מחסור  עצוב לאנושות בהזנה ובמים נקיים  שאותם היא צריכה בצורה גלובלית כדי להכין את עצמה לתודעה מלאה.

אנו עושים ככל יכולתנו כדי לעזור להרחיב את עבודתם הטובה של המאסטרים הנעלים ושל בני דודינו האגרטן. אנו מבינים כמה רבים מכם מושרשים בדרכים שהוחדרו לפני אלף שנה על ידי האנונאקי. לכן, אנו מכינים שורה של חונכים שלנו אשר עומדים לנחות ביניכם כאשר אנו מגיעים להסביר איך זה התרחש לראשונה בימיה האחרונים של אטלנטיס. השמיים פרסמו מספר היתרים, אשר מהווים את הבסיס האמיתי למה שעכשיו מתרחש לכל אחד מכם. צמיחה  זו בתודעה שנשלחה מהשמיים  מעירה אתכם ומאפשרת  למספרים רבים יותר מכם לקבל את  הפלא של מציאות חדשה מאוד ומודעת יותר. אירועים רבים משחררים את אחיזתם של האוליגרכים האפלים אשר נהלו עולם זה בסיועם של האנונאקי במשך אלף שנה. זמן זה מסתיים כעת. כל אחד מכם עומד לסיים את זמנכם באופל וללמוד על הפוטנציאל הגדול בתוככם. נס גדול זה עומד להכשיר את הקרקע הנהדרת לחזרתכם שוב להפוך לבני אדם גלקטיים (מלאכים פיזיים)!

נמאסטה! אנו המאסטרים הנעלים שלכם! עולמכם נכנס לתקופת המעבר הסופית. אלה אשר שלטו על החברות העולמיות שלכם נאלצים לוותר על הכוח והיוקרה שפעם חשבו שאין עליהם עוררין.  אבדן הכוח הוא  רק ההתחלה עבורם. מריעים כעת לחברות רבות, כמו איסלנד, אשר התריסו נגד שלטונם, כמו לגיבורים.  אומות קטנות יותר הולכות אחר דוגמה זו ומוכיחות לכולם כמה רחוק הגיע איבוד מוניטין זה.  אירועים רבים אחרים גם מראים שדרכיהן הישנות של האופל מתפוגגות במהירות. אנו המאסטרים גאים על מדינות אלה ועל התנגדותן לכוחם של אוליגרכים רבים אלה. תהליך זה גדל כשהאופל התחיל להבין באופן מלא שסופם הוא בשל כך.  זהו רק החלק הראשון של מהפיכה גלובלית בתודעה. זמן חדש זורח עבור כל אחד מכם.  מציאות חדשה זו מבטיחה סוף למעקב המיותר אחר חוקים מסתוריים והחירות הענקית  בגין האופן בו כל אחד מכם רואה זמן זה.

אתם נכנסים למהפכה של תודעה ולקואליציה משותפת של חופש ולהשגת חלומותיכם. דמיינו עבורכם את האפשרויות האלה במשך זמן רב ועם זאת איכשהו אפשרות זו המשיכה להחליק מאחיזתה. השמיים השתמשו בהשפעתם הגדולה כדי להבטיח שמציאות זו הדרושה ביותר עומדת להיות עתידכם האמיתי. לכן, הופעלה  סחיטה מתמשכת על האוליגרכיה האפלה כדי להבטיח את הצלחתכם בעניינים אלה. האגרטנס סייעו לנו  באמצעות הגברה נוספת של פעולות אלה. לכן,  זמנכם לזרוח הוא בהישג יד.  האופל לא יכול יותר להמשיך לדחות את הבלתי נמנע. הכספים נמצאים במקום והמערכת הבנקאית החדשה נמצאת בפעולה. הדרכים הישנות נחשפות עכשיו במלואן.  הן הופכות בקרוב לפריטים חסרי תועלת, אשר עומדים למלא את פח האשפה הגדול של ההיסטוריה כך שיעלה על גדותיו.  אתם יכולים להיות סמוכים ובטוחים שזמנכם הוא כאן ושורה ארוכה של ממשלות מוכנות להתגלות לפניכם.

עובדות אלה, בלשון המעטה,  מייצגות את הגל החדש המתחיל להתגבר על משחק הדמקה של האוליגרכים הקודמים.  מילתם היא יותר לא תהיה החוק עבור קבוצה זו של חברות גלובליות. במקום זאת, מילותיהם עומדות להוכיח את אשמתם ולשפוט אותן לבידוד ארוך מכם. יהירותם של האופל עומדת להסתיים ותקופה חדשה של חופש עומדת להתחיל. זה בסופו של דבר יוביל לידע חדש ולפגישה של סניפנו הרבים של משפחת בני אנוש זו.  אתם לא יכולתם במשך זמן רב להבין  איך נהפכתם לכה נפרדים ממשפחתכם ועומדים ללמוד היסטוריה ענקית ומסובכת של מקורותיכם. מורשת זו, כאשר ידועה, עומדת להפוך ליקרה למדי עבורכם. נוסף על כך, אנו המאסטרים רוצים להסביר  לכם זאת בפירוט. זה קשה  שיש לכם את מחלת השכחה, אשר מונעת מכם להבין באופן מלא מי באמת אתם.  זה עומד לחזור יחד עם הפוטנציאל  שלכם שנשכח במשך זמן רב. הללויה! הללויה!

היום,  בילינו במשך זמן רב  כדי לגרום לכם להיות מודעים למה שמתרחש לאורך עולם זה. אירועים נהדרים רבים עומדים עכשיו לקרות  כדי לדחוף אתכם לתוך מציאות חדשה זו. לכן, היו מוכנים לקבל זאת ולהבין כמה מסובך מסעכם היה לנקודה נהדרת זו בהיסטוריה שלכם.  רגעים מדהימים רבים עכשיו מוכנים להופיע לפניכם! דעו יקרים, האספקה שלא ניתן לספרה והשפע האין-סופי של השמיים הם אכן שלכם! לכן היו זאת! Selamat Gajun! Selamat Ja (סירנים היו אחד! ושמחו!)

Translator: Gili

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

esoteric



SUBTITLES IN ENGLISH, ESPAÑOL, PORTUGUÊS

Click upon the circle after the small square for captions

invoca


לחצו בבקשה על הריבוע הימני בתחתית מסגרת הוידיאו כדי לקבל את הכתוביות .

AN INVOCATION

14:02:2014 - 09:00H BRISBANE, AUSTRALIA

JERUSALEM -01:00H on 14:02:20

http://24timezones.com/





Sheldan Nidle Interviewed by Maarten Horst

Hino SL



Please sign this Petition

Foto

Read more about it and sign it here:
http://www.avaaz.org/en/petition/How_to_REALLY_Save_US_Army_Recruiters_From_Preventable_Suicides/?eQSwffb


MAKE THIS VIRAL! Prepare For Change

It is time now to make the next step in creating the infrastructure for the Event on the surface of this planet.

The main reference site with preparedness instructions for the general population has reached a certain degree of completion and needs to go viral:

http://prepareforchange.net/

Although the civil authority and the Resistance Movement will provide their own infrastructure at the time of the Event, it is very important to have grassroots infrastructure as well. Our alternative infrastructure will fill in the gaps and will ensure that the transition will be smoother and more harmonious.

Six task groups were created: planetary leadership group, healers group, media group, new renaissance group, new technologies group and financial group. All these groups will develop practical tools which can help easing the transition at the time of the Event in their specific area.

If you want to actively participate in any of those six groups, click here:

http://prepareforchange.net/participate/

Our website will be translated into many world languages so the message can spread worldwide. We are actively seeking translators and if you wish to join our translation teams, use the same participation form, stating that you wish to volunteer as a translator:

http://prepareforchange.net/participate/

There will be many projects pertaining to the preparedness of the surface population for the Event announced on my blog very soon and our new website will be the main communication hub for those projects


Sheldan Nidle Free Webinar