קוראים

יום שלישי, 20 במרץ 2012

20.03.2012



 

12 הנחש, 18 נקר, 8 היד 

נשמות אהובות שלי! אנו חזרנו! בני בריתנו בכדור הארץ ממשיכים להתקדם בעיקר באמצעות החברות הסודיות הקדושות הרבות בכדור הארץ. אומות רבות באירופה ורבות אחרות שאוהדות את המטרה של המערכת הכלכלית החדשה, עכשיו עומדות כנגד הסטטוס-קוו. בינתיים, קבוצה של ספקולנטים חסרי עקרונות ותאגידי-האנרגיה שלהם שותפים לקשר להמשיך להפעיל לחץ על מחירי הנפט בעולם. כדי להתמודד עם תחבולה מסיבית זו, אלה אשר מוכנים להפיל את המשטרים העיקריים של האופל, עסוקים בלהוכיח את השימוש של אמצעים שונים אשר במהירות יכולים לגרום לפלנטה שלכם שלא תהיה תלויה בנפט גולמי ובפטרוליום. זהו אחד מהפרויקטים אשר ימקדו את הכיוון הבסיסי של החברות בעולם שלכם. מערכת פיננסית חדשה המלווה בשלטון חדש ישחררו אתכם מהעומס היומי של מחסור הנוצר באופן מלאכותי. זהו הזמן להתחיל בעידן חדש המבוסס על ריבונות אמיתית ושפע טבעי גלובלי המבוסס על נקודת האפס ועל אנרגיות סולאריות. ישנו גם הנושא של חובותיכם לטפל באימא כדור הארץ. כל אחד מכם צריך להחיות ולתמוך בצרכי הפלנטה היקרה שלכם.


הפעילויות השונות הינן חלק מהתוכנית להסיר את האופל מכוחו ולהרשות לנו להוציא לפועל את משימת הקשר הראשוני איתכם. אנו מאוד מבקשים להשלים משימה זו במועד האלוהי הנכון. לפני שנוכל להגיע, כל אחד מכם צריך להיעשות מודע לאופי הרע של המציאות הנוכחית שלכם, ומדוע היא זקוקה נואשות להסתיים בדרך של מהפך! החדשות הטובות הן, קנונית האופל היא על סף גסיסה וחבריה מפחדים עמוקות ממה שיקרה להם. אנו מתבוננים כיצד אלה העובדים בתוך האור, העמידו על מקומה באומץ רב מערכת כלכלית חדשה שמאוד נדרשת. השפע שיזרום ממערכת זו, הינו רק ההתחלה של תכנית ענקית של שינוי. הראשון מבין השינויים הבאים יכול להיחשב ככיף לבצע מהר את הקשר הראשון כאשר אתם חווים את פאר השמיים וחזרה לשורשיכם הרוחניים. כפי שספרנו לכם לעתים קרובות, חלקנו הוא להורות לכם את הדרך חזרה לתוך מצבכם הטבעי של תודעה מלאה, בנקודה בה אתם תיעשו שותפינו בגילוי התוכנית האלוהית לאורך כל הפיזיות.


מטרת שינויים אלה היא להמיר את האופי של המציאות שלכם לתוך משהו לחלוטין שונה. זה מאוד נדיר לשמיים להשלים עם שינוי כזה עצום במרחב כה קצר של זמן. באופן נורמלי, כמות זו של שינוי נעשית במשך מאות בשנים. סנקציה זו נעשית באמצעות פיצוי אלוהי כיוון שקנונית האופל טענה באופן גלוי כנגד פסקי הדין הקדושים השולטים על המהפך של מציאות זו. הקנוניה לקחה על עצמה את היהירות המדהימה של ניסיון לפנות את כוחות השמיים מהמציאותיות הפיסית המנוהלת המיוחדת שלה. אי ציות זה הינו כמובן מגוחך! הפדרציה הגלקטית של האור הינה כאן כאחד מהרכיבים הפיזיים של השמיים כדי להוציא לפועל את התוכנית האלוהית בפיזיות, ולכן החופש שלכם מובטח. כמו כן, מקורות שונים על הפלנטה המוקדשים לאור הצטרפו ביחד לנהל את ההסרה הנתמכת על ידי השמיים של הקנוניה וחסידיה היהירים. אסטרטגיה זו בשלביה הסופיים והכוח של הקנוניה אוזל במהירות.


כשחברי קנונית האופל מתכוננים להתפטר, אנו משגיחים מקרוב אחר אלה המיועדים להחליפם. חשוב כי ממשלות המהפך המתוכנן ייסדו צורה של משטר מייצג התומך בהתפתחות הנוכחית והעתידית. תוכניות השפע והפרויקטים הרבים המיטיבים שמשטרי ביניים אלה יעודדו צריכים להיות בסנכרון אחת עם רעותה. כמו כן, למשטרים אלה נדרשים חוקים חדשים אשר יאפשרו לכל אחד מכם להשתתף בממשלה, כיוון שאלה יהיו הצעדים הראשונים הפרימיטיביים לקראת החברה הגלקטית שלכם. התקופה הקצרה תהיה תקופת ביניים בין הממשלות בבוץ הנוכחי לחזרתם לתודעה מלאה. אף על פי כן, פעילויות אלה צריכות לנבא את ההתמרה הענקית אשר לפנינו, וחייבת לייצג יותר מאשר רק חזרה למטרות המשכנעות של אבותיכם. זהו הזמן להכיר למי אתם הופכים והאחרויות הגדולות שעליכם לקחת על עצמכם אשר יעצבו עתיד נפלא עבור כל האנושות על פני השטח!


נאמסטה! אנו המאסטרים הנעלים שלכם! אנו הגענו ביום נהדר זה לקדם כל אחד מכם לתוך העולם של תודעה מלאה אשר מתממש בעוד אנו מדברים. מתחת לכם, משתרעות האדמות הקדושות של כדור הארץ הפנימי, מקום בו כל עיר של האגארטן עושה את חלקה לעזור לנו במורפינג[1] את יתרת האופל אשר מנפץ את החברות על פני השטח. אנו למעשה מזיזים את שותפינו למצב של סיום מוצלח של הצעדים הסופיים אשר יסלקו את הפסולת שנוצרה במשך אלפי שנים בשל משטרו הרע של האופל. החופש שלכם יהיה מלווה באחראויות מסוימות לאימא כדור הארץ ולשרשרת החיים המורכבת והמגוונת מלאת הקסם אשר הופרעה קשות והונח עליה פסולת על ידי האופל. אנו בזמן קצוב על ידי השמיים להופיע לפניכם ולהסביר את האספקטים הרבים של החוכמה הקדושה שרכשנו במשך אלפי שנים, כיוון שידע זה יכול לעזור לכם להבין יותר במדויק מה גאיה מצפה מכם.


אתם נכנסים לתקופה קצרה בהיסטוריה שלכם אשר תרחיב את תודעתכם ואת מודעתכם הכללית על האופי והתפקוד של המציאות שלכם. זה ישמש כקריאת השכמה לחוכמה המולדת שלכם, אשר שכבה רדומה בתוככם כתוצאה מהדיכוי של כמעט 13 אלפי שנה של תודעה מוגבלת. מצב זה נכפה עליכם יחד עם מגבלות רציניות מסוימות שנקבעו על ידי השמיים, ובתחילה האופל השתעשע עם סטנדרטים אלה. ואז, במשך 8 אלפי שנה , האננאקי (Anunnaki) ועבדיהם שמונו על ידם רצו קדימה ורמסו חוקים שונים אלה. הפרות אלה הובילו להיתרים מיוחדים אשר כתוצאה מהם בתחילה נדרשה נוכחותנו (המאסטרים הנעלים) ולאחר מכן משימת הקשר הראשוני של הגלקסיה הפדרלית. תוך שימוש באגרטה (Agartha) כמקלטינו על כדור הארץ, אנו נסענו כל יום כדי להדריך ולהכינכם לשינוי הגדול בתודעה.


החסד האלוהי ורחמי השמיים הביאו את כולנו לנקודה אשר נחזתה מראש בה חזרנו למי שאנו באמת. משימתנו בנקודה זו נעשתה במידה הולכת וגוברת להנחות אתכם לפוטנציאל המלא שלכם במסגרת חוזה החיים שלכם. נטלנו על עצמנו בשמחה את הפעולה הבאה עבור כולנו ועבור הישות החייה הנפלאה עליה אנו שוכנים. משפחת האגרטן שלנו מאד מוכנה לחגוג את האיחוד שלהם עם האנושות על פני כדור הארץ, ולאחר מכן, פעילותינו תתרחב כך שתכלול את כל עולמות המים אשר יפצו את מערכת השמש זו. לכוכב האומות החדש שנוצר יש סדרת משימות מיוחדות כדי לעזור לחזרת הגלקסיה לאור ולהצטרפות למספר רב של גלקסיות קרובות כדי להפיץ את האור בכל מגזר זה של פיזיות. עתיד נהדר נוצר, בו כולם ניקח בו חלק בשמחה ובהרמוניה עם כל הבריאה.


היום, המשכנו את המסר שלנו לגבי מה שקורה בעולמכם. תחושה חדשה של עצמיות מופצת במהירות בתוך האנושות. באמצעות העזרה של רבים מהשמיים ומהפדרציה של הגלקסיות, אתם מכינים את עצמכם לשינוי בתודעה שנגזר על ידי השמיים ועל ידי AEON. דעו! יקירי! האספקה שלא ניתן לספרה והשפע האין סופי של השמיים הם באמת שלכם! לכן היו זאת! סירנים היו אחד! ושמחו!


[1] מורפינג לפי בבילון - יצירת אנימציה בה דמות אחת הופכת לאחרת. המתרגמת.



   

Translation: Gili Weizman 





Dear Readers,

  We are looking for new translators English-Polish and English-Slovakian, for Sheldan Nidle’s messages. 
 We are a team of translators from all over the world (more than 100 people for 24 languages) that wants to spread messages of Unconditional Love and Spirit Light as far and wide as possible.
Would you like to join us?  Please send an email to one of the Coordinators of this team, 
 and we’ll get back to you. Please understand that we are looking for native speakers (target language) to keep quality standards as high as possible.

      



Originals and translations of Galactic Messages available at















First Contact Radio

Every Monday night from 8 to 8:55 pm
channelings and related matters are being discussed on 
First Contact Radio.
The show is hosted by Dutch Lightworker Maarten Horst and is presented in English.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

esoteric



SUBTITLES IN ENGLISH, ESPAÑOL, PORTUGUÊS

Click upon the circle after the small square for captions

invoca


לחצו בבקשה על הריבוע הימני בתחתית מסגרת הוידיאו כדי לקבל את הכתוביות .

AN INVOCATION

14:02:2014 - 09:00H BRISBANE, AUSTRALIA

JERUSALEM -01:00H on 14:02:20

http://24timezones.com/





Sheldan Nidle Interviewed by Maarten Horst

Hino SL



Please sign this Petition

Foto

Read more about it and sign it here:
http://www.avaaz.org/en/petition/How_to_REALLY_Save_US_Army_Recruiters_From_Preventable_Suicides/?eQSwffb


MAKE THIS VIRAL! Prepare For Change

It is time now to make the next step in creating the infrastructure for the Event on the surface of this planet.

The main reference site with preparedness instructions for the general population has reached a certain degree of completion and needs to go viral:

http://prepareforchange.net/

Although the civil authority and the Resistance Movement will provide their own infrastructure at the time of the Event, it is very important to have grassroots infrastructure as well. Our alternative infrastructure will fill in the gaps and will ensure that the transition will be smoother and more harmonious.

Six task groups were created: planetary leadership group, healers group, media group, new renaissance group, new technologies group and financial group. All these groups will develop practical tools which can help easing the transition at the time of the Event in their specific area.

If you want to actively participate in any of those six groups, click here:

http://prepareforchange.net/participate/

Our website will be translated into many world languages so the message can spread worldwide. We are actively seeking translators and if you wish to join our translation teams, use the same participation form, stating that you wish to volunteer as a translator:

http://prepareforchange.net/participate/

There will be many projects pertaining to the preparedness of the surface population for the Event announced on my blog very soon and our new website will be the main communication hub for those projects


Sheldan Nidle Free Webinar