קוראים

יום שלישי, 27 במרץ 2012

27.03.2012


 

6 צעדים, 5 קוף, 8 יד.

נשמות אהובות שלי! אנו חזרנו! המועד מתקרב לשינוי הגדול בתודעה. קנונית האופל עומדת בפני דילמה שמידי יום נעשה קשה להתמודד איתה, ואנו מוכנים לפעול כמוציאים לפועל של האלוהות בשם החברות הסודיות הקדושות שמונו על ידי המאסטרים הנעלים. בקיצור, ההתמרה העצומה של המציאות שלכם מוכנה להתחיל. מספר תוכניות מוניטריות עיקריות נמצאות בהכנה לצורך הפצה עולמית, ורכיבים רלוונטיים של הצוותים השונים של הקשר הראשוני נמצאים במקומם כדי להגן על ההסתערות הראשונית לתוך השפע של עולמכם. פרויקט זה חולץ בבעיטה שרשרת ארוכה של פעילויות אשר ימקמו את המציאות שלכם על השביל לכיוון האור! המאסטרים הנעלים מקימים, כמה שיותר מהר, את המערכת הפיננסית החדשה, וכבר האומות של המזרח מעודדות לקבל את המערכת החדשה אשר מסיימת שליטה פיננסית של המעבר, ומאפשרת להם שוויון פיסיקלי אמיתי. בו זמנית, הגישור הנדרש לממשלות החדשות מתהווה על ידי מספר רב של חברות סודיות שנוסדו באירופה לפני מאות בשנים.


חברות סודיות אירופאיות אלה מתמקדות בדרך הטובה ביותר להסיר את הממשלות הממוקדות באופל אשר שמרו את עולמכם מעורער בשל האיום של מלחמה אטומית מאז פיצול האטום בשנת 1940. בנוסף, אותן ממשלות פלשו לאומות רבות ברחבי העולם על מנת לשמור על הפחד והמניפולציה שהופעלה זמן רב על ידי האנוננאקי ועבדיו החומריים. היהירות הגדולה של האסטרטגיה של האופל התפתחה לתוך ראיית מנהרה, אשר במשך המאה האחרונה פתחה דרך עבור החברות הקדושות לגלות לכם מציאות חדשה ונהדרת. רגע זה בהיסטוריה שלכם עולה בקנה אחד עם צווים רבים של השמיים שניתנו עבור הממלכה שלכם. קדושים אלה הזמינו אותנו לבוא לכאן לפקח בזהירות על סדרה ייחודית של התמרות, וזו הסיבה מדוע אנו כאן מעליכם במספרים עצומים כדי להבטיח את ביצוע הצווים. כתוצאה מכך, האופל אינו אחראי יותר על עולם זה, ואנשי כדור הארץ שהקדישו עצמם לאור, הגיעו לנקודה שנחזתה מראש של הצלחה.
עבודת האור הביאה אתכם לרגע בו שפע גדול ייסחף דרך החברות שלכם. שפע זה מבשר סדרת שינויים ממשלתיים שיוכרזו רשמית ויקבעו, בין שאר הדברים, את הבסיס החוקי של החופש שלכם ושל ריבונות הפרט. זהו רגע היסטורי. בפעם הראשונה מאז הותר לכם להיכנס לתודעה המוגבלת, אתם ראויים להכרה כישויות בעלות ערך על ידי "המאסטרים" הקודמים שלכם. בבת אחת אתם נעשים שווים להם, מסוגלים להפעיל צדק ונקמה מתאימה בגין פשעיהם כנגדכם וכנגד אבותיכם. הפעם, המציאות הנוכחית קורסת ומותמרת לתוך מכשיר המסוגל להעביר אתכם בחזרה לסף של תודעה מלאה. האחריות שלנו היא לקחת אתכם דרך מפתן זה להתמרה הסופית שלכם, אשר תאפשר לכם לתפוס את מקומכם שנית בין משפחותיכם הרוחניות ומשפחות החלל. זה הרגע המיוחל של חגיגה עבור כולנו!


לקראת הבאת הפלנטה שלכם ואת עצמכם חזרה לאור ולתוך תודעה מלאה, אנו מגדילים את התצפיות של החלליות שלנו בשמיים שלכם; הם עושים את עצמם בולטים יותר עבורכם על ידי הסוואתם באור יום ועל ידי היותם דרמטיים בשמיים בלילה. המסר שלנו הוא, אתם לא לבד! נוסף על כך, אימא כדור הארץ מאיצה את התמרתה לתוך מציאות מאוחדת של המימד החמישי. בעיני הגיאולוגים ומדעני האטמוספירה שלכם, נראה כי המדדים הגיאולוגיים האחרונים מעידים על פוטנציאל לאסון עולמי, אבל אין זה המקרה. אימא כדור הארץ משנה בדרסטיות את דפוסי מזג האוויר בדרך של שינוי זרם הסילונים אשר יוצרים את האקלים העולמי; כמו כן, מצבים בלתי רגילים של חום וקור משנים את האופי של מחזור הזרמים העולמי אשר מערבב את המים של האוקיינוסים שלכם, וזה גם משפיע על דפוסי מזג האוויר. אולם, חלק זה של תהליך חיובי, בסופו של דבר, יחבר את המים ואת האטמוספירה על פני השטח עם אלו בפנים כדור הארץ.
ברכות! אנו המאסטרים הנעלים שלכם! באנו היום עם עדכון על מה שקורה עתה בעולמכם. כיום, אנו נעים בימים האחרונים של האולטימטום אשר מכריח את קנונית האופל וחסידיה המושבעים להתפטר ממשרתם הציבורית והמיניסטריאלית. "ההתפטרויות" של פקידים אלה תסמן את תחילת התהליך של העברה עצומה של כוח מקנונית האופל לסוכני האור. תהליך זה מקביל גם להעברה מסיבית של כסף ברחבי עולמכם. במשך זמן זה, בנקים רבים יחליפו ידיים מאנשי הקנוניה לשגרירי האור. האחראים על עסקאות מסובכות אלה הם אלמנטים שונים של החברות הסודיות הקדושות שלנו. למעשה, מערכת פיננסית חדשה תיווצר משינוי זה בבעלות על הבנקים ותתבסס על מטבעות חדשים המגובים בזהב. ברגע שתהליכים אלה יסתיימו, הממשלות החדשות יודיעו על כך בשידורים.

המשטר החדש באומות רבות יובטח בעזרת הכוח של האור, האגרטן וצוות הקשר הראשוני. אנו מחויבים להבטיח כי הצווים הקדושים של השמיים יתגלו כאן על כדור הארץ. הכול נעשה על מנת לשחרר אתכם ולהניע אתכם דרך השלבים הבאים של השביל שלכם לתודעה מלאה. אנו מפקחים על הכול כיוון שדברים אלה צצים לאורך הדרך, כאשר המעבר הגדול הזה מתוכנן להיות מהיר ונעים לכל החיים. המון זמן אנו דברנו בתוך קודש הקודשים מהי הדרך הטובה ביותר ליצור מציאות חדשה זו; מעל הכול אנו מאוד רוצים להציג דברים אלה באופן שהינו מובן ומקובל עליכם, ואשר באמת משרת את הכי טוב. מטרת האלוהות של מחויבותנו היא לתת לכם את האפשרות להיות חופשיים וריבוניים. צריך להקנות הרבה ידע לכם במהלך החודשים הקרובים על מנת להבטיח אתכם ולשמור על אמונכם הקדוש.

תקשורת נשארת המפתח לכל מה שאנו עושים, ולכן היינו זהירים וכיסינו את כל האפשרויות כדי לעדכן אתכם. אנו בקשנו את הפדרציה הגלקטית ליידע את עצמה אליכם לאחר שהגילוי יוכרז, וביקשנו מהאגרטן לעשות כן. כל אחד מכם צריך לרכוש ידע רב על מה שקורה ומדוע והיכן זה בכלל עומד. זה חשוב לא פחות עבורנו לקבל משוב מכם בנושא ההתפרצות הפתאומית של אירועים שתפגע בחברות שלכם. אנו, המאסטרים הנעלים, מתכוונים להופיע ולרפא ולברך כל אחד מכם אפילו לפני הנחיתות הגדולות. אנו באמת שואלים את הרגשותיכם בנושאים אלה כאשר הזמן יגיע לשנות את הקשר שלכם עם השמיים. כל אחד מכם הינו מלאך קדוש פיזי. אתם צריכים ללמוד לגבי הקשר האלוהי שלכם והצווים הקדושים שאתם חלק מהם. להרהר בנושאים אלה, כאשר השמיים חוזרים עתה בכוח לעולמכם!

היום, הבאנו לכם מסר אחר. אנו מספקים אותם, כמיטב יכולתינו, כדי שתהיו מעודכנים לגבי אירועי היום מנקודת המבט שלנו. אנו מבקשים שתשתמשו במידע זה לעזור לאחרים ולעצמכם כדי להבין טוב יותר מה עתה מוכן לקרות ברחבי העולם שלכם. דעו! יקירי! האספקה שלא ניתן לספרה והשפע האין סופי של השמיים הם באמת שלכם! לכן היו זאת! סירנים היו אחד! ושמחו!


   

Translation: Gili Weizman 





Dear Readers,

  We are looking for new translators English-Polish and English-Slovakian, for Sheldan Nidle’s messages. 
 We are a team of translators from all over the world (more than 100 people for 24 languages) that wants to spread messages of Unconditional Love and Spirit Light as far and wide as possible.
Would you like to join us?  Please send an email to one of the Coordinators of this team, 
 and we’ll get back to you. Please understand that we are looking for native speakers (target language) to keep quality standards as high as possible.

      



Originals and translations of Galactic Messages available at














First Contact Radio

Every Monday night from 8 to 8:55 pm
channelings and related matters are being discussed on 
First Contact Radio.
The show is hosted by Dutch Lightworker Maarten Horst and is presented in English.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

esoteric



SUBTITLES IN ENGLISH, ESPAÑOL, PORTUGUÊS

Click upon the circle after the small square for captions

invoca


לחצו בבקשה על הריבוע הימני בתחתית מסגרת הוידיאו כדי לקבל את הכתוביות .

AN INVOCATION

14:02:2014 - 09:00H BRISBANE, AUSTRALIA

JERUSALEM -01:00H on 14:02:20

http://24timezones.com/





Sheldan Nidle Interviewed by Maarten Horst

Hino SL



Please sign this Petition

Foto

Read more about it and sign it here:
http://www.avaaz.org/en/petition/How_to_REALLY_Save_US_Army_Recruiters_From_Preventable_Suicides/?eQSwffb


MAKE THIS VIRAL! Prepare For Change

It is time now to make the next step in creating the infrastructure for the Event on the surface of this planet.

The main reference site with preparedness instructions for the general population has reached a certain degree of completion and needs to go viral:

http://prepareforchange.net/

Although the civil authority and the Resistance Movement will provide their own infrastructure at the time of the Event, it is very important to have grassroots infrastructure as well. Our alternative infrastructure will fill in the gaps and will ensure that the transition will be smoother and more harmonious.

Six task groups were created: planetary leadership group, healers group, media group, new renaissance group, new technologies group and financial group. All these groups will develop practical tools which can help easing the transition at the time of the Event in their specific area.

If you want to actively participate in any of those six groups, click here:

http://prepareforchange.net/participate/

Our website will be translated into many world languages so the message can spread worldwide. We are actively seeking translators and if you wish to join our translation teams, use the same participation form, stating that you wish to volunteer as a translator:

http://prepareforchange.net/participate/

There will be many projects pertaining to the preparedness of the surface population for the Event announced on my blog very soon and our new website will be the main communication hub for those projects


Sheldan Nidle Free Webinar