קוראים

יום ראשון, 12 במאי 2013

07.05.2013






מסר של  Sheldan Nidle, מיום 7 במאי  2013

5 Moan, 8 אדמה, 9 אדם.

Dratzo! אנו חוזרים! אנו באים היום לדבר על השינויים הנדרשים כדי לתת ביטוי למציאות החדשה שלכם. ישנם סימנים בכל מקום כי תודעה חדשה זורחת על עולמכם. ארגונים המוקדשים לשינוי לומדים אחד על השני ועל דרכים ליצירת רשתות בינלאומיות חברתיות כדי לגרום לשינוי מעין זה.  תחום אחד מבין מאות שינויים מגוונים אלה הוא להגדיר מחדש את המושג של כסף כמכניזם של חליפין; לדוגמה, כללי הבנקאות מיקרו ומיקרו-אשראי בעולם המתפתח וההפצה האורגנית של עסקים בקנה מידה קטן ו"בנקאות כפרית", במדינות אלה.  רשתות חברתיות ותרבויות אלה מספקות את הקורה התומכת, אם אפשר לומר כך, אשר תתמוך בכל מה שעומד להתרחש ברמות הגבוהות ביותר של מסחר ובנקאות. לפני זמן רב, כשעידן התגליות החל במערב, אומות אלה הושפעו ביותר על ידי התפרצויות של החיילים, הספינות וכלי הנשק המערביים שלקחו סמלים של עושר, זהב, כסף והחביאו אותם במחסנים סודיים בהם הם שכבו במשך מאה שנה. בינתיים, המערב כבש ובזז. במשך זמן זה, משפחות השלטון העתיקות ידעו שהנגע הזה מיועד יום אחד לעבור מן העולם.

משפחות עתיקות אלה שלטו על אדמותיהם לא רק על ידי זכות תורשתית, אלא גם על ידי סמכות טבעית הנגזרת מחוכמה מיוחדת שהוענקה להם על ידי נביאים שונים ועל ידי הרשומות הגדולות שהונחו בשמירה שלהם. המערב הסיט רבים מהם מכוחם, ועם זאת כל אחד מהם סבל. לאחרונה, משפחות אלה החלו יחסים רבי משמעות עם המאסטרים הנעלים של אמא כדור הארץ ועם צוותי הקישור של הצי שלנו. באופן טבעי, איגודים הובילו לכך שיוצגו לבני הדודים שלהם, האגרטן. קבוצות אלה התגייסו ויצרו ישויות חוקיות המבוססות על הדרכים העתיקות בהן הכוח היה מוכר וכובד על ידי כל קבוצה. לאחר מכן, בסיסים מקומיים וקדמונים אלה של כוח וחוכמה התחברו עם אלה המייצגים את השמיים, ביחד עם אלמנט חדש: האופציה הגלקטית. אזי, לפני שני עשורים, אוסף הולם זה של קבוצות התחיל להופיע עם חזון חדש שנהפך פונקציונלי עד לשלב של להיות מסוגל בשלמות להתמיר את עולם פני השטח ואת הדרך בה הוא פועל. אסיפה של חכמים אלה עומדת לתת ביטוי למציאות החדשה שלכם.

מציאות חדשה זו היא די יציאה מדרכי האופל הישנות שאתם רגילים להן. חזון חדש יפתח את עולמכם לאור וישים  את עובדי קנונית האופל החוסמים בבידוד זמני, ויאפשר למערכת החדשה לאחוז ולהפוך לעוגן לעולם החדש המתוכנן להוביל אתכם לתודעה מלאה. ברגע שאתם מודעים באופן מלא בשנית, אתם יכולים לחדש את הנתיב שהתחיל לפני זמן רב בלימוריה (Lemuria). בכך,  אתם תתאחדו מחדש עם בני דודיכם בכדור הארץ הפנימי ותיצרו חברה גלקטית נהדרת ביותר. אחד מהיוזמות הראשונות של חברה זו היא לנסוע לכל עולם מים וביחד עם האחים הפלנטריים שלכם ליצור כוכב-אומה חדש. זוהי מטרתכם ואנו כאן להבטיח לכם שרצון אלוהי זה יוגשם עם אור השמיים. שליטי העולם הנוכחי שלכם מאמינים שהם בעלי יכולת כל, שזוהי הנחה מאוד טיפשית. הזמן הגיע לשינויים גדולים, ולרגע זה בו השינוי הגדול בתודעה יהיה גלוי במלואו לכולם. אז, השמיים מתקרבים ומכינים את הרגע להפתעה נהדרת מאוד!

הפתעה זו, כפי שהזכרנו אותה לפני כן, הינה שינוי מחשיכה לאור. אמא כדור הארץ עושה את מיטב יכולתה כדי להזהיר כל אחד על המצוקה הגדולה שנגרמה לה על ידי האופל.  אווירתה כמרקחה; האוקיאנוסים ונתיבי המים מתים; המגוון הביולוגי, באופן דומה, חווה הכחדה; אכן, עצם הישרדותו של עולמכם על פני השטח תלוי באיזון. עם זאת, האופל ממשיך להתעלם מכך ואפילו הם מניחים כי האסון המגיח במלוא עוצמתו אינו קיים.  אנו כאן כדי להבטיח לכם שעולמכם הגוסס הינו עובדה. אולם, אנו גם מבטיחים לכם שהאירועים הבאים נועדו להסיר את עובדי האופל ולתת כוח לאלה אותם הזכרנו לעיל אשר מקדישים לשלום, שפע ומתן גילוי. זהו הזמן לסיים את ערימות הטיוחים והמזימות האכזריות אשר חוסמות את עלייתכם לתודעה מלאה.  בנוסף לכל זאת, זו הכחשה מסיבית של זכויותיכם הטבעיות וריבונותכם האישית, המוכפלת בפעילויות חשאיות רבות כנגדכם אשר יותר מדי ראויות לגינוי מכדי להזכירן ושיש עכשיו לעצרן. אלה יוחלפו על ידי לימודי ריפוי וחוכמה אשר יובילו אתכם כולכם חזרה לתודעה מלאה!

נמסטה! אנו המאסטרים הנעלים שלכם! אנו באים להקנות הרבה. נכון לעכשיו, אתם במצב מעבר מורחב אשר מעורר תחושה גדלה של תסכול וחוסר סבלנות בכם. עולמכם משתנה לרטט גבוה יותר והשמיים גורמים לתדר דומה לעלות בכם.  המשמעות היא שאתם מסוגלים יותר להבחין בפעילויות הלא הגיוניות של האופל ופחות מסוגלים לסבול השקפת עולם המכחישה חיים. בקיצור, אתם מרגישים חוסר שביעות רצון גדלה עם הדרך בה עולמכם פועל ואתם רוצים לדעת מדוע ממלכה מפחידה והרסנית זו עדיין קיימת! אתם שואלים מדוע השינויים הגדולים הרבים המרומזים על ידי האור עדיין לא בתוקף, ואיך זה שאנו יכולים להצהיר בלי הרף שניצחוננו "קרוב" בשעה שהאופל נשאר בשליטה באופן גלוי? השאלה היא אכן מה שאתם הייתם מכנים "בעיה קשה". כל מה שאנו יכולים להבטיח לכם, בינתיים, שאנו מובילים מרד גדול של הלב ושל הרוח, וכי מרד זה משלים במהירות את כל מה שדברנו עליו איתכם. המהפכה השקטה חישלה רשתות סוציאליות, פוליטיות וכלכליות המוקדשות לייסד דרכים רוחניות חדשות לעיצוב מחדש של חברתכם הגלובלית.

אנו מברכים את כל מה שעומד להתרחש ומשתמשים כל יום בשירותינו הטובים כדי לעודד ולחנוך סדרות נחוצות ביותר של התמרות חברתיות. אירועים אלה ישימו את החברה הגלובלית בבסיס חדש ובנתיב חדש. מהפכה זו בתודעה כבר יצרה רשתות חוקיות ורוחניות חשובות אשר בונות עולם חדש המסוגל להכיל את העושר הגדול ומושגים החדשים אשר מובילים מעבר לכסף לקראת שפע קבוע. באופן מכריע, זה ישנה את הדרך בה אתם רואים את עצמכם והתמרה פנימית זו תשנה את הכול. נוסף על כך, אנו מכינים סדרת לימודים חדשה אשר תטפל במושגים אשר הינם הרבה מעבר למה שאתם מאמינים לגבי יחסים בין הממלכות הפיזיות והרוחניות. כשאתם מתקדמים לכיוון תודעה מלאה, תפיסות עיקריות רבות ייבחנו מחדש, אשר או שהם ישתנו הרבה מאוד או יסולקו בשלמותן. הרבה ממה שאתם למדתם ישנה את הדרך בה אתם רואים את מציאותכם וכל דבר המוקף על ידי כך.

שינויים מרובים אלה בהבנה יקבלו דחיפה נוספת על ידי הגילוי של עובדת קיומו של כדור הארץ הפנימי וההגעה של משפחות הרוחניות והחלל שלנו. אתם בורכתם על ידי השמיים ומתגוררים עכשיו בעולם אשר עובר כל יום לרמות גבוהות יותר מאשר אי פעם של תודעה. שינוי זה מואץ מידי יום ומרגש אותנו כשאנו צופים בכם נפתחים. אתם דומים לניצנים אשר לבסוף פורחים, ובקרוב אתם תחבקו את הפלאות של הפרח "הפנימי" היפה שהוא באמת אתם. משימתנו המקודשת היא לתת לכם את ההדרכה הנדרשת ולהתיר לעצמי המלא שלכם להיהפך לחלק חשוב יותר של חייכם. בקרוב, אנו יכולים באופן ישיר לפעול יותר הדדית ולהתחבר איתכם. נוכחות אני כאן (I Am Presence), תמיד שם, מוכנה לחבק אתכם באופן מלא ולהוביל אתכם לכיוון תודעה מלאה. זהו גורלכם האלוהי והוא מגיע עכשיו כדי להביא לכם את הדרכים והאמצעים לשנות את עולמכם ולהשיג גורל מאוד מקודש זה.

היום הבאנו מסר נוסף כדי להדריך אתכם לקראת המציאות החדשה שלכם. ממלכה שניתן לה ביטוי עכשיו מביאה אמיתות גדולות וגילויים רבים, ומקדמת בברכה את סופם של טיוחים שהתבלו.  הקשר הראשוני כמעט עלינו ואיתו, יום חדש עבור האנושות על פני השטח. חשבו על כל הדברים שובי הלב אשר מונחים לפניכם! דעו, יקרים, האספקה שלא ניתן לספרה והשפע האין-סופי של השמיים הם אכן שלכם! לכן היו זאת! Selamat Gajun! Selamat Ja (סירנים היו אחד! ושמחו!)

Translation: Gili Weizman



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

esoteric



SUBTITLES IN ENGLISH, ESPAÑOL, PORTUGUÊS

Click upon the circle after the small square for captions

invoca


לחצו בבקשה על הריבוע הימני בתחתית מסגרת הוידיאו כדי לקבל את הכתוביות .

AN INVOCATION

14:02:2014 - 09:00H BRISBANE, AUSTRALIA

JERUSALEM -01:00H on 14:02:20

http://24timezones.com/





Sheldan Nidle Interviewed by Maarten Horst

Hino SL



Please sign this Petition

Foto

Read more about it and sign it here:
http://www.avaaz.org/en/petition/How_to_REALLY_Save_US_Army_Recruiters_From_Preventable_Suicides/?eQSwffb


MAKE THIS VIRAL! Prepare For Change

It is time now to make the next step in creating the infrastructure for the Event on the surface of this planet.

The main reference site with preparedness instructions for the general population has reached a certain degree of completion and needs to go viral:

http://prepareforchange.net/

Although the civil authority and the Resistance Movement will provide their own infrastructure at the time of the Event, it is very important to have grassroots infrastructure as well. Our alternative infrastructure will fill in the gaps and will ensure that the transition will be smoother and more harmonious.

Six task groups were created: planetary leadership group, healers group, media group, new renaissance group, new technologies group and financial group. All these groups will develop practical tools which can help easing the transition at the time of the Event in their specific area.

If you want to actively participate in any of those six groups, click here:

http://prepareforchange.net/participate/

Our website will be translated into many world languages so the message can spread worldwide. We are actively seeking translators and if you wish to join our translation teams, use the same participation form, stating that you wish to volunteer as a translator:

http://prepareforchange.net/participate/

There will be many projects pertaining to the preparedness of the surface population for the Event announced on my blog very soon and our new website will be the main communication hub for those projects


Sheldan Nidle Free Webinar