קוראים

יום ראשון, 26 במאי 2013

21.05.2013



מסר של  Sheldan Nidle, מיום 21 במאי  2013


9 קוף, 19 Moan, 9 אדם

Dratzo! אנו מגיעים שוב כדי לספר לכם יותר. עולמכם ממשיך להתנדנד בין הניסיונות של המערב להצית עימות המסוגל לבלום את השינויים הגלובליים המאיימים את כל בסיס התמיכה של קנונית האופל, והכוונה של רוסיה לכפות מציאות חדשה על המערב. דינמיקה זו דעכה וזרמה במשך כל העשור האחרון. ועם זאת, אפילו כאשר משחק זר כוחני  זה מתקרב לנקודה המזכירה את התחלתה של מלחמת העולם הראשונה, זה לאחר מכן מתרחק מאפשרות מפחידה זו. צוותי הקשר של האגרטנס גם הצליחו מאוד בנטרול המצב במזרח התיכון. אף על פי כן, התהליך המתמשך של מדיניות הליכה על חבל דק מדגים את החשיבות להביא את המצב ההפכפך לידי סיום. השמיים מבטיחים לנו שסכסוך פוליטי מתמשך זה הינו פשוט הייסורים האחרונים של סוג דיפלומטיה שהשתמשו בה לפני זמן רב מדינות המערב ושום עימות לא ינבע מכך. אכן, ההתערבות האלוהית הקרבה עומדת להתמיר בלגן מצער זה בכללותו. בינתיים, תחמושת משפטית נוספת ממשיכה להיאסף לצורך שימוש כנגד הקנוניה בבתי משפט בעולם. המומנטום עבור "אַחְרָיוּתִיּוּת" מואץ מיום ליום, מגדיל את המספרים של אלה שכבר, ועומדים להיות, עצורים.

המציאות שלכם מתה כשהמערכת הכלכלית מושתתת על בלימה. זה דומה לטחנה ענקית שתלויה בנהר אשר מתייבש במהירות. הבעלים, קנונית האופל, מבינים מה מתרחש והם נחושים לקבל את החלק האחרון של העבודה מתוך ציודם הנחלש. הקנוניה מחפשת נואשות פתרון לשקם את הרמות המתמוטטות של הנהר, אבל למרות מיטב מאמציהם לא נמצא פתרון. אנו הודענו לקנוניה בהזדמנויות אין ספור מה יידרש כדי לפתור את הדילמה שלהם ותגובתם היתה להמשיך בעקשנות על אותו מסלול. לכן, המשכנו קדימה עם מה שהשמיים הנחו אותנו לעשות. הקנוניה מודעת במלואה שזמנה הסתיים ועדיין היא מגבירה את החלטתה הנחושה לשלוף מהאוויר כמה ניסים שאינם ברי מימוש. אנו צופים ומשתוממים מתגובתם הטיפשית להסתער על כך באופן שלא ניתן למנעו. זהו הזמן עבור ממשלות הנשלטות על ידי האופל לעזור ולחשוף את האמת לאוכלוסיותיהם המוטרדות.

צוות הקשר שלנו השלימו את הסדרה של חילופי מידע עם מספר ממשלות מערביות, בה הראינו להם בברור שהדילמות שלהם מוגבלות למבנה הכלכלי הגלובלי בכללותו אשר עכשיו קורס מסביבם.  הפתרון המעשי הוא לאפשר לממשל החדש להציג את טווח של תוכניות כלכליות ושפע חדשות, כולל גילוי פורמלי על קיומנו. לכן, אנו ממתינים לזמן שנבחר על ידי השמיים לפעול ולחשוף את עצמנו לכם.  זה יהיה גם הרגע עבור סדרת הודעות הן על ידי האגרטנס וכן על ידי המאסטרים הנעלים, אשר יגלו את מה שאתם צריכים לדעת  על מנת לקבל אחיזה הגיונית על מה שבאמת מתרחש בעולמכם. טלאים של מידע אלה יעוררו שינוי מהיר בתודעתכם ויציגו דרכים חדשות עבורכם לשנות את חברתכם, ויאפשרו לכם לעבוד באופן יצירתי אחד עם השני. אנו מבחינים בברור את הבעיות המורכבות שנוצרו על ידי ממשלותיכם הנוכחיות, וזו הסיבה מדוע הוסכם על מבנה חדש לגמרי שניתן לסמוך עליו כדי שיקדם את השפע החדש שלכם ואת המציאויות החדשות שלכם.

אנו עומדים על סף של התערבות גדולה שנגזרה על ידי השמיים. זה יפתח את הדלת למגע הראשוני ולמערכת יחסים חדשה בינכם לבין אגרטה. ההיקף הקרוב של העברת הטכנולוגיה תדהים אתכם! עולמכם עומד לספוג זינוק ביכולות אשר הינו גדול הרבה יותר מאשר ההמצאה של מחשב נייד ושלוחותיו הרבות כמו טבלטים וטלפונים חכמים. במאמר מוסגר, אלו הגיעו עם כמה בעיות בריאותיות חמורות! לעומת זאת, חלק מהטכנולוגיה החדשה תיתן דחיפה לא רק לבריאותכם הכללית וחיוניותכם אלא גם לרמות התודעה שלכם בשעה שמחברות אתכם ביותר קלות וביותר אפקטיביות עם עולמכם. אתם תתחילו לראות בטכנולוגיה באופן כללי כ"כלי תודעה" ותתחילו לנצל את זמנכם כדי לספוג מידע, למדוט ולהרהר בנס הקרב של תודעה מלאה. כחונכיך, אנו נראה לכם את החשיבות העצומה של היכולות שעדיין רדומות במידה רבה בתוככם, כיוון שזה חשוב להבנתכם את השלב הבא של מסעכם לגורלכם האלוהי.

ברכות! אנו המאסטרים הנעלים שלכם! אנו מגיעים ביום מבשר טובות זה כדי להודיע כמה הודעות חשובות. ראשית, הרשו לנו לברך את המרחב שלנו ואת המשפחות בכדור הארץ הפנימי. הם הגיעו עכשיו כדי להגדיר את הבמה עבור השלבים הבאים במסעכם לתודעה מלאה. השמיים גזרו שכל אחד מכם עכשיו צריך להיהפך מודע שאתם לא לבד ביקום מרשים ועצום זה. יהיו בקרוב הוכחות באור יום בשמיים על ידי כמה מכלי הטייס הענקים שעומדים לנחות כאשר האלוהות תיתן את האות המקודש להמשיך קדימה. שנית,  אנו נהיה מסוגלים להיחשף ביניכם במספרים גדולים כדי להתחיל את לוח הזמנים שלנו להדרכה. הדרכות אלה ניתנות לכם על ידי כמה מהמאסטרים הגדולים והמכובדים שלנו. מסרים אלה יאפשרו לכם סוף סוף לגלות את האמת לגבי המקור שלכם ולגבי מה השמיים מצפים מכם.

נוסף על כך, אנו עומדים לומר לחברות הסודיות המקודשות שלנו לשחרר את קרנות השפע שרוזן סן ג'רמן (Count Saint Germaine) וקוואן אין (Quan Yin) שמו בצד כה בחן עבורכם. זה מהווה את תחילתה של מערכת פיננסית חדשה אשר תתחיל מחילת חובות כאמצעי להשוות את המבנים הפיננסיים בעולם. בנקים מורשים חדשים יחלקו באופן זמני ובמידת מה יווסתו את הקרנות האלה. ברגע שכלי הטייס של הפדרציה נוחתים, בנקים אלה, המלווים את המערכת הפיננסית והצורך הנתפס שלכם ל"כסף" לכשעצמו, יהוו סוג של מבשר על החברה הגלקטית החדשה שלכם. הכוונה, מבורכים יקרים,  היא להשתמש בשפע הפיסי לתקופה קצרה כדי לרפא את המניפולציות של האופל אשר עוותו אתכם להאמין בביקוש ובמגבלה יותר מאשר לדבוק באחריות האלוהית שלכם. הזרימה פנימה המסיבית לתוך חייכם של החונכים הפרטיים שלכם תשנה כל זאת באופן מיידי! לאחר מכן, אנו נציג לכם את האחריות שמגיעה עם תודעה גבוהה יותר ונסייע לכם להבין את חשיבותה.

האחריות העיקרית שלכם היא להיהפך למשגיחים אפקטיביים של בית עולמכם היקר. אמא כדור הארץ מצפה בשמחה לשירותכם הנהדר. טכנולוגיות חדשות עומדות לרפא את פני השטח בעולם ולהכין אותו למעבר הגדול שלו לכדור הארץ מאוחד במלואו ומודע במלואו. אתם עומדים לשחק תפקיד מרכזי בהליכים ראשוניים אלה, אשר אחריהם יהיה זמן עבור שיא חזרתכם המשמחת לתודעה מלאה באמצעות שימוש בחדרי האור שלכם. אז, ברגע שאתם מסתגלים לשמחה ולכוח של תודעה מלאה, אתם תהיו מוכנים לעבוד ביחד איתנו. אנו צפינו בשמחה לזמן מאוד מיוחד זה כשאנו מיועדים ליצור ביחד אומת-כוכב שמימית. השמיים הודיעו לנו כי מה שסיפרנו אז ייחשף ושהייתנו הארוכה שלנו על פלנטה זו לוקחת נתיב רב-חסד חדש. הללויה! הללויה!

היום, הבאנו לכם מסר נוסף על התמרת הישן והכנסת החדש. זהו זמן קסום בו האופל עוזב את עולמכם ועולם בהיר ומודע במלואו מתחיל להיחשף.  זה כאשר הפלאות והתרוממות הרוח של חופש ושפע חוזרים! דעו, יקרים, האספקה שלא ניתן לספרה והשפע האין-סופי של השמיים הם אכן שלכם! לכן היו זאת! Selamat Gajun! Selamat Ja (סירנים היו אחד! ושמחו!)


Translation: Gili Weizman



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

esoteric



SUBTITLES IN ENGLISH, ESPAÑOL, PORTUGUÊS

Click upon the circle after the small square for captions

invoca


לחצו בבקשה על הריבוע הימני בתחתית מסגרת הוידיאו כדי לקבל את הכתוביות .

AN INVOCATION

14:02:2014 - 09:00H BRISBANE, AUSTRALIA

JERUSALEM -01:00H on 14:02:20

http://24timezones.com/





Sheldan Nidle Interviewed by Maarten Horst

Hino SL



Please sign this Petition

Foto

Read more about it and sign it here:
http://www.avaaz.org/en/petition/How_to_REALLY_Save_US_Army_Recruiters_From_Preventable_Suicides/?eQSwffb


MAKE THIS VIRAL! Prepare For Change

It is time now to make the next step in creating the infrastructure for the Event on the surface of this planet.

The main reference site with preparedness instructions for the general population has reached a certain degree of completion and needs to go viral:

http://prepareforchange.net/

Although the civil authority and the Resistance Movement will provide their own infrastructure at the time of the Event, it is very important to have grassroots infrastructure as well. Our alternative infrastructure will fill in the gaps and will ensure that the transition will be smoother and more harmonious.

Six task groups were created: planetary leadership group, healers group, media group, new renaissance group, new technologies group and financial group. All these groups will develop practical tools which can help easing the transition at the time of the Event in their specific area.

If you want to actively participate in any of those six groups, click here:

http://prepareforchange.net/participate/

Our website will be translated into many world languages so the message can spread worldwide. We are actively seeking translators and if you wish to join our translation teams, use the same participation form, stating that you wish to volunteer as a translator:

http://prepareforchange.net/participate/

There will be many projects pertaining to the preparedness of the surface population for the Event announced on my blog very soon and our new website will be the main communication hub for those projects


Sheldan Nidle Free Webinar