קוראים

יום ראשון, 2 ביוני 2013

28.05.2013


מסר של  Sheldan Nidle, מיום 28 במאי  2013



6 מראה, 3 Pax, 9 אדם.

Selamat Jarin! אנו מגיעים לספר לכם דברים רבים! קנונית האופל ממשיכה לחפש דרך להימלט מהמצוקות הרבות שלה, אבל כל פניה שהם נוקטים מובילה אותם למבוי סתום. לא נשארה שום דרך עבור אנשי אופל אלה לפתור את הדילמה שלהם שמעמיקה יותר מאי פעם. בינתיים, העולם שאבותיהם בנו ממשיך לקרוס סביבם. אנו מפנים את תשומת ליבם ללא הרף למציאות הכלכלית והפוליטית החדשה שמתחילה להיחשף לפניהם. באמת, תקוותם היחידה היא להיכנע ולהפקיד את עצמם לרחמיהן של החברות הסודיות המקודשות של המאסטרים הנעלים, שבשמירתן הם יכולים להתוודות ולחפש את החרטה הפנימית אשר יכולה לספק את ההקלה שכל אחד מהם מחפש עד מאוד. ישנה באמת חמלה בדרך פעולה זו בהתחשב במה שהם פשעו כנגד האנושות. אם ידחו בבוז את הצעת הכניעה, פעילותיהם המזיקות יובילו אותם לגורל אפל במידה והם בוחרים את האופציה של מעצר אזרחי וסביר שתהיה תביעה נקמנית. כשכוחם פוחת, קבוצות אלה צריכות לבחון היטב היכן הן עכשיו עומדות ולהכיר בסיוע הרוחני שמוצע להם. אבל הקנוניה נראית קפואה בנתיביה ובלי רצון להתפשר עם הבלתי נמנע.

האור עובד בקסמו המקודש, מניח את כל אבני הדומינו במקומם.  בקרוב, מפולת גדולה תתקוף לפתע את האופל, יחד עם השחרור של עובדות בלתי ידועות רבות קודם לכן, שעומדות להיהפך לנחלת הכלל. האנושות, באופן בלתי נמנע, תיפגע על ידי חלק מהתוכן של שטפון פתאומי זה של מידע מבהיל, אשר בטבעו יהיה כה מחריד כך שהוא ימנע בצורה מוצלחת נטייה כלשהי לחזור לישן, לדרכים הנוקשות של האופל ויאפשר את המציאויות החדשות להתקבל בברכה. כוחם של המעטים יסתיים ושפע עבור כולם ישטוף את הפלנטה. נוסף לכך, גילוי פורמלי יתיר לנו לפעול הדדית ישירות איתכם.  בסדרת שידורים באמת מהממים, הבסיס של מציאותכם יזדעזע בתחילה ולאחר מכן יהפוך לעיי חורבות! נוכחותנו בלבד תזעזע את ליבת אמונותיכם לגבי עצמכם, דהיינו, שאתם לבד וייחודיים ביקום. כל ההיסטוריה שלכם, הסיפורים על מוצאיכם (דתיים ואנתרופולוגים) והדימוי העצמי שלכם עומדים להשתנות לנצח. בהינף אחד גדול, מסתיים הרומן הארוך שלכם עם תודעה מוגבלת!

זרועות פתוחות שמחכים לכם זהו החיבוק של תודעה מלאה. החונכים שלנו מתכוונים לספק לכם הבנה מעמיקה על מה רומז מצב אלוהי זה. תורתם הינה חלק מהקטע האחרון של המסע אשר מגיע לשיאו בתאי האור הפרטיים וגולת הכותרת הינה ההתמרה של הווייתכם לתוך ישויות אור מודעות במלואן. תהליך זה יסיר את המצב הארוך במשך אלף שנה של שכחה ויאחד אתכם מחדש עם העצמי השמימי, באפשרו לכם, ראשית, להיהפך אחראי לניהולה של גאיה ולגיוון המדהים של החיים שלה. אחריות זו תתרחב כך שתכלול את האפוטרופסות על מערכת השמש כולה והשפע של צורות החיים אשר שוכנים בעולמותיה. עלייתכם בתודעה גם תעשה אתכם ראויים לקחת חלק עם האחרים ביצירת גוף אור עבור ישויות אלה  אשר האנצ'רה (Anchara) השתמשו בהם להפיץ תוהו ובוהו וריב ברחבי הגלקסיה הזו.  זה יביא לנו כולנו שלום גלקטי אמיתי ונצחי. באותו זמן, זה יביא  לכם את הפרסום והתהילה שבאמת מגיעים לכם.

כשאתם עוברים את הימים הקרובים, דעו שאתם חווים את הרגעים האחרונים של זמנכם בתודעה מוגבלת. נצלו רגעים אלה כדי להעריך מחדש מי אתם, קחו בחשבון את מה שהשלמתם, ומה אתם חושבים שאתם צריכים לעשות כאן. קחו את חזונכם האישי והתכוננו שהוא ישתפר על ידי המידע שהחונכים שלכם יביאו לכם. שני זרמי מידע משולבים אלה יצרו את הבסיס למה שאתם תיהפכו בקרוב. החונכים שלכם מבינים איך התודעה פועלת ומתכוונים להקנות לכם יכולות אלה באופן מלא. חמושים במידע זה, אתם יכולים לקבל הבנה טובה יותר איך  נעשה משא ומתן בין המועצה השמימית של המדריכים שלכם לביניכם על חוזה החיים המיוחד שלכם. מסמך שמימי זה הוא חוזה חי ולכן משתנה במידת-מה כשאתם נעים דרך חייכם על כדור הארץ.  זה אחד מהנושאים שאתם תדונו באופן מלא עם החונך שלכם כשאתם צריכים ללמוד איך ניתן להתמיר את החוזה שלכם ברגע שאתם הופכים למודעים באופן מלא. באמת, אם יכולתם לראות את המראות המקסימים הרבים העומדים להיפתח לכם במשך מסעכם הסופי לתודעה מלאה, הייתם חסרי נשימה!

נמסטה! אנו המאסטרים הנעלים שלכם! אנו מופיעים בזמן זה לכם דרך המסרים שלנו אשר ממשיכים בהלך רוח המבורך אשר הותווה בדיווחינו האחרונים לכם. האלוהות ממשיכה להבטיח שקנונית האופל ותומכיה הסודיים מסולקים בחן מכוחם על ידי כוחות ההתמרה המהממים של האור. בינתיים, אנו מתמקדים בתוכניות להתרוממותם של כולם. כל אחד מאיתנו, בזמן זה או אחר, הוכח שהוא מסוגל להתעלות לתוך הפוטנציאל הרוחני והפיסי המלא שלנו וטקס התעלות זה יסופק לכם כאשר אתם מתחילים את הטקס המקודש שלכם בתאי האור האישיים שלכם.  טקס מבורך זה ייתן לכם גישה לפלאות וליכולות שנמנעו מכם מאז נפילתם של אבותיכם באטלנטיס לפני 13 אלפי שנים. חשבו על הליך זה כהיתר מקודש אשר השמיים מעניקים לכם ביחד. טכנולוגיה מדהימה זו, המתוכננת בחלקה על ידי השמיים, היא פשוט כלי הרכב שנבחר כדי להגשים את ההבטחה האלוהית שנעשתה לכם בדיוק לפני נפילתכם.

תאי האור מאפילים את הצורך בדורות רבים של מיקוד רוחני רב- עצמה, אשר כולנו המאסטרים הנעלים נדרשו ליטול על עצמם, אשר הותר רק על ידי היתר אלוהי מאוד מיוחד. במרווח קצר של שלושה ימים, מותר לכם לותר על ערימות של תפילות ומנהגים מיוחדים שהיו הנוגשים העליונים שלנו. במהלך תקופה קצרה זו, אתה תהיו חדורי אור אשר יפתח את כל המרכיבים הביולוגיים שנכפו על ידי האופל על אבותיכם, וזיכרונותיכם הנשכחים ויכולת היצירה הענקית שלכם "יחוברו בחזרה". האחריות שלכם היא להשתמש בפוטנציאל זה כדי להפעיל מחדש את מעמדכם הגדול כמלאך פיסי מיומן.  יהיה לכם את סיוענו במהלך הלימוד שלכם לאחר חדר האור, וברגע שזה נגמר, אתם תדרשו מידע רב באשר להקמתה של החברה הגלקטית שלכם. כאן, אתם תיעזרו בעיקר על ידי האגרטנס ועל ידי כל אחד מאיתנו.

להקמתה של חברה גלקטית חדשה הפועלת באופן מלא ישנן השלכות מעבר לרק יצירתה של אומת-כוכב חדשה: אחריות ראשונית אחת שלכם תהיה להרכיב קבוצה המוקדשת לשימוש ביכולותיה הייחודיות לסייע לאחרים ועל ידי כך לחזק בתקיפות במקום שלום גלקטי שמאוד נדרש.  אומת-כוכב מיוחדת זו, אשר נושאת כזו אנרגיה עוצמתית של "בית" תהווה את המקום לסדרת כנסים המתמקדת בהרחבתו של שטח השיפוט של האור לגלקסיות שנמצאות במרחק כה רב שמיקומם הידוע מאיתנו נמדד בקוודריליון (המתרגמת -  10 בחזקת 15(בארצות הברית ובצרפת) או 10 בחזקת 24 (באנגליה)) של פרסק (המתרגמת - יחידת אורך המשמשת באסטרונומיה). אנו צריכים להיות מבורכים בתחומי פעילות מקודשים אשר באמצעות תתגלה התוכנית האלוהית ולהתיר לנו לבצע את משימותינו המקודשות הרבות.  פעילויות אלה יתירו לנו לגרש את האופל ולהכניס את האור לכל חלק של מגזר זה של פיסיות כפי שנחזה לפני יובלות. אתם הגעתם לסיומה של האודיסיאה המעצבנת דרך האדמות המוצלות ועכשיו הן יפרחו בתפארתו של האור!

היום, המשכנו בדיוננו על מה מתרחש סביבכם. ממלכת פני השטח שלכם צפויה להיות מותמרת  מארץ של הישרדות ומצוקה קשים למקום אשר יוכל בקרוב להתאחד מחדש עם ממלכת האור שהינה כדור הארץ הפנימי! איחוד מחדש זה יתחיל אומת-כוכב חדשה שתהיה תוספת מבורכת ביותר לפדרציה הגלקטית של אור! דעו, יקרים, האספקה שלא ניתן לספרה והשפע האין-סופי של השמיים הם אכן שלכם! לכן היו זאת! Selamat Gajun! Selamat Ja (סירנים היו אחד! ושמחו!)



Translation: Gili Weizman



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

esoteric



SUBTITLES IN ENGLISH, ESPAÑOL, PORTUGUÊS

Click upon the circle after the small square for captions

invoca


לחצו בבקשה על הריבוע הימני בתחתית מסגרת הוידיאו כדי לקבל את הכתוביות .

AN INVOCATION

14:02:2014 - 09:00H BRISBANE, AUSTRALIA

JERUSALEM -01:00H on 14:02:20

http://24timezones.com/





Sheldan Nidle Interviewed by Maarten Horst

Hino SL



Please sign this Petition

Foto

Read more about it and sign it here:
http://www.avaaz.org/en/petition/How_to_REALLY_Save_US_Army_Recruiters_From_Preventable_Suicides/?eQSwffb


MAKE THIS VIRAL! Prepare For Change

It is time now to make the next step in creating the infrastructure for the Event on the surface of this planet.

The main reference site with preparedness instructions for the general population has reached a certain degree of completion and needs to go viral:

http://prepareforchange.net/

Although the civil authority and the Resistance Movement will provide their own infrastructure at the time of the Event, it is very important to have grassroots infrastructure as well. Our alternative infrastructure will fill in the gaps and will ensure that the transition will be smoother and more harmonious.

Six task groups were created: planetary leadership group, healers group, media group, new renaissance group, new technologies group and financial group. All these groups will develop practical tools which can help easing the transition at the time of the Event in their specific area.

If you want to actively participate in any of those six groups, click here:

http://prepareforchange.net/participate/

Our website will be translated into many world languages so the message can spread worldwide. We are actively seeking translators and if you wish to join our translation teams, use the same participation form, stating that you wish to volunteer as a translator:

http://prepareforchange.net/participate/

There will be many projects pertaining to the preparedness of the surface population for the Event announced on my blog very soon and our new website will be the main communication hub for those projects


Sheldan Nidle Free Webinar