קוראים

יום ראשון, 16 ביוני 2013

11.06.2013


מסר של  Sheldan Nidle, מיום 11 ביוני 2013 


0 צב, 3 האדם, 9 האדם

Dratzo! אנו חוזרים! בזמן זה, שותפינו עושים את ההתאמות ואת הצווים של השיטה הדרושה להבטיח שמשלוחי השפע שלכם יחולקו כפי שתוכנן. עכשיו גם סדרת הסכמים וצווים חדשים סופיים של מגע מגיעה לסיומה. הרגע מגיע עבור משלוחים אלה שיתחילו בצורה מוצלחת, וכך מפקחים מקרוב על קנונית השפע באמצעות מספר צוותי קישור מהפדרציה הגלקטית ומהאגרטן, אשר מטרתם לדאוג שלא תתרחש הפרה חמורה לפני תחילת הצווים, כפי שקרה כה לעיתים קרובות בעבר. נכון לעדכון זה, פעילויות טרום נחיתה בדרכן, ואנו לא צופים מראש עיכובים אשר עשויים לגרום לפסי האטה או לסטיות מהנתיב שהותחל בו. הקבוצות הרבות שאנו שותפים בהן סיימו את רשימות המטלות שלהם ומציבים את הצוות הנדרש בעמדה. אנו מפקחים מקרוב אחר פעילות זו כדי להבטיח התחלה פורמלית בזמן שהוחלט עליו מראש. פעולות אלה, ברגע שמתחילות, תהיינה משיכות מכחול הראשוניות על בד קנבס רחב יותר אשר מיועדות לשנות את המציאות שלכם כך שלא ניתן להכירה!

לפני אלף שנה, התהוותה ממלכה חסרת מזל אשר היוותה את עולמכם במשך זמן רב מדי. ממלכה זו מחצה את הפוטנציאל הגדול שלכם, התישה את נפשכם, ואפשרה לאלה בשלטון לרמוס אתכם באופן ברוטלי. ממלכה זו הגיעה לסיומה. כל אחד מכם עומד לצאת לחופשי ומעודד להתמיד באופן חופשי בנתיב החיים החוזי שלכם. מטרה זו תצליח ברגע שסוכני קנונית האופל הנמצאים בכל מקום יוסרו מסמכותם. די במהירות אתם תשתחררו מהמוני מכשולים ופגעים שהועמסו עליכם מאז לידתכם. כדי לסייע לכם לקלוט את המשמעות של ההזדמנויות העוטפות אתכם כה מהר, המאסטרים הנעלים והאגרטנס יצרו תוכנית לימודים אשר תחנך אתכם להגביר מהירות על מה שמתרחש, על מה שאתם צריכים לדעת, ואיך לאמץ בצורה הטובה ביותר את הידע החדש לנסיבות האישיות שלכם. לימודים אלה יהיו רק קווים מנחים שאתם יכולים להשתמש בהם כדי לקבל הבנה טובה יותר על מה שעולמכם החדש יכול להיראות. חמושים עם יסודות אלה, אתם יכולים לקבל הבנה רחבה יותר על האופן בו תודעתכם משתנה והערכה בהירה יותר על העבודה שאתם והחונכים האישיים שלכם מהפדרציה תעשו ביחד.

דמיינו לרגע איזו השפעה עצומה תהיה לתוכנית חונכות זו עליכם! לכל אחד מכם על פלנטה זו ימונה חונך אישי משלכם אשר יהיה אחראי להוביל אתכם בעדינות ובאהבה מחוץ לערפל ולמבוכה של עולם אפל וגוסס, ולתוך הברק ההולך וגדל של ממלכה מוארת אשר רבים אינם חושבים שזה אפשרי אפילו בחלומותיהם הפרועים ביותר! כמה הרבה להביא בחשבון בזמן כה קצר! זו הסיבה מדוע אתם צריכים מדריך אישי לצידכם 24/7 אשר יכול ליידע אתכם על כה הרבה מאוד דברים ואשר יהיה מסוגל לענות על כל שאלותיכם ודאגותיכם בהתעוררותן. יותר מהמם במידה רבה מאשר השינויים לפלנטה שלכם ולמערכת השמש הינם השינויים הקורים בתוככם ולאן זה ייקח אתכם. כדי לתת לכם אינדיקציה קטנה: יש לכם ביטוי "מעוני לעושר", והשינוי שלכם הוא יהיה האמא של כל ההתמרות מעוני לעושר המתרחשות במישורים רבים, בעיקר ברמה הרוחנית. סיכוי זה יכול להכניס אתכם במהירות להלם, וזו הסיבה מדוע אתם צריכים חונכים חכמים ואוהבים אשר ירגיעו ויידעו אתכם כשעולמכם החדש יתגלה.

כשסביבתכם החדשה פורחת מסביבכם, אתם תגלו מחדש מי אתם נוצרתם להיות, ומדוע אתם מגולמים בחלק מיוחד זה של פיזיות. ברגע שאתם התגברתם בהצלחה על קו פרשת המים המסיבי שהינו המגע הראשוני, אתם יכולים להפנות את תשומת לבכם להבנת ה"גשר" שאתם מייצגים. אתם תגורו בשני עולמות: עולם נוכחי של תודעה מוגבלת וממלכה של תודעה מלאה לתוכה אתם עוברים במהירות.  כאן, מושגים רבים חדשים יהפכו למציאויות יומיומיות, כמו חוזה החיים שלכם ומה הוא מסמל, וארבעת החוקים ותפקידם ומשמעותם בחברה הגלקטית. עם נתונים אלה, אתם יכולים להתחיל חקירה יותר ויותר מושכלת על איך אתם רוצים שהחברה הגלקטית שלכם תיראה. חווייתכם של פסיעה בין שני עולמות מספקת לכם חוכמה ייחודית, והשמיים ישתמשו בה כדי להפיץ את האור. ישויות רבות בפיזיות צריכות לרכוש גוף של אור וחווייתכם הייחודית בתחום זה תהיה רבת ערך להם באמצעות קיצור משמעותי של נתיבם לתודעה מלאה.

ברכות! אנו המאסטרים הנעלים שלכם! אלה הם ימים מאוד מבשרי טובות! דברים רבים מתרחשים אשר מבשרים שינוי גדול במציאותכם המאוד מגבילה. עניינים נקבעים בעולמכם כדי להתפוצץ (אבל לא באופן מילולי!). לבסוף הופיע טווח אפשרויות חדש אשר מבטיח ליצור הזדמנויות לכולנו. עולמכם מתלכלך בייסורי מאבק אשר מדגירים ספקטרום חדש של קיום; בקיצור, עידן חדש לגמרי ודרכים לגמרי חדשות ליצירת חיינו. המשמעות היא גם שאנו יכולים להגיע ביניכם בשנית ללמד את מה שאנו יודעים מחוויותינו להיהפך לבני אלמוות. להביא לכם אמיתות אלה זו הנאה עבורינו שמאד התגעגענו אליה! מה שאתם עשויים לא להבין הוא שאתם מחזיקים בתוככם חוכמה רבת ערך שצריכים להביאה, וכאן הוא המקום בו אנחנו נכנסים לתמונה: תפקידנו הוא להשלים את מה שהמורים הרוחניים הגדולים עשו לפני אלף שנה. לאחר מכן, אמיתות אלוהיות אלה יכולות סוף סוף להיות מוכרות בברור ומוערכות כראוי על ידי האנושות.

אמיתות גדולות אלה ייצרו את הלב החי בליבת החברה הגלקטית שלכם. כל אחד מכם הינו היבט גדול וייחודי של הבורא, וביחד אנו ניצור אוסף נהדר שהינו חלק מהאחדות שהינה כל החיים. לכל אחד מאיתנו ישנן חובות ופעילויות שאנו מבצעים בתיאום עם השלם המיידי, וזה בתגובה מתאם עם השלם הרחב יותר בדומה לסימפוניה גדולה. ההרמוניה הנהדרת הזו היא להביא שמחה לשמיים ולכל  מי שעוצר להאזין ולבחון את מאמציו המקודשים.  הרוח שופכת את אהבתה ואת תשומת לבה למציאות זו ואנו מחויבים להביא לכם קצת תחושה על מה שמגיע, ולהכינכם למגע הראשוני הרוחני והפיסי באמת. אנו מבטיחים לשנות את המציאות הזו, ולאחר מכן לדון לעומק לגבי כל המשמעויות של זה. אנו עומדים על סף של גל פעילות אשר יתמיר לנצח את עולמנו!

לכן, אנו באים, מלאים עם ציפייה שמחה מראש ומלאים באהבה. אנו מרגישים לעומק את האחריות לתת לכם הסבר על מה שעומד להתגלות בחייכם. אדמה זו לא ראתה את האהבה של מה שמגיע למעלה מ-13 אלף שנה! השמיים החליטו ביסודיות להתמיר כל אחד מכם באופן כזה שגאיה עטופה במציאות שהינה היתר של השמיים וצוו גדול של AEON. נוסף כל כך, אין שום רמז על אקראיות במשימה זו; כוונתה של התוכנית האלוהית ממלאה את ליבנו ומיידעת את כולם מה לעשות. לכן, היו פתוחים לקבל נסים והתבוננו כשממלכת האופל הנוכחית שלכם בורחת לפני כניסת הזוהר של אהבה. במשך השנים, התבוננו בעולם מתעורר לאיטו, ועכשיו המומנטום הנאסף הוא כזה שהשינויים שהובטחו לפני זמן רב יכולים להופיע ולהתחיל לגרום להבדל! הרגע שאנו המתנו לו כל כך הרבה זמן הגיע עכשיו! הושענא! הושענא! הושענא!

היום, המשכנו עם מסרינו. אנו מודים לכם כולכם עבור אהבתכם ומסירותכם לסיבה של התמרת התודעה שהינה הרצון האלוהי של הרוח. הזמן לשינוי גדול באנושות, הוא כמעט כאן. זה יהיה הנתיב אשר יוביל את כולנו למגע הראשוני ולתודעה מלאה! דעו, יקרים, האספקה שלא ניתן לספרה והשפע האין-סופי של השמיים הם אכן שלכם! לכן היו זאת! Selamat Gajun! Selamat Ja (סירנים היו אחד! ושמחו!)



Translation: Gili Weizman



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

esoteric



SUBTITLES IN ENGLISH, ESPAÑOL, PORTUGUÊS

Click upon the circle after the small square for captions

invoca


לחצו בבקשה על הריבוע הימני בתחתית מסגרת הוידיאו כדי לקבל את הכתוביות .

AN INVOCATION

14:02:2014 - 09:00H BRISBANE, AUSTRALIA

JERUSALEM -01:00H on 14:02:20

http://24timezones.com/





Sheldan Nidle Interviewed by Maarten Horst

Hino SL



Please sign this Petition

Foto

Read more about it and sign it here:
http://www.avaaz.org/en/petition/How_to_REALLY_Save_US_Army_Recruiters_From_Preventable_Suicides/?eQSwffb


MAKE THIS VIRAL! Prepare For Change

It is time now to make the next step in creating the infrastructure for the Event on the surface of this planet.

The main reference site with preparedness instructions for the general population has reached a certain degree of completion and needs to go viral:

http://prepareforchange.net/

Although the civil authority and the Resistance Movement will provide their own infrastructure at the time of the Event, it is very important to have grassroots infrastructure as well. Our alternative infrastructure will fill in the gaps and will ensure that the transition will be smoother and more harmonious.

Six task groups were created: planetary leadership group, healers group, media group, new renaissance group, new technologies group and financial group. All these groups will develop practical tools which can help easing the transition at the time of the Event in their specific area.

If you want to actively participate in any of those six groups, click here:

http://prepareforchange.net/participate/

Our website will be translated into many world languages so the message can spread worldwide. We are actively seeking translators and if you wish to join our translation teams, use the same participation form, stating that you wish to volunteer as a translator:

http://prepareforchange.net/participate/

There will be many projects pertaining to the preparedness of the surface population for the Event announced on my blog very soon and our new website will be the main communication hub for those projects


Sheldan Nidle Free Webinar