קוראים

יום חמישי, 20 ביוני 2013

18.06.2013


מסר של  Sheldan Nidle, מיום 18 ביוני 2013 

7 צב,  11 סערה, 9 אדם.

Selamat Jarin! אנו חוזרים עם הרבה דברים לדון בהם. כפי שאתם יכולים לראות, עולמכם עדיין כפוף לתעלולי הדהיה האחרונים של המציאות הישנה. כל רגע שחולף מביא את קנונית האופל קרוב יותר למותה הבלתי נמנע. אנו מתבוננים בחמלה כאשר היא מגיעה להכיר ולהתמודד עם התוצאה של בחירתה: קריסה טוטלית של כל מה שהיה ידוע. אלה משותפינו המעורבים עם היבט זה, מטפלים בפרטים האחרונים של הפעולה אשר תהפוך אנשי אופל אלה לחסרי כוח וקליפה של מה שהם פעם היו. הממשל החדש אשר יבוא אחרי הסדר הישן יסביר את תוכנית האב לשינוי ואת לוח הזמנים המשוער, וחלק מזה סביר שידהים אפילו אלה מכם אשר מאוד מיודעים.  שידורים אלו יובילו במהירות לגילוי מלא על קיומנו הנדיב והסיבות להיותנו כאן. ברגע שזה נעשה, אנו יכולים לאחר מכן לעבוד עם המאסטרים הנעלים ולהציג לכם מתאר כרונולוגי של מוצאכם וההיסטוריה שלכם, ומבוא לנפלאות התודעה המלאה. משימתנו העיקרית היא להחזיר אתכם למצב של איחוד עם העצמי שלכם, וזה יבוא לידי סיום ברגע שנחתנו ומשפחת כדור הארץ הפנימי הוצגה לכם.

זה חשוב עבורכם להבין מה כרוך בהתמרתכם לישות מודעת במלואה; זו, באמת, פעולה מורכבת ועדינה. ברשותכם כמה ביליונים של סטים של מתגי אר.אנ.אי/די.אנ.אי שיש צורך בהפיכתם.  יש לכם גם כמעט מיליון מיילים של מבנים פיסיים ייחודיים הדורשים שינויים מיוחדים. כל זה יושלם באמצעות אמצעים שהשמיים תיכננו ואשר גם יהיו נשלטים על ידי רצונכם האלוהי. כל התהליך הזה יבוצע באמצעות סט נוסחאות מקודשות, שניתנו לנו על ידי הצוותים הרפואיים שלנו ויועצינו השמימיים, ותוך שימוש בטכניקות שיתאפשרו רק בשל המנדט המיוחד המחובר לגורלכם: להפוך לישות אור מודעת במלואה. השמיים מתבוננים מקרוב בכל זה ומבטיחים לנו שאתם תשתנו בהתאם ללוח הזמנים האלוהי אשר מתורגם לתוך מסגרת זמן ספציפית. אתם עומדים עכשיו על סף זמן זה כשהרגע האלוהי שלכם בהישג יד. כשאתם מביטים סביבכם, חובה עליכם לתפוס את המשמעות העצומה של רגע הייחודי והיקר ביותר הזה.

כל יום אנו פועלים הדדית עם קנונית האופל שלכם ותוהים על עמדתם העיקשת ולכאורה המתעלמת מהסיכוי של שינוי עתידי כלשהו. למען האמת, זה פשוט לעשות את מה שהאלוהות כה רוצה. מצד אחד, היא מאמינה עמוקות בעצמה ובאי- כניעותה, מצד שני, היא מתבוננת בפניקה כשתוכניותיה הרבות סוכלו על ידי התנאים המשתנים הנבנים במהירות על ידי ההתנגשות בין רצונותיה לבין מציאותכם האלוהית הקרבה. היא עכשיו מכירה בהתפצלות זו הבלתי נסבלת כשהיא רואה כמה קרובה הקריסה של עולמה, ותחושת אבדון השתלטה על קבוצות ההנהגה כשהן נועצות מבט בתוך הפנים של הבלתי ידוע. הם מתחילים לראות שאי-הכניעות והכוח שלקחו כל כך כמובן מאליו הם אשליות וכל התוכניות שעשו הן בסופו של דבר חלום באספמיא.  לכן, אי-הסדר עולה, ויכולתם לנהל את ענייני העולם מועד ודועך. כשאחיזתם נחלשת, האור הנכנס אוחז ומרים את תקופת הרפיון, ועכשיו שינוי גדול לכיוון האור הוא עלינו! המציאות שלכם הגיע למה שמכונה "נקודת השינוי האלוהית שלה".

במהלך השלב הבא של הפעולות, הודעות חסרות-תקדים ישודרו, מלוות על ידי חלוקה גדולה של עושר, ממשל חדש וגילוי. הממשל החדש שלכם יהיה שקוף במלואו ומכשיר אמיתי של האלוהות. ניסים ופלאות יהיו על סדר היום! קחו רגע כדי להבין את המשמעות העמוקה של מה שעומד לפניכם.  זה הכול כה פשוט להמעיט בערך ההשפעה של אירועים אלה על רגשותיכם, חייכם, שכניכם, והאנושות בכללותה. הבלתי אפשרי לכאורה יוצג לציבור לפניכם, יעורר הכרת תודה הולמת וענווה ממעמקים. אבל, הרגישו גם את הניצחון, כשכולכם חזיתם כה בסבלנות וכה הרבה זמן שבסופו של דבר מתאמת! אין זה הזמן להיכנס למצב של שעמום; זה מה שכל עבודתכם והמסירות שהתמקדתם בהן. ועכשיו, נדרשים עדיין הכוח והחמלה שלכם, כשאנשי האופל עוברים דרך מבחני האחריות, ולאחר מכן ייקחו את מקומם ביניכם. כשאתם חוזרים לתודעה מלאה, כל הסבל והכעס ייעלמו וכך גם העבר!

הושענא לאור! אנו המאסטרים הנעלים שלכם! אנו מגיעים בזמן של שמחה ושינוי גדול במציאותכם. אלף שנה הובילו לרגע זה! אתם עדים למשהו מאוד מיוחד שרבים חשבו כבלתי  אפשרי: הסיום של מציאות מבוססת אשר אילצה אתם לחשוב, לפעול, ולהאמין בדברים שהאופל סברו שהם שימושיים למטרותיהם.  כל יום, המקודש נעשה טמא והתאפשר מרחב קטן לטוב. הדיכוי של המצב הטבעי של ההוויה מסתיים ואתם מתבוננים בנפילת האופל שסר חנו מסביבכם. אנו ממתינים בהתלהבות מופגנת ומתכוננים לגלות לכם את האמת שכה זמן רב הוכחשה מכם. החלוקה של הכסף והשינוי בממשל הם רק הסימנים הראשונים של מה  שעומד לקרות! עולמכם שועט קדימה לעבר פרדיגמות חדשות ותודעתכם הגדלה לא יכולה יותר להשלים עם עזות המצח המתפקדת באופן לקוי של קנונית האופל.

השמיים נתנו מנדט לשינויים שהביאו את עולמכם למצב זה של מעבר, ואתם מתעוררים באופן קולקטיבי לדילמה הגלובלית שעוצבה על ידי תאוות הבצע של האופל וההתעלמות המוחלטת מהטבע. אתם גם מכירים שאין לשנות את הזמן הקצר שנותר לתיקון אי הסדרים העצומים האלה. לעשות זאת, אתם נדרשים לסיוע טכני מתקדם וידע מקצועי, ולכן השגנו הקלות מיוחדות אשר מאפשרות למשפחות החלל שלכם לתקן במהירות מה שעומד בפניכם כה בדחיפות. הפעולה המשותפת הזו תחזק את רצונכם לטוב ותתקן במהירות את עולם פני השטח של גאיה. פעילות זו גם תכין אתכם להדרכות המקודשות שלנו ותאפשר לכל אחד מכם להושיט יד באופן אישי לגאיה, אשר תסייע לכם להיהפך מיושרים איתה ולכבד ולהעריץ את ריבוי המערכות האקולוגיות המשולבות שלה.

אנו מציעים שהשימוש בזמן שנותר יהיה לצורך השתקפות: זה חשוב לראות מה מתרחש ולהכין את עצמכם למסע מקודש של אמת ואהבה. אתם עומד לפעול הדדית עם אלה, אשר לפני זמן רב, הותרה להם גישה עקיפה לכם כשנפלתם לתוך תודעה מוגבלת. במשך אלף השנה שלאחר מכן, מותר היה לחברי משפחות אלה רק כמות קטנה של אינטראקציה ישירה איתכם. זה עכשיו עומד להשתנות, ותהיו מסוגלים לראות אותם בשידור בתקשורת ומדי פעם באופן אישי.  אתם תלמדו על אהבה, וכי השפע בכל הדברים הוא טבעו של היקום. אתם תלמדו איך לשגשג בעולם חופשי מרצון ומחוקים נוקשים חד-צדדיים. אתם תראו כמה ממלכת השטח שלכם תיהפך למותמרת! אזי, עמוק בתוך האמא המקודשת שלכם, אתם יכולים לחזור לתודעה מלאה וללמוד על גורלכם.

היום המשכנו את מסרינו. אנו שמחים בכל מה שמתרחש. פלנטה יפה ומשתנה זו מתחילה לבטא את השפע ואת השמחה של הווייה אשר מעבירה את ממלכות פני השטח ופנים השטח חזרה לאחדות. אתם גם עומדים לקבל סדרת מתנות נהדרת מהשמיים! דעו, יקרים, האספקה שלא ניתן לספרה והשפע האין-סופי של השמיים הם אכן שלכם! לכן היו זאת! Selamat Gajun! Selamat Ja (סירנים היו אחד! ושמחו!)



Translation: Gili Weizman



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

esoteric



SUBTITLES IN ENGLISH, ESPAÑOL, PORTUGUÊS

Click upon the circle after the small square for captions

invoca


לחצו בבקשה על הריבוע הימני בתחתית מסגרת הוידיאו כדי לקבל את הכתוביות .

AN INVOCATION

14:02:2014 - 09:00H BRISBANE, AUSTRALIA

JERUSALEM -01:00H on 14:02:20

http://24timezones.com/





Sheldan Nidle Interviewed by Maarten Horst

Hino SL



Please sign this Petition

Foto

Read more about it and sign it here:
http://www.avaaz.org/en/petition/How_to_REALLY_Save_US_Army_Recruiters_From_Preventable_Suicides/?eQSwffb


MAKE THIS VIRAL! Prepare For Change

It is time now to make the next step in creating the infrastructure for the Event on the surface of this planet.

The main reference site with preparedness instructions for the general population has reached a certain degree of completion and needs to go viral:

http://prepareforchange.net/

Although the civil authority and the Resistance Movement will provide their own infrastructure at the time of the Event, it is very important to have grassroots infrastructure as well. Our alternative infrastructure will fill in the gaps and will ensure that the transition will be smoother and more harmonious.

Six task groups were created: planetary leadership group, healers group, media group, new renaissance group, new technologies group and financial group. All these groups will develop practical tools which can help easing the transition at the time of the Event in their specific area.

If you want to actively participate in any of those six groups, click here:

http://prepareforchange.net/participate/

Our website will be translated into many world languages so the message can spread worldwide. We are actively seeking translators and if you wish to join our translation teams, use the same participation form, stating that you wish to volunteer as a translator:

http://prepareforchange.net/participate/

There will be many projects pertaining to the preparedness of the surface population for the Event announced on my blog very soon and our new website will be the main communication hub for those projects


Sheldan Nidle Free Webinar