קוראים

יום שישי, 10 בינואר 2014

31.12.2013




מסר של  Sheldan Nidle, מיום 31 בדצמבר 2013



12 עיט, 18 כף של יגואר, 10 אדמה
Selamat Balik! אנו חוזרים עם מידע נוסף על ההתמרה המתמשכת של עולמכם. מצב נוכחי זה תם ונשלם כששנה גרגוריאנית זו של 2013 מגיעה לסיומה. קנונית האופל מתוסכלת ומאולצת לוותר שטח אחר שטח משטחי הכוח הבלתי מוגבלים לשעבר שלהם. התהליך הדינמי הזה הוא מתמשך ועומד להסתיים בקרוב. מרכיבי האור השונים סיימו מספר הסכמים חיוניים אשר באמת "חותמים את העסקה". קנונית האופל מבינה זאת ומבינה ששלטונה הארוך בממלכה זו עומד להסתיים. לא רק שהם צריכים לטעום את חומרתם של מאסר משפטי רחב, אלא גם ישימו אותם בעמדה אשר תפקח הרבה על עושרם והפריבילגיות המיוחדות לשעבר שלהם ייעלמו. זו רק ההתחלה של מה שעומד להתרחש. הממשל החדש, כפי שציינו קודם לכן, יתמיר את חוסר הגילוי הנוכחי על נוכחותנו לתוך הצהרה רשמית של הכרה. מטבע חדש מבוסס זהב וחוקי בנקאות גלובלית חדשה יובילו לפשיטת רגל של מוסדות בנקאיים הכי גדולים. העתיד הקרוב עבור מציאות זו הוא באמת בהיר!



כל ההרשאות החשובות הדרושות כדי לעצור ו/או להגביל את החברים העיקריים של קנונית האופל, תקינות; מה שנותר זה לבצע את אלה ברצף הנכון. בנוסף, הפעולות השונות להצגת מערכת המטבע הגלובלי מסתיימות, כשקיימות החלטות רבות הדרושות כדי להחזיר את עולמכם לסטנדרט זהב חדש.  אלה עומדים להיות צעדי ביניים כששפע עולמי נכנס למקומו. כסף הוא מכשיר לקראת סוף ספציפי. זמן של שפע יסדר מחדש זאת ויתמיר את הכוונה לתוך עמדה עוצמתית עכשיו המוחזקת באמצעות כסף. בקיצור, ערכיכם יכוונו שנית כדי להתמיר את אמונותיכם בקצוות סופיים, ולשנות אותם למה שמשתוקק העצמי הגבוה יותר שלכם. דברים אלה ישקפו את הערכים הגבוהים יותר האמיתיים שלכם ויעודדו את האחדות עם אחרים ואת הריבונות האישית שנחה בתוכם. תקופה הבאה הזו תהיה מעבר מהיר להביא אתכם מאדמת הביצה הנוכחית שאתם חיים בה לזו אשר תכין אתכם לקשר ולעלייתה של תודעה חדשה.

מהלך זה לכיוון תודעה מלאה יאפשר לכם להבין טוב יותר את טבעה המורכב של התוכנית האלוהית, ולקבל באדיבות את הצווים המקודשים של הבורא. כשאתם חיים בממלכה המקודשת החדשה, אתם מתחילים לקבל את האחריות המקיפה את שירותכם האלוהי. אנו מעורבים עמוקות עם הצווים המיוחדים אשר שולטים על גלקסיה זו ועל פיזיות. דגמי החברה הגלקטית שלנו מושתתים על מציאות אשר משקפת בצורה הטובה ביותר את כל אחת מאומות כוכב הרבות שלנו. אנו רואים את עצמכם כצבעי קשת עצומה. לכל אחד מאתנו יש את אותם מרכיבים שלובים כדי לייצר את השלם האדיב ביותר. הגלקסיה שלנו, בתורה,  משתלבת באופן דומה עם האחרים כדי לעצב שלם גדול אשר מאפשר את הקדוש להיחשף בינינו.  חשיפה זו של רוח גם מניעה וגם מרגשת אותנו. הפדרציה הגלקטית קיימת כדי לשרת את השמיים ולחשוף את התוכנית האלוהית בכל הפיזיות. אתם עומדים לאמץ פעולה זו כאשר אתם לוקחים על עצמכם חובות חדשים כישויות אור מודעות באופן מלא!

הכמות של אינטגרציה והתמרה שגאיה והעולמות של אחיותיה עומדות ליטול על עצמן היא די מדהימה. לשמש יש גם תחומי פעילות רבים שהיא צריכה לבצע כדי להביא מציאות זו למלוא הפוטנציאל שלה. בכל יום, אנו משגיחים על מערכת השמש הזו ומסייעים לה במבצע הגדול של ההתמרה. חישבו על כך! אתם עדים לא רק למערכת שינויים חשובה בעולם זה אלא גם לסדרות של שינויים ייחודיים המתרחשים לכל פלנטה. כאשר שינויים רבים אלה נגמרים, אתם תהיו חלק ממערכת המכילה 5 עולמות מים ראויים למגורים המלאים עם מערכות אקולוגיות מגוונות אשר מתרחבות גם לאזורים בממלכות החיצוניים והפנימיות. אחריותכם כמנהלים של עולמות רבים אלה היא באמת עצומה. מאמצים אלה יתואמו על ידי המועצות השולטות שלכם יחד עם עצתם של המאסטרים הנעלים שלכם. כל אחד מכם יהיה בעל כישרונות אשר יאפשרו לכל זה להתרחש בקלות ובטבעיות. זרימה אלוהית זו מגיעה מהתוכנית האלוהית ומהאיכויות האלוהיות ששמו בכם!

הושענא! אנו המאסטרים הנעלים שלכם!  אנו הגענו לכאן עם כמה חדשות טובות להעביר לכם. בשעה זו,  שותפינו עובדים בחריצות להכין את המרכיבים הסופיים אשר יציגו בפומבי את המציאות החדשה שלכם. הראשון מביניהם כולל איפוס מטבע גלובלי המעורב עם  תקנות בנקאיות מחמירות וראשיתה של מערכת פיננסית "מגובית בזהב" בכל רחבי העולם. איפוס זה יאלץ בסופו של דבר את השכרתם מחדש של הבנקים העולמיים הגדולים. זה גם יגביל את האופן בו המטבע מוחלף לתוכניות שוק גדולות שונות אשר קיימות בין בנקים ב"שוקי כספים" רבים באירופה ובאמריקה. הכוונה כאן היא פשוטה שמערכת חדשה תחליף את הקיימת ותאפשר לשפע לזרום לכולם. זה יגרום לסיום התחבולות הפיננסיות הרבות של האופל אשר שמרו את רובכם עניים ולכן ניתנים למניפולציה בקלות.  כסף ייפול במהירות בשולי הדרך כשתודעה חדשה תעלה בכל מקום.

שינויים מבורכים אלה יתמירו את האופן בו אתם חיים את חייכם היומיומיים. בנוסף אתם תראו את עלייתו של ממשל חדש והופעתן של שורה ארוכה של טכנולוגיות שעכשיו הן מודחקות. זה, יחד עם הקשר הראשוני המגיע, יאפשר לנו להתחיל סדרת שלמה של שיעורי תודעה אלוהית. שיעורים אלו יאפשרו לכם לבחון בזהירות את מה שמרכיב מציאות זו ומה מרמזת באמת תודעה מלאה. יש צורך להסביר הרבה והרבה צריך להילמד על ידכם. כל שיעור בתוכנית הלימודים המיוחדת הזו יכלול דוגמאות, סיפורים ותרגילים פשוטים. בנוסף על כך, אנו מתכוונים להדגים מספר דברים שאתם תפגשו כאשר אתם חוזרים לתודעה מלאה. לכל אחד מכם יש חיים רבים בעבר שאתם תצטרכו לבחון ולהתקדם. אתם גם תצטרכו הדרכה בעל פה על מה שיקרה לכם.

השמיים תזמרו באופן מתודי את האמצעים שבעזרתם התמרה זו עומדת להתבצע. חלקנו בלוח זמנים מקודש זה הוא ללמד ולפקח. במשך אלף שנה אנו בחנו ויעצנו לכם. נדרש כרגע מצב מקיף יותר. את זה, אנו עושים בשמחה! אתם כאן לשנות את המאוד טבע של מציאות זו ולסייע לגאיה במעברה לתודעה מלאה. נוסף על כך, עלינו כולנו מוטלת המשימה שניתנה על ידי השמיים עם המעבר הפורה של מערכת שמש זו לתפארתה הקודמת. אומה כוכב החדשה שתנבע מכך תהיה מבוקשת מאוד על ידי רבים בגלקסיה זו. לכן, כל אחד מכם הגיע לכאן רק לאחר שעבר מבחנים רוחניים מיוחדים שניתנו לכם על ידי השמיים. זה עושה את חובתנו המקודשים חשובים ביותר להתגלותה של התוכנית האלוהית. אנו מקבלים את האחריות שלנו באדיבות ומתכוננים להצלחתנו המשותפת. הללויה! הללויה!

היום, המשכנו עם מסרינו. הסברנו בקצרה מה עכשיו מתרחש מסביב לגלובוס זה. אירועים נהדרים אלו יקימו את הבמה עבור השפע החדש שלכם ועבור הממשל החדש שלכם. הם מביאים התקנים חדשים ואחריות חדשה. אנו באמת בזמן של "ניסים ופלאות"! דעו, יקרים, האספקה שלא ניתן לספרה והשפע האין-סופי של השמיים הם אכן שלכם! לכן היו זאת! Selamat Gajun! Selamat Ja (סירנים היו אחד! ושמחו!)



Translation: Gili Weizman



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

esoteric



SUBTITLES IN ENGLISH, ESPAÑOL, PORTUGUÊS

Click upon the circle after the small square for captions

invoca


לחצו בבקשה על הריבוע הימני בתחתית מסגרת הוידיאו כדי לקבל את הכתוביות .

AN INVOCATION

14:02:2014 - 09:00H BRISBANE, AUSTRALIA

JERUSALEM -01:00H on 14:02:20

http://24timezones.com/





Sheldan Nidle Interviewed by Maarten Horst

Hino SL



Please sign this Petition

Foto

Read more about it and sign it here:
http://www.avaaz.org/en/petition/How_to_REALLY_Save_US_Army_Recruiters_From_Preventable_Suicides/?eQSwffb


MAKE THIS VIRAL! Prepare For Change

It is time now to make the next step in creating the infrastructure for the Event on the surface of this planet.

The main reference site with preparedness instructions for the general population has reached a certain degree of completion and needs to go viral:

http://prepareforchange.net/

Although the civil authority and the Resistance Movement will provide their own infrastructure at the time of the Event, it is very important to have grassroots infrastructure as well. Our alternative infrastructure will fill in the gaps and will ensure that the transition will be smoother and more harmonious.

Six task groups were created: planetary leadership group, healers group, media group, new renaissance group, new technologies group and financial group. All these groups will develop practical tools which can help easing the transition at the time of the Event in their specific area.

If you want to actively participate in any of those six groups, click here:

http://prepareforchange.net/participate/

Our website will be translated into many world languages so the message can spread worldwide. We are actively seeking translators and if you wish to join our translation teams, use the same participation form, stating that you wish to volunteer as a translator:

http://prepareforchange.net/participate/

There will be many projects pertaining to the preparedness of the surface population for the Event announced on my blog very soon and our new website will be the main communication hub for those projects


Sheldan Nidle Free Webinar