קוראים

יום שבת, 28 בדצמבר 2013

24.12.2013




מסר של  Sheldan Nidle, מיום 24 בדצמבר 2013


5 כוכב, 11 כף רגלו של יגואר, 10 אדמה

Dratzo! אנו חוזרים שוב מביאים חדשות נוספות כשאתם מתבססים לקראת עונת החגים ותחילתה של השנה הגרגוריאנית החדשה. זמן זה יצוין בעולמכם להתחלות ולסיומים רבים, ואלה אשר ניהלו את עולמכם במשך אלף שנה מתכוננים לצאת ולקבל את גורלם. זה כמובן נעשה באי רצון. האופל רגיל שהכול יעשה בדרך שלהם, אבל זמנם עכשיו עובר. החברות המקודשות הסודיות ושותפיהם מכינים יעדים עבור אלה אשר קרובים להיאסר. הם גם קובעים את הנהלים אשר יביאו ממשל חדש לכולכם. בנוסף, המערכות המוניטריות והפיננסיות החדשות מתכוננות להיחשף ובעשותן זאת הם יספקו שפע גדול לממלכה זו. אנשי הקשר שלנו מסיימים הסכמים אשר יהפכו למספר הודעות אשר יתמירו חוב לאומי ואישי לתוך שפע וישימו בצד את החוב שהטריד אומות ופרטיים במשך כה הרבה זמן. זה יוחלף באמצעות מחילה אשר מבשרת על תקופה חדשה עבור האנושות.
תקופה חדשה זו תתמיר את מבטכם על פיזיות. אתם תתאחדו סוף סוף איתנו ותכירו מי אתם באמת. ההודעה על קיומנו באמצעות הממשל החדש שלכם תיצור סוף להרגשתכם שאיכשהו אתם גם לבד וגם ייחודיים. הבורא פיזר חיים מכל הסוגים והזנים ברחבי הגלקסיה הזו ואכן בכל הפיזיות השלמה. כשהבידוד שלכם מסתיים, אתם תכירו שבמגזר זה של מציאות ישנם רבים אשר הגיעו לחגוג זאת, ולאפשר לכם להשלים את מסעכם חזרה לתודעה מלאה. נתיב מוזר זה שניתן לכם שם אתכם לרחמיהם של האופל במשך 15 אלפי שנה. הטרק שלכם התחיל עם הולכת השולל של הכמרים והכוהנות האטלנטיים; ראו אתכם כמעט מתים כאשר אטלנטיס שקעה, ולבסוף השליכו אתכם לשליטתם של חולי שכחון מבולבלים. עם זאת, למרות זאת, אתם שרדתם ועכשיו אתם עומדים לחזור למצב בו אתם יכולים בסופו של דבר לזכור את מה קרה לכם. זה באמת זמן לשמחה שלכם.
פעולה זו עבור הקשר הראשוני אתכם היתה ייחודית והפרמטרים שלה היו קצת מוזרים. גאיה היא מאוד מיוחדת וישות מאוד מכובדת. היא עכשיו מכבדת את מערכת השמש הזו ובעשותה זאת היא מאפשרת למערכת זו לקבל מהפך יוצא דופן. גאיה רוצה שהאחיות החורגות שלה תחזורנה למצב הקדמוני בעבר שלהן. היא מבקשת את האלוהים ואת אחיהם השונים לסייע במשימה מקודשת זו.  את זה עליהם לעשות.  ראשית, עולם אלוהי זה צריך להיות משוקם ולהיהפך לבית מאוחד עבור האנושית. לאחר מכן, פעילות השיקום יכולה להתחיל באופן רשמי. שלושת עולמות המים הנותרים יהיו להם שוב אוקיאנוסים מעל ומתחת פני השטח, וחיים שוב ישרצו במגוון רחב של צורות. היופי הלא יאמן של מערכת כוכבי לכת זו ייחשף. האנרגיות הגדולות של כוכב רב עוצמה זה שאתם מכנים אותו השמש שלכם יזרח בכל הודו כשאתם בשמחה מכנים אוסף זה של פלאות כביתכם. כוכב אומה חדש זה יהיה בעל גורל ייחודי ביותר.
משימתכם הראשונה היא להבטיח את השלום הגלקטי. המערכת הבאה של משימותיכם היא להיהפך למארח אדיב ומבוקש של כנסים בין-גלקטיים רבים. תחומי פעילות אלה יאפשרו לכם לפגוש חתיכה עצומה של צורות חיים המאכלסים פיזיות. נכון לעכשיו, אתם מפגינים שנאת זרים ולכאורה מארח מאוד לא מתאים עבור התרחשויות אלה. בכל זאת, אתם תותמרו ובתודעה מלאה תתפתחו לתוך מארח גדול שאנו כבר התייחסנו אליו. גאיה הפסיקה את נדודיה לפני כשש ביליון שנה והצטרפה למערכת כוכבי לכת אלה בשל סיבה. היא ידעה את הנבואה ובחרה במקום זה בגלקסיה שלנו עבור מה שעמד להתרחש. השמיים בקשו אותה להצטרף למערכת השמש הזו ולבצע את גורלה כאן. עכשיו זה קורה כפי שנחזה מראש. האנושות על פני השטח עשתה את בדיקת הנאותות שלה והוכשרה על ידי האלוהות עם תודעה מלאה אשר נלקחה ממנה לפני כה הרבה שנים. בתודעתה החדשה, האנושות על פני השטח תתאחד עם עברה באגרטן. לאחר מכן, היסטוריה חדשה משותפת תיוולד בשמחה.

נמסטה, לבבות יקרים! אנו המאסטרים הנעלים שלכם! אנו הגענו עכשיו עם קצת מידע על מה שמתרחש לכם ולמציאות משתנה זו. אלה אשר שולטים עליה הבחינו במהלך השבועות האחרונים שתוכניותיהם תאבות הבצע מתחילות לקרוס כלפי פנים. הם גם מבינים שההונאות הרבות שעד כה שמרו אותם בעסקים, נופלות.  האור הוא פשוט מנצח באמצעות העובדה שמציאות זו אינה "עובדת" אותו דבר כמו קודם. רפורמות מסיביות נדרשות. רפורמות אלה משחקות לתוך הידיים שניתנו על ידי השמיים למען נצחונו של האור. מצב זה הגדל באופן קבוע עושה זאת אפילו יותר בלתי נמנע שהניצחון האלוהי שהוא מטרתנו הוא מציאות קרובה. הסיבות המשפטיות והפיננסיות עבור שינויים עצומים אלה הם אלה שחברינו המיוחדים שמו במקום. פעולות שוק וחוקים מסוימים מוכנים לצרוך את האופל ולאפשר היחשפות של מציאות חדשה!
מציאות חדשה זו יכולה לאחר מכן לשחרר ממלכה זו של האופל וזרועותיו הרבות במימון ובממשלה. בנוסף, היא מאפשרת לשותפינו המקודשים לאכוף את "היציאה" של חוקים שונים כגון N.E.S.A.R.A. זה יוביל לשפע חדש ולהתמרה מסיבית של לא רק הממשל, אלא איך הכלכלה הגלובלית מתפקדת. זה יביא לכם הזדמנות לראות גילוי פורמלי של אחינו ואחיותינו בחלל ובכדור הארץ הפנימי. עם זה בהישג יד, השלטון של האופל באמת מסתיים. ממלכה חדשה תיוולד כדי לקחת אתכם לשפע ולתודעה מלאה. ההתעלות הזו המגיעה של הממלכה על פני השטח תתמיר את גאיה ותאפשר לכל אחד מכם לגלות מחדש בצורה מבורכת מי אתם באמת. במהלך פעולה זו, אנו נגיע קדימה וננחה אתכם בנושאים אלה שהם חיוניים למה שכל אחד צריך לדעת!
כישות מודעת במלואה אתם תצטרכו להבין מספר עקרונות בסיסיים. כל אחד מאיתנו, כאשר אנו השגנו חיי נצח, הודרכנו על כך על ידי קבוצה מיוחדת של מאסטרים נעלים. משימתנו היא לשכפל היבט זה של לימודינו. בכוונתנו שתהפכו לשותף מלא באור ברגע שמעבר זה מושלם. לאחר שזה נעשה, אנו צריכים להכין אתכם כיצד עלינו לעבוד ביחד על משימות מקודשות רבות שניתנו לנו על ידי השמיים. אנו כולנו נהייה בשירות האלוהי של האור. זה יעשה במספר דרכים מיוחדות, ואנו עומדים להשיג תאימות זאת במהירות.  כל אחד מכם הינו נשמה מיוחדת אשר הגיעה לכאן בשל מערכת מיוחדת מאוד של סיבות אלוהיות. סיבות מבורכות אלה מאפשרות לקבוצה זו ללמוד, לדבוק ולאחר מכן לבצע את המשימות השונות שהוקצו לנו על ידי הבורא. הכול ייעשה!
היום, המשכנו את מסרינו על מה שמתרחש כאן. אנו גם רוצים לתת לכל אחד מכם ברכה מקודשת. יהי רצון שעונת החגים של סוף שנה זו תהיה התחלה של סדרת נסים קטנים וגדולים אשר ייחשפו במהירות תקופה חדשה זו לכולם! אנו קרובים לגילוי ולאיחוד הגדול של כל האנושות! דעו, יקרים, האספקה שלא ניתן לספרה והשפע האין-סופי של השמיים הם אכן שלכם! לכן היו זאת! Selamat Gajun! Selamat Ja (סירנים היו אחד! ושמחו!)



Translation: Gili Weizman



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

esoteric



SUBTITLES IN ENGLISH, ESPAÑOL, PORTUGUÊS

Click upon the circle after the small square for captions

invoca


לחצו בבקשה על הריבוע הימני בתחתית מסגרת הוידיאו כדי לקבל את הכתוביות .

AN INVOCATION

14:02:2014 - 09:00H BRISBANE, AUSTRALIA

JERUSALEM -01:00H on 14:02:20

http://24timezones.com/





Sheldan Nidle Interviewed by Maarten Horst

Hino SL



Please sign this Petition

Foto

Read more about it and sign it here:
http://www.avaaz.org/en/petition/How_to_REALLY_Save_US_Army_Recruiters_From_Preventable_Suicides/?eQSwffb


MAKE THIS VIRAL! Prepare For Change

It is time now to make the next step in creating the infrastructure for the Event on the surface of this planet.

The main reference site with preparedness instructions for the general population has reached a certain degree of completion and needs to go viral:

http://prepareforchange.net/

Although the civil authority and the Resistance Movement will provide their own infrastructure at the time of the Event, it is very important to have grassroots infrastructure as well. Our alternative infrastructure will fill in the gaps and will ensure that the transition will be smoother and more harmonious.

Six task groups were created: planetary leadership group, healers group, media group, new renaissance group, new technologies group and financial group. All these groups will develop practical tools which can help easing the transition at the time of the Event in their specific area.

If you want to actively participate in any of those six groups, click here:

http://prepareforchange.net/participate/

Our website will be translated into many world languages so the message can spread worldwide. We are actively seeking translators and if you wish to join our translation teams, use the same participation form, stating that you wish to volunteer as a translator:

http://prepareforchange.net/participate/

There will be many projects pertaining to the preparedness of the surface population for the Event announced on my blog very soon and our new website will be the main communication hub for those projects


Sheldan Nidle Free Webinar