קוראים

יום שבת, 14 בדצמבר 2013

10.12.2013




מסר של  Sheldan Nidle, מיום 10 בדצמבר 2013



4 יגואר, 17 זרימת השמש מחוברת לאמא כדור הארץ, 10 אדמה.

Selamat Jalwa! אנו חוזרים עם הסברים רבים! במהלך השבועות האחרונים נעשתה התקדמות רבה לאכוף באופן חוקי את התרחשותם של מספר דברים חשובים. נאמר לארגונים המוניטריים העיקריים אשר מפקחים על המטבעות בעולם להתכונן לאיפוס ענק אשר תוצאתו תהיה פרסום תקנות בנקאיות חדשות ובסופו של דבר עם סדרות של מטבעות ממתכת יקרה. שינוי ענק זה עומד להיות ההקדמה למסירתם של כל כספי השפע ולעלייתו של ממשל חדש. תהליך זה ממשיך. הקבוצות השונות המרכיבות את בעלי בריתנו בכדור הארץ אילצו את חתימתם של מספר הסכמים בעלי חשיבות ופרסומם של כמה תזכירים קריטיים. פריטים אלה הם עכשיו גורמים לשינוי הרצוי שיקרה בשעה הנכונה ובאופן האלוהי. אנו מצפים באופן מלא שיינתן ביטוי לדברים אלה בקרוב. התנועה קדימה החשובה ביותר התחילה ביום ההודיה האמריקאי כאשר אירופה ביסודה התחייבה לאיפוס מטבע ברחבי העולם. זה הגדיר את המועדים לשחרורם של מטבעות משוערכים מחדש חדשים. הצעדים הבאים בדרך!

נחתמו הסכמים המבטיחים כי העיקרון העיקרי מאחורי השפע הגלובלי מתרחש בהקדם האפשרי. מספר ממשלות נפגשו עם בעלי בריתנו וסקרו בפירוט את מה שעומד לקרות הלאה. כמות ענקית מוגנת של ביליונים של זהב ושטרלינג נמצאים כעת בעמדה לאכוף מטבע יציב יותר על העולם. השיערוכים המוצעים יקבעו מערכת מטבע אשר תסיים את שליטתם של צפון אמריקה ומערב אירופה. ניתנה הסכמה למציאות חדשה המבוססת על דיפלומטיה אשר אינה מוכוונת סכסוך. בהסכמים אלה נכלל נתיב לגילוי ופרסום של שפע טכנולוגיות חדשות שכרגע מודחקות. טכנולוגיות אלה הינן אמצעים לסייע לתרחיש הגילוי כולו.  זה קריטי להסיר מכשולים קיימים כלשהם לגילוי ולתודעה מלאה. האופל והקבוצות השונות של משרתיו לחוצים. בכל זאת, אנו מבינים שאתם צריכים זמן לספוג באופן מלא את מה שכל זה עכשיו משתמע מכך. 

אנשי הקשר שלנו עובדים במשותף עם אלה מאגרטה. מטרתנו האלוהית היא להעביר את כל זה לאורך כל הדרך במהירות האפשרית.  המאסטרים הנעלים מיידעים את חסידיהם היקרים על מה שעכשיו נדרש. אנו צריכים להשתמש באילוצים השונים של החוק הבינלאומי כדי לשלוט על כך ולהניע תמיד קדימה. ארגונים מוניטריים שונים החליטו לטובתנו והגדירו מספר לוחות זמנים עיקריים. הם עכשיו מקודמים על ידי שותפינו הארציים והם נעזרים על ידי עבודתם של אנשי קשר משותפים שלנו. מחויבותנו נשארת להתיר את אי הסדר הנוכחי הנשלט על ידי האופל אשר מנהל את עולמכם. פעולה זו ממשיכה להתקדם בקצב האלוהי שלה.  מספר ממשלות עיקריות אשר יושבות בראש הכאוס הזה יודעות על התמדתנו ויודעות כמה עמדתם נהפכה לשבירה. זה מוביל לפניקה כלשהיא, ומה שהם מבשלים באסיה ובאירופה לא יטוס. לכן, ממשלות אחרות רבות עכשיו בגלוי או בסתר מתנגדים לתוכניות שונות אלה.

עמדתנו, וזו של האגרטנס, הן די דומות בגישתן. הזמן הגיע להביא תסבוכת זו, כמו סוף השנה הגרגוריאנית הזו המסתיימת, לעצירה מלאה. זהו הזמן לסיים את אותם דברים ולהמשיך לשלבים הבאים, אשר כוללים גילוי גלובלי מלא. גילוי גורם לעצירה סופית של מעשי קונדס עליזים אלה ומתיר חשיפה מלאה על מה שהתרחש בעבר לפני עשור ועשור וחצי. שנים אלה בעבר ראו ניסיונות ענקיים לדכא את חזרתכם לתודעה מלאה. אלה נכשלו במידה רבה. מה שנשאר יופסק ברגע שמתרחש הגילוי. מעשי הקונדס שהאופל העדיף אותם ידועים והם כרגע מוקטנים. מעט דברים מתרחשים עדיין אבל אלה רק זמניים. האמצעים לבטול מכשולים אלה הינם בהישג יד. מה שמתרחש כעת מכוון לספק דרך להאיץ את מה שהאופל עכב. אנו נעים קדימה במהירות ומתכוונים להביא לכם חדשות טובות בקרוב. האופל הוא על רגליו האחרונות ומבין שהסוף הוא באמת מאוד קרוב! 

ברכות! אנו המאסטרים הנעלים שלכם! אנו מגיעים היום עם כמה חדשות מבורכות! הגלובוס שלכם נכנס להתחלתה של מציאות חדשה. שינויים מטבע רבים צצים ברחבי עולמכם. שינויים אלה יהיו מלווים באירועים אחרים אשר יגרמו לשפע חדש, ושינויים דרמטיים יעודדו את עלייתו של ממשל חדש ותקנות בנקאיות מחמירות מאוד. עוזרינו הרבים עסוקים בפעולות כדי להביא מציאות מבורכת לכדור האלוהי הזה. ממלכתם עכשיו בעיצומם של סדרות משא ומתן סודי חשוב מאד להביא לכם שפע וחופש. בינתיים, אנרגיות חדשות לעצם העצה משנות את המאוד מבנה של העצמי הפיזי שלכם. התמרות אלה של גופכם מציגות צ'קרות חדשות והתרחשותן מלווה בכמה מכאובים, כאבים ואי נוחות אחרת. אלה הם רק לסלול את דרככם לתודעה מלאה.

שינויים רוחניים ופיסיים אלה הינם חלק מתוכנית גדולה יותר להעביר מציאות מקודשת זו לתוך האור. השמיים גזרו לפני כמה זמן ששלטונם של אנשי האופל עומד להסתיים. זמן זה הוא המעבר בו כוחות האופל מתמעטים והאור מתחיל את שליטתו מחדש. משימתנו האלוהית היא להאיץ התמרות אלה וליידע אתכם מה כל המשמעות לאמונות המקודשות שלכם ולחזיונות הרבים היקרים שלכם של מציאות זו. אנו מבינים באופן מלא את המבוכה שלכם כשאתם מקשיבים לרבים מהסיפורים המניפולטורים אשר התקשורת שלכם מתכוונת לספק לכם. משרתיהם הרבים של האופל עדיין לא מבינים באופן מלא מה נכון עבורם לומר. הדבר הטוב ביותר הוא עבור האור להגיע ולהסביר ברגע הנכון מה באמת מתרחש מסביבכם. לנו ניתנה משימה הכי מבורכת זו!

עולמכם הינו במהפך. גאיה נפטרת מכל ההתעללות והסבל שניתנו לה מדי יום באמצעות נציגיהם הרבים של האופל. תהליך זה מספק רעידות אדמה חזקות ורבות, התפרצויות וולקניות ומזג אויר מוזר השכיחים ברחבי גלובוס זה. זה עומד להיות הרבה יותר גרוע עד שכליו העיקריים של האופל של התעללות וסבל זה יעצרו לחלוטין. כסף הוא באמת משהו אשר מחזיק מידה רבה של כוח עליכם. יש צורך לשים אותו בנקודת מבט נכונה. איפוס המטבע, תקן זהב עולמי, מחילת חובות, שפע חדש ותקנות בנקאיות מחמירות חדשות יסייעו להשגת מטרה זו. כסף, לבבות יקרים,  אינו חיוני. צמיחתכם בתודעה ואכפתיות גדולה אחד לשני בהחלט יותר חיונית! ביחד עם זה הוא הצורך החיוני לאהבה, חיים וחוכמה אלוהית. זהו הנתיב ששמו אתכם עליו. הושענא! הושענא! הושענא!

היום, נתנו לכם מסר נוסף בסדרת מסרינו לגבי התמרתה של מציאות זו. השמיים והמסייעים האלוהיים הרבים של השמיים על גלובוס מקודש זה נעים במהירות לקראת פתרון של ההשפעות הרבות המבוצעות על ידי האופל עליכם. הרגע מגיע לסילוק כל מה שעינה אתכם. יום חדש מתקרב עבור כל מי שמתגורר על פני השטח של כדור הארץ הזה! דעו, יקרים, האספקה שלא ניתן לספרה והשפע האין-סופי של השמיים הם אכן שלכם! לכן היו זאת! Selamat Gajun! Selamat Ja (סירנים היו אחד! ושמחו!)



Translation: Gili Weizman



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

esoteric



SUBTITLES IN ENGLISH, ESPAÑOL, PORTUGUÊS

Click upon the circle after the small square for captions

invoca


לחצו בבקשה על הריבוע הימני בתחתית מסגרת הוידיאו כדי לקבל את הכתוביות .

AN INVOCATION

14:02:2014 - 09:00H BRISBANE, AUSTRALIA

JERUSALEM -01:00H on 14:02:20

http://24timezones.com/





Sheldan Nidle Interviewed by Maarten Horst

Hino SL



Please sign this Petition

Foto

Read more about it and sign it here:
http://www.avaaz.org/en/petition/How_to_REALLY_Save_US_Army_Recruiters_From_Preventable_Suicides/?eQSwffb


MAKE THIS VIRAL! Prepare For Change

It is time now to make the next step in creating the infrastructure for the Event on the surface of this planet.

The main reference site with preparedness instructions for the general population has reached a certain degree of completion and needs to go viral:

http://prepareforchange.net/

Although the civil authority and the Resistance Movement will provide their own infrastructure at the time of the Event, it is very important to have grassroots infrastructure as well. Our alternative infrastructure will fill in the gaps and will ensure that the transition will be smoother and more harmonious.

Six task groups were created: planetary leadership group, healers group, media group, new renaissance group, new technologies group and financial group. All these groups will develop practical tools which can help easing the transition at the time of the Event in their specific area.

If you want to actively participate in any of those six groups, click here:

http://prepareforchange.net/participate/

Our website will be translated into many world languages so the message can spread worldwide. We are actively seeking translators and if you wish to join our translation teams, use the same participation form, stating that you wish to volunteer as a translator:

http://prepareforchange.net/participate/

There will be many projects pertaining to the preparedness of the surface population for the Event announced on my blog very soon and our new website will be the main communication hub for those projects


Sheldan Nidle Free Webinar