קוראים

יום חמישי, 28 בנובמבר 2013

26.11.2013




מסר של  Sheldan Nidle, מיום 26 בנובמבר 2013  




3 שמש, 3 זרימת שמש, 10 אדמה.

Selamat Balik! אנו חוזרים עם חדשות טובות נוספות! הקבוצות השונות אשר מגדירות את התצורות הסופיות עבור המערכת הפיננסית החדשה מתחילות לפקח על הימים האחרונים של שיטת האופל הנתעבת. חשיפתו של האיפוס העצום של המטבע הגלובלי, מוכנה. השלב הראשון של הליך מורכב זה בדרך. יתרת המערכת החדשה הזו תופיע כאשר הממשל החדש מגיע און ליין.  התבוננו בזהירות כשהפלגים הרבים המרכיבים את בעלי בריתנו בכדור הארץ עובדים בחריצות כדי להעביר את עולמכם לקראת שפע חדש וקבוע. בינתיים, מיושמים בלמים חדשים לשלטון האופל. ממשלות רבות מסביב לגלובוס שלכם מרגישים את הלחץ על השחיתות המתמשכת שלהם ועל משוא הפנים המוחלט של המגזרים העשירים יותר של חברתכם, בהתאמה. סוג זה של ממשל אינו עובד יותר. במשך זמן רב מדי הוא יצר ממשלה שאינה אחראית אשר לא ניתן יותר לסובלה.  לכן, תנועה לכיוון מהפיכה גלובלית גדלה מדי יום. הממשל החדש והמערכות הפיננסיות יפתרו ביצירתיות בעיות אלה.

ההתמרה בתודעה הופכת עכשיו את המבנים החברתיים והפוליטיים השונים הפועלים בחברות הרבות שלכם, ללקויים. כאשר יכולתכם או להיות בזיקה הדדית ו/או לתקשר את השינויים, היא מספקת אמצעים לחוש עוולות בקלות גדולה יותר, ולנתח חברות אלה בצורה שונה. הדברים שאתם פעם לקחתם כמובן מאליו, לא נראים יותר נכונים. אתם מתחילים להבין שנחוצה גישה שונה. הטבע היומיומי של המערכות החברתיות האלה מתחיל להיראות קטנוני לכם. אתם מסתכלים בזהירות בחלופה המסוגלת להתקיים, אבל אף אחת מהן לא נראה זמינה. מחשבותיכם הפנימיות מבטאות את שאט הנפש שלכם למה שסובב אתכם. תסכולכם גדל. התהליך הוא כרגע מתפשט בגלובוס. מה שבעלי בריתנו בכדור הארץ עושים הוא לכן חיוני למה שיבוא בעקבותיו: מערכות פוליטיות וחברתיות חדשות המבוססות על שפע, וזרימה חופשית של מידע וטכנולוגיה חדשים שקודם לכן דוכאו על ידי עובדי האופל. חברה מתוקנת זו גם תפתח את הדלת לכמות עצומה של גילוי.

גילוי באמצעות המאסטרים הנעלים, וגילוי באמצעות המשטר החדש של נוכחותנו ושל האגרטנס הם קריטיים כדי להוביל לכיוון תודעה מלאה. כל צעד צריך קצת זמן עבורכם כדי לספוג באופן מלא את הכמות העצומה של נתונים וחוכמה חדשה שאתם צריכים. בתחילה, היסודות המסורתיים של חברתכם יהיו "מפוצצים" ולאחר מכן  יוחלפו על ידי משהו לגמרי חדש לכם. שינויים אלה "יסובבו אתכם בלולאה" (המתרגמת - ביטוי שמשמעותו - יפתיעו אתכם). בשל הישארותכם באופן ציורי בסחרור בגלל זה, אתם תצטרכו זמן להסתגל מחדש ולהשלים עם אמיתות חדשות אלה. ברגע שזה נגמר, אתם יכולים לאחר מכן להכין את עצמכם למה שיבוא בעקבות זאת. אנו מבינים כי גודל הידע המוצג לכם יגרום לרבים מידה גדולה של אי נוחות. הכללים המסורתיים של חברתכם יאותגרו בתחילה ולאחר מכן ייזרקו הצידה. האמיתות החדשות יגובו באמצעות גילויים אשר מאפשרים לכם להבין טוב יותר איך האופל עבד את הבישול הקסום של שקרים, הונאה ומניפולציות מיומנות. אמיתות אלה יכינו אתכם לצעדים האחרונים לכיוון תודעה מלאה.

הזמן הנוכחי הוא זמן של מעברים. המציאות הנוכחית שלכם דועכת והיא זקוקה נואשות לשינוי. אלה בשמיים אשר מפקחים על מציאות זו יודעים זאת ונעים לכיוון אחת בה התודעה שלכם מתרחבת ואתם פוגשים את שכנכם בכדור הארץ הפנימי ואותנו. קבוצת השינויים המשמעותיים למושג שלכם על מציאות יאיץ אתכם לכיוון תודעה מלאה. חוסר הגילוי הנוכחי לא יכול להמשיך הרבה יותר. למעשה, השמיים הגדירו לוח זמנים לאופן בו זה יתרחש. זו הסיבה מדוע אנו יודעים שהעתיד המיידי שלכם יביא את השינויים שאנו דנים עליהם, כמו גם את הקשר הראשוני.  ממלכה זו שלכם היא חיים על זמן שאול. הרגע עבור כניסתנו הרשמית לתוך מציאות זו הוא מאוד קרוב. המאסטרים ושותפיהם מוכנים לגלות מערכות פיננסיות וממשלתיות חדשות. אנו עוזבים אתכם עם חדשות טובות אלה. היו בשמחה והרגישו כמה קרובה להיחשף מציאות חדשה זאת. העתיד שלכם עומד להיות מלא בחופש, התרחשויות מופלאות ואיחוד מחדש גדול עם כולנו! 

ברכות! אנו מגיעים לדבר איתכם על דברים רבים! נכון לעכשיו, אתם נמצאים בעיצומם של שינויים שהינם הקדמה לתודעה מלאה. שינויים עדינים אלה עושים את מה שלקח לנו להשיג במחזורי חיים רבים. אתם בטוחים על הדרך למציאות חדשה אשר דורשת את השתתפותכם המלאה. לכן, השמיים עיצבו שותפות מיוחדת בין האגרטנס, הפדרציה הגלקטית ובינינו. שותפות זו משנה את המציאות שלכם בדרכים מאוד מדויקות. ההיבטים הנוכחיים אשר לכאורה שולטים על המציאות שלכם, דועכים. כוחם יוחלף על ידי אלה אשר מתכוונים רק את הטוב המבורך עבורכם. נכון לעכשיו, המציאות שלכם נראית תקועה בשעה שהבטחות של עושר מבזיקות לפניכם וטרם התממשו. שמועות עפות מסביב כמו  נחילי יתושים רעבים. בנוסף, מידע מבלבל מופגז עליכם ללא הרף. מצב לא קדוש זה עכשיו מוכן להיחשף. אירוע מופלא מוכן להתרחש!

אלה היחידים וקבוצותיהם המתאימות אשר עובדים בחשאי איתנו יום יום ומוכנים לשחרר הפתעה לחג ההודיה! במהלך העשורים האחרונים, אנו אספנו אמצעים לספק את הצעד הגדול הראשון במצעד לכיוון החופש המוניטארי שלכם. צעד זה מערב לא רק את הכספים הקיימים, אלא גם דרך להגן עליהם מפני המזימות הלא קדושות של האופל. מה שאנו יכולים להצהיר כאן הוא רק שדברים אלה מוכנים להיחשף. המשטרים הרבים הלא חוקיים של האופל מרגישים בטוחים בצורה שקרית שמה שהם עומדים לבצע, יכול איכשהו לעבוד. זה למעשה בפועל דבר בלתי אפשרי גדול. שותפינו המבורכים עומדים לעשות משהו מיוחד לסייע לכם לשמור על המיקוד הגדול שלכם. אל תתייאשו. הישארו חיוביים. דברים טובים עומדים להתרחש. מציאות חדשה, יקרים, עומדת להיוולד!

האופל ועובדיו בבנקאות ובממשל מבינים את מידת הגועל שהם גרמו לכם. עם זאת, לא אכפת להם. כל אחד מהמיזמים האחרונים שלהם הוא על סף חורבן. העתיד של מיזמי האופל שלהם הוא כישלון קרוב. מאמצינו המשפטיים והרוחניים השונים הם על סף הצלחה מוחלטת. עם זאת, הם ממשיכים לשקר, לזמום ולכאורה להישאר בעלי כוח כתמיד. "ההפתעה" המגיעה תדגים מה זה אמיתי. אנו מבקשים רק שאתם תחזיקו באנרגיה של תקווה ותעצבו מציאות משגשגת חדשה. דברים נהדרים אלה הופכים אמיתיים. תומכינו הרבים עוקבים אחר פרוטוקולים אשר יפרחו בקרוב ונותנים לכם שורה של הצלחות אשר תאפשר לנו ללמד אתכם ולאפשר את הגילוי של מה באמת מונח מעל ומתחת לכם. המשפחות הרוחניות והחלל שלכם כאן!


היום, המשכנו עם המסרים הקצרים שלנו על מה שמתרחש. רגע החגיגה מגיע. הזמן מגיע לשחרר ממלכה זו מהרודנים הזדונים שלה. אירועים נהדרים אלה עומדים להביא איתם את המסך האחרון למה שקנונית האופל עשתה במשך אלף שנה. שמחו! הזמן לניצחונכם בהישג יד! דעו, יקרים, האספקה שלא ניתן לספרה והשפע האין-סופי של השמיים הם אכן שלכם! לכן היו זאת! Selamat Gajun! Selamat Ja (סירנים היו אחד! ושמחו!)



Translation: Gili Weizman



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

esoteric



SUBTITLES IN ENGLISH, ESPAÑOL, PORTUGUÊS

Click upon the circle after the small square for captions

invoca


לחצו בבקשה על הריבוע הימני בתחתית מסגרת הוידיאו כדי לקבל את הכתוביות .

AN INVOCATION

14:02:2014 - 09:00H BRISBANE, AUSTRALIA

JERUSALEM -01:00H on 14:02:20

http://24timezones.com/





Sheldan Nidle Interviewed by Maarten Horst

Hino SL



Please sign this Petition

Foto

Read more about it and sign it here:
http://www.avaaz.org/en/petition/How_to_REALLY_Save_US_Army_Recruiters_From_Preventable_Suicides/?eQSwffb


MAKE THIS VIRAL! Prepare For Change

It is time now to make the next step in creating the infrastructure for the Event on the surface of this planet.

The main reference site with preparedness instructions for the general population has reached a certain degree of completion and needs to go viral:

http://prepareforchange.net/

Although the civil authority and the Resistance Movement will provide their own infrastructure at the time of the Event, it is very important to have grassroots infrastructure as well. Our alternative infrastructure will fill in the gaps and will ensure that the transition will be smoother and more harmonious.

Six task groups were created: planetary leadership group, healers group, media group, new renaissance group, new technologies group and financial group. All these groups will develop practical tools which can help easing the transition at the time of the Event in their specific area.

If you want to actively participate in any of those six groups, click here:

http://prepareforchange.net/participate/

Our website will be translated into many world languages so the message can spread worldwide. We are actively seeking translators and if you wish to join our translation teams, use the same participation form, stating that you wish to volunteer as a translator:

http://prepareforchange.net/participate/

There will be many projects pertaining to the preparedness of the surface population for the Event announced on my blog very soon and our new website will be the main communication hub for those projects


Sheldan Nidle Free Webinar