קוראים

יום שבת, 8 בפברואר 2014

04.02.2014



Update by Sheldan Nidle for the Spiritual Hierarchy and the Galactic Federation



מסר של  Sheldan Nidle, מיום 4 בפברואר 2014


 8 כלב, 13 סימני חיים, 10 אדמה.


Dratzo! המציאות שאתם עכשיו שוכנים בה, משתנה. כשהיא עושה זאת, קנונית האופל משאירה מאחוריה את ההיסטוריה הנוראה שלה, והרשת העצומה המחוברת הדדית של עושר וכוח מאולצת להשתנות. הדרכים הישנות לפיהן קנונית האופל שמרה על כוח, מתחילות להחליק. כוחותיהם שהצטברו במשך אלף שנה, מועברים לקבוצה חדשה יותר מודעת ויותר אנושית.  מנהיגים חדשים אלה מבינים את האופי הרגיש של המעברים הנדרשים על ידי השמיים. זהו זמן לחגוג שינויים ארוכים מאוחרים אלה ובתמיכה מלאה במה ששינויים אלה מתכוונים.  האנושות על פני השטח הוחזקה במחלת השכחה המוקפת על ידי מסתורין, ויש צורך להסביר אנומליות אלה. זה עבור האחרים כמו המאסטרים הנעלים ואחיכם בכדור הארץ הפנימי להסביר זאת לכם. משימתנו היא לתת לכם הבנה קצרה על מה שמתרחש. כשאתם עוברים מוטציה, אתם הופכים פחות ופחות רגישים ל"משחקי המיינד" שבוצעו זמן רב לטובתה של קנוניה זו על ידי התקשורת ותעשיות הבידור שלכם.



אתם ללא ספק מתוסכלים וכועסים על מה שעובר באמת במציאותכם. האופל ממשיך לתמרן את מזג האוויר שלכם, את המערכת הפיננסית שלכם ואפילו מנחה ממשלות על מה מדיניותה זקוקה לפעולה ואיך להתעלם מהאחרים. מאחורי מציאות הנראית בלתי שבירה קיים כוח סודי שמגביל את האופל ומתיש באופן חוקי אותו מכוחותיו העצומים. קואליציה זו מסוגלת לכך בשל עושרה העצום והשפעתה. אנו ממשיכים לסייע למערכת פעולות זו באמצעות הרוח (Spirit). לפני זמן רב, הוקמה מערכת כדי לשנות את אופן פעולתה של המערכת המוניטארית. נאמנויות גדולות שונות בעולם הוקמו ומאז, סדרות של "שכבות" נוספו לבסיס על ידי האופל. במאות השנים לאחר מכן, האור קבל שליטה על סדרות מוחרמות של פיקדונות זהב וכסף עצומים. אלה הם הבסיס למה שעכשיו מתרחש מסביב לגלובוס שלכם ויסיים שיעבוד חוב גלובלי, יביא לכם ריבונות אישית ויתיר לממשל חדש לשלוט!

הצי שלנו נמצא כאן בשביל הקשר הראשוני. אנו העברנו את שניים וחצי העשורים האחרונים בלימוד עליכם והתחלנו לכרות בריתות עם אלה אשר התכוונו לשחרר אתכם מהמאסטרים האפלים שלכם. השמיים שלחו אותנו לכאן לצפות בעברכם לתודעה מלאה. בזמן האלוהי הנכון, אנו צריכים להתערב ולייעץ וללמד את שלביכם הסופיים של התמרה זו. במהלך זמן זה, אנו צפינו באדונים האפלים שלכם, האנונאקי שינו צדדים ונטשו את העבודה להמיר באופן קבוע אתכם לתוך עבדיהם מוגבלי התודעה. עכשיו, אנו עומדים להציג אותנו לכם ולהתכונן לנחיתה המונית. משימה זו תסיים את הבידוד הארוך שלכם. אתם תלמדו כמה מעוותים ולא נכונים היו הסיפורים שהאכילו אתכם באמצעות ספרי ההיסטוריה והמדע שלכם. זה בסדר לשנות את תחושותיכם לגבי המקורות האמיתיים שלכם. אתם, למעשה, חוצנים. אבותיכם המקוריים היו מתיישבים ממקומות בכל רחבי גלקסיה זו וה- DNA שלהם התערבב באופן יסודי בכולכם.

לכן, אתם למעשה תערובת מוזרה של נוסחה גנטית נהדרת. DNA  זה עוד יותר עורבב באמצעות זרימה גדולה של נשמות מגלקסיה זו. זה הפך אתכם לתערובת מאוד מפוארת אשר תורכב מחדש בחדרי האור אשר יחזירו אתכם לתודעה מלאה. השמיים ספרו לנו שהתוצאה של כל זאת עומדת להיות חברה גלקטית נמרצת ונפלאה. אתם עומדים לבצע פעולות רבות אשר מביאות שלום אמיתי לגלקסיה זו, ומביאות נסים גדולים רבים למגזר  שלם זה של פיזיות.  אלה יאפשרו לעשרות אלפי גלקסיות לבוא ביחד. אנו שמחים בגין צווים רבים מקודשים אלה של השמיים. הם מאשרים את מה שאנו תמיד ידענו לגביכם  ולגבי החברה הגלקטית של גאיה. הטיפוח שלכם יתחיל כאשר אנו נגיע בקרוב. לוח זמנים הוא בתוקף. אנשי הקשר והשגרירים שלנו מבצעים את השינויים הנדרשים  באשר לאיך אנו צריכים להמשיך. הזמן עבור ממשל חדש ועבור הנחיתות הוא באמת מתקרב במהירות!

נמאסטה! אנו המאסטרים הנעלים שלכם! התהליך להתמרת מציאות מבורכת זו אל האור, ממשיך. שותפינו השונים מסיימים פעולות אשר יובילו בקרוב למעצרים של אינדיבידואלים רבים אשר מהווים את הדרג העליון של illuminoids. כשאנו מסיימים הליך זה, אנו מכינים אחרים להתחיל את ההתקנה הרשמית של מספר תקנות בנקאיות חדשות. אלה ייצרו את הנתיב באמצעותו אנו יכולים להתחיל סוף סוף את הפצתם של כספי השפע. לשמיים ישנה תוכנית ואנו בצייתנות נותנים לה ביטוי צעד אחר צעד. כאשר כל זה במקומו, ממשל חדש נהפך לאפשרי. בנקודה זו, אנו יכולים להתחיל את התכנית של סדרת שיעורים חיוניים לגבי האופי הרוחני האמיתי של כל אחד מכם וההיסטוריה האמיתית שלכם. מקורותיכם יובילו אתכם לתהות לגבי העבר כך שאתם תראו באופן נכון את כל מה שיש צורך לעשותו!

ההיערכויות המחודשות השונות אשר צריכות עדיין להיעשות, הן כרגע בעיצומן. הראשונה מהן היא סיום התעוררותה של צ'קרת הסרעפת החדשה שלכם. רבים מכם מרגישים תסמינים קלים עד חמורים אשר מופיעים במבט ראשון ככמה סוגי שפעת הקיבה. למעשה, זה לא יותר מאשר פתיחתה של הסרעפת שלכם ושינוי יחסיה הנוכחיים לקיבתכם ולתהליך הנשימה שלכם. זה יכול לגרום לבעיות נשימה, חולשה כללית וכאב כלשהו באזור החזה. באשר לקיבה, אתם יכולים להרגיש בחילות ושלא בקו הבריאות. זו פשוט השפעה זמנית שנגרמת על ידי סוגי אנרגיות שונות שמוצגות, והטיהור של מספר אנרגיות ישנות יותר רבות שאוחסנו זמן רב בסרעפת שלכם. סדרת תסמינים זו יכולה להגיע פתאום ולהימשך מכמה ימים עד שבוע!

לבסוף, ישנו עניין של שינויים אשר קורים לכם בגרונכם ובחזה העליון. זה נגרם בשל הכנסת סדרת אנרגיות גבוהות יותר לצ'קרת הגרון שלכם. זה יכול להיראות כמו גרון כואב או אפילו צורה מוזרה של דלקת גרון. גם זה מצב זמני. זה לעיתים קרובות משולב עם השלב הבא בהכנסת היסודות הסופיים לצ'קרת התימוס החדשה שלכם. סדרת תסמינים אלה יכולה לכלול כאבים חמורים בחזה העליון, תחושה מוזרה של דפיקות לב באותו אזור ובמידת מה ראייה מטושטשת ופעימות קלות בתחתית הראש ובצוואר. כמו התסמינים האחרים, אלה הם זמניים ויכולים להימשך מכמה ימים עד שבוע. שינויים אלה הם חלק מהאצה כללית שעכשיו מושלמים בברכה על ידי מלאכי הגוף שלכם וצוותי הרפואה שמונו לכם. אלה מבשרים כמה קרובים אתם להתמרתכם הגדולה!


היום, המשכנו עם מסרינו השבועיים. אירועים המתרקמים יביאו לכם שינויים גדולים ומאוד רצויים. שינויים אלה מסיימים את שליטתה הארוכה של הקנוניה המאוד אפלה וערמומית. אירועים אלה שמגיעים עומדים להיות המבשרים לשפע, חופש וממשל חדש.  דעו, יקרים, האספקה שלא ניתן לספרה והשפע האין-סופי של השמיים הם אכן שלכם! לכן היו זאת! Selamat Gajun! Selamat Ja (סירנים היו אחד! ושמחו!)



Translation: Gili Weizman



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

esoteric



SUBTITLES IN ENGLISH, ESPAÑOL, PORTUGUÊS

Click upon the circle after the small square for captions

invoca


לחצו בבקשה על הריבוע הימני בתחתית מסגרת הוידיאו כדי לקבל את הכתוביות .

AN INVOCATION

14:02:2014 - 09:00H BRISBANE, AUSTRALIA

JERUSALEM -01:00H on 14:02:20

http://24timezones.com/





Sheldan Nidle Interviewed by Maarten Horst

Hino SL



Please sign this Petition

Foto

Read more about it and sign it here:
http://www.avaaz.org/en/petition/How_to_REALLY_Save_US_Army_Recruiters_From_Preventable_Suicides/?eQSwffb


MAKE THIS VIRAL! Prepare For Change

It is time now to make the next step in creating the infrastructure for the Event on the surface of this planet.

The main reference site with preparedness instructions for the general population has reached a certain degree of completion and needs to go viral:

http://prepareforchange.net/

Although the civil authority and the Resistance Movement will provide their own infrastructure at the time of the Event, it is very important to have grassroots infrastructure as well. Our alternative infrastructure will fill in the gaps and will ensure that the transition will be smoother and more harmonious.

Six task groups were created: planetary leadership group, healers group, media group, new renaissance group, new technologies group and financial group. All these groups will develop practical tools which can help easing the transition at the time of the Event in their specific area.

If you want to actively participate in any of those six groups, click here:

http://prepareforchange.net/participate/

Our website will be translated into many world languages so the message can spread worldwide. We are actively seeking translators and if you wish to join our translation teams, use the same participation form, stating that you wish to volunteer as a translator:

http://prepareforchange.net/participate/

There will be many projects pertaining to the preparedness of the surface population for the Event announced on my blog very soon and our new website will be the main communication hub for those projects


Sheldan Nidle Free Webinar