קוראים

יום שבת, 14 ביוני 2014

10.06.2014


Update by Sheldan Nidle for the Spiritual Hierarchy and the Galactic Federation

מסר של  Sheldan Nidle, מיום 10 ביוני 2014

4 לוחם, 19 אישיות הגיונית, 10 אדמה

Dratzo! אנו מגיעים! עולמכם ממשיך במאבק שקט בין כוחות האופל והאור. מאבק זה כולו הוא על תבוסתם הבלתי נמנעת של האופל ומשרתיו האנושיים הרבים. שותפינו ממשיכים לבנות בריתות ולכפות את מה שהינם בבירור האלמנטים של ניצחונם. יסודות המפתח בניצחון זה אלה הן הכמויות העצומות של המתכות היקרות שברשותם, ובעיקר האלמנט הרוחני הרחב, אשר כולל את עליתן של רמות התודעה והצורך הגדל להיות חופשיים וריבוניים מבחינה רוחנית מהאופל ומהמאות הנתעבות של שעבוד, תאוות בצע ויהירות. קואליציה גלובלית נוצרה אשר דאגותיה העיקריות כוללות סוף לשעבוד החוב, ריבונות לאומית ואישית אמיתית כמו גם חגיגה ברחבי העולם. קבוצה זו מחבקת את האור ועובדת בחריצות לתת לממלכתכם שלטון נקי שקוף ומערכת מוניטארית חדשה. מערכת זו מעודדת את עלייתו של שפע קבוע, חופשי ממסים על ההכנסה המשמשים במשך זמן כה רב למניעת רפורמה מעין זו. במציאות זו, האנושות עומדת לזרוח ולהכין את עצמה להגעתנו. אנו מקדמים בברכה זאת ויודעים כמה אתם מוכנים לחזרתכם לתודעה מלאה.

רמה זו גדלה של תודעה אחראית בחלקה על הבריתות הרבות אשר נוצרות ברחבי הגלובוס. האנושות הופכת מודעת לכך שדרך שונה של ביצוע משימותיה הרבים היא באמת אפשרית.  זו הסיבה מדוע ישנו צורך גדול לסיים את השחיתות הממשלתית ולקשור אותה לאיפוס מטבע חדש ולמערכת פיננסית המבוססת על מתכות יקרות. מערכת זו דורשת רמה גבוהה של שקיפות על מנת להצליח. בהתחשב בפרמטרים אלה, המערכת הפיננסית החדשה תעודד חלוקה מחדש של עושר ואמצעים להתמיר עוני, חוסר מגורים ומיסוי לא צודק. שינוי עצום זה עומד לספק דרך לכל בן אדם לפקח על הרמות המתאימות של ממשל ולסייע להן באמת לייצג אותם. הפריט המעודד מאוד בכך הוא סיום הטיוח הגלובלי, אשר מונע מאיתנו ליצור קשר ראשוני משמעותי איתכם. אנו התבוננו בכך שכל עשור הביא לתוך ההוויה אנשים אשר קבלו את העובדה שהם אינם לבד והם מאוד רוצים ליצור קשר איתנו. עובדה זו גורמת לקשר הראשוני להיות בלתי נמנע.

באור זה, אנו עצבנו בריתות עם החברות הסודיות המקודשות שלכם והצגנו אותן לאחינו בכדור הארץ הפנימי. גם המאסטרים הנעלים שלכם חיבקו אותנו ועכשיו מבינים איך אנו עומדים לסייע בהכנת האנושות לקפיצתה לתוך תודעה מלאה. הברית מאפשרת לנו לתכנן באופן הדדי קשר ראשון מסיבי איתכם. השמיים ממשיכים להכין את כל אחד מכם לתודעה מלאה. שינוי זה במציאות הוא הסיבה שהשפעת האופל נמוגה והסיבה לפניקה הגדולה שנוצרה ביניהם. ייאוש עולה הוא הסיבה לכך שהמציאות העכשווית של האופל נראית לפעמים שאחיזתו של האופל מתהדקת בה. זה רק בלוף המתוכנן לגרום לאי תשומת לב עייפה לניצחונם ההולך ומסתיים. אנו יודעים למעשה שאתם חשים בניצחון זה ומבינים רק כמה הוא קרוב! בתמורה, התקדמנו באיסוף המידע שלנו בשעות היום והשתלנו פגישות "מקריות" בהן אנו מעודדים רבים ליידע אחרים על מה שאנו אומרים להם. לכן, גדלה רשת של אנשי קשר ומכינה את הדרך להודעותינו המגיעות. 

הודעות אלה עומדות להגיע לאחר הכרה פורמלית של הממשלות החדשות של עולמכם. אנשי הקשר שלנו והסגל הדיפלומטי המלווה אותם מבטיחים לנו שמועד ממשי זה הוא די קרוב להגשמה. רבים אשר נבחרו להיות צוותי המעבר לממשל החדש שלכם מבינים מה השמיים עושים. שינוי זה בתודעה מביא איתו את היכולת להשליך את השקרים העיקריים והמניפולציה הגדלה שהועדפה במשך זמן רב על ידי האופל ומשרתיו. זמן חדש זה עומד להיות זמן בו כוחותיכם הפנימיים הגדולים באים לידי ביטוי ובו אתם מוכנים לקבל שורה שלמה של מציאות חדשה. תהליך התמרה זה מאפשר לכם לראות בבירור איך האופל עובד. האלמנט הקריטי הוא לבטל את התכנות השפל וליטול תיקוני מסלול חדשים יותר רוחניים. אלה עומדות להיות התחלתן של אמיתות חדשות אשר מכינות אתכם בעיקר לתודעה מלאה. הן גם מכינות אתכם לקבל תחומי פעילות חדשים בהתייחס למקומכם כדיילים עיקריים לעולמכם המאוד יפה. הם גם מכינות אתכם לאינטראקציות שלכם עם אגרטה ואומת היונקים הימיים שלכם.

נאמסטה, אנו המאסטרים הנעלים שלכם! אנו מגיעים עם כמה חדשות נוספות לגבי מה שעכשיו מתרחש בעולמכם. המשפחות העתיקות שהיו אחראיות זמן רב על המחסן העצום הסודי של זהב, כסף ואבנים יקרות מוכנות לקחת את השפע שלכם לשלב הבא. הן סידרו איתנו כדי להביא את העושר שלכם לשלב המסירה. בהתאם לרצונותיהם, אנו עושים את הסידורים המאוד נחוצים, אשר יכולים להעביר שפע זה בבטחה קרוב יותר מאשר אי פעם אליכם. נוסף על כך, אנו מברכים את אלה הנמצאים במספר ממשלות אשר מסייעות לנו עם ייפויי הכוח לממשל חדש הנחוצים לעזור לכם לקבל למעשה את ברכותיכם. הפעילות היא בהכנה למעבר מסיבי אשר יאפשר לתת ביטוי לברכות אלה. בנוסף, שותפינו בכדור הארץ הפנימי מכינים תהליך אשר יאפשר כי מעבר מסיבי זה יקרה בצורה חלקה ככל שאפשר.  דברים אלה הינם בהתאם לתוכניתם האלוהית של השמיים להחזירכם לתודעה מלאה.

קנונית האופל מבינה רק כמה חסרת תועלת התנגדותם המתמשכת. אף על פי כן, פחדיהם יוצרים בהם צורך להתנגד עד לרגע האחרון מאוד. פחדיהם יוקלו באמצעות מה שעכשיו מתוכנן על ידי השמיים. זה הכרחי בתחילה לעצב מציאות אשר נותנת להם רק אופציה אחת, כניעה לאור ללא תנאים. אלמנטים אלה מגיעים לשיאם בדחיפתם של מתנגדים אלה מכוחם ולאפשר חלוקה מחדש יציבה של העושר העצום של פלנטה זו. מדיניות זו לא עוזבת אותם לגמרי חסרי כול. למעשה, היא מאפשרת להם את ההזדמנות להפוך לחלק מקבוצה ענקית אשר מעבירה את האנושות המבורכת לקראת תודעה מלאה. בשלב זה, יכולה להתקיים "מדינת חיים" חדשה המבשרת את מסעכם הסופי אל חדרי האור ולתודעה מלאה. מסע מקודש זה הוא עבור כולם שילכו בעקבותיו. אנו עושים זאת בחסד אלוהי ובשמחה מלאה!

מה שמרחש בעולמכם הוא שינוי מקודש באופן עבודתה של חברתכם הגלובלית הזו. אתם נחשפים לרעיונות ולמושגים חדשים שהינם רק אפשריים כיוון שהאור הגיע בצורה מבורכת והתחיל דרך עבור כולם כדי שתהיו חופשיים. זהו זמן לאפשר לכל דבר לקרות בתוך החסד האלוהי הניתן לנו על ידי הבורא. היתר זה מאפשר לכל אחד לשחרר את האינטראקציות הקרמתיות של ממלכה זו ולנשום בחופשיות. כל האשמה, הדאגה והפחדים שאינם במקומם עומדים להינמס וייעלמו כשאנו כולנו מתחברים מחדש אחד עם השני. זמן אלוהי זה יוצא לדרך באמצעות השפע והאירועים המדהימים שנקבע שיתרחשו. היו מוכנים יותר מאי פעם לרפא ולסלוח לפשעי חבריכם. אתם כולם מלאכים פיסיים באימון.  מכינים את כולכם ללמוד באמת על אהבה וללכוד באופן מלא את האור האלוהי אשר נשפך מדי יום לתוך מציאות זו. דעו בליבכם שהתסכולים בחייכם מוכנים להתפזר. דרך זהב חדשה ממתינה!

היום, המשכנו עם החדשות שלנו על מה שקורה מסביבכם. ממלכה חדשה נולדת. דרכים חדשות מתחילות להיחשף. בכך, ישנם אמצעים להצלחה, שפע ושמחה! היו מוכנים לראות זאת בא לידי ביטוי ולהרגיש במציאות את הפלאות המופיעות מסביבכם! דעו, יקרים, האספקה שלא ניתן לספרה והשפע האין-סופי של השמיים הם אכן שלכם! לכן היו זאת! Selamat Gajun! Selamat Ja (סירנים היו אחד! ושמחו!)



 Translation: Gili 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

esoteric



SUBTITLES IN ENGLISH, ESPAÑOL, PORTUGUÊS

Click upon the circle after the small square for captions

invoca


לחצו בבקשה על הריבוע הימני בתחתית מסגרת הוידיאו כדי לקבל את הכתוביות .

AN INVOCATION

14:02:2014 - 09:00H BRISBANE, AUSTRALIA

JERUSALEM -01:00H on 14:02:20

http://24timezones.com/





Sheldan Nidle Interviewed by Maarten Horst

Hino SL



Please sign this Petition

Foto

Read more about it and sign it here:
http://www.avaaz.org/en/petition/How_to_REALLY_Save_US_Army_Recruiters_From_Preventable_Suicides/?eQSwffb


MAKE THIS VIRAL! Prepare For Change

It is time now to make the next step in creating the infrastructure for the Event on the surface of this planet.

The main reference site with preparedness instructions for the general population has reached a certain degree of completion and needs to go viral:

http://prepareforchange.net/

Although the civil authority and the Resistance Movement will provide their own infrastructure at the time of the Event, it is very important to have grassroots infrastructure as well. Our alternative infrastructure will fill in the gaps and will ensure that the transition will be smoother and more harmonious.

Six task groups were created: planetary leadership group, healers group, media group, new renaissance group, new technologies group and financial group. All these groups will develop practical tools which can help easing the transition at the time of the Event in their specific area.

If you want to actively participate in any of those six groups, click here:

http://prepareforchange.net/participate/

Our website will be translated into many world languages so the message can spread worldwide. We are actively seeking translators and if you wish to join our translation teams, use the same participation form, stating that you wish to volunteer as a translator:

http://prepareforchange.net/participate/

There will be many projects pertaining to the preparedness of the surface population for the Event announced on my blog very soon and our new website will be the main communication hub for those projects


Sheldan Nidle Free Webinar