קוראים

יום שישי, 11 ביולי 2014

08:07:2014

מסר של  Sheldan Nidle, מיום 8 ביולי 2014

6 זרע, 7 סמל הון, 10 אדמה
Selamat Jalwa! (היו בשמחה אינסופית!). אנו חוזרים עם הרבה מה לומר במספר נושאים. נכון לעכשיו, אתם על סף של מציאות חדשה. קנונית האופל מצטמצמת במהירות. מספר אומות מרכיבות כרגע קואליציות אשר מטרתן לעקוף את הארגונים הרבים המבוססים על פיאט ((fiat של ההסדר הישן של האופל. ניתנו חיים לארגונים פיננסים אלה באמצעות החתימה של הסכמי דמברטון אוקס (Dumbarton-Oaks) בסוף שנת 1944. עומדים להיפטר ממוסדות השמירה הישנים כמו קרן המטבע הבינלאומית (IMF), כאשר ניתן ביטוי למטבעות  של מתכות יקרות גלובליות חדשות "בעלות ערך אמיתי".  ביחד עם מטבעות חדשים אלה, תהיינה תקנות בנקאיות חדשות כפי שבוטאו על ידי התאמות "בזל 3". בעלי בריתנו בכדור הארץ ושותפיהם הארציים הרבים עושים זאת כדי  לחלק מחדש את העושר של הפלנטה וליצור דרך לדחוף את האופל מעמדתו הנוכחית של עליונות פיננסית וממשלתית. כל זאת זו רק ההתחלה של תהליך המיועד לשחרר אתכם משעבוד חובות שנמשך במשך שנים ומשחיתותן של ממשלות שנשבעו לתמוך בכל גחמה של הקנוניה ושותפיה הרבים.


תהליך זה נועד לאפשר לנו לחשוף את עצמנו לכם. נכון לעכשיו, בעלי בריתנו האגרטן עובדים עם רבים מקבוצות אלה כדי להכניס מערכת פיננסית חדשה זו. עבודתנו עם המאסטרים הנעלים כוללת גם סדרת שיעורים כדי להכין אתכם לתודעה מלאה. שיעורים אלה עומדים להיות הבסיס לפריטים שעשויים להיות ברורים יותר באמצעות תוכנית החונכות שלנו. סדרת פרויקטים אלה היא כמובן נקבעת סביב הקשר הראשוני. ברגע שיש לכם מוסדות חדשים אשר קובעים את השפע ומסיימים את שיעבוד החובות הגדל יותר מאי פעם שלכם, זה הופך נחוץ לכם להבין מה השמיים עושים כדי להעביר אתכם לכך שתהיו בשנית מודעים באופן מלא. אנו נוסעים ברחבי הכוכבים עבור מטרה אחת זו, להתמיר את תודעתכם.  בנקודה זו, אתם עומדים להצטרף מחדש לפדרציה הגלקטית ולהתחיל להגשים את ייעודכם הגדול. במסר האחרון שלנו דנו במקורותיכם. עכשיו, אנו צריכים להסתכל על איך התמרה זו עומדת להשפיע על גאיה והעולמות האחיות הרבים שלה.  דיון זה עומד להתחיל עם שינוי אופייה של מערכת השמש הזו והמציאות המקיפה אותה.

אתם מוקפים על ידי מציאות שמותמרת. השמיים הוציאו צו שמערכת שמש זו תשתנה למציאות רב-מימדית. טרנס מציאות זו גורמת לכל בנות השמש לעבור דרך שינויים רבים. אלה כוללים את הערבוב באטמוספירות העמוסות במתאן של 4 ענקיות הגז שלכם ואת השינוי באקלים הקורה ב-3 עולמות המים שלכם.  מתחת לחולות של מאדים והגזים הרעילים של נוגה נחים אוקיאנוסים ענקיים של מים. כלי הנשק של הברית הקודמת של אנצ'רה שקעו במים אלה כאשר הם פלשו למערכת השמש הזו בערך לפני 2 מיליון שנים. התוצאות של התקפה זו היו השרידים המיוחדים של מאדים והשונות של אורנוס.  נוגה כמו מאדים היא בעלת הרבה מאוד מים אשר נמצאים ממש מתחת לפני השטח שלה. כל הספירות האלה חלולות וחברות מיוחדות שוכנות בעולמות פנימיים אלה. יש שם הרבה מה לחקור ברגע שאתם מוסרים ממצבכם הנוכחי של שיכחון המצורף לתודעה מוגבלת. במצבכם החדש, אתם יכולים להעריך טוב יותר מה התרחש כאן לפני מיליוני שנים.
בכך הפריט החיוני הופך להיות איך אתם יכולים להיות מוכנים באופן מוצלח לקפיצתכם לתוך תודעה מלאה. תודעה גלקטית מחבקת אתכם במהירות באמצעות מספר טרום מצבים. אתם ניווטתם את שבעת הראשונים מתוך 12 מצבים אלה. המצב הבא מטפל בעיקר בראש שלכם ובצ'קרת הגרון והתימוס שלכם. לכן, רבים מכם חווים כאבי ראש וכאבים מוזרים בשיניכם ובסינוסים שלכם. הקנוניה משתמשת באלמנטים בעקבות הכימיקלים שלהם כדי להתמודד בצמיחתכם. חוסר הצלחתם יצר סימפטומים הדומים לשפעת בראשכם; שיעולים עמוקים בחזה העליון ועייפות כללית. המוכנות של "באר החלומות" שלכם ייצר שינה לא נוחה או מקוטעת עם דמעות מוזרות מעיניכם כמו גם כאבי ראש מוזרים וחוזרים. בנוסף, ישנן פעימות לא תדירות של ליבכם המלווים ברעידות קלות בחזה שלכם. סימפטומים אלה הם רק תיאור קצר של דברים אחרים שהינם ארוכים ונדירים מדי כדי לאזכר. למרות הכול, עקבות הכימיקלים של האופל אינם גוברים על מה שמתרחש לכם. הם רק מוסיפים שלא לצורך לנטל שלכם.

ברכות ושפע לכולם! אנו המאסטרים הנעלים שלכם! אנו חוזרים על הערה מאוד מהנה. הנהלים הסופיים הנותנים ביטוי לשפע שלכם הסתיימו. אנו מחכים לסדר היום הסופי למשלוחים שיאושרו והאספקה שתימסר לכם.  NESARA  גם מתחילה להיות מוכנה להופעת הבכורה שלה. קנונית האופל מבינה עכשיו את גורלה וסוף סוף מסכימים בצורה מבורכת להיענות.  זה אכן זמן נהדר מאוד לכולם. אלה אשר שמרו במשך זמן את האור בליבכם, עכשיו מכריזים על חופש גדול, שאתו מסתיים חוסר האונים שלכם. המשעבדים עומדים לפגוש את חובתם, והמשפטים בעקבות זאת הם רק כדי להדגיש נקודה זו. שותפינו באגרטה מתכוננים להכריז על עצמם כמו גם עם הכרזה המזמינה אתכם כולכם לממלכתם. אולם, לפני שאתם הולכים, האזינו די בזהירות למה שהם אומרים. ממלכה זו בהיקפה היא מימד חמישי ודורשת מכם לעשות כמה התאמות פיסיות לפני נסיעתכם לשם.

המציאות החדשה היא ההתחלה לגאיה המשווה את ממלכותיה הפנימיות והחיצוניות. נוסף לכך, יש צורך בניקוי האקלים הנוכחי ויש לשקם מחדש באופן מלא את האקלים בעל שתי השמיים.  ההיררכיה האלוהית רוחנית שלה מכינה את פעילות 3 השלבים כדי להתמיר ולאחד מחדש את 2 העולמות של גאיה. כדי לעשות זאת, היא צריכה שאתם תחזרו להיות מלאכים פיסיים. אנו מברכים אתכם  ומבטיחים באופן אלוהי לכם שנהלים מעין אלה הם באמת בדרך. אלוהים האלוהי עובדים כדי להכין את גאיה עבור התמרתה. לכן, הפעילויות הרבות ברחבי כדור הארץ שלכם מראות שטקטוניקה של  הלוחות ישנו ויעצבו לה פני שטח חדשים. כדי להגשים זאת אתם עומדים לעבור לתושבות בכדור הארץ הפנימי שלכם ולחדרי האור בערך 14 חודשים לאחר הנחיתות המסיביות. אנו מברכים תוכניות אלה ומוכנים לפקח על התמרתכם לישויות אור מודעות במלואן. 

דמיינו זמן זה כרגע מיוחד של מעבר. אתם הופכים לבני אדם גלקטיים. אתם עומדים להצטרף לים ענק של אנושות  אשר התפשטה ברחבי אלפי כוכבי אומות ולומדת בפירוט איך כל זה נוצר. אנו שמחים ומברכים פעולות גדולות מקודשות אלה המבוססות על קדושת הצווים של AEON.  לפני עידנים, נשמותינו נסעו בתחילה לכוכב מקודש זה ובאופן קולקטיבי החלטנו להיות דיילי העתיד של גאיה ומערכות האקולוגיות העומדות להיוולד. הבטחה מקודשת זו מוכנה עכשיו להתחדש על ידינו ולהתרחב כך שתכלול את כל עולמות המים של מערכת שמש זו. אתם, אחים ברוכים, הלכתם לאיבוד ושועבדתם במשך זמן רב. מעבר זה מסמל גם את החופש שלכם וגם את הדרך למודעות מלאה. אנו עומדים ביחד באור מקודש זה של הבורא. אנו עומדים ביחד כילדים של גלקסיה זו, מוכנים לשמור על עולמות בתינו ולבצע את השירות האלוהי שניתן לנו על ידי הצווים המקודשים של AEON!

היום, אנו חזרנו שנית על משימותינו האלוהיות והצהרנו לכם כמה קרובים אנו באמת להחלטה המקודשת. פעילות גדולה זו היא לשחרר אתכם מהשעבוד שנכפה עליכם על ידי האופל, ולאפשר לכם לחדש את תפקידכם המקודשים. כולנו שמחים שזמן גדול זה של חופש הוא עליכם! דעו, יקרים, האספקה שלא ניתן לספרה והשפע האין-סופי של השמיים הם אכן שלכם! לכן היו זאת! Selamat Gajun! Selamat Ja (סירנים היו אחד! ושמחו!)

Translator: Gili 
000

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

esoteric



SUBTITLES IN ENGLISH, ESPAÑOL, PORTUGUÊS

Click upon the circle after the small square for captions

invoca


לחצו בבקשה על הריבוע הימני בתחתית מסגרת הוידיאו כדי לקבל את הכתוביות .

AN INVOCATION

14:02:2014 - 09:00H BRISBANE, AUSTRALIA

JERUSALEM -01:00H on 14:02:20

http://24timezones.com/





Sheldan Nidle Interviewed by Maarten Horst

Hino SL



Please sign this Petition

Foto

Read more about it and sign it here:
http://www.avaaz.org/en/petition/How_to_REALLY_Save_US_Army_Recruiters_From_Preventable_Suicides/?eQSwffb


MAKE THIS VIRAL! Prepare For Change

It is time now to make the next step in creating the infrastructure for the Event on the surface of this planet.

The main reference site with preparedness instructions for the general population has reached a certain degree of completion and needs to go viral:

http://prepareforchange.net/

Although the civil authority and the Resistance Movement will provide their own infrastructure at the time of the Event, it is very important to have grassroots infrastructure as well. Our alternative infrastructure will fill in the gaps and will ensure that the transition will be smoother and more harmonious.

Six task groups were created: planetary leadership group, healers group, media group, new renaissance group, new technologies group and financial group. All these groups will develop practical tools which can help easing the transition at the time of the Event in their specific area.

If you want to actively participate in any of those six groups, click here:

http://prepareforchange.net/participate/

Our website will be translated into many world languages so the message can spread worldwide. We are actively seeking translators and if you wish to join our translation teams, use the same participation form, stating that you wish to volunteer as a translator:

http://prepareforchange.net/participate/

There will be many projects pertaining to the preparedness of the surface population for the Event announced on my blog very soon and our new website will be the main communication hub for those projects


Sheldan Nidle Free Webinar