קוראים

יום שבת, 4 באפריל 2015

Hebrew -- מסר של Sheldan Nidle, מיום 31 במרץ 2015





מסר של  Sheldan Nidle, מיום 31 במרץ 2015

12 כלב, 8 קוף, 11 רוח

Selamat Balik! אנו מגיעים עם כמה חדשות בהתייחס להתקדמות שנעשתה בקביעת לוח הזמנים לאספקת כספי השפע שלכם. הרבה תלוי בשתי החלטות חשובות. אלה עכשיו נבחנות על ידי מספר משפחות עתיקות בהתייחס לאופן בו תשלומים מסיבים אלה עומדים להתנהל על ידי בנקים רבים המעורבים ברשתות האספקה הגדלות באופן קבוע.  ממשלות רבות גם מעורבות בהעברות של כספים אלה אליכם. כאן, חשוב לציין, שבטיחותם של כספים אלה היא אחת מהסיבות העיקריות לעיכובים במספר השנים האחרונות. זה קשה מאוד לארגן מערכת מעין זו אם הסוכנויות העיקריות שהן המפתח בתהליך זה מתנגדות לחלוטין מהחלפה מסיבית כזו של כספים. עיכובים אלה טופלו ומערכת חדשה הוכנסה במקום באופן זמני.  עומדים להשתמש במערכת זאת כדי לבחון את יכולת הקיום של מערכת חדשה יותר. קודי זיהוי בנקאיים סטנדרטיים, או קודים ל"חברה לתקשורת פיננסית בין-בנקאית" עומדים להיות מוחלפים על ידי מערכת חדשה, שהיא כעת בפיתוח. מערכת זו מתייחסת  לAIIB- הסיני (תשתית אסיאתית לבנק השקעות) בנק BRICS (המתרגמת - ראשי תיבות לכלכלות לאומיות שהופיעו בברזיל, ברוסיה, בהודו, בסין ובדרום אפריקה) החדש וכמות עצומה של בנקים באירופה, באסיה, באוקיאניה ובארצות הברית.

בקיצור, מערכת חדשה מקוונת מגיעה כדי ליצור את התנאים לשפע גלובלי. תהליך זה דורש מספר בדיקות מפתח ודורש את המושגים לרפורמת מטבע שתאומץ באופן נרחב.  זו הסיבה שאנו נמצאים במצב מעבר בו הממשלות יכולות להתכונן לאפס את המערכת הקיימת וליצור מערכת חדשה. לכן, מטבעות מסוימים עומדים להיות בעלי "משקל עיקרי" לאיפוס זה. עד שזה יהיה מקוון באופן מלא, האיפוס עצר. זה מצער שחילוקי דעות מסוימים עוצרים זמנית את המערכת החדשה הזו. כוחות מפתח מסוימים משתמשים כעת במשאביהם כדי להניע קשיים אלה קדימה. אף על פי כן, זה ייקח זמן קצר בהיסטוריה שלכם לפתרון מוצלח של עניינים אלה. אנו יודעים  זאת  ממה שאנו חושפים מדי יום. אנשי הקשר שלנו עובדים במלוא המרץ עם מספר ארגונים, אשר רוצים עמוקות להקים מערכת חדשה זו. בכוונתנו להשתמש בהשפעתנו כדי לדחוף קדימה הסכמים אשר הוצעו לראשונה בשנה קודמת אבל מעולם לא פעלו באופן מלא על פיהם.


כשהתהליך זה מתקדם, אנו יכולים לראות שמספר אנשי מפתח הם יותר ממוכנים לגרום לכך להצליח. התלהבות גוברת זו משתקפת בכספי השפע. רוזן סנט ג'רמן וקוואן ין רוצים שכספים אלה יחולקו לכם במהירות האפשרית. משאלותינו משקפות רצונות אציליים אלה. עם זאת, אנו פשוט יודעים כמה הקנוניה האפלה היא באמת שפלה.  לכן, אנו נעים באיטיות, אבל למרות הכול בביטחון. כספים אלה בארצות הברית קשורים ל-NESARA. אנו מבינים זאת ועובדים  במשא ומתן מסובך כדי לאפשר את סיום שחרורם באופן נאות. המשטרים מונחי הקנוניה הנוכחיים שהינם בשלטון משתמשים בכול רמאותם כדי להאט זאת. אנו רואים את מטרתנו איכשהו להשתמש ביכולותינו כדי להאיץ תהליך זה. כעת, אנו צופים באופל שמצליחים בהאטה זו. כוונתנו היא להגיב לכך ולאפשר לכם להיות מסוגלים להשתמש בברכותיכם כדי לעזור לאנושות.  נשאר הרבה שצריך להיעשות. ישנה זרימה טבעית למה שאנו מתחברים לו, ואנו מתכוונים להשתמש בכך כדי להאיץ את הקצב ולאפשר למציאות החדשה הזו לתת את ביטוייה.
לפני זמן רב באטלנטיס, הייתם ישויות מודעות במלואן. מדי יום, השתמשתם ביכולתכם כדי ללחוץ את האופל ולהחזיר עולם זה לדרכיה של למוריה האבודה. זה בסופו של דבר הוביל שהאליטה האטלנטית תבחין באבותיכם. אליטה נתעבת זו עבדה עם יועציהם האפלים לעצוב תוכנית נתעבת, אשר הובילה לנפילתכם לתוך תודעה מוגבלת. עכשיו השמיים נחושים להחזיר  בחזרה את מעשי האופל האלה ולהחזיר אתכם לתודעה מלאה. אנו נמצאים כאן כמבשרי שינוי גדול זה. עד כה,  מנענו ניסיונות גדולים של האופל להשלמת תוכניותיהם המושחתות עבורכם.  מטלתנו היא לראות כי אלה אשר רוצים את הטוב הגדול ביותר עבורכם אכן מנצחים. השמיים ביטלו את כל  התרחיש האפל. מקורות הכוח הנוכחיים בעולמכם עכשיו בעיקר אפלים; אף על פי כן, הגאות והשפל משתנים. אנו מרוצים עם מה שמתרחש ומתכוונים באופן מלא להמשיך את תהליך העצוב שלנו של שינוי מעין זה עד  שהאופל יהפוך להערת שוליים בלבד בהיסטוריה שלכם. אנו גם מתכוונים לבצע באופן מלא נחיתות מסיביות בזמן. אתם צריכים זמן מיוחד לפעול הדדית עם החונכים שלכם.

נמאסטה, אנו המאסטרים הנעלים שלכם! הזמנים הנוכחיים הם באמת ברכה. שותפינו עובדים כדי להשתמש במספר נכסים קריטיים כדי להסיר את קנונית האופל מכוחה. כל זאת נעשה באהבה ובשימוש של הלב! האופל מתעלם ממאמצינו.  רק לאחרונה הם ראו איך דפוס של זהב ותקדימים משפטיים שלנו עומד לסלק אותם מכוח. זה גרם למידה מסוימת של פניקה בקרבם. האסטרטגיה שלהם לאכוף סוג מסוים של חוק מרשל גלובלי בתגובה למאמצינו, נכשלה.  אנו נמצאים בנקודה בה כולנו לא היו מאז אחרית הימים של אטלנטיס האפלה. אנו יודעים שזהו הזמן בו התוצאות עומדות להיות שונות! אנו, יקרים, עומדים לתת לכם בחזרה את החופש שלכם.  כאשר אתם עוברים לתודעה מלאה, מטלתנו הופכת למסובכת יותר. אנו נדרשים על ידי השמיים להיות מפקחיכם האלוהיים. אנו עומדים להעניק מועצה מיוחדת ולתת אופציות באשר לאופן השלמת מטלותיכם המקודשות. ביחד, אנו עומדים לעצב כוכב אומות חדש וגורל נהדר!

הנקודה החשובה ביותר היא להבין מי אתם. הלכו עמוק בתוך עצמכם וגלו באמצעות מדיטציה איך אתם באמת "מתקתקים". השתמשו בתרגיל יומי זה כדי להבין במידה גדושה מי אתם. למדו להתייעץ עם העצמי הפנימי הזה. תודעה היא משהו שאתם יכולים לתת לה ביטוי. זה כמו גן רוחני. באמצעות שימוש בכמות גדולה של תשומת לב, עולמכם הפנימי מתחיל להופיע. זהו משהו ייחודי.  זהו מקור עדין לדברים נפלאים רבים. כשאתם מראים את תשומת לבכם מדי יום, תבונה גדולה מתחילה להיווצר. בתחילה, אלה רק אמירות פשוטות. לאחר מכן, זה הופך לאינטנסיבי יותר ותשובות לשאלותיכם מגיעות במהלך השיחות היומיומיות שלכם. בקרוב, אתם יכולים לחכות לכל פגישה. תבונתכם הפנימית מתחילה לתת לכם דרכים להסתכל על חייכם ועל השגרות היומיומיות. אתם הופכים רגועים יותר ויכולים טוב יותר להתמודד בכל מצב קשה. תבונה גדלה זו הופכת למשהו שאתם משתמשים בו כדי לתכנן את חייכם!

כשאתם הופכים להיות מודעים יותר, אתם לומדים איך העצמי המשולב יותר עכשיו יכול לתכנן ולבצע נהדר את חייכם. אתם מתחילים לראות דברים, אשר התעלמתם מהם קודם לכן. אתם רואים בבירור איך חייכם זורמים ואיך אתם יכולים לגלות אלו דברים הם ישימים יותר בכל מצב נתון. אתם יכולים להיות רגועים יותר ולהגדיל את הידידותיות באופן כללי. אתם מתחילים למשוך דברים או אירועים אותם אתם רוצים שיתרחשו. אתם מתחילים לפתח שדה מסביבכם אשר נראה שמיטיב אתכם.  מה שנראה פעם כה קשה הופך עכשיו הרבה יותר קל לתת לו ביטוי. זמני שמחתכם גדלים באופן טבעי. אכן, כל התנהגותכם עם אחרים נראה שמשתנה. החיים נעשים לחוויה יותר נהדרת. יותר ויותר מכם נהנים מהשמחות של מדיטציה המעורבת עם תפילה. למדו  להיות אדיבים.  תועלות רבות צומחות מכך. אנו המאסטרים למדנו מזה ולימדנו זאת לאחרים. היו יותר מתמיד אדיבים!

היום, המשכנו במסרינו! אלה עומדים ליידע ולייצב אנרגיה בעולם זה. סמכות קנונית האופל בעולם זה מגיעה לסיומה. מתקרב הזמן של חגיגה גדולה והגעתנו הפורמלית על חופיכם היפים! דעו, יקרים, האספקה שלא ניתן לספרה והשפע האין-סופי של השמיים הם אכן שלכם! לכן היו זאת! Selamat Gajun! Selamat Ja(סירנים היו אחד! ושמחו!)


Website: Planetary Activation Organization

Translator: Gili

תגובה 1:

esoteric



SUBTITLES IN ENGLISH, ESPAÑOL, PORTUGUÊS

Click upon the circle after the small square for captions

invoca


לחצו בבקשה על הריבוע הימני בתחתית מסגרת הוידיאו כדי לקבל את הכתוביות .

AN INVOCATION

14:02:2014 - 09:00H BRISBANE, AUSTRALIA

JERUSALEM -01:00H on 14:02:20

http://24timezones.com/





Sheldan Nidle Interviewed by Maarten Horst

Hino SL



Please sign this Petition

Foto

Read more about it and sign it here:
http://www.avaaz.org/en/petition/How_to_REALLY_Save_US_Army_Recruiters_From_Preventable_Suicides/?eQSwffb


MAKE THIS VIRAL! Prepare For Change

It is time now to make the next step in creating the infrastructure for the Event on the surface of this planet.

The main reference site with preparedness instructions for the general population has reached a certain degree of completion and needs to go viral:

http://prepareforchange.net/

Although the civil authority and the Resistance Movement will provide their own infrastructure at the time of the Event, it is very important to have grassroots infrastructure as well. Our alternative infrastructure will fill in the gaps and will ensure that the transition will be smoother and more harmonious.

Six task groups were created: planetary leadership group, healers group, media group, new renaissance group, new technologies group and financial group. All these groups will develop practical tools which can help easing the transition at the time of the Event in their specific area.

If you want to actively participate in any of those six groups, click here:

http://prepareforchange.net/participate/

Our website will be translated into many world languages so the message can spread worldwide. We are actively seeking translators and if you wish to join our translation teams, use the same participation form, stating that you wish to volunteer as a translator:

http://prepareforchange.net/participate/

There will be many projects pertaining to the preparedness of the surface population for the Event announced on my blog very soon and our new website will be the main communication hub for those projects


Sheldan Nidle Free Webinar