קוראים

יום רביעי, 9 בנובמבר 2016

מסר של Sheldan Nidle, מיום 1 בנובמבר 2016



מסר של  Sheldan Nidle, מיום 1 בנובמבר 2016

7 עיט, 18  סמל של מאיה  של איזון אינטלקטואלי, 13 אדמה

Dratzo! התהליך להפרדת האילומינוידס מהאנשים, ממשיך להתקדם. הרפובליקה NESARA החדשה מקיפה במהירות את כל מי שאיכשהו נשאר נאמן לממשלת  USA, Inc. זו רק ההתחלה של פעילות שעומדת לפרק סוף סוף  את מי ששלט זמן כה רב באופן לא חוקי על אמריקה. בזמן חדש זה, אמריקה מיועדת לתפוס את מקומה לצד אלה אשר נלחמו כה באומץ להכניס מערכת זו של ממשלותGESARA.  אנו מצדיעים לכל אותם גברים ונשים אמיצים אשר הקריבו בשמחה את עצמם כדי לאפשר להתרחשות זמן חדש זה. השערוך העולמי עומד להפוך לאיפוס מטבעי ברחבי העולם, וגם ההתחלה החוקית של מערכת פיננסית חדשה. המוות הסופי של קנוניה יהירה זו הוא אכן עומד להיות מתנת שמיים עבור אנשי העולם הזה.  סוף סוף הוא מתיר לכל מי שהיו צריכים להיות החלוצים של השפע החדש להשתתף סוף סוף בתהליך זה. נוסף לכך, זה מאפשר לנו סוף סוף לעתור לממשלות העולם  לצורך "הכרזת הבנה" לגבי האופי של משימת הקשר הראשונה הנהדרת הזו. הכרזה גלובלית זו היא רק ההתחלה וחלק חשוב ביותר של הודעתנו הראשוניות.

בכוונתנו להראות כי לממשל הנוטה לרוחניות יש ברית עוצמתית שהובאה על ידי השמיים. מטרתנו היא להשתמש בשידורינו הראשון כדי לסיים את כל התעמולה שסרטיכם ותוכניות הטלוויזיה שלכם הפיצו לגבינו. אנו כולנו צריכים לעשות התחלה רעננה ולהתחיל גילוי כללי לגבי מי באמת אנו. הכנו לוח זמנים למועד בו הספינות עומדות לעשות את נחיתותיהן הראשוניות מסביב לעולם זה. זה חיוני שאתם תכירו אותנו. חשוב יותר עבור הממשל החדש לעבוד כמתוכנן כדי להביא אתכם לשפע ולחופש שמגיעים לכם בצדק. הנחיתות ההמוניות עומדות להתרחש ברגע שהתרגלתם להיות מתמידים בלהיות "כלבי שמירה" שלהם ובטוחים וסמוכים שהכול הוא בהתאם למה שספרנו לכם. ברגע שאנו מרגישים שמציאות זו עובדת ומתחילה להשיג את מטרותיה הראשוניות, אנו עומדים לעשות שני דברים. ראשית, אנו צריכים נחיתות המוניות כדי להציג אתכם לחונכינו. שנית, אנו מתכוונים להציג את המשכפלים לכם. הדרך לאחר מכן מוכנה לנתיב מהיר לתודעה מלאה!

לפני זמן רב, הותר לאופל לשים את נציגיו אחראים על עולם פני שטח זה. השמיים ספרו להם שזמן זה עומד להיות רגע קסום ביותר עבור כל האנושות. האגרטנס ידעו על כך וספרו למאסטרים  על הצווים הגדולים היוצאים מ-AEON. שירים עוצמתיים אלה גרמו לשינויים גדולים שהתחילו לתת ביטוי כאן רק לפני כמה עשורים. שינויים אלה הביאו את אחד מהציים המדעיים וההנדסיים למערכת השמש שלכם. נאמר לחוקרים אמיצים אלה להיות מוכנים למשימה מיוחדת שהיתה להדריך אתכם חזרה לתודעה מלאה. אזי, השתתפנו במהפכת התודעה שהובלה על ידי האחראים ביותר בשמיים. האירועים שעכשיו מסתחררים מסביבכם עומדים להכניס עולם חדש חי עם חופש ושפע. קחו זמן זה כדי לשקף ולעשות תוכניות מהירות בשביל חלקכם הנהדר בהרפתקה נהדרת זו עבור נשמתכם האנושית שגדלה יותר מאי פעם! הדרך מתנקה עבורכם כדי ללמוד על זמני העבר שלכם כאן, ולבנות מחדש את הפלאים הנהדרים  של ההתקרבות למפגש עם העצמי האמיתי שלכם.

איחוד מתקרב זה בין התושבים בני האדם על פני השטח ובני האדם הגלקטיים של מגזר גדול זה של החלל הגלקטי אחר להגיע. ההיסטוריה שלכם, כפי שנקבעה על ידי עובדי האנונאקי, הכחישה איך אנו דומים.  במקום זאת, היא הדגישה בגסות את ההבדלים הפוטנציאליים. הניסיונות המדעיים הכוזבים של העובדים, התבססו על כך שאתם צאצאים של יצורים  קופיים מסוימים. שטות זו חוזרת ונשנית במדעים שונים אחרים הממשיכים להכחיש שכדור ארץ פנימי חלול יכול להתקיים! התוצאה היא גוף  של ידע המוגבל למקום שצריך כמות גדולה של שינוי. זה ההלם הקרוב של רבים אשר מאמינים באופן עמוק ב"עובדות" אלה המאפשרות לנו לנסח מדע חדש לכולם.  באיחוד זה ביחד עם שפע של מציאויות חדשות, אתם עומדים להבין את ההיסטוריה האמיתית שלכם. זה כולל את האופי המדויק של למוריה, אטלנטיס ושלושת "עידני הזהב" שלכם. במיזוג זה, המוצג על ידי המאסטרים הנעלים שלכם, אנו עומדים לתת לכם את ההזדמנות להבין סוף סוף מדוע אתם נמצאים כאן, וכמה חשובה חזרתכם לתודעה מלאה! אנו יכולים רק לומר הללויה! הללויה!

ברכות של חסד ושל שמחה! אנו המאסטרים הנעלים שלכם! החודש האחרון ראה את ההתחלה של הצלחות שעומדות להוביל לרפובליקה NESARA  החדשה והתשלומים של השפע הגלובלי הענק. פרויקט זה התמשך, פשוטו שמשמעו, במשך מאות שנים כדי להשלימו. נפילתם של האנונאקי ועובדיהם היתה מאמץ ארוך מאויר בזהירות. עכשיו, פרויקט שהינו למראית עין אינסופי מתקרב לסיומו. אנו מבקשים מכם כולם להעריך ביסודיות את פירותיה של עבודה ארוכה זו. חברינו השונים ברשת ברחבי העולם של חברות סודיות מקודשות  היו יכולים להכשיר את הקרקע לנפילתם של האופל. הם יכלו גם להרכיב תוכניות שיבוצעו בשמחה ובתשוקה על ידי אלה אשר אנו הנחינו לאחרונה  במה שהיה נחוץ להפיץ עושר ענק זה. אנו שמחים על הקלות בה כל זאת הונח במקום כדי שיבוצע. אנו מודים ומברכים את השמיים על כמה היטב תכניותיהם הגדולות הצליחו בשינוי ארץ זו עבור האור. כמה חשובים החודשים הקרובים עומדים להיות!

בעיקר, אנו מתכוונים להודות לכל אחד מכם על מה שעשיתם, גם באופן קולקטיבי וגם באופן אינדיבידואלי. ברכותיכם וחזיונכם החיובי הם גורם נוסף בהצלחה הנהדרת שהאור נהנה נכון לעכשיו. קחו בחשבון מה הגשימו חזיונותיכם. אתם מאפשרים ממשל חדש וחרות, אתם מבטיחים את השפע הנהדר האישי שלכם. אנו מבקשים רק שאתם תישארו אמיתיים לחזיונותיכם העיקריים עבור הפרויקטים הרבים שלכם. זו רק ההתחלה. בקרוב, אנו עומדים להגיע וללמד אתכם את ההיסטוריות האמיתיות שלכם. השתמשו בהיסטוריות אלה כדי להבין כמה אתם באמת חשובים. גאיה מסתמכת עליכם כדי ליישם טכנולוגיה חדשה זו כדי לנקות את העולם על פני השטח ולהבטיח לעצמכם לתחזק את מצבה הבתולי החדש. במציאות זאת, אתם ללא ספק עומדים לשגשג. אנו מבקשים להגדיל את החניכה שלכם מאז שעובדי האופל לא יכולים יותר למנוע זאת.

מערכת היחסים בינכם וביננו עומדת להתקדם לרמה נוספת. לפני אלף שנה נאמר לנו לשמור על קשר קל ותמידי אתכם. בהתייחס לאופל של עולם אפל זה,  היינו מוגבלים בהשגת חובה מקודשת זו. עכשיו, כשהמצבים המכבידים פוקעים, אנו פתוחים להתחיל לשנות את האינטראקציות שלנו. המועצות שלנו מכינות כעת גישה חדשה באשר לאופן בו אירועים אלה יכולים להתרחש.  האגרטנס הציעו מקומות באגרטה בה, אם יש צורך, אנו יכולים לארגן לימודים מיוחדים ליחיד או לקבוצה. אנו מכינים מערכת תוכניות חדשה זו שתשפיע לפני הנחיתות ההמוניות של משפחות החלל שלנו. כפי שאתם יכולים לראות עולם מעורר השראה הרבה יותר נמצא במחסן עבורנו ועבורכם! אנו מקדמים בברכה שינויים מגיעים אלה ויודעים שהם יכולים לעזור לכולכם להתכונן טוב יותר לעתידכם כישויות של אור מודעות באופן מלא.

היום, חקרנו מה מתגלה עכשיו מסביב לכוכב זה כשהחתיכות הסופיות של עולם חדש זה מונחות במקום. זו היתה נסיעה ארוכה. אנו מתקרבים לזמן בו אנו יכולים באמת לחגוג תקופה זו של חירות, שפע וממשל חדש! דעו יקרים, האספקה שלא ניתן לספרה והשפע האין-סופי של השמיים הם אכן שלכם! לכן היו זאת! Selamat Gajun! Selamat Ja (סירנים היו אחד! ושמחו!)

Website: Planetary Activation Organization

Translator: Gili
Attachments area


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

esoteric



SUBTITLES IN ENGLISH, ESPAÑOL, PORTUGUÊS

Click upon the circle after the small square for captions

invoca


לחצו בבקשה על הריבוע הימני בתחתית מסגרת הוידיאו כדי לקבל את הכתוביות .

AN INVOCATION

14:02:2014 - 09:00H BRISBANE, AUSTRALIA

JERUSALEM -01:00H on 14:02:20

http://24timezones.com/





Sheldan Nidle Interviewed by Maarten Horst

Hino SL



Please sign this Petition

Foto

Read more about it and sign it here:
http://www.avaaz.org/en/petition/How_to_REALLY_Save_US_Army_Recruiters_From_Preventable_Suicides/?eQSwffb


MAKE THIS VIRAL! Prepare For Change

It is time now to make the next step in creating the infrastructure for the Event on the surface of this planet.

The main reference site with preparedness instructions for the general population has reached a certain degree of completion and needs to go viral:

http://prepareforchange.net/

Although the civil authority and the Resistance Movement will provide their own infrastructure at the time of the Event, it is very important to have grassroots infrastructure as well. Our alternative infrastructure will fill in the gaps and will ensure that the transition will be smoother and more harmonious.

Six task groups were created: planetary leadership group, healers group, media group, new renaissance group, new technologies group and financial group. All these groups will develop practical tools which can help easing the transition at the time of the Event in their specific area.

If you want to actively participate in any of those six groups, click here:

http://prepareforchange.net/participate/

Our website will be translated into many world languages so the message can spread worldwide. We are actively seeking translators and if you wish to join our translation teams, use the same participation form, stating that you wish to volunteer as a translator:

http://prepareforchange.net/participate/

There will be many projects pertaining to the preparedness of the surface population for the Event announced on my blog very soon and our new website will be the main communication hub for those projects


Sheldan Nidle Free Webinar