קוראים

יום שבת, 23 במרץ 2013

19.03.2013





 מסר של  Sheldan Nidle, מיום 19 במרץ  2013



11 כוכב, 16 Ceh, 9 אדם

Dratzo! אנו מגיעים בשנית! עולמכם ממשיך להתנדנד על סף של ממלכה חדשה.  משרתי האופל מאוד מודעים כמה קרובה מציאותכם להתמרה מאוד משמעותית. אנו משגיחים על מספר התפתחויות המבוימות על ידי אנשי האופל במאמץ שאיכשהו ישתנה גורלם המגיח במלוא עוצמתו. "ילדי" האנונאקי שלטו על חייכם ביד רמה כמעט 13 אלפי שנה, אבל אי-נעימות ממושכת זו מתקרבת לסופה. עד עתה, הם תמיד מצאו דרך להימלט ממצבים קשים וחמורים ועדיין מקווים לעצב מחדש את מצבם הנוכחי באמצעים מסוימים. יש לנו חדשות לאנשי האופל היהירים שלכם: הפעם, מה שתכננתם לא עומד להצילכם. אנו משגיחים על ניסיונותיכם המגושמים האחרונים לביים תאונות המתוכננות להצית סדרה רבת היקף של עימותים. הפעם, אנשי האופל, לא יאפשרו לכם לזעזע את העולם. בעלי בריתנו המקודשים מחזיקים בעמדות אשר יכולות להגביל באפקטיביות את מה שאתם מתכננים.  אנו גם יצרנו רשת אשר יכולה להתערב נגד כאשר כך נדרש. הזמן בו  הסרתכם הנגזרת מלמעלה מכוחכם אכן מתקרב במהירות!

השמיים הוציאו צו על עתידכם ומשימתנו היא להוציא לפועל החלטות מקודשות אלה כאשר יועצינו השמימיים יתנו את האות לעשות זאת. כאשר אטלנטיס נפלה לתוך קברה הרטוב ומלא האש, האנונאקי הגיחו וניתן להם היתר מיוחד על ידי השמיים, וכפי שהזכרנו לכם לעיתים קרובות, היתר הוא בעל מגבלת זמן שנקבעה מראש. הרגע מלא החסד ליציאתכם, כאן. בקרוב, אירוע נהדר עומד להתרחש! האור מתיר לנו לבוא ולהבטיח ניצחון לא רק עבור האור אלא גם עבור אנשים למודי הסבל אשר חיים על עולם השטח של כדור הארץ המקודש הזה. הטכנולוגיה האפלה והנוראה שלכם לא יכולה למנוע יותר את הבלתי נמנע. ממלכת חיים זו, ואכן מערכת השמש זו כולה, זקוקה בדחיפות לסדרת שינויים סוחפים אשר יהוו הקדמה מאוד מתאימה להתעלות לתוך מציאות המימד החמישי החדשה. משימתנו הספציפית היא להקל על התמרות אלה ולהעביר אתכם מכוחכם. אנו מתכוונים לעשות זאת באופן מלא. אנו מחכים לבשורה של מציאות חדשה זו, ואז דין וחשבון מעמיק יהיה עשוי מהפרדיגמה הישנה היוצאת ומאלו שביצעו אותה.

תקופת ההמתנה מגיעה במהירות לסיומה. אתם יודעים זאת, ועם זאת אתם ממשיכים להיגרר ולהכריח את הבריתות המוטעות להמשיך להתנגד לבלתי-נמנע. הזמן להסרתם של צוותיכם מתקרב. בעלי בריתנו עסוקים בלהוסיף שמות לרשימות של עצורים שכבר ארוכות.  בתי המשפט המיוחדים המתכנסים לנהל את משפטיכם כבר במקומם והתקציר שלהם עומד להתפרסם. האירועים המקודשים שהשמיים דברו עליהם מתרחשים ובונים לשיא מדהים ביותר! הסיום של שלטונכם המטורף קרוב  כאשר "השעון" המקודש מתקתק ללא מנוס לקראת שינוי. מעליכם, אנשי האופל, שוכנים צי עצום אשר מבטיח את סופכם אשר נחזה מראש, לכן אל תחשבו אפילו לדקה שפעילות קטנה שנותרה לפיקודכם יכולה בדרך כלשהי למנוע הזדמנות אלוהית זו של אירועים! בינתיים, אתם מתנפלים על האטמוספירה ומשנים באופן דרסטי את המערכת האקולוגית המאוד טבעית של גאיה. פעולות אלה שלכם, מאשרות את הצורך עבורכם ללכת וללכת עכשיו.

המועצה הראשית של הפדרציה הגלקטית זמנה אותנו לפני שני עשורים כדי להוציא לפועל את מה שעכשיו השמיים פוקדים עלינו, דהיינו, נחיתות מסיביות של צוותינו על חופיה המקודשים של גאיה. האופל נרתע מעצם המחשבה על אפשרות זו; אף על פי כן, הרגע הזה כמעט עלינו. לאחר אינספור אימונים והתאמות ועיבודים רבים, אנו עומדים מאוד מוכנים להגיע ולבקר אתכם כאיש אחד. משימה זו עברה גלגולים רבים, ואנו מוכנים להביא מתנה נהדרת לאחינו ולאחיותינו האהובים של עולם זה: הישורת הסופית של האוטוסטרדה שנפתחה עכשיו במלואה לתודעה מלאה עבור אלה החיים בממלכה על פני שטחה של גאיה. כל אחד מכם נועד לחוות פעם נוספת את השמחה של תודעה מלאה. אפילו משרתי האופל המתנגדים מאוד לשינוי יחוברו מחדש בסופו של דבר עם מצב נהדר ביותר זה של הוויה! זהו באמת שינוי ברחבי הפלנטה! מערכת השמש שלכם וכל אחד מכם הופכים לחברים באומת כוכב חדשה זו. לאחר מכן, אתם יכולים להצטרף מחדש למשפחת האגרטן ולחזור לעולם הבית היפה שלכם, מאוחדים, אל האור!

נמסטה! אנו המאסטרים הנעלים שלכם! אנו מגיעים עם שמחה בלבנו ועם אור מבריק ביותר המדריך אותנו! מנהלינו הגדולים בשמיים הודיעו לנו שזמן אשר הינו מאוד מבשר טובות נמצא בהישג יד! השמיים מתחילים לנוע באופן המשקף את כוונותיו המקודשות של הבורא העליון. המשמעות לכך היא שזמן זה הינו על סף השינויים. אם אתם מתייעצים עם ידיעת ליבכם, אתם תחושו שמשהו באמת עצום בהיקפו מתרחש.  השמיים הם ממלכה בינ-ממדית עצומה. בממלכות בעלות רטטים נמוכים יותר, השמיים מתחילים ליצור היבט פיזי, אשר כשהוא יורד, הוא נהפך לפיזיות. עכשיו אנו  מניעים היבט פיזי כלפי מעלה, ובדיעבד יוצרים מחדש איך פיזיות מתגלה. כשפעילות זו ממשיכה, אנו מסוגלים להביע את החסד המבורך שלנו וכך לפעול כבא כוח אלוהי המשתתף ביצירה עבור פיזיות באופן כללי.

אנו אזכרנו זאת עכשיו במטרה: אתם צריכים להבין שמה שמתרחש כאן אינו רק "הבזק בלילה" כלשהו. התפתחויות כאן שומרות על מטרה בעלת רוחניות ופיזיות גבוהה. אתם מוחזרים למצבכם הטבעי של תודעה מלאה כך שאתם יכולים לסייע כיאות לנו בשירות מיוחד ומקודש מאוד. זהו הזמן בו ניתן להשתמש לשימוש טוב בחוכמתכם שנרכשה באופן קשה וזאת כדי ליצור מחדש פיזיות ולסייע בגילוייה. משימה עתידית זו נחזתה מראש על ידי השמיים כשהיא התירה לאופל לפעול בסדרה של מהילות דרסטיות לתודעתכם. זה ההסבר מדוע זמנים אלה הם כה חיוניים. כשאתם לא רק מקבלים בחזרה את יכולתכם המקוריות, אלא משפרים אותן מאוד כתוצאה מהחוכמה שנאגרה במהלך שהייתכם הארעית הארוכה בממלכות הצל של האופל. תפקיד מצער זה אשר כה נסבל באומץ יספק עכשיו דיבידנדים גדולים שכעכשיו הפיזיות מותמרת בזמן קדימה.

תהליך זה של שינוי פנימי וחיצוני הינו הסיבה מדוע לאוסף גדול זה של נשמות שהן אתן היה היתר מיוחד זה שהוענק להן. אתם קבוצה מאוד מגוונת ומבטיחה של אנרגיה רוחנית. אתם למעשה מן המובחר שבמובחר של האנושות! הזמן ששהיתם בגאיה היה להכינכם, ראשית בכך שדאגתם לאחד מהישויות המקודשות בפיזיות. אנו הגענו מתוך קבוצה זו, המאסטרים הנעלים שלכם, ומיד עכשיו, כל אחד מכם. בנוסף, ישנה הממלכה הקדושה של אגרטה. ברגע שאנו כולנו נתאחד, אנו, בעזרת חסדם של מנהלינו השמימיים המקודשים, נוציא לפועל את המשימה הנהדרת עבור הכול בפיזיות. זה מחייב אתכם לחשוב בגדול, להשתמש באיכויותיכם האלוהיות של סבלנות ונחישות. שמרו על יציבות, הרגישו מה כבר מגיח מסביבכם, ועזרו ביצירת המתנה הכי מעודנת זו מהבורא: תודעה מלאה. אנו נהיה שם להדריך אתכם לגורלכם. הללויה! הללויה!

היום דברנו על אופן התמרת ממלכתכם. הרבה מתרחש כך שזה די בקרוב ישנה את עולמכם כפי שאתם יודעים אותו. זמן העליונות של האופל כמעט עבר, והזמן עבור האור עכשיו נחשף מסביבכם! דעו, יקרים, האספקה שלא ניתן לספרה והשפע האין-סופי של השמיים הם אכן שלכם! לכן היו זאת! Selamat Gajun! Selamat Ja (סירנים היו אחד! ושמחו!)


Translation: Gili Weizman



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

esoteric



SUBTITLES IN ENGLISH, ESPAÑOL, PORTUGUÊS

Click upon the circle after the small square for captions

invoca


לחצו בבקשה על הריבוע הימני בתחתית מסגרת הוידיאו כדי לקבל את הכתוביות .

AN INVOCATION

14:02:2014 - 09:00H BRISBANE, AUSTRALIA

JERUSALEM -01:00H on 14:02:20

http://24timezones.com/





Sheldan Nidle Interviewed by Maarten Horst

Hino SL



Please sign this Petition

Foto

Read more about it and sign it here:
http://www.avaaz.org/en/petition/How_to_REALLY_Save_US_Army_Recruiters_From_Preventable_Suicides/?eQSwffb


MAKE THIS VIRAL! Prepare For Change

It is time now to make the next step in creating the infrastructure for the Event on the surface of this planet.

The main reference site with preparedness instructions for the general population has reached a certain degree of completion and needs to go viral:

http://prepareforchange.net/

Although the civil authority and the Resistance Movement will provide their own infrastructure at the time of the Event, it is very important to have grassroots infrastructure as well. Our alternative infrastructure will fill in the gaps and will ensure that the transition will be smoother and more harmonious.

Six task groups were created: planetary leadership group, healers group, media group, new renaissance group, new technologies group and financial group. All these groups will develop practical tools which can help easing the transition at the time of the Event in their specific area.

If you want to actively participate in any of those six groups, click here:

http://prepareforchange.net/participate/

Our website will be translated into many world languages so the message can spread worldwide. We are actively seeking translators and if you wish to join our translation teams, use the same participation form, stating that you wish to volunteer as a translator:

http://prepareforchange.net/participate/

There will be many projects pertaining to the preparedness of the surface population for the Event announced on my blog very soon and our new website will be the main communication hub for those projects


Sheldan Nidle Free Webinar