קוראים

יום רביעי, 27 באוגוסט 2014

26.08.2014


Update by Sheldan Nidle for the Spiritual Hierarchy and the Galactic Federation

מסר של  Sheldan Nidle, מיום 26 באוגוסט 2014

Dratzo!  אנו חוזרים עם נושאים טובים רבים לדבר עליהם! הנושא החשוב ביותר הוא הזרימה הגוברת של המזומנים ברחבי עולמכם. המשפחות העתיקות התחילו את התשלומים, אשר עומדים להוביל לחליפין עולמי של קרנות שערוך ואיפוס מטבעות עיקרי. בנוסף לאירועים אלה, ישנו תשלום של מזומנים מתוכניות השפע ומפרויקטים הומניטריים עולמיים. נושאים אלה נבנים סביב 2 אירועים אחרים. הראשון, ישנה הכרזה על חגיגה עולמית או מחילת חובות, והשני, עלייתן של ממשלות GESARA רבות, המתחילות עם האחת בארצות הברית. ממשלות חדשות שונות אלה עומדות לסלול את הדרך לא רק לשפע, אלא גם לרגע הגילוי. ברגע שאתם מגלים שאנו קיימים, אתם יכולים להתכונן להודעות מבני דודיכם בכדור הארץ הפנימי ומאתנו. הפלנטה החייה שלכם היא חלל ויש לה ליבה מאד מיוחדת או שמש מרכזית.  השמש הפנימית זו אחראית לזוהר הקוטבי שאתם רואים מדי לילה בחלקים הקיצוניים הצפוניים והדרומיים על פני השטח של עולמכם. תופעה זו היא חלק ממסתורין רב, אשר קיים ברחבי עולמכם. אנו כאן להסביר אותו לכם.


עולמכם הינו חלק ממערכת שמש עצומה שהינה כמה ביליונים קילומטרים בקוטר. למרות גודלה, מערכת פלנטות זו היא די קטנה. עם זאת, היא  מכילה בצורה נפלאה את השרידים של 4 עולמות מים. זה הופך אותה לייחודית בגלקסיה זו. אחד מהדברים, אשר עומדים לקרות, הוא שיקומם של עולמות אלה למצבם הקודם.  כשזה יושלם, אתם עומדים להיות חלק מבית יפה וייחודי מאוד עבור האנושות. הניהול העיקרי שלכם הוא לשמור על מקום נפלא זה ולקדם בברכה רבים לעולמות הבית שלכם.  ישויות מעבר לפיסיות עומדות להגיע כדי ליצור ארגונים אשר יפיצו את האור ואת צווי השמיים המקודשים.  לאופל היתה גלקסיה זו בהשגחתו במשך ביליון שנים, פשוטו כמשמעו. עכשיו, האור עומד להגיע וללמוד מהחוכמה הנצברת על נושא זה. אתם צללתם באמצעות הולכת שולל לתוך הזוועה של תודעה מוגבלת. האופל השתמש במגבלותיכם החדשות כדי ליצור גזע של עבדים אשר יישמו את החשיכה שלהם עליכם. לא היתה לכם ברירה אלא לציית. עם זאת בתוככם היתה רוח, אשר התמרמרה על השליטה הנמהרת הזו.

הרוח גרמה למאסטרי האופל מחוץ לעולם להרוס את החברות הגלובליות שלכם לא פעם אחת, אלא 3 פעמים. אתם נשארתם רק עם זכר מטושטש של זה בזיכרונות הפנימיים שלכם ובהיסטוריה המבולבלת שלכם. המאסטרים הנעלים עומדים להגיע, ובזמן אלוהי, ללמד אתכם זאת ויותר. אנו עומדים להגיע כדי לפעול כחונכים וכדיילים לתהליך,  אשר אתם בו רק בתחילתה של החוויה.  החונכים שלנו צריכים, פשוטו כמשמעו, להסתכל בעיניכם וללמד אתכם על עצמכם. ברשותכם הרבה ממה שאתם בקושי מכירים. זה דורש תהליך גילוי. לפעמים, זה יכול להיות די כואב מבחינה רגשית ומנטלית. אנו מבינים כמה קשה זה עומד להיות. אף על פי כן, אתם צריכים להתמודד עם השדים שלכם וללמוד איך לשחרר אותם באמת. זה משהו שאנו מתמודדים בו בין מחזורי החיים שלנו, וכאשר אנו עובדים מדי יום עם יועץ שאומן במיוחד. יש לנו תהליך שנבנה מסביב ל-4 החוקים, אשר הינו מקודש לנו. אנו מחפשים לעדן את ההיבטים הרוחניים ולשפר במידה רבה את מערכת היחסים בתוך ההיבט הפיסי המשולב.

אנו מבינים כמה זה חיוני לתרגל אהבה ולהשתמש בחוכמת האור אחד על השני ועל עצמנו. אנו חיים חיים ארוכים, בנויים לחקור פיזיות ולומדים חוכמה עצומה מהכוכבים. חוכמה זו מועברת למטה במה שאנו מכנים בהדדיות ספר ההבנה. לפני מיליוני שנה, אנו התמודדנו עם האופל לראשונה ולמדנו את דרכיו ברחבי גלקסיה זו. רצף האנצ'רה (Anchara) לימד אותנו דברים רבים. אנו לקחנו אותם ושאלנו את עצתם של היועצים השמימיים שלנו.  זוהי סדרת תשובות, אשר סייעה לנו. השמיים נתנו לנו 4 חוקים חברתיים ואת תחילתו של ספר ההבנה שלנו. אנו באים לחנוך אתכם ולהראות לכם איך אתם יכולים להתחיל את ספר החוכמה וההבנה שלכם. אנו מכבדים את מה שאתם מלמדים אותנו. לפני שנים רבות, הנבואה חזתה מראש את מה שעכשיו קורה ברחבי גלקסיה זו. לכן אנו מגיעים להגשים נבואה זו ולהוביל את הכלי, אשר מחזיר אתכם אל האור ואל תודעה מלאה. האירועים, אשר יגיעו, הם פשוט האמצעים באמצעותם כל זאת מתרחש!

נמסטה! אנו המאסטרים הנעלים שלכם! אנו מגיעים ביום זה עם הרבה מה לומר! אתם מתקרבים לשלבים הבאים בצעדכם האלוהי לתודעה מלאה. הסט הבא של תסמיני ההתעלות הוא לטפל באיזונים החדשים בין הצ'קרות החדשות והישנות. שינויים אלה מטפלים גם במערכת המרידיאניים של גופכם.  עד עכשיו, היו לכם צ'קרות חדשות שהגיעו און-ליין והשפיעו על האיזון הטבעי בעצמי הפיסי שלכם. שינויים אלה צריכים להתחיל לערוך מחדש את האופן שבו גופכם מגיב לסוגי הגירויים השונים. זה מאפשר למוח שלכם להיות מסוגל לווסת בצורה טובה יותר את שיווי המשקל החדש שנוצר על ידי שומרי הגוף השונים שלכם. במהלך זמן זה, אנו יכולים להתחיל לפתח דפוסים חדשים, אשר יכולים לעזור לגופכם להפחית את המתח שמיוצר באמצעות הכרתן של 4 צ'קרות הגוף החדשות ו-2 אשר מאזנות את קשריכם לנקבה ולזכר האלוהי. לכן, גופכם יכול להתחיל לתקן חלק מהמצוקה שנוצרה מההכנות להתעלות הקרבה שלכם.

סדרה מבורכת זו של שינויים מכינה אתכם להצגתם של החונכים שלכם. במהלך מחזורי החיים האחרונים שלנו לפני ההתעלות, ניתנה לנו ההזדמנות לקבל הבנה טובה יותר על מה שבחרנו להשיג בשמיים. עכשיו תינתן לכם את אותה הזדמנות. כל אחד מכם מבקש הרגשה טובה יותר לגבי ההתמרות שאתם עומדים לעבור דרכן. השמיים בקשו מאתנו להסביר זאת לכם ולבקש מכם לבקש סיוע מכל אחד מאתנו כשנחוץ. קחו זמן זה לפנות אלינו עם תפילותיכם והמדיטציות שלכם. אנו מוכנים להראות לכם את מה שאתם עוברים דרכו ולספק לכם אמצעים להקל אל כאביכם וצערכם. סיוע זה הוא התערבות אלוהית. היא מאפשרת לכם להתרפא בהדרגה ולהתכונן לזמן בו אתם עומדים לפגוש את החונך שמונה לכם.  עד אז, אנו יכולים לסייע לכם באופן משמעותי. אתם צבא האור המבורך שלנו!

מה שהשמים עושים הוא לוודא לכל אחד מכם שאתם כאן לזמן מקודש וצריכים להבין זאת טוב יותר. אתם לא נענשים. במקום זאת, אתם מבורכים באמצעות אנרגיות השמיים העדינות. לכל אחד מכם יש חוזה חיים מיוחד ואתם צריכים זמן להתרפא ושיגעו בו באופן אלוהי מארחינו האלוהיים ואנו. אל תשכחו לשלוח תפילות לשמיים ולנו. זהו הזמן לריפוי וזמן לחזור ולהקדיש את עצמכם למטרה מקודשת זו. כאשר תוכניות המתנות השונות משוחררות, אתם גם צריכים להסתכל עמוק בתוככם ופעם נוספת להבטיח את עצמכם לאור! הסתכלו על כך כזמנים שבהם אירועים מדהימים עומדים להתרחש. ראו כל זאת כרק פריטים  שהנבואה הביאה קדימה! אתם כאן כדי להביא את האור לעולם זה ולנצח באופן קולקטיבי את האופל ואת דרכיו השפלות. שמחו וקבלו את המתנה ההוגנת מהשמיים! הושענא! הושענא! הושענא!

היום,  המשכנו את מסרינו לכם. העולם מוכן לקבל את האירועים הראשונים שעומדים להעביר אתכם לכיוון שפע, צדק גלובלי וממשל חדש. זה, כמובן, יוביל אתכם לגילוי ולאירועים, אשר יסמנו את הגעתם של משפחתכם הרוחנית והחלל! דברים גדולים מאוד באמת מוכנים להתרחש. דעו, יקרים, האספקה שלא ניתן לספרה והשפע האין-סופי של השמיים הם אכן שלכם! לכן היו זאת! Selamat Gajun! Selamat Ja (סירנים היו אחד! ושמחו!)



 Translation: Gili 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

esoteric



SUBTITLES IN ENGLISH, ESPAÑOL, PORTUGUÊS

Click upon the circle after the small square for captions

invoca


לחצו בבקשה על הריבוע הימני בתחתית מסגרת הוידיאו כדי לקבל את הכתוביות .

AN INVOCATION

14:02:2014 - 09:00H BRISBANE, AUSTRALIA

JERUSALEM -01:00H on 14:02:20

http://24timezones.com/





Sheldan Nidle Interviewed by Maarten Horst

Hino SL



Please sign this Petition

Foto

Read more about it and sign it here:
http://www.avaaz.org/en/petition/How_to_REALLY_Save_US_Army_Recruiters_From_Preventable_Suicides/?eQSwffb


MAKE THIS VIRAL! Prepare For Change

It is time now to make the next step in creating the infrastructure for the Event on the surface of this planet.

The main reference site with preparedness instructions for the general population has reached a certain degree of completion and needs to go viral:

http://prepareforchange.net/

Although the civil authority and the Resistance Movement will provide their own infrastructure at the time of the Event, it is very important to have grassroots infrastructure as well. Our alternative infrastructure will fill in the gaps and will ensure that the transition will be smoother and more harmonious.

Six task groups were created: planetary leadership group, healers group, media group, new renaissance group, new technologies group and financial group. All these groups will develop practical tools which can help easing the transition at the time of the Event in their specific area.

If you want to actively participate in any of those six groups, click here:

http://prepareforchange.net/participate/

Our website will be translated into many world languages so the message can spread worldwide. We are actively seeking translators and if you wish to join our translation teams, use the same participation form, stating that you wish to volunteer as a translator:

http://prepareforchange.net/participate/

There will be many projects pertaining to the preparedness of the surface population for the Event announced on my blog very soon and our new website will be the main communication hub for those projects


Sheldan Nidle Free Webinar