קוראים

יום חמישי, 4 בספטמבר 2014

02.09.2014


Update by Sheldan Nidle for the Spiritual Hierarchy and the Galactic Federation

מסר של  Sheldan Nidle, מיום 2 בספטמבר 2014

10 שמש, 18 התנהגות טובה, 11 רוח

Selamat Jalwa! (היו בשמחה אינסופית!) אנו חוזרים עם כמה חדשות נהדרות! ההודעה על  NESARA קרובה. תהליך השערוך מחדש של המטבע באמת נעשה! איפוס המטבע הגלובלי הוא כמעט בהישג יד. התפתחויות אלה הן רק ההתחלה של תהליך שהתחיל לפני עשור שנים באמצעות בעלי בריתנו בכדור הארץ.  נוסף על השינויים בממשלה ובפיננסים, זה גם הזמן בו כל אחד מכם יכול לצאת לחופשי מבוץ הגדול של שעבוד החוב הגלובלי. סדרת אירועים חשובים המלווים בהודעות הן רק תחילת הפעילויות, אשר עומדות להפיל את קנונית האופל ומשרתיה הרבים. אל תהיו בהלם על מה שעומד להתרחש. שמחו ודעו בלבכם שהפעולה שתתחיל היא עומדת בסופו של דבר לשחרר אתכם לחופשי ולייסד מחדש את ריבונותכם האישית. ממשלה חדשה עומדת להזמין אתכם ולשאול את עצתכם. היו מוכנים לקבל כל זאת עם חסד ועם אמונה איתנה באור. אנו עומדים לחכות לזמן בו זה יהיה מתאים לכם לסיים את הטיוח ולגלות את קיומנו ואת נדיבות לבנו. אנו מוכנים באותו רגע לפנות אליכם ולהסביר בפירוט לגבי הקשר הראשוני. הנחיתות שלנו עומדות להיות התחלתו של זמן בו מכינים אתכם לשמחה של תודעה מלאה.

דרך זו לתודעה מלאה היא עיקר הקושי של משימתנו. לפני כ-13 אלף שנה השגחנו עליכם ודיווחנו בחזרה לעולמות הבית שלנו על מה שקורה כאן. קנונית האופל, בסיועם של אדוני האנונאקי, התקרבו מאוד להעברתכם למצב קבוע של עבדות. פעולה נתעבת זו הגיע לסופה המחפיר כאשר רצף האנצ'רה (Anchara) הסכים לשלום ובקש שיוגשמו הנבואות העתיקות של המלאך מיכאל (Archangel Michael). זה נעשה, והאנונאקי עזבו את הצד האפל והפכו לבעלי בריתנו. כ-20 שנה האחרונות היו כדי לבחון שעבדי האופל מוכיחים שאינם יכולים לגלות אמצעים לשנות את הבלתי נמנע. אנו כעת עומדים על מורד תלול גדול. ניצחון של האור הינו בהישג יד. בעלי בריתנו בכדור הארץ מוכנים לדחוף את האופל מכוחם ולהוציא לפועל מערכות ממשלתיות ופיננסיות חדשות, אשר עומדות להביא שפע וחופש למציאותכם על פני השטח. אירועים אלה אינם אלא מקדמיים לשלבים הסופיים הנדרשים כדי לסיים את נתיבכם לתודעה מלאה.

תודעה מלאה היא מצב טבעי של האנושות. אתם נשלפתם באופן זמני ממצב זה של חסד באטלנטיס העתיקה. אטלנטיס היתה ארץ מלאה בדיכוטומיות מוזרות. זו היתה ארץ שעבדי האופל מהעבר הקרוב שלכם ניסו לשמור קשר ולהציל במספר מקרים. אבל המשימה זו נכשלה מההתחלה.  למרות כישלון זה וכישלונות אחרים, עבדי האופל נשארו החלטיים. זה משונה לראות נחישות כזו מתבזבזת על ניסיונות טיפשיים אלה לשנות היסטוריה. במקום זאת, הם היו צריכים לעזור לאנשיהם ולהוביל מקום זה לקראת שלום ושפע. אנו בקשנו מהם קודם לכן לעשות זאת. תשובתם הקולקטיבית היתה שהרעיון אינו מקובל. לכן עכשיו, אנשי אופל אלה עומדים להיחשף, ולסבול מתוצאות פעולותיהם. בעלי בריתנו הארציים מוכנים להתחיל במעצרים מסיביים ושמים בשלטון ממשל  שעומד לנסות אנשי אופל אלה וליצור כלים פיננסיים חדשים - לגרום לשלטונם הארוך למות בזמן מאוד מתאים! ממשלות חדשות אלה עומדות לסיים את הטיוח של החוצנים ולאפשר לנו לפנות אליכם ישירות.

לכן,  הזמן הנוכחי הוא זמן של המתנה לשלבים הסופיים אשר יכניסו לשלטון ממשל אשר יכול להודיע לכול אלה שאנו קיימים. הרגע שזה יקרה, אתם התחלתם בהתרחקות מתודעה מוגבלת ולכיוון תודעה מלאה.  יש לכם מבינכם רבים של רוח מלאה אשר מבקשים מאוד לעצב מציאות חדשה.  לפני זמן רב, ישויות אלה ושותפיהם החלו במצע תעמולתי להביא מקום זה במלואו לתוך האור. האלמנטים הראשונים היו סדרה של משפחות ליבה עתיקות אשר  נתנו את עצמם לשירות אלוהי. המאסטרים הנעלים ואלה באגרטה עזרו להם. לכן, נמצא שכתבי הוויתור המוקדמים ביותר של האופל מתייחסים לקבוצות מקודשות אלה.  עצם המחשבה שכדור הארץ הוא חלל או ששם יש מקדש אלוהי מוכחשת בכוח. חלק אחר של הכחשה זו מדאיג אותנו. ביחד,  אנו נתפסים ככוח עם סדר יום מוזר. סדר יום זה עומד להשתנות ונראה לא רצוי . מניפולציות אלה עומדות להיראות כפי שהן באמת: שקרים ומצגי שווא מוחלטים. האמת היא לשחרר אתכם לחופש!

נמאסטה! אנו המאסטרים הנעלים שלכם! אנו מגיעים גם עם חדשות נהדרות! תומכינו האגרטניים ושותפינו המקודשים הסודיים מוכנים להתחיל סדרה של אירועים אשר עומדים להוביל לניצחון האור. השמיים מברכים אותנו ביחד עם תומכים אשר עבדו ללא לאות ליצור רשת מימון, המהווה בסיס למערכת פיננסית חדשה, עיבוד מטבעות גלובליים ומעל לכול, רשת גלובלית של המשפט המקובל. זה התרחש רק בשל מסירותם הגדולה לאור.  נאמר לנו שרשתות שונות אלה הן עכשיו משולבות ומוכנות להתמיר מציאות אפלה ומעוותת זו. לפני זמן רב, השמיים ציוו שזמן מיוחד היה צריך להגיע.  לפני שזה קרה,  היו צריכים להיות אוואטרים שיסבירו נבואות אלה לכל מי שהיה מקשיב. אנו הגענו בשם השמיים ועם המסרים האלוהיים שניתנו על ידי ישויות אור גדולות אלה. משימתנו עכשיו היא לקחת מסרים אלה וביחד לתת ביטוי להם. האנושות עומדת לקבל מתנות גדולות אלה ולהגשים את רצונותיהם של השמיים!

כיום השמיים מציגים בפומבי רשת אלוהית של גאולה עבור מציאות זו.  היא הביאה את אבותיכם מרחוק, ובקרוב הממשל החדש שלכם עומד להודיע על נוכחותם. בנוסף, יש לכם ביניכם את בני דודיכם מאגרטה. הם סיפקו לנו מקלט וכאשר היה צורך, הם הגיעו ביניכם כדי לסייע לנו בברכות ובטיהור הדרך עבור האור. חובותינו הן  לדאוג לכם ולהקים אמצעים לאור כדי שירכוש מחדש מציאות זו ויחזיר אתכם לעצמי הקודם שלכם. משימות אלה נמשכו במשך אלף שונה, ובזמן זה, היתר שמימי גדול מאפשר למציאות הנהדרת שתיווצר עבורכם. ברוכים יהיו השמיים ואלה שעבדו כה בצורה לא אנוכית כדי לאפשר לכל זה לקרות. יום חדש של אור נהדר עומד לזרוח עליכם ולהתחיל את זמן הריפוי והסליחה. אתם עומדים להתענג מאור ריפוי זה ולהפוך לחופשיים!

עבור חלקכם, נתיב זה לחופש ולסליחה דורש מיקוד מתמיד ורצון להתמודד בכאבים ובהתקפי לב הגדולים ביותר פנים אל פנים. כדי לסייע לכם, השמיים הקימו את הצורך לחונכים רוחניים ופיסיים. אנו בוחנים אתכם מדי יום ורואים איך אתם צריכים להשתמש ביכולתכם הפנימיות כדי לכבוש את השדים הפנימיים שלכם. מאמץ חיובי כזה הוא משהו שיש לדאוג עמוקות עליו. בשמחתכם הגדלה, אתם עומדים לנצח סוף סוף דברים אלה אשר עדיין מכאיבים לכם עמוקות. התמרת כאב זה היא  המעבר הנהדר הראשון לקראת חיים חדשים ומקודשים. כולנו למדנו, כמאסטרים נעלים, כמה תהליך זה באמת קשה. עם זאת, הריפוי, שהוא מביא הוא באמת אלוהי! זו רק הצגה מוקדמת של מה שהחונכים הפיסיים והרוחניים עומדים לתת לכם. לאחר מכן, אתם, לאחר עבודה פנימית מסוימת, עומדים להיות דרוכים לפלאות שמגיעים אליכם בחדרי הקריסטל המיוחדים שלכם! הללויה! הללויה!


היום, המשכנו את מסרינו על מה שמתרחש מסביבכם. מציאותכם משתנה ומכינה את עצמה להתמרתה באמצעות האור. במהלך תהליך זה אתם עומדים לפגוש את משפחות הרוחניות והחלל שלכם. אתם גם עומדים להשתנות לישויות אור מודעות במלואן! דעו, יקרים, האספקה שלא ניתן לספרה והשפע האין-סופי של השמיים הם אכן שלכם! לכן היו זאת! Selamat Gajun! Selamat Ja (סירנים היו אחד! ושמחו!)



 Translation: Gili 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

esoteric



SUBTITLES IN ENGLISH, ESPAÑOL, PORTUGUÊS

Click upon the circle after the small square for captions

invoca


לחצו בבקשה על הריבוע הימני בתחתית מסגרת הוידיאו כדי לקבל את הכתוביות .

AN INVOCATION

14:02:2014 - 09:00H BRISBANE, AUSTRALIA

JERUSALEM -01:00H on 14:02:20

http://24timezones.com/





Sheldan Nidle Interviewed by Maarten Horst

Hino SL



Please sign this Petition

Foto

Read more about it and sign it here:
http://www.avaaz.org/en/petition/How_to_REALLY_Save_US_Army_Recruiters_From_Preventable_Suicides/?eQSwffb


MAKE THIS VIRAL! Prepare For Change

It is time now to make the next step in creating the infrastructure for the Event on the surface of this planet.

The main reference site with preparedness instructions for the general population has reached a certain degree of completion and needs to go viral:

http://prepareforchange.net/

Although the civil authority and the Resistance Movement will provide their own infrastructure at the time of the Event, it is very important to have grassroots infrastructure as well. Our alternative infrastructure will fill in the gaps and will ensure that the transition will be smoother and more harmonious.

Six task groups were created: planetary leadership group, healers group, media group, new renaissance group, new technologies group and financial group. All these groups will develop practical tools which can help easing the transition at the time of the Event in their specific area.

If you want to actively participate in any of those six groups, click here:

http://prepareforchange.net/participate/

Our website will be translated into many world languages so the message can spread worldwide. We are actively seeking translators and if you wish to join our translation teams, use the same participation form, stating that you wish to volunteer as a translator:

http://prepareforchange.net/participate/

There will be many projects pertaining to the preparedness of the surface population for the Event announced on my blog very soon and our new website will be the main communication hub for those projects


Sheldan Nidle Free Webinar