קוראים

יום רביעי, 24 בספטמבר 2014

Hebrew -- מסר של Sheldan Nidle, מיום 23 בספטמבר 2014

מסר של  Sheldan Nidle, מיום 23 בספטמבר 2014

5 דרקון, 19 פרפר אלוהי, 11 רוח

Dratzo!  אנו מגיעים ביום זה עם חדשות טובות! התוכניות השונות שעומדות לשנות את חייכם ולאפס את מטבעות העולם ממשיכות להראות התקדמות. אנו גם מרוצים שהניסיונות האחרונים של קנונית האופל נכשלו. סוף ספטמבר מיועד להיות זמן המצוין עבור שפע, חופש ועלייתה של תנועה מוצלחת של שלום עולמי. ממשלות רבות בעולמכם מתקרבות לנקודה בה שינוי פתאומי הוא בלתי נמנע. שינויים אלה נגרמו על ידי  עליית הלחץ שמופעל על קנונית האופל להודות בכישלונה ולהתחיל בשיתוף פעולה עם בעלי בריתנו הארציים. אנו צופים בתוצאה של פשוטו כמשמעו 2 עשורים של לחץ.  המערכת המוניטארית החדשה היא חלק ממערכת פיננסית טרייה המשולבת עם חלוקה של כספי השפע של עולמכם. ביחד, 2 תנועות אלה משנות את האופן בו עבודתכם פועלת. סדרות אלה של שינויים הן רק ההתחלה; NESARA באמריקה ותנועה עולמית הקשורה אליה עומדים לשנות את מציאותכם לתמיד.


השינויים המגיעים הם חלק מתהליך הכרחי המוביל לקשר הראשוני. החלק הראשוני של זה הוא כרגע בעיצומו. השפע המתפתח והעלייה של חופש גלובלי הם גם כדי לקדם את התנאים המובילים לגילוי רשמי. אנו מבינים כמה מהממות ההודעות אשר אתם שומעים מדי יום  ממנהיגיכם. הודעות אלה עומדות להתמיר את עצם טבעו של הממשל שלכם ולהכין אתכם לשידורים אשר מאפשרים לנו לדבר אליכם יותר מאוחר ישירות. ברגע שאנו יכולים לפנות אליכם, אנו מתכוונים לכסות סדרות רחבות של נושאים. ניתן לכם רק מידע קצר אשר למדתם לראשונה בבית הספר, ולאחר מכן הורחב מידע זה באמצעות קריאת ספריכם והאזנה למגוון תוכניות בטלוויזיה שלכם.  אתם צריכים ללמוד על המקורות האמיתיים מחוץ לעולם שלכם ואיך נעשיתם תושבים  על פני השטח של גאיה. לאחר מכן, אתם מוכנים לפגוש  את שכניכם האגרטנים וכמובן אותנו.

הנחיתות עומדות להיות גלובליות בהיקפן.  אנו החלטנו באופן קבוע ולאחר מכן בדקנו את המצב של אזור הנחיתה המתוכננים שלנו.  בכל פעם שיש מידה מסוימת לא רגילה של שינוי במקומות אלה, אנו פשוט בוחרים חדשים. עד כה, אנו שינינו רק 11% מהמקומות שבחרנו מראש. מרבית שינויים אלה הם תוצאה של התרחבות באזורים עירוניים. בתים חדשים או מרכזי קניות חדשים נראה כי צצים במיקומים שלנו באזורים מאוד עירוניים. אזורים כפריים נשארים פתוחים במשך עשרות שנים. מבלי להתחשב בחוסר התאמות אלה, רכבי הנחיתה שלנו נשארים אחראים.  לא אולצנו להגביל את מספר ספינות הסיור שיהיו בשימוש.  הסדר והשיטות בהן משתמשים עכשיו מתוכננים לכל מיקום שנבחר. בנוסף, אנו מוכנים להעביר את החונכים שלנו אליכם. כל חונך עומד להתקשר אליכם באופן טלפתי לפני שהם מופיעים לפניכם. שיחה מקדמית זו היא להכיר אותנו לכם ולהציג הקדמה קצרה של הפרוטוקולים השונים שלנו.

המפתח להתמרתכם היא מערכת היחסים המתפתחת עם החונך שלכם. מערכת יחסים זו היא כמו של מטפל למטופל. אמון הוא חלק חשוב ממסע זה.  מספר של אינטראקציות גלויות עומדות להתרחש כאשר אתם מסתכלים על תקופת ילדותכם, הרשומות האקשיות וחוזה החיים הנוכחי שלכם.  עליכם לדון באופן פתוח ובגלוי במספר עצום של אירועים אפיגנטיים בעבר ובחיים הנוכחיים. אתם צריכים להבהיר דברים אלה כדי לבנות את המסע בן ה-3 ימים בחדר האור הקריסטלי. אנו מתכוונים שתהיינה לכם מספר פגישות המבהירות מקרים כך שאתם יכולים לתפוס את ההיקף  שהמסע ההתמרתי בן 3 הימים צריך לכסות. ישנה רשת עצומה של מכונות אנרגטיות ושולטות על המיינד שמלאו אתכם באמונות שאתם צריכים לנקותן מהגוף המנטאלי, הרגשי והפיסי שלכם.  תפקידו של החונך הוא לנקות אותם בעזרתכם. כפי שאמרנו, אלה רק ראשוניים למה שאתם עומדים לפגוש בחדרים הקריסטליים.

ברכות! אנו המאסטרים הנעלים שלכם! אנו מגיעים עם דברים טובים לדווח! שותפינו השונים ממשיכים לנוע קדימה. אנו מאוד קרובים לאיפוס גלובלי ושיערוך המלווה את מטבעות העולם.  אירועים אלה עומדים להיות קשורים עם עלייתו של תקן מתכות יקרות ברחבי העולם. אי הסדרים של הבנקים העולמיים העיקריים, כמו גם שחיתות עצומה של הממשלות בעולם, משמעותם שיש צורך במהפכה פיננסית גדולה כדי לטהר אזור זה של קנונית האופל. תהליך זה יניב מעצרים רבים וממשל חדש.  השפע המגיע ותקנות בנקאיות בינלאומיות חדשות עומדות לנקות אי סדר נתעב זה ולברך אזור זה עם שפע אין סופי. החופש שלכם והריבונות שלכם עומדים להתעורר מכול מה שמתרחש כעת. אנו בורכנו על ידי השמיים כדי לסיים משימה מקודשת זו ולאחר מכן לקדם בברכה את אלה אשר עזרו לנו להצליח!

מה שקורה כאן הוא ברכה גדולה! אנו עבדנו בחריצות כדי להבטיח את הצלחתכם. השמיים חייכו בגין מאמצינו והתירו לנו שיהיו לנו האמצעים להתגבר על האופל ומשרתיו הרבים.  אנו מתפללים מדי יום ומבלים שעות לרפא אזור זה. רבים מכם מתוסכלים  ממה שנראה שלוקח זמן אינסופי שייעשה. אל תאבדו אמונה! ניסים מתרחשים! האופל, פעם אחת הם לכאורה כה כל-יכולים, עכשיו הם נמוגים במהירות. האור מגביר את כוחו בכל יום. היו גאים על מה שהשלמנו ביחד. כל אחת מתפילותיכם ומהמדיטציות שלכם עזרו מאוד למטרה האלוהית הזו. לכן, אספנו ביחד את האמצעים לניצחון. הישארו חיוביים והתמקדו ביסודיות על הניצחון! האופל, כפי שצוין, נמוגים. אנו על סף של דברים גדולים!

אנו המאסטרים הנעלים שלכם, מאחלים לך טוב, ועובדים כדי לסיים את הניצחון שמאוד זכאים לו. היו גאים על מה שהשלמתם. אתם נעים אזור שלם למאוד סף של התעלותו. זוהי אינה משימה קטנה. אנו כולנו מכבדים אתכם עבור הישגיכם. כשהזמן המגיע מתקרב, היו שמחים והיו מאוד שבעי רצון במה שהשלמתם. אנו פשוט מבקשים מכם להישאר ממוקדים ולדעת עמוק בלבכם שאתם שם. זמן זה של ניצחון עומד להתמיר לתמיד כוכב יפה זה ולאחד אתכם עם המשפחה הרוחנית והגלקטית כולה שלכם. אתם אפילו תתפסו מחדש את עמדתכם במשפחה מאוד נהדרת זו. אנו מודים לכם ומברכים אתכם בחסד. זמנכם הגדול והמקודש הגיע! האופל הלכו לאיבוד ועכשיו אנו יכולים כולנו לבוא ביחד ולחגוג ניצחון גדול זה! הללויה!

היום, אנו שמחים! נתנו לכם סקירה כללית נוספת על הנסיבות הנוכחיות. היו סבלניים. המיטב  עומד עכשיו להגיע.  אנו עוזבים אתכם בשבוע זה בשמחה. בקרוב, אתם עומדים לפגוש את המשפחות הרוחניות והגלקטיות שלכם. היו מאושרים והישארו ממוקדים על הפרס! דעו, יקרים, האספקה שלא ניתן לספרה והשפע האין-סופי של השמיים הם אכן שלכם! לכן היו זאת! Selamat Gajun! Selamat Ja (סירנים היו אחד! ושמחו!)

 Website: Planetary Activation Organization

Translator: Gili

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

esoteric



SUBTITLES IN ENGLISH, ESPAÑOL, PORTUGUÊS

Click upon the circle after the small square for captions

invoca


לחצו בבקשה על הריבוע הימני בתחתית מסגרת הוידיאו כדי לקבל את הכתוביות .

AN INVOCATION

14:02:2014 - 09:00H BRISBANE, AUSTRALIA

JERUSALEM -01:00H on 14:02:20

http://24timezones.com/





Sheldan Nidle Interviewed by Maarten Horst

Hino SL



Please sign this Petition

Foto

Read more about it and sign it here:
http://www.avaaz.org/en/petition/How_to_REALLY_Save_US_Army_Recruiters_From_Preventable_Suicides/?eQSwffb


MAKE THIS VIRAL! Prepare For Change

It is time now to make the next step in creating the infrastructure for the Event on the surface of this planet.

The main reference site with preparedness instructions for the general population has reached a certain degree of completion and needs to go viral:

http://prepareforchange.net/

Although the civil authority and the Resistance Movement will provide their own infrastructure at the time of the Event, it is very important to have grassroots infrastructure as well. Our alternative infrastructure will fill in the gaps and will ensure that the transition will be smoother and more harmonious.

Six task groups were created: planetary leadership group, healers group, media group, new renaissance group, new technologies group and financial group. All these groups will develop practical tools which can help easing the transition at the time of the Event in their specific area.

If you want to actively participate in any of those six groups, click here:

http://prepareforchange.net/participate/

Our website will be translated into many world languages so the message can spread worldwide. We are actively seeking translators and if you wish to join our translation teams, use the same participation form, stating that you wish to volunteer as a translator:

http://prepareforchange.net/participate/

There will be many projects pertaining to the preparedness of the surface population for the Event announced on my blog very soon and our new website will be the main communication hub for those projects


Sheldan Nidle Free Webinar