קוראים

יום חמישי, 11 בספטמבר 2014

09.09.2014


Update by Sheldan Nidle for the Spiritual Hierarchy and the Galactic Federation

מסר של  Sheldan Nidle, מיום 9 בספטמבר 2014


5 יד, 5 פרפר אלוהי, 11 רוח

Selamat Jalwa! אנו חוזרים עם הרבה מה לומר! תוכניותיכם השונות להביא לכם שפע נמצאות כאן! עכשיו אתם צריכים להבין טוב יותר את מה שקורה לכל אחד מכם. בעיקרו, גופכם מותמרים ונעשים מוכנים לשינויים האחרונים אשר עומדים להתמיר אתכם לישויות אור מודעות במלואן. התמרה זו מתרחשת בשלבים, באופן אשר מאפשר לגופכם להסתגל. לפעמים, התאמות אלה קשות לכם. אלו המכונים תסמיני התעלות הינם דברים שכולכם מרגישים. אתם עשויים לחוות פעימות לב מוזרות או יותר עייפות מהרגיל אחרי פעילות גופנית מאומצת. החומרה של מה שאתם מתמודדים נקבעת מראש על ידי השמיים באמצעות סדרי היום לשומרי הגוף הרבים שלכם. אתם הסכמתם לסדרי יום אלה לפני שהתגלמתם על פני שטח כדור הארץ הזה. הוראות חמורות ניתנו לצוותי הרפואה שלנו באשר לאופן הדיווח על כל הסימנים הרוחניים, המנטליים, הרגשיים החיוניים של כל אדם.  מדידות אלה עוזרות לנו לעצב מחדש את חדר האור הקריסטלי האישי שלכם.

הקשר הראשוני צריך לקרות בזמן אלוהי. עד אז, אנשי הקשר שלנו בודקים בקביעות את אלה אשר מספקים בחריצות ובנפלאות את האמצעים לשנות את אזורכם מאופל לאור. תהליך זה לקח זמן מאוד ארוך.  זה הואץ במידה רבה על ידי התפנית הפתאומית המעוצבת של ברית האנצ'רה באמצעות הצווים הספציפיים מרצף האנצ'רה. צווים אלה שולבו עם הנבואות העתיקות של המלאך מיכאל עבור גלקסיה זו. אנו עכשיו עסוקים להטמיע את הציים שלנו ולהכניס חברים חדשים מכוכב האומות שעוצב כאשר כוכב האופל של האימפריות של אנצ'רה נעלם. אומות חדשות אלה רוצות מאוד להשיג גוף של אור ולומדות איך להשתמש בהם כדי להתעלות. אחת מחובותיכם בעתיד הוא לעזור לשותפינו בפדרציה הגלקטית, ללמד אותם את המתנות המיוחדות האלה. חוכמתכם והידע שלכם בנושאים אלה עומד להיות במיוחד לעזר להתיר אומות כוכב חדשות אלה ללמוד מיומנות אלה.

כשאנו עובדים לקראת הרגע של הקשר הראשוני, אנו מכינים ידע עבור אתרי נחיתה עתידיים ומזווגים לכם את כל אחד מהחונכים שלנו.  פעילות החניכה בפועל היא די מסובכת ודורשת את שיתוף הפעולה המלא שלכם. כל אחד מכם צריך להסתכל פנימה עמוק ובאדיבות כדי לשחרר את "השדים" הפנימיים שרכשתם מאז לידתכם. לכן, כל חונך צריך שיאפשרו לו לעבוד אתכם כדי להתקיף ולאחר מכן לשחרר "שדים" רבים אלה. האנונאקי, ברגע שניתנה להם מידת שליטה עליכם, התחילו לעבוד על פחדיכם על מנת לנהל טוב יותר אתכם.  בדרך כלל, האנושות על פני השטח נושאת איתה מורשת של "מלכודות פחד" התחלתיות אלה הנכפות עליכם על ידי האנונאקי, כמו גם מלכודות חדשות הנכפות עליכם באמצעות חוויות בין הדורות של אבותיכם.  אלה נוספים הלאה, ויותר מסבכים, את הפחדים הראשוניים שהגו האנונאקי.  כל זאת והרבה יותר עומדים להיות מותמרים ולהשתחרר באמצעות החונכים שלנו.

מה שנמצא קדימה במיידי עבורכם הוא שפע ועלייתו של ממשל חדש. חודשיים לאחר שזה קורה, יקרה גילוי. אנו מצפים באופן מלא שהודעה זו תוביל לזו שלנו. באותו רגע, אנו עומדים לראות את השיעורים הראשונים מהמאסטרים הנעלים שלכם. שיעורים אלה עומדים להכין אתכם לעובדות הרבות החדשות שאתם צריכים לדעת. האנונאקי התחילו את הזמן שלהם אתכם באמצעות המצאת סיפור מקור מטעה ומניפולטיבי. זה נעשה כך שהם יכלו להכריז לכם שהם היו אלים בוראים. האנונאקי יכלו לאחר מכן לעשות דברים שערורייתים כדי לשמור על שליטה זו. סיפורים אלה צריכים להיות מוחלפים על ידי האמת. אתם צריכים לקחת בחזרה את כוחכם ולתקן באופן חופשי ובצדק את האימה של העבר. לאחר מכן, אתם יכולים להיות חופשים כדי לקבל אותנו.  אנו מגיעים רק כנציגים של אבותיכם. אנו מגיעים לתת לכם מתנה של תודעה מלאה ועם האפשרות לחדש את עמדתכם המיוחדת בגלקסיה זו!

ברכות! אנו המאסטרים הנעלים שלכם! אנו מגיעים בשלום ובשמחה! בכול מקום בעולם זה שותפינו מכינים את הדרך לשפע שלכם ולחופש שלכם ולרכישה מחדש של ריבונותכם האישית המבורכת.  ישנן 3 רשתות מקודשות שהוקמו עבור מטרות אלוהיות אלה.  הראשונה תבטיח לכם את השפע שלכם. השנייה מטפלת בחזרה למשפט המקובל והשלישית מאפשרת את הופעתו של ממשל חדש. המערכת הפיננסית הנוכחית, עם התשלומים הלא חוקיים למחוקקים ולמחלקות ממשלתיות שונות, מתאימה באופן אידיאלי לאינטרסים מיוחדים ולהתעללות גדולה בכוח.  זה מנוהל בניגוד לרצון השמיים עבורכם. צרה נוספת היא ייצוג לא הולם גדול של החוק. זה יוצר מערכת מוסריות שגם מנוהלת בניגוד לעניינכם הטובים ביותר היומיומיים.  השמיים רוצים להתמיר כל זאת ולספק סביבה בטוחה לכולם.

הבורא נתן לכם זכויות מקודשות, ומתנות מבורכות אלה דורשת מציאות אשר יכולה לכבד אותן.  זו הסיבה מדוע שותפינו מעצבים שתיים מתוך שלוש רשתות מקודשות אלה. משפט מקובל וצודק צריך שוב פעם להיות הדרך של צדק אמיתי באדמותיכם. כל אדם צריך לדעת שמוסר אמיתי וחוקי קיים.  קשור לכך הינו עלייתו של ניקוי בית רב שכבתי עצום של הממשל. חוקים הדומים ל- NESARA התחילו להקים את האב-טיפוס לפעולות מעין אלה. שפע יכול להיעשות קבוע רק אם הממשלה היא באמת הוגנת והגיונית לכולם. זה רק יכול לקרות אם ברכות אלה מאפשרות ניקוי בית מושלם. זה חשוב לשנות ממשל ממלחמה ומתחרותיות לאוריינטציה שלווה ורצון להיות בשיתוף פעולה עם הכול. בסביבה זו, השיעורים שלנו יכולים לתפוס ולהוביל להתמרה אלוהית אמיתית.

לבסוף, ישנו נושא חשוב של ניתוב הכספים לכם אשר נלקחו מכם באופן בלתי חוקי בעבר או נבעו מזרם שפע שנרכש.  כספים אלה נמצאים בידיים מצוינות ועומדים להיות מחולקים לכולם. המערכת הנוכחית של מגבלות וחוסר באמת מנוהלות בניגוד למה שצווה עבור כל אחד במציאות זו. אתם ילדים מיוחדים של השמיים והגיע הזמן לשחרר אתכם מחוסר ולתת לכם את הכלים להשיג את החלומות היקרים ביותר. זהו זמן לסיים את מבני הכוח הישנים של "מרוץ עכברושים", אשר שמרו אתכם בחור, בלי יכולת להשיג את רצונותיכם העמוקים ביותר. אנו המאסטרים הנעלים בילינו אלף שנה בשמירה על הקשר שלכם למוסר ולשמיים. זה עכשיו עומד להתרחב באופן אשר מאפשר לכם לדעת ולהשיג את מטרותיכם האמיתיות. זמן מיוחד עבור הכול הגיע סוף סוף! הושענא! הושענא! הושענא!

היום, המשכנו את המסר השבועי שלנו אליכם. כפי שאתם יכולים לראות, התקדמות חשובה נעשתה כך שהיא מבטיחה לכם את השפע והחופש שלכם. הישארו ממוקדים במטרות אלה ובחנו כמה אירועים מיוחדים המתרחשים לפניכם! עשו זאת הכול באהבה ובשמחה! דעו, יקרים, האספקה שלא ניתן לספרה והשפע האין-סופי של השמיים הם אכן שלכם! לכן היו זאת! Selamat Gajun! Selamat Ja (סירנים היו אחד! ושמחו!)



 Translation: Gili 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

esoteric



SUBTITLES IN ENGLISH, ESPAÑOL, PORTUGUÊS

Click upon the circle after the small square for captions

invoca


לחצו בבקשה על הריבוע הימני בתחתית מסגרת הוידיאו כדי לקבל את הכתוביות .

AN INVOCATION

14:02:2014 - 09:00H BRISBANE, AUSTRALIA

JERUSALEM -01:00H on 14:02:20

http://24timezones.com/





Sheldan Nidle Interviewed by Maarten Horst

Hino SL



Please sign this Petition

Foto

Read more about it and sign it here:
http://www.avaaz.org/en/petition/How_to_REALLY_Save_US_Army_Recruiters_From_Preventable_Suicides/?eQSwffb


MAKE THIS VIRAL! Prepare For Change

It is time now to make the next step in creating the infrastructure for the Event on the surface of this planet.

The main reference site with preparedness instructions for the general population has reached a certain degree of completion and needs to go viral:

http://prepareforchange.net/

Although the civil authority and the Resistance Movement will provide their own infrastructure at the time of the Event, it is very important to have grassroots infrastructure as well. Our alternative infrastructure will fill in the gaps and will ensure that the transition will be smoother and more harmonious.

Six task groups were created: planetary leadership group, healers group, media group, new renaissance group, new technologies group and financial group. All these groups will develop practical tools which can help easing the transition at the time of the Event in their specific area.

If you want to actively participate in any of those six groups, click here:

http://prepareforchange.net/participate/

Our website will be translated into many world languages so the message can spread worldwide. We are actively seeking translators and if you wish to join our translation teams, use the same participation form, stating that you wish to volunteer as a translator:

http://prepareforchange.net/participate/

There will be many projects pertaining to the preparedness of the surface population for the Event announced on my blog very soon and our new website will be the main communication hub for those projects


Sheldan Nidle Free Webinar