קוראים

יום חמישי, 12 בפברואר 2015

Hebrew --סר של Sheldan Nidle, מיום 10 בפברואר 2015





מסר של  Sheldan Nidle, מיום 10 בפברואר 2015

2 דרקון, 19 סימני חיים, 11 רוח

Selamat Jalwa! היו שמחים! דברים רבים קורים עכשיו לטובה. המשפחות העתיקות ובעלי בריתן הארציים הביאו את קנונית האופל על ברכיה! העובדה נודעה באמצעות הפעולה הפשוטה של התחלת העברת הכספים באמצעות אלה המשרתים את הסיבה האצילית ביותר הזו ואת מטרתה הנהדרת. לפני יותר מ-13 אלף שנה, אבותיכם החלו בהרפתקה גדולה, אשר התחילה עם נפילתה של אטלנטיס והאדונות העליונה של האנונאקי. העקבות הובילו את אבותיכם  דרך  שלוש " תקופות של תור הזהב" במה שמכונה ההיסטוריה המתועדת. בכול זאת, אבותיכם נשארו אמיתיים למטרתם והכשירו את הקרקע למה שקורה עכשיו.  מה שמתרחש הם רק השלבים האחרונים במסעכם הארוך חזרה לתודעה מלאה. אנו מצדיעים לכם ולאלה מכם אשר מבצעים ללא לאות את הצווים האלוהיים של השמיים. מציאות זו עוברת שינויים גדולים, כדי לאפשר לכם לסיים את שעבוד החובות שלכם, מביאה חזרה את ריבונותכם הטבעית ומאפשרת לכם לחוות שפע גדול. כל זאת הוא מקדמי לממשל חדש ולגילוי גלובלי של משפחות הרוחניות והחלל שלכם.


השינויים הגדולים שמוכנים להיחשף לכם הם מתנה, אשר הוענקה לכם בחן על ידי AEON. זהו הזמן לכל אחד מכם להתכונן לחזרה לתודעה מלאה. זו מחויבות גדולה באמצעות השמיים. השלבים הראשונים היו להתחיל לשנות את הצ'קרות שלכם ואת ה-RNA/DNA. אלו, בתורן, התווספו באמצעות ההתאמות היומיומיות שנעשו על ידי הצוותים הרפואיים השונים שלנו בשיתוף עם  שומרי גופכם הרבים. לישויות מלאכיות אלה ישנה תוכנית עבורכם, אשר פורטה על ידי קבוצות נשמה ומנהלים שמימיים שהוקצו לכם. קיבוצים מקודשים אלה עוזרים לנו בתצפיות על מצבכם בלילה. כל התאמה הינה באמת כיוונון הנעשה לרטטים שניתנו לנו באמצעות השמיים. אתם צריכים להיות חלק מתהליך התעוררות מסיבי, שהינו חלק משלבים כללים להכין אתכם לתאים הקריסטלים. זה, לאחר הכול, הינה הנקודה העיקרית לכל דבר. אתם צריכים לשחרר מציאות זו, ועם השמיים לפרוץ קדימה עם מציאות המתאימה יותר ליכולותיכם הדרושות החדשות.

הממשלות החדשות הן, בתחילה, יהיו מכשירים זמניים כדי להפריד אתכם משרידי המשטרים המנוהלים על ידי הקנוניה ולעצור את כל אלה אשר קבעו במהלך השנים את מדיניותם. בחירות היו בעיקר העמדת פנים, מתוכננות בעיקר לשים בשלטון את אלה אשר לא אתגרו בגלוי את הססטוס קוו האמיתי. למשפחות העתיקות ולבעלי בריתם יש את היכולת עכשיו  להתקין מערכת פיננסית חדשה וסוף סוף לאפס את מטבעות העולם חזרה לתקן מונע שפע של מתכות יקרות. זה האופן בו אתם עומדים לעבור מחוץ למערכת המוניטארית, אשר סבכה אתכם בשעבוד חוב גלובלי. אנו יכולים להתאים בקלות את הטכנולוגיה הקיימת בעולמכם,  כדי לתת לכם דרך לייצר את מזונכם, מקלטכם ובגדיכם. בנוסף, עומדת  להיות מערכת תחבורה חדשה, אשר עוזרת לגאיה ומביאה אתכם ליעדכם במהירות. זו רק ההתחלה של האירוח השלם של הפלאות עבורכם.  בבעלותה של הקנוניה שלכם מתקנים נהדרים אשר יכולים לרפא מחלות כרוניות ולספק דברים רבים גדולים.
                                                                                                                  
הפדרציה הגלקטית מחכה שיפרסמו אותה באופן רשמי. אנו מתכוונים לתת לכם לא רק חונכים, אלא גם אפילו טכנולוגיה נהדרת יותר.  לפני שניתן יהיה להכיר לכם מתקנים אלה, אנו צריכים לתת סקירה נרחבת על מה שיש לנו. אנו מאמינים בתקיפות שהטכנולוגיה שלנו יכולה להראות לכם בקלות את המתקנים החבויים של הקנוניה.  זה צריך להיעשות רק לאחר שאתם מתקדמים לאורך השלבים לתודעה מלאה. כיוון שמערכות אלה של מתקנים נבנים כדי לעזור ליחידים או לקבוצות אשר יש להם יכולות של טלפתיה ושל טלקינזיס מתקדמות מאוד. בנוסף הטכנולוגיה לוקחת יחיד מיוחד אשר מתאים מאוד לדרכי החברה הגלקטית. ממש עכשיו, רבים אשר מבינים את ההשלכות של בינה מלאכותית מתווכחים איך זה עומד להיות מיושם במציאותכם הנוכחית.  אנו הרבה מעבר לאמונות מעין אלה ועצבנו קישור מקודש בין השמיים, מתקנים אלה ואלינו. בכוונתנו לדון על כך באופן מלא יותר ברגע שיקרה הגילוי הרשמי.

נמאסטה! אנו המאסטרים הנעלים שלכםשמחו! שמחואלה אשר מחפשים את חוכמתנו הודיעו לנו שמספר נושאים טכניים, האחרון מרבים, נפתרו ומערכת סופית של ספירה לאחור יכולה סוף סוף להתחיל. לכל אחת ממערכות ברכות שונות אלה  היו מספר עניינים חשובים לפתור. זה הכרחי לדווח ששותפינו הרבים מספקים פתרונות יישומיים לעניינים שונים אלה. אנו מבקשים מכם, יקיריי, יקרים, להישאר בטוחים וחיוביים. מספר ברכות מבורכות ביותר עומדות לרדת עליכם. היו בשמחה כשאתם צופים בהתמרתה של מציאות זו לתוך מציאות שונה בהרבה.  השמיים באמת ברכו אותנו וספקו  ניסים רבים לעזור לעבודתנו הנפלאה! ביחד, אנו עומדים לנצח ולראות את עלייתו של ממשל אשר עומד להתיר את סופו של שעבוד החוב וחזרה לשפע לריבונותכם האישית היקרה שלכם!.

הסביבה האלוהית החדשה היא רק הקדמה לאחת בה אתם יכולים לגלות בקלות את מוצאיכם ואת ההיסטוריה שלכם.  זה נעשה על ידי השמיים כדי לאפשר לכם לראות בבהירות את הנתיב המפרך שלקחתם לחופש. לפני זמן רב, קנונית האופל הנהיגה שיטות למנוע מכם לדרוך בהצלחה על נתיב זה. אכן, ילדיי, לפעמים, זה נראה די עגום. אור האלוהים באמת הגיע ואיפשר שיתרחש ניצחון. זה כל מה שניתן לומר עכשיו. היו מוכנים להרגיש זאת בתוככם ומסביבכם. האופל ניסה למצוא בעלי ברית בגלקסיה זו ובאחרות. מאמציהם נדחו ועכשיו שמחה גדולה מתבססת לאורך גלקסיה זו.  רק האור מפיץ את פלאותיו והאופל ממיר זאת למציאות נהדרת. השגנו אירוע יקר ביותר. היו חיוביים ודעו כי סדרות גדולות של הודעות מתקרבות!

ממש עכשיו, אתם עומדים בקצה מאוד של כמה שינויים גדולים. אפילו האנונאקי, המשתוקקים לשליטי האופל, עכשיו שמחים לניצחונו הגדול של האור. אנו סוף סוף משחקים את  התרחיש שנובא על ידי לורדמיכאל לפני עידנים. פעולה זו היתה ארוכה בהגעתה. אלפי שנים רבות חלפו לפני הזמן הנוכחי.  אתם נמצאים כאן  גם מהעולמות האחרים כמו גם מעולם זה. אנו מצדיעים לאלה אשר השתמשו במשאביהם וביכולותיהם כדי להקדיש לכם ניצחון כנגד האופל.  המשחק האלוהי מגיע לשיאו. האור עומד להגיע קדימה בקרוב ולתאר בפירוט את מה אתם באמת עשיתם. אנו, כקבוצה אלוהית, עומדים מוכנים לבצע מספר הודעות שקטות לכם בזמן זה. אלה עומדות להיות מרבים אשר מביאים את מילותינו אליכם.  האזינו אלינו ולאחר מכם היו חופשיים! הושענא! הושענא! הושענא!

היום, אנו ספרנו לכם מה מתרחש עכשיו. אנו מבקשים פשוט את סבלנותכם ואת תמיכתכם. עולם זה עבר הרבה בכמה עשורים אחרונים.  הזמן עף במהירות בהתקרבו להתרת הסבך הסופי. היו חיוביים, והיו מוכנים לעזור לנו במטרה מקודשת ביותר זו. דעו, יקרים, האספקה שלא ניתן לספרה והשפע האין-סופי של השמיים הם אכן שלכם! לכן היו זאת! Selamat Gajun! Selamat Ja (סירנים היו אחד! ושמחו!)

Website: Planetary Activation Organization

Translator: Gili

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

esoteric



SUBTITLES IN ENGLISH, ESPAÑOL, PORTUGUÊS

Click upon the circle after the small square for captions

invoca


לחצו בבקשה על הריבוע הימני בתחתית מסגרת הוידיאו כדי לקבל את הכתוביות .

AN INVOCATION

14:02:2014 - 09:00H BRISBANE, AUSTRALIA

JERUSALEM -01:00H on 14:02:20

http://24timezones.com/





Sheldan Nidle Interviewed by Maarten Horst

Hino SL



Please sign this Petition

Foto

Read more about it and sign it here:
http://www.avaaz.org/en/petition/How_to_REALLY_Save_US_Army_Recruiters_From_Preventable_Suicides/?eQSwffb


MAKE THIS VIRAL! Prepare For Change

It is time now to make the next step in creating the infrastructure for the Event on the surface of this planet.

The main reference site with preparedness instructions for the general population has reached a certain degree of completion and needs to go viral:

http://prepareforchange.net/

Although the civil authority and the Resistance Movement will provide their own infrastructure at the time of the Event, it is very important to have grassroots infrastructure as well. Our alternative infrastructure will fill in the gaps and will ensure that the transition will be smoother and more harmonious.

Six task groups were created: planetary leadership group, healers group, media group, new renaissance group, new technologies group and financial group. All these groups will develop practical tools which can help easing the transition at the time of the Event in their specific area.

If you want to actively participate in any of those six groups, click here:

http://prepareforchange.net/participate/

Our website will be translated into many world languages so the message can spread worldwide. We are actively seeking translators and if you wish to join our translation teams, use the same participation form, stating that you wish to volunteer as a translator:

http://prepareforchange.net/participate/

There will be many projects pertaining to the preparedness of the surface population for the Event announced on my blog very soon and our new website will be the main communication hub for those projects


Sheldan Nidle Free Webinar