קוראים

יום שבת, 7 בפברואר 2015

מסר של Sheldan Nidle, מיום 27 בינואר 2015 -- Hebrew




מסר של  Sheldan Nidle, מיום 27 בינואר 2015

1 יד,  5 סימני חיים, 11 רוח
Dratzo! אנו  מגיעים עם חדשות טובות נוספות על תהליך אספקת הברכות לכם. שבוע אחרון זה ראה סדרות גדולות של נקודות ביקורת שהושגו. כמה אירועים מדהימים נועדו לקרות בשבוע הקרוב. אתם למעשה עכשיו על סף של תחילת הברכות השונות המגיעות. אנו נלהבים שזה אכן המקרה. כאשר הגענו לפני כשני עשורים וחצי, היינו בתחילה מופתעים על היהירות המוחלטת של כוחות האופל אשר היו אחראים על החברות הגלובליות הרבות שלכם. אנשים אלה נראו לחלוטין לא מוכנים לציית לצווים המקודשים של השמיים.  אנו גם יודענו על ידי המאסטרים הנעלים שלכם שחוסר אכפתיות זו היתה הנורמה עבור קנונית אופל זו. הקשישים הרבים שלנו ספרו לנו על כך והזהירו אותנו להיות מוכנים לאכוף את הצווים השמימיים רק כאשר בעלי בריתנו הארציים יאפשרו לכך להתרחש. זה הוביל אותנו לסדרות של דיונים ארוכים עם בעלי בריתנו הרבים באשר לסיבה מדוע שיגעון זה עדיין קיים. ניתנו לנו מספר שיחות על מה שקרה כאן. החלטנו לעזור לבעלי בריתנו רק לאחר  שבאמת ניתן לנו היתר מתאים. זה משתנה רק עקב המשוב החיובי שאנו מקבלים כעת.


במהלך השנים, גילינו פשוט כמה חברה גלובלית זו באמת היתה מבולבלת. החברות שלכם מבוססות על אושר, ובעיקר על כוח. כסף, אמצעי מאוד פרימיטיבי של חליפין תמורת סחורות, היה הדמות המרכזית  הגוברת של אזור מוזר מאוד זה. אנו שאלנו באופן מיידי את בעלי בריתנו הארציים מדוע הטכנולוגיה לשים סוף לשטות זו היתה כה מדוכאת. בעלי בריתנו ספקו לנו את ההיסטוריה השלמה של כוח ואיך המשרתים היו עדיין כוח חיוני כאן. בעלי בריתנו ספרו לנו שהאמצעים להתמיר זאת היו בתהליך. קנונית האופל דכאה בקלות לא רק את הטכנולוגיה המתקדמת, אלא גם את המודעות על קיומנו. סיפרו לנו פשוט כמה קנוניות אלה המשוגעות על כוח בצעו מספר בריתות מיוחדות אשר התירו את האנצ'רים לחטוף, לזהם ולעשות ניסוי על חבריהם. פלנטה זו היתה ניסוי מיוחד של האופל. במשך 13 אלף שנה האחרונות, האופל ומשרתיו הנבחרים שכנעו את בני האדם על פני השטח להאמין בשטות הנוראה שלהם. הסדר זה הסתיים כאשר זרעי הכוכב הנבחרים ושאר ישויות אור התגלמו בעולם זה.

המשפחות העתיקות והמאסטרים הנעלים שיפרו באופן הדרגתי את התהליך הזה. חלקנו בהתמרה הגדולה היה לפעול כספקים של טכנולוגיות נחוצות וכשליחים מיוחדים היינו צריכים לשכנע את הקנוניה שימיה באמת ספורים. זה לקח זמן רב לשכנע סוף סוף את הקנוניה שכוחה הולך ודועך. במספר השנים האחרונות נראה היה לראות את ידם על העליונה של  בעלי ברייתנו הארציים.  זו הסיבה מדוע כל האספקות מעין אלה יכולות עכשיו להתרחש. אנו ממשיכים להגביל  את הדברים אותם קנונית האופל רוצה לעשות, או  במרחב המסלול  הקרוב של כדור הארץ או בקרבת הירח שלכם. למרות זאת, האופל המשיך לקוות  שהיציאה ממצבם הקשה עדיין אפשרית. זו הסיבה מדוע מספר דחיות התרחשו במשך מספר החודשים האחרונים.  מסירותינו  למשימה  המתוקנת במעט אפשרה סוף סוף לאופל להתרכך ולאפשר  לאספקות שפע שונות לקרות.  לכן, אנשי הקשר שלנו הודיעו לנו על אספקות רבות שקרובות מאוד להתרחש. לכן, אנו שמחים מאוד לייעץ לכם  שאתם באמת על סף קבלת ברכותיכם!

השמיים ממשיכים לנוע קדימה עם התרחשויות מיוחדות אשר מכינות עבורכם התמרה סופית לתוך ישויות מודעות במלואן.  סדרת ההתמרות הבאה עומדת לערב מספר התאמות חשובות לצ'קרות  הרבות בראשכם. הגידול הנוסף והחיוני ביותר הוא לבאר החלומות בחלק האחורי של ראשכם, כמו גם בבלוטת האצטרובל ובבלוטת יותרת המוח.  אלה עומדות לגרום למידה מסוימת של כאבי ראש, ראייה מטושטשת, נדודי שינה ואפילו עייפות מצטברת.  ראשכם עשוי לפעמים להיראות קצת כבדים. באותו זמן, אתם עומדים להיות מודעים יותר לצוותים הרפואיים שלנו. כאשר אתם מתחילים ליישם בקושי  את מערכת הראש החדשה הזו, אתם יכולים להתחיל להרגיש אותנו בקלות, אפילו כאשר אתם ישנים.  לאלה אשר הם במצב מתקדם יותר, הדרכנו את צוותנו  ליצור קשר מקדמי. האינטראקציה המתונה הזו עומדת לאפשר לכם לדעת שאנו עובדים עם המלאכים השומרים שלכם, כדי להכין אתכם לקשר ולקבל  מידת גבוהה יותר של תודעה.  היצירה של כולנו של אזור חדש רק התחילה!

נמאסטה! אנו המאסטרים הנעלים שלכם! הופיע דפוס של ציות ללא רצון. קנונית האופל מבינה שהשמיים מנצחים.  הניצחון בתקופת הזמן הבאה מובטח בשמחה. צוויו של AEON  מתחילים סוף סוף לנצח.  אנו שמחים מאוד לדווח שהמבחנים הסופיים וההתרחשויות הנדרשות מכינים אתכם לקבל מערך עצום של ברכות. אנו מבקשים מכם להישאר חיוביים ולברך אתנו תוצאות נהדרות אלה. בנוסף גאיה מכינה אמצעים לקדם את ההתמרה שלה על פני השטח שלה. אפילו השמש שרה! קנונית האופל  רואה שזמנה  כמסטרים של אזור זה מסתיים.  אנו יכולים לומר שתפילותינו היומיומיות הרבות  והכוונות המקודשות משנים מציאות זאת רק בשל עזרתכם הרבה. אזור זה רוקד כאשר אתם משתמשים מדי יום במיקוד שלכם כדי להכפיל את מה שאנו עושים. היו מודעים יותר מאי פעם על כך והמשיכו לסייע לנו במשימה האצילית הזו. השמים מברכים אותנו ומשתמשים באנרגיה עצומה זו כדי להתמיר אזור זה. הללויה! הללויה! הללויה!

כשהאופל מתחיל לדעוך, הבלוף שלו הוא ששום דבר מתרחש. עם זאת מסביבכם אירועים חיוניים רבים מתרחשים.  גאיה מגבירה את הרמה בה קרקעית הים עולה. מישורי החוף  מביאים באיטיות את חיי הים חזרה לרמה גבוהה יותר של רווחה. אתם חווים את הסדרה הבאה של התמרות פיסיות. האנרגיה, אשר מחזיקה אזור זה ביחד, מתגברת ברטט ובחוזק. אזור זו מכין את עצמו להתמרה הגדולה שהינה להחזיר את כל הדברים החיים לפוטנציאל המלא שלהם. מעורבות זאת היא עדיין סדרות נוספות של סימנים עדינים. גאיה, בפקודה מהשמיים, מוכנה לנוע כלפי מעלה ולאחד שוב את האזורים החיצוניים והפנימיים שלה. החלוקה, שנשמרה במשך אלף שנה, עומדת להסתיים. השינויים של גאיה עומדים להשתקף על עולמות החיים האחרים שמרכיבים מערכת שמש זו.  המבנה מאוד של מגזר זה של פיסיות עומדת להשתנות באופן קיצוני.

כמו המאסטרים הנעלים, אנו משגיחים אל אזור נהדר זה ומברכים את העבודה הנפלאה הזו. השמיים והבורא משלימים את הנבואה הגדולה שפורסמה לפני עידנים כאשר הותר לראשונה לפיסיות להתגלות. מאז אותו זמן, הופיעו  סדרות של בריאות, אחת על האחרת. אנו עכשיו יושבים על השישית מאלה ומתבוננים באלוהות כשכל מערכת של אירועים מתמזגת עם האחרות. תהליך טבעי זה  הוא משהו של נס נהדר, לא רק להתבונן בו, אלא גם להשתתף בו.  בקרוב אתם עומדים להצטרף אלינו כיוון שפעולה זו מעצבת אתכם כיאות למלאכים פיסיים. אתם נמצאים מחוץ למחזוריות של קארמה ומתאזנים כדי להיכנס בשנית לישות המקודשת הישנה שלכם. אנו שמחים למערכת זו של פלאים ויודעים שאתם עומדים להיות מוכנים להוראותינו הרבות.  היו סבלניים וקבלו את השינויים הרבים המתרחשים לעולמכם ולעצמכם. הושענא! הושענא! הושענא!

היום, המשכנו את מסרינו. הרבה עומד עכשיו לקרות! אתם עומדים על מורד תלול שנברא על ידי השמיים. היו מוכנים לקפוץ לתוך האזור החדש כאשר השמיים נותנים לכם את האותות המתאימים. הסימנים הם שפע, ממשל חדש והחזרה לריבונותכם הניתנת על ידי אלוהים. דעו, יקרים, האספקה שלא ניתן לספרה והשפע האין-סופי של השמיים הם אכן שלכם! לכן היו זאת! Selamat Gajun! Selamat Ja (סירנים היו אחד! ושמחו!)

Website: Planetary Activation Organization

Translator: Gili

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

esoteric



SUBTITLES IN ENGLISH, ESPAÑOL, PORTUGUÊS

Click upon the circle after the small square for captions

invoca


לחצו בבקשה על הריבוע הימני בתחתית מסגרת הוידיאו כדי לקבל את הכתוביות .

AN INVOCATION

14:02:2014 - 09:00H BRISBANE, AUSTRALIA

JERUSALEM -01:00H on 14:02:20

http://24timezones.com/





Sheldan Nidle Interviewed by Maarten Horst

Hino SL



Please sign this Petition

Foto

Read more about it and sign it here:
http://www.avaaz.org/en/petition/How_to_REALLY_Save_US_Army_Recruiters_From_Preventable_Suicides/?eQSwffb


MAKE THIS VIRAL! Prepare For Change

It is time now to make the next step in creating the infrastructure for the Event on the surface of this planet.

The main reference site with preparedness instructions for the general population has reached a certain degree of completion and needs to go viral:

http://prepareforchange.net/

Although the civil authority and the Resistance Movement will provide their own infrastructure at the time of the Event, it is very important to have grassroots infrastructure as well. Our alternative infrastructure will fill in the gaps and will ensure that the transition will be smoother and more harmonious.

Six task groups were created: planetary leadership group, healers group, media group, new renaissance group, new technologies group and financial group. All these groups will develop practical tools which can help easing the transition at the time of the Event in their specific area.

If you want to actively participate in any of those six groups, click here:

http://prepareforchange.net/participate/

Our website will be translated into many world languages so the message can spread worldwide. We are actively seeking translators and if you wish to join our translation teams, use the same participation form, stating that you wish to volunteer as a translator:

http://prepareforchange.net/participate/

There will be many projects pertaining to the preparedness of the surface population for the Event announced on my blog very soon and our new website will be the main communication hub for those projects


Sheldan Nidle Free Webinar