קוראים

יום רביעי, 21 בינואר 2015

Hebrew -- מסר של Sheldan Nidle, מיום 20 בינואר 2015



SHELDAN

מסר של  Sheldan Nidle, מיום 20 בינואר 2015

7 שמש,  18 אינסופי, 11 רוח.

Dratzo! אנו מגיעים עם מידע נהדר! התשלומים ממשיכים לנוע קדימה ובעלי בריתנו בכדור הארץ מחליטים עכשיו על לוחות זמנים מקדמיים חדשים. תשלומים אלה קשורים למספר פרויקטים אחרים הקשורים להחזירכם לתקן זהב ולאיפוס מטבע גלובלי. תוכניות אלה הם גם חלק מהתאמה מחדש פיננסית אשר עומדת לייצר מערכת פיננסית גלובלית חדשה.  מערכת חדשה זו עומדת להחליף את  הסכמים אלה  שבאו לידי ביטוי לראשונה ב- Dumbarton Oaks בארצות הברית. מערכת זו מסיימת את שלטונם של התעודות של הבנק המרכזי ומדיניותם הפיסיקלית ברחבי העולם. אתם עומדים להיכנס לעולם חדש בו עומד להתקיים יותר איזון כללי בין האומות שעכשיו עניות יותר ובין אלה העשירות יותר באירופה, באמריקה באוסטרליה וביפן. ישנו גם הנושא של ממשל חדש. מוסדות ממשלתיים חדשים אלה עומדים "להיות מוצגים בפומבי" בקרוב מאוד. בין חובותיהם הראשוניים  עומד להיות גילוי מלא ברחבי העולם, אשר ישים סוף לטיוח הנוכחי של נושא החוצנים. זהו הנושא האחרון, אשר אנו, כמובן, מחכים לו. בעלי בריתנו בכדור הארץ עובדים על מספר חזיתות מקושרות פנימית כדי להביא  כל זאת לידי הגשמה.


כולכם צריכים להבין שתהליך ארוך של שינוי מסיבי עומד להתרחש בקרוב. מאמץ גדול זה התחיל לראשונה לפני למעלה  מ-200 שנה עם המימון של הרפובליקנים האמריקנים הצעירים  באמצעות היסודות של ממשלת סין הקיסרית.  המאסטר הנעלה, קוואן אין (Quan Yin) נתן מאוד עידוד למענק זה. זו היתה עבודתו של המאסטר הנעלה, הרוזן סנט ג'רמן, אשר יצר קודם כול את מסמך העצמאות של אמריקה. צירי הלידה של אמריקה  לוו מקרוב על ידנו מאז. התערבותנו עזרה לאמריקה   לצאת ממלחמת האזרחים האמריקאית יחסית ללא פגע. במהלך זמן זה  הצדדים הקשורים ל- illuminoids התחילו להשלים את התרחיש אשר התחיל בתמימות כה למראית עין  עם היווסדה של חברת הצליינים בשנת 1820. אנו בחנו כשיסודות אופל אלה השתמשו בכוחם והשפיעו ליצירת אוליגרכיה אשר שלטה על אמריקה מאז הרצח  שבוצע שלא בעתו של אברהם לינקולן בשנת 1865. מעמד זה של אוליגרכים עוצמתיים מגיע עכשיו בהתאם לבקשתם לפטירתו.

העולם החדש, אשר מתרחש לנגד עיניכם, הוא באמת התוצאה של מהפיכה  גלובלית לשלום. מהפיכה זו, היא בחלקה, משהו, אשר עזרנו לעודד ותמכנו באופן מלא.  מוסדות רבים, במשך העשור וחצי האחרון, עבדו ללא לאות כדי לקדם זאת. אנו גאים על מוסדות אלה, ובייחוד באנשים אלה אשר השתמשו במשאביהם כדי לממן ולהסביר כיצד אסטרטגיות מגוונות יכולות להביא להם את התוצאות הרצויות. חלקנו הוא להגביל  את האופן  בו אוליגרכים רבים המקושרים ביניהם היו יכולים  גם למחוץ וגם לרצוח אנשים שונים אלה. שליחנו גם הם התחילו משימה מתמשכת להציג צווים למספר  משטרים עיקריים הנשלטים על ידי הקנוניה. ההתערבות הדי מוגבלת נשמרה למרות המכשולים הראשוניים שניתנו לשליחנו. אנו הגבלנו חלק מהאפשרויות המפחידות, אשר משטרי אופל אלה השתמשו בעבר כדי להציק לשותפינו הארציים. מדיניות זו הפכה לבלתי משפיעה כולל ניסיונות המלחמה והשימוש במספר פעולות "טרור" הממומנות על ידי המדינה.

אתם עכשיו על סף של סדרת פעולות נהדרות. פעולות אלה הם פשוט ההתחלה של ייסוד מערכת פיננסית חדשה, אשר עומדת להובילכם לממשל חדש. זכרו את האופן בו אתם צריכים לפעול. היו שלווים, וקבלו את העובדה שאלה אשר מבקשים באופן עמוק להזיק לכם עומדים להיות מוזזים באופן חוקי הצידה. יש לכם את האחריות להשתמש בטכנולוגיה  שהיתה מוחבאת בעבר כדי לנקות את האוויר, המים והאדמה של גאיה. השתמשו בטכנולוגית האנרגיה החדשה כדי לעצור כל פעולות אשר מוציאות החוצה את הנפט, הפחם ושאר משאבים דומים של גאיה.  ברגע שאנו מגיעים, יהיה בבעלותכם ממירי אנרגיה שונים. ממירים אלה  יכולים לייצר מחדש  מזון מזין מאוד, בגדים ושאר פריטים אותם אתם צריכים במהלך חייכם היומיומיים. אחריותכם הראשונה היא לשמר מחדש את "האיזון של הטבע". ברגע שהתחלתם פרויקט חיוני זה, דעו שסיומו עומד להיות נעשה כפרויקט משותף בין החונכים שלנו לבין עצמכם. היו מודעים לאחריות החדשה שלכם והשתתפו באופן קבוע בקביעת הפעולות של הממשל החדש שלכם.  האדישות שלכם בזמני עבר התירה את האוליגרכיה של האופל לחטוף בכוח את הכוח שלכם.

ברכות! אנו המאסטרים הנעלים שלכם! במהלך החודשים האחרונים, אנו תארנו  מה שותפינו המאוד ברוכים עושים כדי לשנות מציאות זו. שינויים אלה מגיעים עכשיו לנקודה בה הם מתחילים להשפיע עליכם. אנו שמחים מאוד שאירועים אלה סוף סוף עומדים לראות את אור היום. הזמנים המגיעים עומדים להתיר לכם לנוע ממצב של חזיון גדול למצב של יכולת למעשה לראות איך אזורכם באמת משתנה. לפני עידנים, המלאך מיכאל (Archangel Michael ) ברך אדמה זו בנבואה גדולה. נבואה זו חזתה את החשיכה והמצבים הגדולים  הקשים שהייתם צריכים לעבור דרכם.  כמו כן נבואה זו ציינה  שזמן של אור גדול יותר עומד להגיע ולהתמיר גלקסיה זו.  אנו  באחרית ימים נהדרת זו. האור זרח על האדמה ומכין אותנו כולנו לניצחון גדול. בזמנים אלה, מותר יהיה לנו לדבר על אמיתות רבות גדולות לכם. אתם גם תחזרו למצב טבעי של תודעה מלאה!

אנו מגיעים בזמן זה להכיר אמיתות אלה ולהראות לכם  מה עומד להתרחש. האופל תפס בכוח את הממשלות של המין האנושי.  הותר לכם למות ולהזדקן.  הוא ייצר מלחמות ודרכים של חלוקה גדולה. זמנים אלה הינם בסופם. בקרוב צי של ספינות שמימיות גדולות  עומד לרדת, עם אבותיכם ומשפחתכם. ברכו אותם ודעו בלבכם שהזמן לאיחוד  הגדול של השמיים וכדור הארץ הגיע. בזמנים מאוד ייחודיים אלה, אתם עומדים לגלות מחדש את מה המאסטרים הקודמים שלכם,האנונאקי, שקרו לכם עליו.  כוחם הקודם עומד ללכת, ואתם עומדים לזכות מחדש באותם דברים, אשר אבדתם לפני זמן רב במקומות נסתרים של אטלנטיס הישנה. אתם עומדים לראות את השרידים שנשארו של למוריה, ולראות איך אדמה זו חולקה קודם לכן בין האור לבין האופל. אתם עומדים ליצור איתנו תקופה חדשה נהדרת, מקום המלא בזיכרונות ובאמיתות.

קחו זמן זה, אוה מבורכים, לבחון תקופה זו ואיך האירועים המגיעים עומדים לשנות אותה בגדול. עולם זה הופך במהירות  לכוכב אומה המלא עם פלאיהם של השמיים ושמחה גדולה, אשר  עומדים לעצב את המציאות החדשה שלכם. כל אחד מאתנו מגיע ממסע ארוך אשר מוביל אותנו לאמיתות גדולות ונצחיות. מטרתנו היא לשרת; להדריך אתכם בעדינות  במורד נתיבים נהדרים אלה לגורלכם הפלאי. אנו עושים זאת בשמחה. אתם עומדים לסיים את הסדרות האחרונות של התאמות המחויבות על ידי השמיים.  דברים אלה הכינו אתכם לפגישותיכם הקרבות איתנו ועם החונכים שלכם. מה שנשאר הוא פשוט הזמן להיכנס פנימה. למדו במדיטציות שלכם לגבי עצמכם ואלה שברוח ידריכו אתכם. זהו רגע גדול כאשר אור השמיים והברכות של מדריככם החיצוניים מוכנים לקרות. היו בשלום, והתכוננו לפלאי השפע  שיגעו לזמן מיוחד זה!

היום, המשכנו אתכם את מסרינו השבועיים. אנו שמחים שהזמן  לפגישתנו מתקרב יותר מאי פעם.  זהו סדר יום מיוחד שנקבע על ידי השמיים, אשר עכשיו ניתן לו ביטוי לפניכם. היו פתוחים, והתכוננו לקבל את המשמעות האמיתית של זה.  דעו, יקרים, האספקה שלא ניתן לספרה והשפע האין-סופי של השמיים הם אכן שלכם! לכן היו זאת! Selamat Gajun! Selamat Ja (סירנים היו אחד! ושמחו!)

Website: Planetary Activation Organization
Translator: Gili 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

esoteric



SUBTITLES IN ENGLISH, ESPAÑOL, PORTUGUÊS

Click upon the circle after the small square for captions

invoca


לחצו בבקשה על הריבוע הימני בתחתית מסגרת הוידיאו כדי לקבל את הכתוביות .

AN INVOCATION

14:02:2014 - 09:00H BRISBANE, AUSTRALIA

JERUSALEM -01:00H on 14:02:20

http://24timezones.com/





Sheldan Nidle Interviewed by Maarten Horst

Hino SL



Please sign this Petition

Foto

Read more about it and sign it here:
http://www.avaaz.org/en/petition/How_to_REALLY_Save_US_Army_Recruiters_From_Preventable_Suicides/?eQSwffb


MAKE THIS VIRAL! Prepare For Change

It is time now to make the next step in creating the infrastructure for the Event on the surface of this planet.

The main reference site with preparedness instructions for the general population has reached a certain degree of completion and needs to go viral:

http://prepareforchange.net/

Although the civil authority and the Resistance Movement will provide their own infrastructure at the time of the Event, it is very important to have grassroots infrastructure as well. Our alternative infrastructure will fill in the gaps and will ensure that the transition will be smoother and more harmonious.

Six task groups were created: planetary leadership group, healers group, media group, new renaissance group, new technologies group and financial group. All these groups will develop practical tools which can help easing the transition at the time of the Event in their specific area.

If you want to actively participate in any of those six groups, click here:

http://prepareforchange.net/participate/

Our website will be translated into many world languages so the message can spread worldwide. We are actively seeking translators and if you wish to join our translation teams, use the same participation form, stating that you wish to volunteer as a translator:

http://prepareforchange.net/participate/

There will be many projects pertaining to the preparedness of the surface population for the Event announced on my blog very soon and our new website will be the main communication hub for those projects


Sheldan Nidle Free Webinar