קוראים

יום שבת, 21 בפברואר 2015

Hebrew -- מסר של Sheldan Nidle, מיום 17 בפברואר 2015





מסר של  Sheldan Nidle, מיום 17 בפברואר 2015

6 כוכב, 6 קרן שמש, 11 רוח

Selamat Jalwa! אנו מגיעים! מתרחש הרבה מסביב לעולם זה! בעלי בריתנו הארציים מניעים את המימונים הראשוניים לנקודות מפתח שונות. אתם יכולים לצפות שזה במיידי עומד להיות זמן בו מבנה הכוח של קנונית האופל סוף סוף מתחיל לפנות דרך לחדש. צפינו בגילוי זה וראינו  איך התנגדותם האחרונה הגדולה של האופל נמוגה במהירות מזירת האירוע. במשך אלף שנה, קנוניה זו  היוותה הכלי באמצעותו האנונאקי, אדוניכם העליונים הקודמים, ניהלו עולם זה. השמיים שלחו בצייתנות כוחות עם הוראות מיוחדות  באשר לאופן האלוהי בו יש להמשיך. אנו עשינו זאת! בעלי בריתנו הארציים השונים בילו מאות שנים לפני הגעתנו כדי לתכנן ולנוע בשקט לתוך עמדות יתרון ביותר. עכשיו שאנו כאן, אותם בעלי ברית אלה מוכנים, אחרי מאות רבות שנים של המתנה! שותפינו נתנו לקנוניה מספר אולטימטומים מיוחדים. אתם עומדים להיות עדים לאופן בו תרחישים אלה מבוצעים, ואיך האופל נכשל סוף סוף. בכל זאת, תמרונים אלה שמגיעים הם רק תחילתו של חזון גדול הרבה יותר עבור גאיה, ובמיוחד עבורכם. המפתח הוא להחזיר אתכם למצבכם הטבעי החופשי ולהכינכם להשיג חינוך חיוני ביותר לגבי מי ומה אתם!


מצב טבעי זה של חופש עומד להיות מלווה בסדרות של זכויות שלא ניתן להעבירן לאחר, שניתנו לכול הנשים והגברים החופשיים באמצעות הבורא לפני עידנים. אתם גם עומדים ללמוד על ממשל ואיך לדאוג ולהגן על האורגניזם הטבעי שהינו אתם להיות להינתן בחן. קחו זאת ביחד עם השפע הניתן על ידי הבורא ושמרו אותו בטוח מכל סוג של נזק. עומדים ללמד אתכם לגבי מוצאיכם האמיתיים וההוראה שניתנה על ההיסטוריה שלכם מאז הנפילה בפעמים האחרונות של אטלנטיס.  השתמשו בידע כדי להכין את עצמכם להגעתנו. אנו עומדים לספק לכם חונכים. לאחר מכן, אתם יכולים לחקור על בסיס פרטני יותר מה באמת קרה לכם. יש לכם בתוככם אוסף של חומרים אפי-גנטיים. אלה מהווים תיעוד של האופן בו אבותיכם התמודדו במהלך ההיסטוריה והאופן בו אתם התמודדתם עם משברים שעמדתכם בהם מאז לידתכם.  ביחד, אפשרו לנו לסקור זאת ואירועים אחרים כדי להכינכם לאירוע גדול - התמרתכם בתא אור קריסטלי לתוך אנושות מודעת במלואה. רגע זה עומד להתחיל לסמן את חזרתכם להיות בני אדם גלקטיים.

ממש עכשיו, המטלה העיקרית של משימתנו היא לראות שמספר נאמנויות מיוחדות משתחררות כיאות בלי עיכובים נמשכים הנכפים על ידי הקנוניה. בשעה זו, מטלה זו מתקדמת באופן חלק. הבנקאים המרכזיים ושותפיהם הרבים רוצים מאוד לתפוס סכומים ענקיים אלה בזהב ובנכסים יקרים אחרים. המטרה העיקרית היא לסובב זאת ולהפעיל לחץ מספיק כדי להכריח אנשי אופל אלה להסכים להעברות ולאחר מכן לשמור כנגד ביזה אפשרית כלשהיא. ברגע שהתהליך החיוני הזה מתחיל, יש הכרח לראות שמשתמשים בצוות אכיפת החוק הסימפתטי ושהעברות מפתח רבות אלה מתרחשות. עד כה, אמצעי זהירות אלה יושמו בהצלחה.  בנוסף, יש צורך שיתרחש שפע של כל הפרטים הטכניים. האור עושה כל זאת. לכן, העברות רבות אלה  נמצאים בשלבי פעילות ראשוניים שלהם. לכן, בתקופת הזמן הבאה, אתם עומדים לקבל כספים. כספים אלה הם נועדים רק לצורך התחלתם של פרויקטים, השפע שלכם ומשטר חדש.

האור היה צריך לקחת את הזמן שלו ולנוע מהר כפי  שהותר. שותפינו הארציים מבינים כמה עמוקה טבעת הרמאות והשוחד הולכת  לספק זמנית תאוות בצע ענקית. לקבוצה הנמצאת בשיא העושר של חברותיכם יש כוח עצום והיא משתמשת בו כדי לשמור אתכם בטבעת החנק של שעבוד גובר של חוב. מחזור זה המשיך מאז הימים הקדומים ביותר של חברותיכם הרבות. מה שעכשיו מתרחש הוא הדחיפה לסיומה של שטות זו וחזרתו של עולם זה לשפיות. גאיה מגיעה לנקודה בה היא מתכוונת לשחרר "סופת אש" ענקית כדי להכריח אתכם להתמיר את חברותיכם. מטלתנו היא להוציא אתכם לחופשי ולהתמיר במהירות את האופן בו חברותיכם פועלות. זו הסיבה מדוע הפעולות הנוכחיות על ידי בעלות בריתנו הן כה חשובות, להצליח ולאפשר הודאה באמיתות קיומנו. כך שביחד אנו יכולים לנוע מהר יותר לכיוון מטרותיכם המקודשות. בדרך זו ניתן לשמר את פני השטח של גאיה ואתם יכולים לחזור להיות בני אדם גלקטיים!

ברכות! אנו המאסטרים הנעלים שלכם!  לורד מיכאל הצהיר לשמיים שזמן זה הוא כאשר אנרגית אור גדולה עומדת לעטוף את כדור הארץ ולהוביל אותנו חזרה לשמחה אמיתית! אנו התכוננו במיוחד לזמן זה, כיוון שזה במועד בו ניסים עומדים להגיע קדימה ולנצח את האופל. הרבה ממה שמתרחש מבורך כשהאירועים מראים שהם מובילים אתכם חזרה אל האור. לפני עשרים שנה, השלב הגדול הראשון קרה בנס מתמשך זה כאשר האנצ'רה הסכימו פתאום שזה היה זמן להתחיל את התמזגותו של האופל עם אור השמיים הגדול. זה אפילו הוביל  ליציאתם של האנונאקי ולמצב הקשה הנוכחי של קנונית האופל. האופל לא יכול יותר להפעיל מניפולציה עליכם כבעבר. אנו, כמו כן, מצאנו שלטקסים שלנו ישנה יכולת הרבה יותר גדולה להקיף ולהגן עליכם. האנרגיות של האור מתחזקות עם כל יום שעובר. אנו מודים ומברכים אתכם עבור כל הסיוע שאתם מציעים לנו מדי יום.

אכן, האורות גוברים חזק יותר בכולנו. אנו מודים לגבוה ביותר עבור הטכסים הנהדרים, אשר עוזרים לתפילתנו עבור גאיה והאנושות. נאמר שיש לצפות הרבה מאלה אשר מחוננים בתפילות ובשאיפות שלהשמיים. גל שלום גדול מתבסס מסביב לעולם זה ומאפשר לאנושות להתחיל לראות למה באמת היא מסוגלת. לפני זמן רב, בלמוריה העתיקה, הגענו ומלאנו ארץ זו באנרגיות של שמחה ועושר. תפילות אלה ושירים מלאי חן הופרעו זמנית על ידי חמדנות לכוח של אטלנטיס. מאז, צורך זה לשליטה הדגיש את שלטונו של האנונאקי וקבוצת משרתיהם הגלובלית. אלף שנה סמנו תנועה גדולה זו מהאור לתוך עולמו של האופל. עכשיו, זה עומד להתהפך כשהאור ותפילותיו ושיריו הנפלאים חוזרים שוב לגאיה ולאנשיה.

כל אחד מאתנו הוא משדר גדול של אור שמימי זה. בשעה שאתם ישנים, האור ממלא אתכם עם הבשורות על מסעכם חזרה לאנושות הגלקטית. פעולה זו נמשכה בחשאי במשך אלף שנה.  מה ששונה הוא גם הכוח וגם העוצמה של ברכות מלאות חסד אלה. האופל יכול לחוש זאת והוא מתחיל לראות ששלטונו הארוך נמצא בסיומו האחרון. אנו מבינים זאת ושמחים מאוד על כך, ועל דברים אחרים אשר מכבדים ארץ זו. מתחת לרגליכם נמצאת ארץ גדולה הידועה כאגרטה. זה היה ביתנו העיקרי במשך מאות בשנים. אנו מברכים מקום זה ויודעים שבקרוב זה עומד להיות גם מקום מגוריכם. אתם עומדים להיות באמת בבית בארץ נהדרת מאוד. ערי הקריסטל שלה זוהרים עם אור ושמחה! ברגע שאתם שם, אתם עומדים להתאחד בשירה ולעזור למלאכים עם ברכותיהם. אתם עומדים לראות אזור זה באור שונה לחלוטין. הללויה! הללויה!הללויה!

היום, המשכנו עם מסרינו השבועיים אליכם. כפי שאתם יכולים לראות, אירועים רבים קורים עכשיו מסביב לעולם כך שהמשמעות היא מותה של קנונית האופל. המשמעות של כל זה למעשה היא שברכותיכם קרובות מאוד לקרות. אנו ממשיכים לבקש סבלנות וגישה חיובית לנושאים חשובים מאוד אלה. דעו, יקרים, האספקה שלא ניתן לספרה והשפע האין-סופי של השמיים הם אכן שלכם! לכן היו זאת! Selamat Gajun! Selamat Ja (סירנים היו אחד! ושמחו!)

Website: Planetary Activation Organization
Translator: Gili



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

esoteric



SUBTITLES IN ENGLISH, ESPAÑOL, PORTUGUÊS

Click upon the circle after the small square for captions

invoca


לחצו בבקשה על הריבוע הימני בתחתית מסגרת הוידיאו כדי לקבל את הכתוביות .

AN INVOCATION

14:02:2014 - 09:00H BRISBANE, AUSTRALIA

JERUSALEM -01:00H on 14:02:20

http://24timezones.com/





Sheldan Nidle Interviewed by Maarten Horst

Hino SL



Please sign this Petition

Foto

Read more about it and sign it here:
http://www.avaaz.org/en/petition/How_to_REALLY_Save_US_Army_Recruiters_From_Preventable_Suicides/?eQSwffb


MAKE THIS VIRAL! Prepare For Change

It is time now to make the next step in creating the infrastructure for the Event on the surface of this planet.

The main reference site with preparedness instructions for the general population has reached a certain degree of completion and needs to go viral:

http://prepareforchange.net/

Although the civil authority and the Resistance Movement will provide their own infrastructure at the time of the Event, it is very important to have grassroots infrastructure as well. Our alternative infrastructure will fill in the gaps and will ensure that the transition will be smoother and more harmonious.

Six task groups were created: planetary leadership group, healers group, media group, new renaissance group, new technologies group and financial group. All these groups will develop practical tools which can help easing the transition at the time of the Event in their specific area.

If you want to actively participate in any of those six groups, click here:

http://prepareforchange.net/participate/

Our website will be translated into many world languages so the message can spread worldwide. We are actively seeking translators and if you wish to join our translation teams, use the same participation form, stating that you wish to volunteer as a translator:

http://prepareforchange.net/participate/

There will be many projects pertaining to the preparedness of the surface population for the Event announced on my blog very soon and our new website will be the main communication hub for those projects


Sheldan Nidle Free Webinar