קוראים

יום שישי, 6 במרץ 2015

Hebrew -- מסר של Sheldan Nidle, מיום 3 במרץ 2015




מסר של  Sheldan Nidle, מיום 3 במרץ 2015

10 רוח, 0 נקר, 11 רוח

Dratzo! אנו מגיעים שוב עם חדשות שהמתנו להן זמן רב כדי לספר לכם! האנרגיות של התחלתו של לוח הזמנים של המשלוחים סוף סוף בהישג יד. תהליך  זה לקח  קצת זמן אלוהי כדי להשיגו. בעלי בריתנו הארציים מרגישים בטוחים שניתן להפעיל מחדש את כל תכניות המשלוח. המערכות השונות הנדרשות לכך עובדות עכשיו כמו שצריך ומערכת בנקאית בינלאומית חדשה מוכנה לדאוג שהמשלוחים מתרחשים. לכן, השלב הראשון ההכרחי לשים בצד את הסדר הישן, מוכן.  האחרים הקשורים לקו חלוקה זה מוכנים גם הם לבצע את תפקידיהם השונים. עולמכם עומד להתחיל התמרה גדולה. לכן, השפע שלכם עומד להיות בידיכם בקרוב. החלפות כספים אלה עומדות ליצור במהירות את התנאים הדרושים כדי להביא קדימה ממשל חדש זה, בתורו, עומד  בסופו של דבר לאפשר את ההכרה הפורמלית של קיומנו. כל הפעולות השונות האלה עומדות לשים אתכם סוף סוף במסלול הרבה יותר מהיר לתודעה מלאה. הטקטיקות המעכבות השונות של  קנונית האופל הסתיימו ואנו שמחים מאוד לראות את הסיום של תוכניתם השפלה. אתם מתקרבים לנקודת הפרדה חדשה בחירות שלכם מאלף שנה של שיעבוד!


החופש שהתגלה לאחרונה עומד לדחוף אתכם קדימה לסדרות של גילויים חדשים, אשר עומדים להתמיר במהירות את עולמכם. איפוס ענק של מערכת המטבע הגלובלית שלכם עומד להיות בפיקוחה של מערכת פיננסית גלובלית חדשה זו. החוב הענק שעולם זה צף עליו עומד להיעלם. למעשה, החוב כפי שאתם מכירים אותו עומד להיות מותמר. חגיגה גלובלית תשחרר אנרגיה גדולה, אשר עומדת להביא לכם  המצאות חדשות ברפואה, במדע ובנסיעות. מתקנים אלה  עומדים לאפשר לחברות השונות שלכם  לכבוש מחלות, להמציא מחדש את המדעים שלכם ולנסוע בקלות יותר  לחלקים הרחוקים ביותר של עולמכם! אתם עומדים ליהנות משפע גדול ולקבל שיעורים נהדרים מהמאסטרים הנעלים שלכם. חינוך מסיבי זה עומד לקחת אתכם הרחק מהשקרים  שעתה "צובעים" את עולמכם. אתם עומדים להשתמש בתבונה זו כדי לקבל שורה שלמה של תפיסות חדשות לגבי מקורותיכם וללמוד איך הקנוניה הפעילה מניפולציה על עולמכם לאורך הזמן. כל הידע החדש הזה באמת עומד לשרת אתכם היטב.  מה שלאחר מכן יישאר הן הנחיתות שלנו ותיקון של נזק במשך אלף שנים לעולם פני השטח של גאיה.

מה שאתם עומדים להשלים באופן קולקטיבי הוא להתמיר את העולם בו אתם שוכנים. בכל מקום על פני השטח של הפלנטה שלכם, סימני ההתעללות של פני השטח של גאיה ניכרים. כשהטכנולוגיה חדשה זו מגיע על הסיפון, אתם צריכים להתאים את מושגיכם על האופן בו פועלות החברות שלכם. ייצור וחקלאות צריכים להתעדן בהדרגתיות והבניה המסיבית מחדש של האופן בו הערים שלכם עובדות עומדת להפוך לחיונית למדי. החלוקה מחדש של עושר עומדת  לייסד הגדרה חדשה  של מי אתם ואיך אתם קשורים לגאיה. הכמות הגדולה של זיהום המצוי במים, באדמה ובאטמוספירה של גאיה עומדת להתנקות.  צריך להסתכל מחדש על מה שאתם אוכלים והאופן בו אתם חיים. הממשל החדש עומד לספק תוכנית גדולה לכך. תוכנית זו דורשת באמת את עצתכם והצעותיכם. בבעלותו של כל אחד מכם ישנה תבונה פנימית אשר שצריכה לבוא לידי ביטוי באופן מלא. חילופי דברים גדולים אלה יכולים לייצר דיאלוג אמיתי, אשר יכול לייצר תוכנית שתיקח בחשבון את כל הבעיות האפשריות ותפתור אותן בקלות. מתוך זה ניתן לעצב את הפעולות אשר מראות את צמיחתו הגדולה של כל אחד מכם.

כאשר אנו מגיעים, אנו מבקשים לראות חברה גלובלית אשר מקבלת על עצמה את האחראויות הרבות שלה לגדול ולהיות מותמרת. כזו חברה, היא למעשה, דינמית ומסוגלת אפילו ליותר בחינה פנימית. לפני זמן רב, אבותיכם  היו קבוצה מלאת-חיים אשר אפילו נטלו על עצמם את הכוחות שהיו באטלנטיס העתיקה.  זו האנרגיה,  שעומדת ליצור  חברה גלקטית מקורית ויצירתית ביותר. אנרגיה זו נחנקה, בתחילה על ידי האטלנטיים ולאחר מכן על ידי האנונאקי ומשרתיהם שמונו.  מערכת חדשה של אנרגיות יכולה סוף סוף לסיים  את מה שהאטלנטיים עצרו זמנית. אתם אנשים מלאי חיים ביותר אשר לכודים עכשיו בתקופה של "מנהגים" ישנים  של החברות שהופעלו עליהן מניפולציה רבה. "מציאויות" אלה עומדות להיות מותמרות ואתם עומדים לחזור לדרכים שעכשיו נראות בלתי אפשריות לכם. בקשתנו מכם היא שתיקחו חופש חדש זה  ותתעלו אותו בדרכים אשר עוזרות לפלנטה שלכם, לסביבתכם ולעצמכם. לכן, היו מוכנים לפתוח את לבכם ואת המיינד שלכם לדברים אלה שכרגע עשויים להיראות איכשהו "יוצאי דופן". עולם חדש הוא באמת בהישג יד!

נמאסטה! אנו המאסטרים הנעלים שלכם! אנו מגיעים, לבבות יקרים, עם חדשות טובות! שותפינו מתכוונים להתחיל את המשלוחים של פריטים רבים הדרושים להביא קדימה את השפע שלכם. תוכניות אלה עומדות להקים דרך חדשה שאינה מכבידה של העברה ללא מאמץ של כספי שפע והומניטריים אלה מסביב.  מערכת זו מתוכננת לתפוס בקלות את אלה אשר מבקשים באופן לא חוקי להעביר כספים מולבנים או מלוכלכים. מערכת חדשה זו מסיימת את המבוי הסתום שנוצר על ידי המערכת של קנונית האופל.  גם נוסדים דברים אחרים רבים אשר עומדים לאפשר חגיגה חדשה לכולם. כוונתנו היא לראות שהכספים החדשים המגובים על ידי זהב ניתנים לכם.  אלה עומדים  להיות מוחלפים בקרוב עם מערכת מיוחדת אשר  גורמת לכל חוב נצבר להיות כמעט בלתי אפשרי. המפתח הוא לנוע לכיוון  שפע ושמחה! גם טכנולוגיות שונות מוכנות להיות מוצגות, אשר מסיימות את הימים של כסף. חברה שאינה מבוססת על כסף עומדת להדגיש את עלייתו של המשכפל.

טכנולוגיות אלה עומדת לשחרר אתכם מהצורות הרבות של שעבוד החוב שעכשיו שכיחות בעולם זה.  אחד מהמבחנים הגדולים ביותר עבור האנושות הוא ללמוד שהיקום מספק את מה שאתם צריכים בצורה שופעת. אנו כולנו, בזמן אחד או באחר, חיינו בחברה  בה מרביתנו היינו עניים והאמנו מדי יום שהשפע שלנו היה בלתי אפשרי. אמונה זו עכשיו עומדת להסתיים. אתם מוכנים ללמוד על שפע. יש לו צורות רבות, אבל מה שבאמת נדרש  היא אמונה חיובית פשוטה שהשפע שלכם ניתן לכם  כזכות מלידה. למעשה, השמיים שואלים מדי יום את העצמי הפנימי שלכם  לאיזה סוג של שפע אתם מאמינים שהוא אפשרי. לכן, היו חיוביים ובקשו את זה עמוקות כך שהיקום השמימי יכול להיענות. לכן, זה חיוני שאתם תיפטרו מכל מושג של חוסר ערך עצמי או מחסור. אתם ראויים לשפע ולחיים במקום בו אתם נעזרים ובמקום בו אתם עוזרים אחד לשני.

כפי שאמרנו, אתם ישות נהדרת, הראויה לכל הפלאות ולתשומת לב שאתם כה מבקשים. בנוסף, אתם צריכים להעניק אנרגיה זו לאחרים. יותר מכול, גאיה צריכה את תשומת לבכם ותמיכתכם. אנו מבקשים מכם להפיץ את האהבה הגדולה שלכם אחד לשני. השתמשו בזמן זה במעטפת גורמים המסייעים לגאיה ותמכו אחד בשני. זה עומד להיות זמן של עושר גדל עבורכם. השתמשו בעושר זה לסייע לעולם זה, אחד לשני ולעצמכם.  כשהאופל מתעמעם, שמחו ודעו עמוק בתוככם מה השמיים מצפים מכם. זהו, כמובן, שירות אלוהי - פעולות פשוטות לא אנוכיות. אנו יכולים לצטט משלים אלוהיים, אבל אין זה נחוץ.  היו בשמחה והתענגו על זמן זה ועל הזדמנויות מדהימות אלה. לאחר מכן, אתם יכולים להפיץ קורים ענקיים של האור שלכם, אשר מחברים ומשתלבים עם האחרים! זמן זה הוא לכן ההתחלה של מציאות מאוד מקודמת בברכה! הללויה! הללויה! הללויה!

היום, המשכנו עם מסרינו! אפשרו לזמן בלתי רגיל זה להתחיל ולמלא אתכם עם ברכותיו המיוחדות הרבות! אפשרו לזמן זה גם להיות זמן בו אתם מתרוממים מחוץ למתח ולתסכול ומותמרים לשמחה מוחלטת והצלחה גדולה!  דעו, יקרים, האספקה שלא ניתן לספרה והשפע האין-סופי של השמיים הם אכן שלכם! לכן היו זאת! Selamat Gajun! Selamat Ja (סירנים היו אחד! ושמחו!)

Website: Planetary Activation Organization
Translator: Gili

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

esoteric



SUBTITLES IN ENGLISH, ESPAÑOL, PORTUGUÊS

Click upon the circle after the small square for captions

invoca


לחצו בבקשה על הריבוע הימני בתחתית מסגרת הוידיאו כדי לקבל את הכתוביות .

AN INVOCATION

14:02:2014 - 09:00H BRISBANE, AUSTRALIA

JERUSALEM -01:00H on 14:02:20

http://24timezones.com/





Sheldan Nidle Interviewed by Maarten Horst

Hino SL



Please sign this Petition

Foto

Read more about it and sign it here:
http://www.avaaz.org/en/petition/How_to_REALLY_Save_US_Army_Recruiters_From_Preventable_Suicides/?eQSwffb


MAKE THIS VIRAL! Prepare For Change

It is time now to make the next step in creating the infrastructure for the Event on the surface of this planet.

The main reference site with preparedness instructions for the general population has reached a certain degree of completion and needs to go viral:

http://prepareforchange.net/

Although the civil authority and the Resistance Movement will provide their own infrastructure at the time of the Event, it is very important to have grassroots infrastructure as well. Our alternative infrastructure will fill in the gaps and will ensure that the transition will be smoother and more harmonious.

Six task groups were created: planetary leadership group, healers group, media group, new renaissance group, new technologies group and financial group. All these groups will develop practical tools which can help easing the transition at the time of the Event in their specific area.

If you want to actively participate in any of those six groups, click here:

http://prepareforchange.net/participate/

Our website will be translated into many world languages so the message can spread worldwide. We are actively seeking translators and if you wish to join our translation teams, use the same participation form, stating that you wish to volunteer as a translator:

http://prepareforchange.net/participate/

There will be many projects pertaining to the preparedness of the surface population for the Event announced on my blog very soon and our new website will be the main communication hub for those projects


Sheldan Nidle Free Webinar