קוראים

יום שני, 13 ביולי 2015

Hebrew -- מסר של Sheldan Nidle, מיום 7 ביולי 2015



מסר של  Sheldan Nidle, מיום 7 ביולי 2015

6 כוכב, 6 סמל הגינות, 11 רוח

Selamat Jarin! עולמכם ממשיך לנוע קדימה עם מתן ביטוי למערכת הפיננסית החדשה. מערכת זו תקטין או תמנע את הגניבה שהיתה מקובלת במערכת הישנה. בנוסף, מספר התאמות עומדות להיעשות אשר יהפכו את הלבנת הכספים לבלתי אפשרית מבחינה מעשית. שקיפות בכל סוגי העסקאות עומדת להיות השולטת של היום. בשבועות הקרובים אנו מצפים מספר גדול של הספקות שיקרו. לכן, הזמן עבורכם לקבל את ברכותיכם מתקרב במהירות. העברה גדולה זו של עושר עומדת להוביל במהירות לנפילתה של הקנוניה ושותפיה החבויים הרבים. לכן, ממשל חדש בחסותה שלNESARA  אינו רחוק מאוד.  עובדות אלה מאפשרות לנו לדעת שתקופת ההודעות שלנו מתקרבת במהירות. המשמעות היא גם ששיעוריכם הדרושים באמצעות המאסטרים הנעלים מתגלים לעין. רבים מכם המתנתם בסבלנות לזמן, שהוא עכשיו מגיע אליכם. לפעמים, אחרים נכנעו לקשיי ההמתנה הארוכה. בכל מקרה, הישארו חיוביים והיו שמחים למה שמתרחש מסביבכם. הזמן מתקרב  סוף סוף לשחרר ולהתחיל את הפרויקטים הרבים שלכם כדי לעזור לאנושות!

לפני זמן רב, לפני שני שנות המחזורים הגדולים התחילה למוריה לשלוט בכיפה כדייל נדיב של גאיה והמערכות האקולוגיות הרבות שלה. בתחילה התפשטה למוריה ברחבי הפלנטה גאיה כדי להרגיע ולהפוך לחיוביות את האנרגיות ששלטו על פני עולם פני השטח. לאחר מכן, נשמות מסורות אלה נכנסו פנימה והקימו ארץ עולמית פנימית שבשפה לה הפכה לעולם של אגרטה. המתיישבים שלנו הפכו את גאיה לעולם של גן עדן פנימי ועל פני השטח המלא באינסוף צורות חיים של חיות וצמחים. לפני כ-300,000 שנה, קבוצה של מתיישבים מיוחדים הגרו לכאן מהפליאדות (המתרגמת - צביר כוכבים). קבוצה זו היתה השריד של מגזר שלם של מורדים אשר האמינו  כי בהיותם המתווכים  בין רצף האנצ'רה האפל ומספר קבוצות אשר התנגדו להם, היו להם אמצעים שימושיים להפיץ את האור בגלקסיה זו. אמונה זו הפכה איכשהו למעוותת בזמן שהם הגיעו לראשונה. כפי שהיה עם המתיישבים הקודמים, הם בחרו לראשונה טריטוריה על פני השטח כדי להתאקלם לחיים על גאיה. השלב הראשון היה צריך להימשך בצורה יוצאת דופן במשך תקופה ארוכה של כ-250,000 שנה.

בזמן הזה, הראשונה משתי השנים הגלקטיות הגדולות עברו. הלמורייאנים ידעו שהשמיים הכריזו והתכוונו לבצע את צווי השמיים האחרונים שנקבעו. האטלנטיים חשו שהפעולה עומדת ליצור בקרוב שני עולמות, פנימי ועל פני השטח. גורלם של האטלנטיים היה לשלוט על פני השטח. רצף האנצ'רה הדגישו את החשיבות ליצור קשר עם האטלנטיים ואפשרו להם באופן הדרגתי להאמין ביושרה של מה שהם עיצבו. גאיה תמרנה באיטיות למצב שאילץ אותה להנמיך את האנרגיות שלה. במהלך האימפריה האטלנטית האחרונה, לפני יותר מ-15,000 שנה, התחילה פורענות להתפשט לאורך פני השטח של גאיה. האנצ'רים הפעילו את התרחיש לעלייתו של בן האדם המוגבל בתודעתו כמו גם  את סופה בטרם עת של אטנלטיס ובנות בריתה. זה הוביל לשחרורם של בני אדם מיוחדים אלה ממגוריהם המוגנים ויצירת קבוצה חדשה של אדונים עליונים, האנונאקי.  קבוצה חדשה זו היתה צריכה לפקח עליהם ובזמן הנכון לנטוש אותם. לאחר מכן האור היה צריך לחזור ולשקם בני אדם  אלה למצבם הטבעי של תודעה מלאה!

אנו העברנו לכם היסטוריה מקוצרת זו כך שאתם יכולים  לשים את הזמנים הנוכחיים בנקודת מבט נכונה. מה שבעלי הברית על כדור הארץ עושים הוא לסיים תהליך שהתחיל עם המשרתים שסירבו לראות את יציאתם של האנונאקי  כסימן מבשר רע של דברים שעומדים להגיע. האור תמך באלה אשר רצו להתנגד לאופל  מאז סיומה של מלחמת העולם השנייה. ביחד, עם המאסטרים הנעלים ועם האגרטנים, עזרנו לקבוצה זו של אנשים מוארים. העבודה של מאבק זה בן עשרות שנים עכשיו מוכנה לשאת פרי. בזמן הקרוב עומדים לראות את עלייתה של מערכת פיננסית חדשה, רכוש המגובה במטבעות וסדרות של ממשלות חדשות. זו באמת רק ההתחלה. לפניכם עומדים הגעתנו, פגישה עם החונכים שלכם וקבלת שיעורים חכמים של המאסטרים הנעלים שלכם. כל זה  עומד בסופו של דבר להגיע לשיא בהתמרה שעומדת להתרחש במהלך שלושת הימים שלכם בתא האור הקריסטלי המוקצה לכם. כפי שהפתגם הישן אומר," אלו היו הזמנים הגרועים ביותר והזמנים הטובים יותר". הסתכלו קדימה בציפייה אמיצה לעתיד נהדר מאוד עבור עולם זה, ועבורכם!

נמאסטה! אנו המאסטרים הנעלים שלכם! אנו מגיעים ומביאים לכם ברכות רבות! אתם עזרתם לנו מאוד באמצעות המחשבה החיובית הקולקטיבית הנהדרת שנתתם לנו מדי יום. אנו מוקירי תודה מאוד עבור הרעפה נדיבה מאוד זו של חיבה. כשאתם גדלים בתודעה, אתם לומדים את האופן בו פועל היקום.  חיבה חיובית עוזרת, כאשר מתמקדים כיאות, כדי לסלק את האופל. השתמשנו בברכותיכם כדי להתמקד על השינוי שעולם זה צריך ביותר. ביחד, אנו יכולים להמשיך להוציא  את החשיכה שעדיין מחלחלת בעולם זה.  אחד מהפריטים שהתמקדנו בו במשותף הוא השינוי של המערכת הפיננסית. האנרגיות שלכם מסייעות כעת כשמערכת קנונית האופל של חוב עולמי כושלת. שותפינו כמעט סיימו לתת ביטוי לכך.  זה עומד להגיע באינטרנט תוך זמן קצר. אירוע אחד זה עומד לאפשר להצגתו של ממשל חדש ואשרור מחדש של מערכת ההונאות הגבוהה ביותר של קרטלי הבנקים הבינלאומיים. זה יכול, בעצמו, לשנות את העולם!

אנו מבקשים שתמשיכו להסתכל פנימה ולהיות מוכנים לקבל כמה פרדיגמות (המתרגמת - תבניות מחשבה) חדשות. כאשר הפכנו לראשונה לבני אלמוות, למדנו מה כל אחד מאתנו היה מסוגל לו בצורה חיובית. בתוך כל נשמה ישנו  "לב" גדול ואכפתי. זהו הפוטנציאל שאנו מדברים עליו. מאז שנולדתם, מציאותכם נמנעה מלבקש אתכם להשתמש במערכת חבויה זו של פוטנציאלים. אנו מבקשים עמוקות שכל אחד מכם יחפש יכולות חבויות אלה והפעילו אותן באופן קולקטיבי כדי לעזור לאנושות. כשרמת התודעה גדלה בתוככם, חפשו את הפוטנציאל שלכם שנמצא מחדש ולמדו איך להפעילו בצורה הטובה ביותר כדי להגדיל את החיוביות של האנושות. אתם קבוצה של יחידים אכפתיים באופן עמוק. חקרו בהדדיות את האופן בו אתם יכולים להשתמש בצורה הטובה ביותר בפוטנציאל הפנימי שלכם כדי למצוא דרך מהירה יותר לאורך הנתיב הארוך והמפותל לכיוון תודעה מלאה. ביחד אפשרו לנו להדגים לשמיים באיזו רצינות אנו רוצים לתפוס מעטפת נדיבה זו.

אתם קבוצה ייחודית ונדיבה מאוד של אנושות אוהבת. עם זאת, ישנם עדיין רבים מבינכם הרוצים לחפש אלימות ולהמשיך את הדרכים הישנות האפלות. כאן שוב, השתמשו בתודעתכם הגדלה כדי לשים אותן במיינד של לבכם ולהתחיל תהליך כדי לתקנן. אפשרו לנו במשותף להציג להם מערכות חדשות של התנהגויות בלתי אלימות ואוהבות. ניסים כמו אלה עבדו בעבר ואנו יכולים באמצעות עשייה רצינית זו להתמיר מארח שלם של אנשי אופל אלה אל האור. היו מודעים ליכולתכם ותפסו כוח זה כדי לבטא את אהבתכם לגאיה ולכל האנושות. מאגר גדול זה של אהבה וסליחה יכול, פשוטו כמשמעו, להזיז הרים! לכן, אנושות אכפתית מאוד יכולה לשנות את מציאותה הנוכחית ולהכשיר את הקרקע להגעתם של משפחותינו הרוחניות והחלל. אנו לכן נמצאים בקצה של הזמן "הרע" הנוכחי הזה ונכנסים למציאות המלאה באהבה, אור ושפע. הושענא!הושענא!

היום, המשכנו את דיווחינו על מה שמתרחש באמת סביבנו. הזמן למציאות חדשה החל. קחו זמן זה לנשום פלא זה והכינו את עצמכם  להגעתם של אלה שלא חוויתם מזה זמן ארוך מאוד. דעו יקרים, האספקה שלא ניתן לספרה והשפע האין-סופי של השמיים הם אכן שלכם! לכן היו זאת! Selamat Gajun! Selamat Ja (סירנים היו אחד! ושמחו!)

Website: Planetary Activation Organization
Translator: Gili

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

esoteric



SUBTITLES IN ENGLISH, ESPAÑOL, PORTUGUÊS

Click upon the circle after the small square for captions

invoca


לחצו בבקשה על הריבוע הימני בתחתית מסגרת הוידיאו כדי לקבל את הכתוביות .

AN INVOCATION

14:02:2014 - 09:00H BRISBANE, AUSTRALIA

JERUSALEM -01:00H on 14:02:20

http://24timezones.com/





Sheldan Nidle Interviewed by Maarten Horst

Hino SL



Please sign this Petition

Foto

Read more about it and sign it here:
http://www.avaaz.org/en/petition/How_to_REALLY_Save_US_Army_Recruiters_From_Preventable_Suicides/?eQSwffb


MAKE THIS VIRAL! Prepare For Change

It is time now to make the next step in creating the infrastructure for the Event on the surface of this planet.

The main reference site with preparedness instructions for the general population has reached a certain degree of completion and needs to go viral:

http://prepareforchange.net/

Although the civil authority and the Resistance Movement will provide their own infrastructure at the time of the Event, it is very important to have grassroots infrastructure as well. Our alternative infrastructure will fill in the gaps and will ensure that the transition will be smoother and more harmonious.

Six task groups were created: planetary leadership group, healers group, media group, new renaissance group, new technologies group and financial group. All these groups will develop practical tools which can help easing the transition at the time of the Event in their specific area.

If you want to actively participate in any of those six groups, click here:

http://prepareforchange.net/participate/

Our website will be translated into many world languages so the message can spread worldwide. We are actively seeking translators and if you wish to join our translation teams, use the same participation form, stating that you wish to volunteer as a translator:

http://prepareforchange.net/participate/

There will be many projects pertaining to the preparedness of the surface population for the Event announced on my blog very soon and our new website will be the main communication hub for those projects


Sheldan Nidle Free Webinar