קוראים

יום ראשון, 15 בינואר 2012

10.1.2012




עיט 7, קוף 8 , יד 8 (מלוח המאיה)

נשמות אהובות שלי! אנחנו חזרנו! האירועים שהבטחנו להתמיר בעולמכם קרובים להתגשמות! נאמר לנו על ידי בעלי בריתנו בכדור הארץ כי אירוע גלובלי מסיבי קרב. אנחנו מתקרבים למה שידוע בעולמכם "השנה החדשה של הלוח הסיני". זו השנה של דרקון המים, אשר מאופיין על ידי שינוי דרמטי. רבים מכם מחכים, כפי שאנו מחכים, לחושך שיקבל את מנותיו האחרונות. ואכן, המציאות הכלכלית העכשווית מתחילה לאכוף את קנונית האופל לטפס כדי לצאת החוצה. מטבעותיה שערכם נקבע על ידי הממשלה (fiat currencies) מאותגרים. אומות רבות המחזיקות מקורות טבעיים רחבים, כמו נפט, זהב ואבנים יקרות, אינם רוצים יותר לקבל כסף שערכו נקבע על ידי הממשלה כעסקת חליפין אמיתית, וזה מטיל לחץ נוסף על שיטת הבנקים הנשלטת על ידי האופל. מבקשים ציות לרפורמות שהוכרזו ונדחו. זה מכריח את האופל לקדם מדיניות של מחילת חוב, אך מהלך זה מדכא יותר בורסות של סחורות ושל מניות. נוסף על כך, זה מאלץ האטה בתהליך שנקרא תהליך ההבראה.

ריבוי פחדים המכבידים בעוצמה על קנונית האופל, גורמת להם להיות יותר יהירים. ועדות השלטון העיקריות של הקנוניה ניתקו לאחרונה את השיחות עם בני בריתנו בכדור הארץ, פעולה אותה אנחנו מפרשים כתגובת פניקה כיוון שהפור הוטל , הם מודאגים כי יש להם למעשה מעט מאוד לשאת ולתת . איך שהם רואים זאת, כל מה שהחושך הותיר להם הוא להמשיך להוסיף דלק ללהבות של תרחישים בעלי היקף אפשריים של מלחמה; לכן, משימתנו המידית ניתנה לנו. אנחנו הורינו לקשרים שלנו לפקח על כל הפעילויות התוקפניות הנפרשות בעולמכם ולדאוג לכך שאף אחת מהן לא תתפתח למאבקים גדולים. ככל שנתמכת לזמן ארוך יותר אופציית השלום (שאינה מלחמה), כך יכולות להיפתר באופן מהיר יותר שאר הסוגיות. הדחיה העיקרית עתה היא העובדה שהקהילות הפוליטיות הגלובליות השונות לא פעלו בעבר ללא התעלמות מהקנוניה המדריכה כל פעולה שלהם. מקרה זה של הרגע האחרון של "רגליים קרות" מטופל ואנו מצפים לסדרת אירועים מהפכנים שיקרו ויתמירו את עולמכם סופית.

כאשר המנהיגים של כל אחת מהקהילות הפוליטיות מתמודדות בעולם חדש חופשי זה ביחד, הם גם מרגישים שמחים בגין האפשרויות החדשות ובמקביל, קצת לא בטוחים לגבי הדרך הטובה ביותר לבצע את צעדיהם הבאים. אנחנו כאן לספק עצה, ואנחנו מתכוונים כי התוכנית של בני בריתנו בכדור הארץ תושג במהירות. הקמת שלטון חדש, השלמת העברות השפע הינם הצעדים הכבירים שאנחנו דורשים בדחיפות מקהילת העולם. ביצוע של כל זאת יוביל לכלכלה עולמית חדשה ולהתחלה של תהליך עמוק אשר יסתיים בחשיפה. זה מה שאנו מבקשים שיקרה מהר ככל שאפשר, כיוון שיש לנו פרויקט חינוך ענק להשלים על מנת שעולמכם יתרגל לקיומנו המטיב. לימודים אלה ילמדו את אחד ההיבטים המהווה את ההסבר האמיתי על ההיסטוריה שלכם, שימחק כמה 7,000 שנים של שקר ומניפולציה, ראשית על ידי האנוננאקים ( Anunnaki) ואחר כך חוזקו על ידי מעשים מלוכלכים של משרתיהם על הפלטה, העולם שלכם יואר.

משימות עיקריות אלה צריכות מספיק זמן כך שכל אחד יבין אותם במלואם וכן גם למה הקהילה הגלובלית באמת משתוקקת. כל אומה מבקשת לפעול בהתאם לאינטרסים הטובים ביותר עבורה, ומספקת את ההדרכה לאנשיה, צריכה על מנת לעבוד בחופש ובסוברניות. זוהי משימה מסובכת ואנחנו מודעים בפתיחות לכך. לקשרים שלנו יש משימה גדולה לפניהם. בנוסף, המסטרים העליונים עבדו בצמוד לחברות מקודשות סודיות כדי להקל זמן זה של מעבר. כל אחד מאיתנו מבין את הפער שיוצר בין מה שהיה מוסכם באופן רחב כמציאות על ידי רובכם והמושגים החדשים אשר פעולותינו המשותפות יצרו. רוב מה שיוצג יכול בקלות לזעזע את רוב עולמכם. התרבות הגלובלית שלכם הייתה מבוססת על אמיתות מסוימות שנטו הצידה והופצו לתוך מושגים מפוקפקים רבגוניים שסופקו לכם על ידי הירכיות דתיות ופוליטיות. העמדת דברים על דיוקם נימצאת בלב השינויים המאפשרים למציאות החדשה שלכם להיחשף.

ברכותי! אנחנו המסטרים העליונים שלכם! אנחנו הגענו עם כמה עובדות מעניינות עבורכם. עתה בהווה, הקנוניה האפלה יסדה סדרת שיחות עם הממשלות במזרח התיכון, אסיה ואפריקה המערבית. "שיחות" אלה מתוכננות להשיג את האישור של ממשלות אלה להעביר בחשאי מקורות מסוימים בעלי ערך שניתן להמירם למטבע קשה. עד עתה פעולות הדדיות אלה נכשלו להשיג את התוצאות שהתכוונו אליהם. אף על פי כן, אנשי האופל משתמשים בנכסיהם שנותרו כדי לפגוע בסוג מסוים של עסקה עם כל אחד אשר יאזין על מנת שישרוד ברבעון הראשון של 2012. הכישלונות החוזרים בבקשה זו לא הרתיעו אותם מהאמונה שיימצא פתרון פלאי לדילמות שלהם. אולם, השותפים שלנו בטוחים שהקנוניה היא נמצאת בנקודה שתפגע בעזרת האור בעסקה לצורך כניעה מידית. ניצחון מאוד קרוב!

זמנים אלה, לפני התבוסה הממשית של האופל, דורשת מאיתנו להתמקד על המציאות שאנו כולנו משתוקקים. תנו לנו לספק פרטים ולהתחיל להשתמש באנרגיות הקולקטיביות שלנו כדי להביא אור ובכך להביא שגשוג, סוברניות ותודעה מלאה. קחו זמן כל יום כדי להיכנס ולהשתמש בפוטנציאל העצום שלכם כדי לייסד עולם חדש זה, לזכור שאתם מגדלור אמיץ עבור האור. פעולותיכם יעוגנו בעולם שעכשיו נבנה על ידי המון היררכיות ושושלות של האלוקים. חלקכם הוא לקחת אנרגיה עצומה זו ולתת אותה בחופשיות לגאיה. בעשותכם זאת אתם משלימים את הברכות שהגיעו מקדושת הנצח (Aeon) למישורים הפיסיים של כדור הארץ. אולם אנרגיה זו צריכה את המיקוד המרוכז שלכם על מנת להתממש על פני מישורי כדור הארץ, וזוהי הסיבה שדמיונכם הקולקטיבי עובד על הנס שהינו המציאות החדשה שלכם.

למציאות החדשה יש סיבה גדולה: להביא אתכם לתודעה מלאה. מאז הנפילה של אטלנטיס, כמעט לפני 13 מיליונים שנה, אתם נדדתם סביב בתודעה מוגבלת וחיפשתם לשמור על יכולתכם האבודות בדומה למלאך. מסע רב תלאות ניסיוני זה מגיע ליעד מקודש. תודעה מלאה נלקחה ממך על ידי היערכות מחדש של הרצף הגנטי שלכם ונשמרת במקום על ידי סדרה של תכנות אפיגנטי משולב. אולם ניתן לעקוף זאת על ידי נקיטה באמצעים של תדר אור החיים ובשימוש בתכנות רטט מיוחד אשר מכוון לנסיבות הפרטיות של חייך. כאשר מפקחים על תהליך זה על ידי ישות תודעתית מלאה, זה יחזיר אותך לתודעה מלאה. נס זה מוכן לקרות ברגע שהמציאות החדשה שלכם תיחשף. הזמן לשמחה קרוב!

היום, אנחנו מדווחים על האירועים אשר יביאו אתכם יותר מאי פעם לעולמכם החדש. אנחנו מכינים את הצוות לבצע את הפונקציות הסופיות לקדם- התקשרות, ובאופן דומה המסטרים העליונים מבטיחים שמשימותיהם האלוהיות השונות יושלמו בהתאם לתכנית האלוהית. דעו, יקירי, האספקה העוצמתית והשפע האינסופי של השמיים הם באמת שלכם! לכן היו זאת! סירנים היו אחד! והיו בשמחה!

___________________________________________________________________
1) Fiat currency , fiat monies - שטר או מטבע המהווים הילך חוקי על-פי החלטת ממשלה, אך אין להם ערך עצמי כלשהו (בניגוד למטבע זהב או כסף)

 
   

Translation: Gili Weizman





Dear Readers,

  We are looking for new translators English-Polish and English-Slovakian, for Sheldan Nidle’s messages. 
 We are a team of translators from all over the world (more than 100 people for 24 languages) that wants to spread messages of Unconditional Love and Spirit Light as far and wide as possible.
Would you like to join us?  Please send an email to one of the Coordinators of this team, 
 and we’ll get back to you. Please understand that we are looking for native speakers (target language) to keep quality standards as high as possible.

      



Originals and translations of Galactic Messages available at







First Contact Radio

Every Monday night from 8 to 8:55 pm
channelings and related matters are being discussed on 
First Contact Radio.
The show is hosted by Dutch Lightworker Maarten Horst and is presented in English.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

esoteric



SUBTITLES IN ENGLISH, ESPAÑOL, PORTUGUÊS

Click upon the circle after the small square for captions

invoca


לחצו בבקשה על הריבוע הימני בתחתית מסגרת הוידיאו כדי לקבל את הכתוביות .

AN INVOCATION

14:02:2014 - 09:00H BRISBANE, AUSTRALIA

JERUSALEM -01:00H on 14:02:20

http://24timezones.com/





Sheldan Nidle Interviewed by Maarten Horst

Hino SL



Please sign this Petition

Foto

Read more about it and sign it here:
http://www.avaaz.org/en/petition/How_to_REALLY_Save_US_Army_Recruiters_From_Preventable_Suicides/?eQSwffb


MAKE THIS VIRAL! Prepare For Change

It is time now to make the next step in creating the infrastructure for the Event on the surface of this planet.

The main reference site with preparedness instructions for the general population has reached a certain degree of completion and needs to go viral:

http://prepareforchange.net/

Although the civil authority and the Resistance Movement will provide their own infrastructure at the time of the Event, it is very important to have grassroots infrastructure as well. Our alternative infrastructure will fill in the gaps and will ensure that the transition will be smoother and more harmonious.

Six task groups were created: planetary leadership group, healers group, media group, new renaissance group, new technologies group and financial group. All these groups will develop practical tools which can help easing the transition at the time of the Event in their specific area.

If you want to actively participate in any of those six groups, click here:

http://prepareforchange.net/participate/

Our website will be translated into many world languages so the message can spread worldwide. We are actively seeking translators and if you wish to join our translation teams, use the same participation form, stating that you wish to volunteer as a translator:

http://prepareforchange.net/participate/

There will be many projects pertaining to the preparedness of the surface population for the Event announced on my blog very soon and our new website will be the main communication hub for those projects


Sheldan Nidle Free Webinar