קוראים

יום שלישי, 31 בינואר 2012

31.01.2012


 

2 הלוחם, 9 סערה ירוקה, 8 היד (מלוח המאיה)


נשמות אהובות שלי! אנו חזרנו! הבריתות שלנו עם החברות הקדושות הסודיות של גאיה ועם בני בריתנו בכדור הארץ ממשיכות להניב תוצאות. המועד הגיע עבור בני בריתנו בכדור הארץ להלחיץ בבקשה חוקית את הקרטלים העיקריים של הבנקים. בקשה זו מתייחסת לנוהג של הקרטלים להחביא את הסכומים העצומים של החובות הנצברים שחבויים מהציבור בספר הנהלת חשבונות סודי. חייבים לגלות עתה את הסכומים העצומים האלה. פעולה זו יכולה להכריח מוסדות מסורבלים אלה לפשוט רגל ולסיים את השהייה במבוי הסתום העכשווי שעצר את יישום מערכת הבנקאות הגלובלית החדשה. למקורות בבעלות החברות הקדושות הסודיות יש את הסכומים הנדרשים כדי להזיז את עולמכם במהירות לכיוון המערכת הפיננסית המבוססת על מתכות יקרות. מקורות קדושים אלה שוכנים לבטח במצבורים מסביב לפלנטה. המסטרים הנעלים לוקחים בחשבון כי זהו הזמן כאשר הקנוניה האפלה נוצחה ומציאות חדשה נדחפת דרך ההריסות הישנות. אכן, האופל מבין כי משטרם הסתיים והוא צריך להיכנע לאור. אנחנו כאן רק כדי לעזור במשימה האלוהית.



הצי שלנו וצוותינו מתבוננים באופל המפרפר מסביב בפניקה ככל שאנו מתקרבים לרגע הממשי של גילוי באשר לסכומי החובות העצומים שבבעלותם. המערכת שנבנתה על ידי האופל במשך מאות בשנים, פועלת כנגדם. "הספרים הקדושים בחדר האחורי" אינם יכולים יותר להיות מוגנים מהברק המסנוור של אור האמת, וזהו הזמן להציגם ולהתוודות כי הסכומים הענקיים שדובר עליהם לא רק שאינם אמיתיים אלא גם לא ניתן להגן עליהם. חובות אלה הינם צוואה של החמדנות שאינה יודעת שובע של האופל, אבל טוב שניתן לבטלה בעזרת משיכת קולמוס! בעשותכם זאת, עולמכם ישתחרר מהאזיקים הבלתי נראים שהאופל עיצב כה בפקחות במשך 200 מאות השנים האחרונות. למסטרים הנעלים ולשותפיהם ישנה דרך להתמיר את ההתמוטטות הנוראית של הסדר הישן לתוך שפע אוניברסאלי בלתי מוגבל! תוך זמן קצר, יצא לפועל תכסיס מיוחד שיביא התמרה מהירה זו. האופל לא יכול יותר להתעלם מהבלתי נמנע ואינו יכול להתחמק ממה שעומד להתרחש.


השמיים סיפרו לאנשי האופל על שינוי זה בכוח שלהם כאשר הם הרשו להם ליצור את המציאות העכשווית שלכם. המטרה האלוהית הייתה להתיר לכל אחד מכם לצבור חוכמה יוצאת דופן במשך המסע שלכם דרך ממלכות האופל, בחוכמה זו אתם יכולים להשתמש ברגע שתחזרו לתודעה מלאה. התחבולה הייתה לא להרשות אף פעם לאופל להתאים את התודעה שלכם לנקודה ממנה לא תוכלו לחזור למצב המקורי של מודעות מלאה שלכם. האנונאקי (Anunnaki) הסכימו לציית לגזרות השמיים. יתר על כן, האגרטנס (Agarthans) והמסטרים הנעלים של גאיה השגיחו על המחויבות הקדושה של השמיים. הסכמים אלה קוימו, לראשונה, והאנונאקי התירו לאור במידת מה מרחב תמרון. אולם, לאחר ניסיון המהפכה שסיים בפתאומיות את תור הזהב הראשון, האנונאקי שינו את מחשבותיהם ולא התירו גישה לסוכני האור למחויבויותיהם האנושיות. עכשיו הם מבקשים ליצור את מה שבני דודיהם האטלנטיים שאפו, את גזע העבדים (slave race) וזה בניגוד ישיר להסכמים שנחתמו לאחר הרס אטלנטיס.


התכנית החדשה של האופל הסתימה בסגירה של פתחים רבים בכדור הארץ הפנימי, בהשאירם רק כמה פתחים אשר יהיו זמינים רק במודעות מלאה. פרושו של דבר, פני האנושות התנתקו לראשונה משומרי האור שלהם. אולם, האור תיקן במהירות את המצב ועיצב מערכת יחסים חדשה, והתיר כי מבנה לא שגרתי זה ימשיך במשך פרק הזמן שנקבע. האור גם ציין שעבירה נוספת כלשהי שתבוצע להפרת ההסכם המקורי, תגרור תוצאות נוראיות עבור שליחי האופל בכדור הארץ. האגרטנס התבקשו לשלוח שדר מיוחד לפדרציה הגלקטית אשר ידווח על פעולות כלשהן שבוצעו בניגוד להסכמים. פעולות מעין אלה היו גורמות לאירוע מהיר של החוזה הראשון, המתוכנן לעצור את הפעילויות המזיקות של האופל. הסוף הלוהט של תור הזהב השני נוסף על הסיום בדרך של הצפה של תור הזהב השלישי כמעט זירז את החוזה הראשון והפדרציה הגלקטית דאגה שיהיה צי מלחמה קבוע לרשות השמיים. הוחלט למות עבור החוזה הראשון עם עולמכם.


ברכותי! אנחנו המאסטרים הנעלים שלכם! אנחנו באים לחדש לכם לגבי צעדכם לכיוון החופש. עולמכם כרגע מנוצל על ידי שודדים ובוזזים אשר משתמשים בעמדת ההשפעה והכוח שלהם כדי לצבור שפע. הפרודיה המצערת הזו נמשכת במשך מאות שנים! אולם, גם אנו היינו מסוגלים, למרות עיניהם הצופה של האופל, לאגור לעצמנו במשך השנים הררי זהב. האל ברך את נשמותיהם האפלות! אפילו אלה אשר לכאורה אינם מושפעים משמץ של מוסריות, יכולים להתרכך. אנחנו צריכים להיות המכשיר הקדוש אשר יכול ללמד אותם, וגם את האנושות, שיעורים חשובים עבור התפתחות נשמותיהם. המועד הגיע לסיים את התחבולה הנפוצה הזו ולהחזיר אתכם כולכם לשפיות ולתודעה גבוהה. במערכת משתנה זו, אתם יכולים לבסוף להתאחד בשמחה עם משפחותיכם הרוחניות ומשפחות החלל שלכם לתודעה מלאה.


כיום, אנו הצלחנו להקים את המבנה עבור המערכת הכלכלית החדשה. נוסף על כך, אנו התמודדנו עם שלטון הגנבים ( קלפטוקרטיה) והשארנו אותם בפחד ובאימה מצעדינו הבאים! אנחנו איחדנו אומות רבות בעולמכם והכנו אותם להתמודד עם המשימה הענקית של החזרה לתקינות של הממשלות הקרועות והשחוקות של כדור הארץ. בעקבות כך, תהיה מהפיכה חסרת תקדים בעלת ממדים ענקיים. המוסר, החביבות וצדק של עולם זה נרמסו, במידה רבה זמן רב וזהו הזמן שצדק מתאים יישקל כנגד החוסר צדק וחוסר מוסר, וכנגד אלה שהשתמשו בכם כדי להרוויח יתרונות עבור עצמם, אשר יישאו בתוצאות המתאימות כתוצאה ממעשיהם הנוכלים. אנו מתכוונים להשפיל את מפרי חוק אלה ולתקן מחדש את הסטיות מהנתיב המקודש שלכם לתודעה מלאה.


מאז הזמן הקדום, נראה היה לכם שהאזנתם בפחד להבטחות שהובטחו בלי סוף ושלא קיימו אותם. אנו רק מבקשים להצהיר כי מה שנגזר על ידי השמיים, עכשיו מוכן להיחשף. אנו מאוחדים בהצהרתנו כי בלון הצדק פוצץ ויצר הוריקן עצום המכוון להפיל מעליו את אלה אשר ניצלו אתכם ושיקרו לכם כדי להרוויח שליטה גלובלית. מבנה עצום זה של כוח האופל יסתיים לחלוטין בקרוב. סדרת הפעילויות הגיעו לשלבים האחרונים ויימסר לכם כל מה שהסברנו לכם. היו מוכנים לאמיתות גדולות ושפע בלתי מוגבל שיפורסמו על ידי סדרת הודעות רשמיות שיהוו הלם לרבים מכם. אין זה קל לשמוע את האמת, כאשר השקרים הפכו להיות נורמה מקובלת. לכן, היו מוכנים להיות קצת מופתעים אבל גם להרגיש רווחה מאושרת של חופש!


היום, אנחנו המשכנו את מסרינו לכם. אנו מבקשים שתשתמשו באנרגיות המדהימות שלכם כדי להתמקד על מה שאנחנו דברנו כעת. עזרו לנו לחשוף אנרגיות אלה אשר יכולות סוף סוף לשחרר אתכם מאזיקי האופל כך שנוכל להתאחד על מנת לחגוג את הניצחון שהכריזו השמיים. דעו! יקירי! האספקה שלא ניתן לספרה והשפע האין סופי של השמיים הם באמת שלכם! לכן היו זאת! סירנים היו אחד! והיו בשמחה!


   

Translation: Gili Weizman 





Dear Readers,

  We are looking for new translators English-Polish and English-Slovakian, for Sheldan Nidle’s messages. 
 We are a team of translators from all over the world (more than 100 people for 24 languages) that wants to spread messages of Unconditional Love and Spirit Light as far and wide as possible.
Would you like to join us?  Please send an email to one of the Coordinators of this team, 
 and we’ll get back to you. Please understand that we are looking for native speakers (target language) to keep quality standards as high as possible.

      



Originals and translations of Galactic Messages available at
















First Contact Radio

Every Monday night from 8 to 8:55 pm
channelings and related matters are being discussed on 
First Contact Radio.
The show is hosted by Dutch Lightworker Maarten Horst and is presented in English.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

esoteric



SUBTITLES IN ENGLISH, ESPAÑOL, PORTUGUÊS

Click upon the circle after the small square for captions

invoca


לחצו בבקשה על הריבוע הימני בתחתית מסגרת הוידיאו כדי לקבל את הכתוביות .

AN INVOCATION

14:02:2014 - 09:00H BRISBANE, AUSTRALIA

JERUSALEM -01:00H on 14:02:20

http://24timezones.com/





Sheldan Nidle Interviewed by Maarten Horst

Hino SL



Please sign this Petition

Foto

Read more about it and sign it here:
http://www.avaaz.org/en/petition/How_to_REALLY_Save_US_Army_Recruiters_From_Preventable_Suicides/?eQSwffb


MAKE THIS VIRAL! Prepare For Change

It is time now to make the next step in creating the infrastructure for the Event on the surface of this planet.

The main reference site with preparedness instructions for the general population has reached a certain degree of completion and needs to go viral:

http://prepareforchange.net/

Although the civil authority and the Resistance Movement will provide their own infrastructure at the time of the Event, it is very important to have grassroots infrastructure as well. Our alternative infrastructure will fill in the gaps and will ensure that the transition will be smoother and more harmonious.

Six task groups were created: planetary leadership group, healers group, media group, new renaissance group, new technologies group and financial group. All these groups will develop practical tools which can help easing the transition at the time of the Event in their specific area.

If you want to actively participate in any of those six groups, click here:

http://prepareforchange.net/participate/

Our website will be translated into many world languages so the message can spread worldwide. We are actively seeking translators and if you wish to join our translation teams, use the same participation form, stating that you wish to volunteer as a translator:

http://prepareforchange.net/participate/

There will be many projects pertaining to the preparedness of the surface population for the Event announced on my blog very soon and our new website will be the main communication hub for those projects


Sheldan Nidle Free Webinar