קוראים

יום שבת, 28 בינואר 2012

24.1.2012


 


8 הירח, 2 סערה ירוקה, 8 היד (מלוח המאיה)



נשמות אהובות שלי! אנחנו מתחילים במסר נוסף! במשך השבועיים האחרונים, אנחנו בחנו את הקשיים שחוו אלה שהתכופפו לקנוניה האפלה, כאשר הם נקראו לפעול בדרך חדשה. בני בריתנו בכדור הארץ משתוקקים מאוד להביא לעולם זה מציאות חדשה, ועדיין הם ממשיכים לחפש פיצוי הולם כלשהו למסטרים הקודמים שלהם. אנחנו באמת מתפלאים מהתבטלותם הנמשכת! הגברים והנשים המשתייכים לקנוניה חסרת הרחמים זו, הביאו את עולמכם לסף החורבן, ואכן הם מתמידים במסלול ההרסני, וזאת הסיבה מדוע העזרה היחידה שאנו יכולים לחזות היא להסירם. אנחנו מזכירים לבני בריתנו בכדור הארץ את הכאב והסבל הגדול שסובל עולמכם מידי יום, וזה הזמן להזיז את המנוולים הצידה וליצור עולם מיטיב לכולם. אולם, נראה כי תחינות אלה לראות את מה שקורה מלמעלה יותר, נופלות על אזנים ערלות בקבוצה כשלם. אולם, החברות הסודיות הקדושות בכדור הארץ אינם שותפות לדעה סבלנית זו: עבורן, האופל הינו תועבה של כל ענייני האנושות והם משתוקקים לעכב חוקית מהר ככל שאפשר את אותם אנשים. אנו יכולים לעבוד ביתר קלות עם קבוצה זו.



כיוון שקבוצה זו מטפלת בהסדרים הפיננסים החדשים, אנחנו בקשנו מחברות סודיות מקודשות אלה להוביל ביצירת ממשלות חדשות שיטפלו בכך. המאסטרים הנעלים משתפים פעולה ואנו בקשנו כי הסתערותם תתקדם יחד עם התכניות הרבות שהם הסכימו להם. כוונתנו היא שיהיו לנו תכניות אלה במקום מידית, על מנת למגר את כוחה של קנונית האופל. אנו תמהים מהסתייגות בני בריתנו בכדור הארץ לנושאים אלה, בהנחה שהם מודעים לפשעים השערורייתיים המתרחשים כבר הרבה זמן במשטרי האופל. המפלגות הפוליטיות של אומות שונות אלה הם כה מושחתות, חוסר הסובלנות שלהם כלפי אזרחיהם נעשית יותר ויותר גלוי, כך שזה הוביל להפגנות הנרחבות ברחבי העולם. המשטר החדש יסיים את העלמת העין של שלטון היחיד ויצור שלטון אשר יגיב כיאות לצרכי התושבים. אלו הם הצעדים הראשונים לקראת מה שאנו מתכוונים להשלים: להסביר לכם על החברה הגלקטית. התודעה המתעוררת בעולמכם זועקת לשינוי בדרך תפקוד החברות שלכם.



הצורות בהווה של הממשלה שלכם אינה משלבת את הטכנולוגיות החדשות או את התודעה החדשה, וכן הן אינן מחפשות בכל דרך לשפר את ההיענות אליכם. הם כולם מועדים לשחיתות ונשלטים על ידי אינטרסים רבי עוצמה ועל ידי מחלוקות אידיאולוגיות. כל זה גורם למסך עשן אשר מסתיר את האמת מכם, וכן רחוק מלספק לכם בסיס של רווחה כללית. יש צורך בתקנות חוקיות כדי לסיים מימון פרטי של מועמדים ולמנוע מהם לאמץ חוקים מיוחדים אשר מיושמים רק עבורם. לכהן בעמדה ממשלתית מהווה כבוד מיוחד אשר ניתן רק מכיוון שהנבחר הינו באמת מסוגל להיות אחראי לעמיתיו התושבים. אולם, זכרו, כי אמצעים אלה רק סותמים את הפירצה, יש צורך במודל יעיל יותר של ממשלה כדי לאפשר התאמה מהירה לשינוי תבנית המחשבה (paradigm-changing ) של הטכנולוגיות, לדוגמה, אשר קושר באופן ישיר יותר כל תושב לתוך התהליך החקיקתי והמנהלי.



זהו המקום בו אנו על הגבול של החברה הגלקטית. כאן, הממשל מושג באמצעות אמצעים של קלט קולקטיבי וידוע של כל התושבים של אומה. נכון לעכשיו, אתם חסרים את הרמה של טכנולוגיה אינטראקטיבית ואת רמת החינוך והמידע הנדרש כדי להפוך רעיון מעין זה לבר-קיימא. אנחנו מתכוונים לעזור לכם לפתח טכנולוגיה אינטראקטיבית יותר מסובכת ולהראות לכם כיצד לייעל את השימוש בה. כמובן, זה לא יכול להיעשות עד שאנו נוצג לכם רשמית. לאחר מכן, אנחנו יכולים להתחיל סדרת שידורים בהם נסביר באופן מלא כל מה שנמנע מכם כחברה גלובלית, זמן כה רב, אשר יאפשר לכם לפתח סביבה חברתית אשר מספקת את הצרכים המשתנים של הוויה לגמרי תודעתית. ה"ממשלה" תשתנה ממודל סמכותי ליותר פיקוח על סדרת פתרונות יצירתיים. כך מתפקד כוכב-האומות. בלב היצירה נמצאים הקולות ודרישות העם, והבניה החברתית חייבת להבטיח שכל מי ש"נשמעים" ומכובדים בצדק זה רק בגין מה שהם.



ברכותי! אנחנו המאסטרים הנעלים שלכם! אנחנו סוקרים בקצרה את כל מה שקורה. אנחנו משתמשים בחברות הסודיות המקודשות הרבות שלנו על מנת לתווך סדרת צווים הקובעים את האמצעים להיכנס למציאות החדשה שלכם. המונופול העתיק של האופל של כוח ועושר עצומים שנועדו לשליטה בכם ובעולמכם מקרטע בשל מה שעושים החברות הסודיות שלנו. אנחנו הודענו לאנשי האופל כי ליגיונרים של אור מסוגלים לסיים את מה שהמאסטרים הקודמים שלהם, האנונקי ( Anunnaki), הכניסו במקום כמעט לפני 13 אלפי שנה. חמושים עם מספר פסקי דין מיוחדים מהשמיים ועושר נצבר במשך מאות שנים, קבוצות אלה מגלות את השחיתות של שלטון האופל ומכוננות את האמצעים להחלפת השליטה במציאות שנבנתה. אמצעים אלה מוכנים להגשים מציאות חדשה בעזרתם של האגרטן (Agarthan) שלנו והמשפחות בפנים כדור הארץ שלנו שהינם מכשירים מיוחדים של האור.



הלידה של מציאות חדשה, שמזמן דברנו עליה, הוכיחה שהינה אתגר גדול עבור כולנו. אף על פי כן, אנו בזמן זה, מוכנים להכריז על ניצחון! ביחד, התגברנו בהצלחה על האופל ודרכיו ההרסניות, למרות שמאבק זה לקח לפתרו יותר מדי זמן! מטרתנו היא לשחרר אתכם משעבוד ולספק שגשוג לכל. זה גם נותן לנו את האפשרות להסביר לכם חוכמה אלוהית ולהראות לכם את הדרך לתודעה שלמה. כאן, אתם תצטרפו אלינו בהביאנו יום חדש לאמא כדור הארץ בו יווצר על פני השטח שלו ממד חמישי מדהים, ובכך לאחד זאת עם הממד החמישי הפנימי של אגרטה (Agartha). ביחד, אנחנו ניצור חברה חדשה אשר תדגים אמיתות אלה החבויות מכם בשל האופל. מה שיקרה בקרוב ידהים אתכם, ויזרים לכם פליאה ושמחה!



להדריך אתכם חזרה לאור היה מאד משביע רצון. עתה אנו הולכים להכיר לכם יותר ממשפחתכם המורחבת אשר יכולים לעזור להשלים את מסעכם המקודש. האגרטנים צפו והמתינו בסבלנות לרגע הנכון להציג לכם את עצמם ואת הידע שלהם. לכן, השלב הבא בהיסטוריה שלכם יכלול גילויים אשר יגרמו לרבים מהדעות הקדומות שהוחזקו עמוק בתוככם להתגלגל במורד. יראו לכם דברים לגבי הפיזיות שחשבתם שאינם אפשריים, יעזרו ללדת מדע לגמרי חדש ולהשיב על כנה אגדה עתיקה אשר הושחתה קשות. אנחנו כולנו חייזרים אשר הכריחו אותנו לאמץ פני שטח עולם אכזריים אשר עתה ייעלמו, ואלה האחראים ייראו יוצאים בגמגום ולא במפץ.



היום, אנחנו דברנו לגבי ההתפתחויות שהביאו אתכם לנקודה שבה תתגשם מציאות חדשה. זה יביא אותנו במהירות ואת שאר משפחתכם הרוחנית וזו בחלל לתוך חייכם, להדריך אתכם חזרה לתודעה מלאה. הזמן הגיע למשהו באמת מדהים שיתגשם! דעו, יקירי, שהאספקה שלא ניתן לספרה והשפע האין סופי של השמיים הם באמת שלכם! לכן היו זאת! סירנים היו אחד! והיו בשמחה!


   

Translation: Gili Weizman 





Dear Readers,

  We are looking for new translators English-Korean,  English-Hungarian, English-Polish and English-Slovakian, for Sheldan Nidle’s messages 
 and English-Indonesian for  Wanderer’s messages. 
 We are a team of translators from all over the world (more than 100 people for 24 languages) that wants to spread messages of Unconditional Love and Spirit Light as far and wide as possible.
Would you like to join us?  Please send an email to one of the Coordinators of this team, 
 and we’ll get back to you. Please understand that we are looking for native speakers (target language) to keep quality standards as high as possible.
      



Originals and translations of Galactic Messages available at





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

esoteric



SUBTITLES IN ENGLISH, ESPAÑOL, PORTUGUÊS

Click upon the circle after the small square for captions

invoca


לחצו בבקשה על הריבוע הימני בתחתית מסגרת הוידיאו כדי לקבל את הכתוביות .

AN INVOCATION

14:02:2014 - 09:00H BRISBANE, AUSTRALIA

JERUSALEM -01:00H on 14:02:20

http://24timezones.com/





Sheldan Nidle Interviewed by Maarten Horst

Hino SL



Please sign this Petition

Foto

Read more about it and sign it here:
http://www.avaaz.org/en/petition/How_to_REALLY_Save_US_Army_Recruiters_From_Preventable_Suicides/?eQSwffb


MAKE THIS VIRAL! Prepare For Change

It is time now to make the next step in creating the infrastructure for the Event on the surface of this planet.

The main reference site with preparedness instructions for the general population has reached a certain degree of completion and needs to go viral:

http://prepareforchange.net/

Although the civil authority and the Resistance Movement will provide their own infrastructure at the time of the Event, it is very important to have grassroots infrastructure as well. Our alternative infrastructure will fill in the gaps and will ensure that the transition will be smoother and more harmonious.

Six task groups were created: planetary leadership group, healers group, media group, new renaissance group, new technologies group and financial group. All these groups will develop practical tools which can help easing the transition at the time of the Event in their specific area.

If you want to actively participate in any of those six groups, click here:

http://prepareforchange.net/participate/

Our website will be translated into many world languages so the message can spread worldwide. We are actively seeking translators and if you wish to join our translation teams, use the same participation form, stating that you wish to volunteer as a translator:

http://prepareforchange.net/participate/

There will be many projects pertaining to the preparedness of the surface population for the Event announced on my blog very soon and our new website will be the main communication hub for those projects


Sheldan Nidle Free Webinar