קוראים

יום שבת, 7 בינואר 2012

3.1.2012



 

Sheldan Nidle , 3 בינואר 2012
כוכב 13, יד 8 , קוף 1 (מלוח המאיה)



 נשמות אהובות שלי! אנחנו חזרנו! הרבה ממשיך לקרות בעולמכם. התנועה העולמית לקראת חופש מתחזקת כל יום. למרות שרבים חווים ברדיפתם אחר צדק באתגרים צבאיים, זה יכול רק באופן זמני לדחות את הבלתי נמנע. נסיקה ענקית של תודעה לאורך כדור הארץ מוכנה להתקדם באופן רציני כנגד כוחות החושך. אנחנו שמנו לב להגדלת כוחה של אנרגית-האור לאורך השנה הגרגוריאנית האחרונה ועמידתה האיתנה כנגד המלחמתיות המצערת ששימשה את כוחות החושך. ההפגנה הזו לחופש הציגה לכל אחד מכם את האפשרות להראות את מורת רוחו העמוקה מסדר-היום של כוחות החושך, עם החלטתם לברוח מאחריות בשל מזימותיהם שאינן חוקיות ומזיקות. כמה ממשלות ובעלי עניין אמידים הצטרפו למסטרים עליונים שלכם כדי להדוף את החושך מעולמכם, ועתה, הצטרפו איגודים רבים, פרטיים וציבוריים, כדי לגבש את היקף התנועה הזו. יחד עם אגרטן (Agarthan) והעזרה שלנו, אתם מתקרבים בבטחה להצלחה גדולה!

בשעה שכל זה ממשיך, הונחו הבסיסים לממשל חדש ולשיטה כלכלית חדשה. קואליציה גדולה מתחילה להיווצר באינטרנט שלכם ומשתמשת כעת ביכולות שהתגלו מחדש כדי לבנות פתרון בעל השפעה לקשייכם הרבים. חשוב ביותר שאתם תשמרו על המיקוד רב העוצמה שלכם, כך שתוכיחו לכוחות החושך כי אין הם יכולים ולא תתירו להם להצליח למרות תכניותיהם המתוכננות. כוח חדש הופיע! ניתן לראותו בשמיים מעליכם וכן בגידול בחכמה האינטואיטיבית של לבבותיכם הקולקטיבים. כוח זה ידוע למסטרים העליונים (Ascended Masters) שלכם כאנרגיה של "אהבה ורוח" (Love and Spirit) וכאשר שני גורמים אלה נפגשים הם יוצרים מכשיר רב-עצמה. זוהי אנרגיה עצומה המניעה את כל מה שאתם והשמיים (Heaven) מפגינים. מציאות חדשה חודרת דרך חלוקי אבנים וריקבון של הסדר הישן וזהו משהו שקשה לכם להבחין בו על בסיס יומי כיוון שאתם חיים עמוק בעובי התמרה (טרנספורמציה) זו.

 

זהו גם אתגר לכם לחוש את שינוי הכיוון העצום שמושג על ידי אנרגיה זו. אתם עדים להתכנסות הגדולה ביותר בהיסטוריה שלכם של 13,000 שנה. הרחק מהגיהנום לאחר אחרית הימים שתוכנן עבורכם על ידי כוחות החושך, זו תהיה תקופה חדשה של אור ושל תודעה מלאה. ההסדר הישן ההרסני מתמוטט מעצמו ואין לו עוד הרבה להמשיך ואולם כוחות החושך אוחזים בתבן/בקש כדי להציל את עצמם. עמוק בתוך המבנה הגוסס, האור מוליד חיים חדשים ומכין ללידה התרגשות שופעת חיים של יצירתיות. אכן, ניתן כבר להבחין בהתרגשות זאת באזרחים מן השורה כאשר הכלכלה והממשלה המושחתת והנוקשה גוססים באופן גלוי. ממשל חדש ורוחניות חדשה מחכים לנוע בפתאומיות לתוך הריק שנוצר. הרוחניות החדשה מונחית על ידי תוכניות שפע המיועדות להגדיל את הדחף הקולקטיבי לחופש בסיסי ולריבונות המשפיעה על כל אחד מאיתנו כפרטים וכחברה. בתוך מסגרת זו, המסטרים העליונים שלכם יצרו תבנית שתוביל אתכם לאיחוד מחדש עם אגארטן (Agarthan ) שלכם ועם משפחות בחלל (Space families) שלכם, ולאחר מכן תכירו את כל שושלת היחסים של השמיים (Heaven).

תקופה זו היא עליכם. זהו הרגע שבו "המתיקות של הנשמה" הידועה כתודעה מלאה מחבקת אתכם פעם אחת נוספת. המשימה שלנו היא לקחת אתכם לרגע זה ואז במהירות להדריך אתכם בנחיצות כללי האתיקה של מצב זה של הוויה. אזי אתם תהיו מוכנים לקחת את מקומותיכם בין ציבור המלאכים הפיזיים (physical Angels ) אשר תפקידם להבהיר את התוכנית האלוהית. בגלקסיה זו אנו יצרנו את עצמנו לתוך משפחת כוכבי העמים הנקראת "הפדרציה הגלקטית של אור". המטרה הספציפית של איגוד זה: להביא אור לגלקסיה. זה נעשה. המשימה הבאה היא להביא אור לפיזיות, בתיאום עם כל שאר הישויות היוצרות את השושלת הגדולה של שמיים (Heaven) והפיזיות. במשימה זו אתם מיועדים לזהור! אנחנו כאן כדי לעזור לכם בחזרתכם למצבכם האמיתי ואז לחפש את יועציכם שידריכו אתכם על הדרך הטובה ביותר לבצע את ההסמכה הענקית והמשמעותית. אתם למעשה מוגנים על ידי צווי האלוהות ועל ידי ספר הצווים של Lord Surea! צפוי הרבה מאלה שניתן להם הרבה.

ברכותי! אנחנו המסטרים העליונים שלכם! אנחנו חזרנו, נשמות יקרות, עם חדשות באשר למה שישויות שונות משיגות בעולם. הדרישות הראשוניות למימון קרן גלובלית של סנט ג'רמן הושלמו! אנחנו מצפים לתשלום זה בכל דקה. אנחנו גם נשאלנו אם הצעדים לסילוק חוקי של כמה ממשלות הסתיים, והתשובה היתה חיובית. כתוצאה מכך, אנחנו פועלים בצוותא עם האגארטן והפדרציה הגלקטית כדי לקבוע את המועד לחשיפה. הגלקסיות, בהתאם להסכמים קודמים, מיקמו מספר ספינות כדי לתת גיבוי להחלפת הממשלות, וכמו כן נהלי המעצר המלווים את ההחלפה נסקרים על ידי הרשויות לאכיפת החוק בממשלות אלה. הזמן הגיע עבור הדומינו הראשון שנחזה מזמן. תנו לרגע הקדוש למסור את כל מה שאנו עבדנו בסבלנות לקראתו!

כאשר אנחנו פוסעים על קו פרשת המים (watershed) הקדוש הזה, אפשרו לנו לברך את אלה אשר השתמשו בהתמדה במקורותיהם ובאומץ-לבם כדי לתת לעולם זה את הגאולה שהיתה צריכה להינתן מזמן. אתם גרתם תחת מגף רודני של כוחות החושך במשך 13 אלף שנה, לכן השתמשו בזמן שנשלח משמיים כדי להבטיח את שילטון האור לנצח! אנחנו פשוט משרתים של האור ואוגרים את הידע שלנו משירות קדוש זה. כוחות החושך לימדו אותנו היטב, ואנחנו מתכוונים להשתמש בחוכמה זו כדי לשחרר אוכלוסיות רבות אשר קיימות בכל הפיזיות. זה לא ייעשה באמצעות כוח פיסי אלא על ידי רצון אלוהי קולקטיבי שאנו שולטים בו. כאשר האור מתרחב, זה מתחזק ונתמך על ידי השמיים והישויות האינסופיות של אור. אתם תצטרפו למבורכים ביצרת קולקטיב עצום באמצעות התמרת כל הפיזיות!

משימה זו היא לפנינו עבור כולנו ברגע שסיימנו את החזרה של מציאות זו לתודעה מלאה. רק נדרש שנבוא ביחד ונשתמש במיקוד הפנימי שלנו כדי להתמיר את עצמנו בחזרה לתודעה מלאה וכאן משפחת החלל שלנו תספק לנו, לפי הצורך, את הטכנולוגיה וההדרכה הרוחנית. מציאות זו תחווה התמרה אשר תטיב למערכת האקולוגית העצומה הבונה את המגוון הביולוגי העצום התומך בחיים על פני כדור הארץ. זה יוגבר במידה רבה על ידי שינוי בתודעה וכתוצאה מכך תיוולד מציאות חדשה אמיתית ופעילה. מערכות אקולוגיות חדשות אלה יתרחבו לכדור הארץ הפנימי ולכל החלקים של פני שטח העולם, ויגרמו לגאיה להיות מושלמת פעם אחת נוספת, וכתוצאה מכך יווצר גשר לעולמות המים שיחזרו להיות כפי שהיו. האומה- הכוכב/הסולרית זו שעוצבה מחדש תהיה אחראית על התודעה המלאה האנושית שלה ועל הלוויתנים האזרחים שלה!

היום, אנחנו דברנו לגבי ההתפתחויות שקורות בעולמכם. המציאות החדשה שנולדה לצורך תנועתכם לכיוון תודעה מלאה. עם השתנותכם למלאכים פיזיים עבור האומה-הכוכב החדשה, אתם מתכוננים להיות חלק מהמשימה העצומה שהיא לפזר את האור בכל הפיזיות! דעו, יקירי, האספקה העצומה והשפע שלא מסתיים לעולם של השמיים היא למעשה אתם! לכן היו זאת! סירנים היו אחד! והיו בשמחה!


   


Website: Planetary Activation Organization 


 Translator: Gili Weizman 
          


Dear Readers,

We are looking for new translators English-Polish, for Sheldan Nidle’s messages.
We are a team of translators from all over the world (more than 100 people for 24 languages) that wants to spread messages of Unconditional Love and Spirit Light as far and wide as possible.
Would you like to join us? Please send an email to
or
Galactic Channelings.com
and we’ll get back to you. Please understand that we are looking for native speakers (target language) to keep quality standards as high as possible.


      


Originals and translations of Galactic Messages available at



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

esoteric



SUBTITLES IN ENGLISH, ESPAÑOL, PORTUGUÊS

Click upon the circle after the small square for captions

invoca


לחצו בבקשה על הריבוע הימני בתחתית מסגרת הוידיאו כדי לקבל את הכתוביות .

AN INVOCATION

14:02:2014 - 09:00H BRISBANE, AUSTRALIA

JERUSALEM -01:00H on 14:02:20

http://24timezones.com/





Sheldan Nidle Interviewed by Maarten Horst

Hino SL



Please sign this Petition

Foto

Read more about it and sign it here:
http://www.avaaz.org/en/petition/How_to_REALLY_Save_US_Army_Recruiters_From_Preventable_Suicides/?eQSwffb


MAKE THIS VIRAL! Prepare For Change

It is time now to make the next step in creating the infrastructure for the Event on the surface of this planet.

The main reference site with preparedness instructions for the general population has reached a certain degree of completion and needs to go viral:

http://prepareforchange.net/

Although the civil authority and the Resistance Movement will provide their own infrastructure at the time of the Event, it is very important to have grassroots infrastructure as well. Our alternative infrastructure will fill in the gaps and will ensure that the transition will be smoother and more harmonious.

Six task groups were created: planetary leadership group, healers group, media group, new renaissance group, new technologies group and financial group. All these groups will develop practical tools which can help easing the transition at the time of the Event in their specific area.

If you want to actively participate in any of those six groups, click here:

http://prepareforchange.net/participate/

Our website will be translated into many world languages so the message can spread worldwide. We are actively seeking translators and if you wish to join our translation teams, use the same participation form, stating that you wish to volunteer as a translator:

http://prepareforchange.net/participate/

There will be many projects pertaining to the preparedness of the surface population for the Event announced on my blog very soon and our new website will be the main communication hub for those projects


Sheldan Nidle Free Webinar