קוראים

יום ראשון, 18 במאי 2014

13.05.2014


Update by Sheldan Nidle for the Spiritual Hierarchy and the Galactic Federation

מסר של  Sheldan Nidle, מיום  13 במאי 2014

2 כוכב, 11 דירקטור של היקום, 10 אדמה

Selamat Jalwa! (היו בשמחה אינסופית!) אנו מגיעים אליכם עם חדשות טובות נוספות! אלה שעיכבו שוב ושוב את הבלתי נמנע מגיעים לנקודה של אין חזרה. תבוסתם מתרחשת כיוון שקבוצה מסורה של שותפינו הארציים סירבה לאפשר לשטות נבזית זו להמשיך.  ננקטים אמצעים בכוח על מנת לאפשר לכם את החופש שלכם ואת הטעם של פלאות השפע שעומד לפתוח דלתות חדשות של ידע, חוכמה וטכנולוגיה. אירועים אלה הם רק ההתחלות הקלושות ביותר עבור כולם. בבעלותו של כל אחד מכם אנרגיות וכישרונות שעומדים להמריא כשניתן ביטוי למציאות זו. הממשלה החדשה שעומדת להגיע והמערכת הפיננסית החדשה הגלויה נמצאים כאן כדי לספק את הבסיסים לצמיחה המואצת יותר מאי פעם בתודעתכם.  לפני זמן רב, כשאטלנטיס שקעה מתחת לגלים, ניתן לכם סט זמני של מאסטרים. אלה היו האנונאקי. הם יצרו את האמצעים לכך שקבוצות קטנות יהפכו  למעמד מעליכם, וזה עכשיו מסתיים. נוצרת מציאות חדשה.  זה מסיים את כוחם של משרתים ארציים אלה ונותן לכם את הריבונות האלוהית השמורה לכולם.

התמרה זו היא משהו שדורש במהירות את נוכחותנו הפיסית. החלק האחרון של שינויים אלה צריך להיות מוסבר לכם ואתם צריכים הבנה עמוקה עם האחד שהוקצה לחנוך אתכם. השמיים עצבו תהליך שבאמצעותו אנו יכולים לפעול הדדית בקלות אתכם ולהכין אתכם לסדרת ההתמרות הסופית. קודם לכן, תארנו בקצרה את השינויים שהוצאו לפועל על ידי שומרי הגוף השמימיים שלכם כדי להכין אתכם פיסית למה שעומד לקרות בקרוב. כשאתם הופכים למודעים לרמת השינויים האלה, אתם צריכים מישהו אשר יכול להסביר כהלכה את מה שמתרחש.  שינויים אלה אינם רק פיסיים. הם כוללים גם את ההיבטים המנטליים, הרגשיים והרוחניים שלכם. כל אחד מאלמנטים אלה צריך להיות משולב באופן מלא לתוך מכלול גדול יותר המכונה תודעה מלאה. אנו מבינים זאת כשאנו חיים בשלמות זאת מדי יום. אף על פי כן, אנו משתמשים בתוכנית מיוחדת שניתנה לנו על ידי השמיים כדי לסייע לכם בהתמרה זו שמאוד נחוצה.

חדרי האור המיוחדים שעומדים לשמש אתכם הם סדרה מופלאה של מכשירי חיים. בתוך תקופה של 3 ימים, הם יכולים להפוך אתכם מתודעה מוגבלת למלאה. המאסטרים הנעלים שלכם השיגו תהליך זה במשך מחזורי חיים רבים. השלב האחרון עבורם היה טקס מאוד מיוחד אשר אפשר להם להיות מותמרים לחלוטין לנצחיות הנוכחית שלהם. כאשר הזמן מגיע, קחו מתנה זו וברכו את השמיים על מה שנעשה כדי להתאים לא רק את הגנטיקה שלכם אלא גם את חיבורכם   המיוחדים    לאני הנוכחי (I Am Presence) האלוהי שלכם! ברגע שאתם ביליתם את זמנכם בחדר האור, אתם מוכנים להתחיל בהכשרה מהירה בכללי ההתנהגות האלוהיים של תודעה מלאה. רק באותו רגע אתם מוכנים באופן מלא להצטרף לבני דודכם בכדור הארץ הפנימי כדי ליצר את האמצעים ליצור כוכב אומה חדש. נכון לעכשיו, הפלנטות שהן חלקיקים של מה שהיו פעם, מקיפות אתכם. עולמות אלה מתכוננים לסביבה חדשה בה הן עומדות להתמלא עם מערכות אקולוגיות מגוונות המקיפות גם את הממלכות הפנימיות וגם את החיצוניות.

כוכב אומה חדש זה הופך להיות נקודת המרכז בגלקסיה זאת לכנסים אשר יכללו, פשוטו כמשמעו, אלפי גלקסיות קרובות. אתם עומדים להיות המארחים של מספר רב של צורות חיים ומגוון רחב של טכנולוגיות חדשות ונהדרות. הבורא הפיץ חיים מודעים ברחבי הפיסיות. משימתנו היא לגלות ולשלב עם חיים אלה. האהבה והאור האלוהיים שעומדים לזרום כאן הם הסיבה לכך שגאיה, לאחר שנדדה במשך מיליוני שנים ברחבי גלקסיה זו, בחרה מערכת פלנטרית זו מעל כל האחרות. השמיים הגנו על מערכת השמש הזו מחדירה מגנטית במשך עידן נוסף. אנו התיישבנו לראשונה בחלק ייחודי זה של גלקסיה זו לפני 2 מיליוני שנים. מושבה זו נבזזה על ידי האופל ובסדרת נסיבות עוקבת אפשרו לנו להתיישב שנית לפני 900,000 שנה. אתם, כמובן, הצאצאים של היסטוריה זו. זמנכם בחשיכה עבר. אנו מגיעים לשמור עליכם ולהבטיח שהתמרתכם לתוך תודעה מלאה קורית כמתוכנן!

נמאסטה! אנו המאסטרים הנעלים שלכם! אנו הגענו ביום זה לדון אתכם על דברים מרגשים רבים. השלבים הראשונים ביצירת מערכת פיננסית חדשה התרחשו. שערוך מחדש מסיבי של מטבע נמצא בעיצומו. כשזה נגמר, זה סולל את הדרך לעלייתה ולהופעתה של מטבע מוניטרית גלובלית המגובה בזהב. פעולה זאת, יחד עם תקנות בנקאיות חדשות ושקופות יותר, היא סימן נוסף שהדרך הישנה המושחתת של עשיית עסקים תיעלם במהירות. היא עומדת להיות מוחלפת במערכת  שהיא הרבה יותר מותאמת לשפע הגלובלי שהשמיים מתכוננים להציג. אנו מברכים ומודים לכולם ברוח אשר עזרו לעשות את כול זה לאפשרי. תפילותינו נענו. אלה מבשרים את הריבונות האלוהית ואורח חיים מקודש אשר יינתן להם גיבוי במהירות על פני שטח כדור הארץ. דרך חדשה זו תוביל לאיחוד מחדש רוחני גדול עם המשפחה האנושית הגלקטית שלנו.

אנו השומרים של עורק החיים אשר שרד את המכניזם המרושע של האופל ומשרתיו. הסתכלו על מה שהשלמתם והריעו! יותר אירועים רבים הם בעיצומם אשר עומדים לתת ביטוי ולהתמיר מציאות זו לתוך האור. אתם מבורכים שהגעתם מחזור חיים אחר מחזור חיים לתוך תהום זו תוך שימוש בחסד האלוהי שלכם כדי לשפר את הטוב ולמנוע ניצחונות גדולים כלשהם של האופל. אתם עכשיו רוכבים במורד נתיב אשר מלא עם עמידתם האחרונה של אנשי אופל רבים אשר הכחישו והכריזו על הבלתי נמנע. כשזה קורה, אור גדול אשר מקיף ממלכה זו גדל באופן בהיר יותר. אהבה נשפכת מהברכות הרבות של השמיים בנוסף יורדת  עמוק בתוך מישור כדור הארץ. הריפוי של ממלכה זו באמת התחיל ברצינות. דרך מקודשת חדשה נפתחת כשהאופל מתחיל בשחרור ארוך אחרון של אחיזתו.

מתחילה, משימתנו האלוהית היתה לברך ממלכה זו ולעזור לאנשיה כשהם מתחילים לגדול ולהפוך למודעים בשנית לכוחו של האור. נשמות רבות השיגו מצב עילאי של חסד והפכו אחד עם השמיים. אנו עומדים כמאסטרים של התמרה מופלאה זו שניתנה לכל אחד מאיתנו כשהוכחנו שאנו ראויים לתהילה גדולה זו. אנו משרתים רק להקל את כאבכם ולהכין אתכם עכשיו להיתר נהדר ביותר שניתן לכם על ידי הכול יכול. לא ניתן להגזים בטיב היתר זה ואיך אתם הוכנתם למסע לא ייאמן ביותר. תודעה מלאה היא מצב בו הרוחניות משתלבת באופן מלא עם הפיסיות. ברגע קסום זה, אתם נרפאים מכל הדברים והופכים להיות חברים מלאים בצבא השמיים. אתם נמצאים בשירות אלוהי ורואים את העולם באור חדש לגמרי!

היום, המשכנו עם משימתנו ליידע אתכם על מה שקורה ולהכין אתכם לעלייתה של מציאות חדשה לגמרי. בממלכה זו, אתם עומדים לפגוש את אבותיכם "ולחלוק לחם" עם האנושות הגלקטית כולה! בקיצור, אתם עומדים לסיים את מסעכם ולהתחיל מחדש עם חבריכם. דעו, יקרים, האספקה שלא ניתן לספרה והשפע האין-סופי של השמיים הם אכן שלכם! לכן היו זאת! Selamat Gajun! Selamat Ja (סירנים היו אחד! ושמחו!)



 Translation: Gili 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

esoteric



SUBTITLES IN ENGLISH, ESPAÑOL, PORTUGUÊS

Click upon the circle after the small square for captions

invoca


לחצו בבקשה על הריבוע הימני בתחתית מסגרת הוידיאו כדי לקבל את הכתוביות .

AN INVOCATION

14:02:2014 - 09:00H BRISBANE, AUSTRALIA

JERUSALEM -01:00H on 14:02:20

http://24timezones.com/





Sheldan Nidle Interviewed by Maarten Horst

Hino SL



Please sign this Petition

Foto

Read more about it and sign it here:
http://www.avaaz.org/en/petition/How_to_REALLY_Save_US_Army_Recruiters_From_Preventable_Suicides/?eQSwffb


MAKE THIS VIRAL! Prepare For Change

It is time now to make the next step in creating the infrastructure for the Event on the surface of this planet.

The main reference site with preparedness instructions for the general population has reached a certain degree of completion and needs to go viral:

http://prepareforchange.net/

Although the civil authority and the Resistance Movement will provide their own infrastructure at the time of the Event, it is very important to have grassroots infrastructure as well. Our alternative infrastructure will fill in the gaps and will ensure that the transition will be smoother and more harmonious.

Six task groups were created: planetary leadership group, healers group, media group, new renaissance group, new technologies group and financial group. All these groups will develop practical tools which can help easing the transition at the time of the Event in their specific area.

If you want to actively participate in any of those six groups, click here:

http://prepareforchange.net/participate/

Our website will be translated into many world languages so the message can spread worldwide. We are actively seeking translators and if you wish to join our translation teams, use the same participation form, stating that you wish to volunteer as a translator:

http://prepareforchange.net/participate/

There will be many projects pertaining to the preparedness of the surface population for the Event announced on my blog very soon and our new website will be the main communication hub for those projects


Sheldan Nidle Free Webinar